DCS 1.5 Benchmark
|
AJaromir |
Přidané 25-09-2016 14:35
|
Diskutující
Příspěvek: 2683
Založený: 01.05.06
|
Právě že se jí věnují. Navíc NTTR byla ohlášena ještě před vydáním A10-C a ti, co si A10-C koupili v předprodeji, dostali NTTR zdarma. Jakmile bude Caucasus převeden na T4, výjde verze 2.5 VIZ:
https://forums.ea...1471602505
http://forums.eag...1471602505
http://forums.eag...1471602505
http://forums.eag...1471602505
http://forums.eag...1471602505
Upravil/a AJaromir dne 25-09-2016 14:40
|
|
|
|
magot |
Přidané 25-09-2016 14:42
|
Fusioner
Příspěvek: 17193
Založený: 19.06.08
|
V 1.5x nejsou implementovány všechny možnosti a optimalizace 2.0
|
|
|
|
petsild |
Přidané 25-09-2016 15:01
|
Diskutující
Příspěvek: 3872
Založený: 30.11.14
|
Protože 2,5 není a hned tak nebude, tak nic jiného nezbývá.
Klidně si vytvořte svůj test postavený na 2.0, třeba vám to pak udělá radost.
|
|
|
|
petsild |
Přidané 28-09-2016 20:16
|
Diskutující
Příspěvek: 3872
Založený: 30.11.14
|
Dávám za RaSila:
Procesor: Intel i5-6600K bez oc
Grafika: Nvidia GTX 960 základ, Verze ovladače 368.39
Win 10, Ram: 16GB
DCS build 1.5.4.57013
Rozlišení: 1920x1080
Nastavení detailů na Vysoká
max: 38 fps
min: 22 fps
Nastavení detailů na Ultra včetně šoupátek
max: 20 fps
min: 15 fps
Upravil/a petsild dne 28-09-2016 21:41
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 28-09-2016 20:42
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Jedna připomínka, bylo by dobré uvádět verzi ovladaču grafiky. |
|
|
|
SVK_Mechan |
Přidané 28-09-2016 21:10
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 327
Založený: 04.06.06
|
Chlapi nechte si testit mašinu raději v Valley Benchmark? |
|
|
|
petsild |
Přidané 28-09-2016 21:17
|
Diskutující
Příspěvek: 3872
Založený: 30.11.14
|
Jsem jedině pro uvádět verze ovladačů na grafiku a uvedu to v podmínkách.
edit:
Tak jsem pro tu srandu vrátil grafické ovladače verze 362.00 a ty jen potvrzují pro grafiky řady Maxwell nejlepší výsledky a to výrazně.
Na porovnání v prvním příspěvku.
Upravil/a petsild dne 29-09-2016 17:38
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 29-09-2016 18:26
|
Diskutující
Příspěvek: 2683
Založený: 01.05.06
|
Já mám 372.90 |
|
|
|
petsild |
Přidané 29-09-2016 18:54
|
Diskutující
Příspěvek: 3872
Založený: 30.11.14
|
Což je pochopitelné... 362.00 na řadu Pascal nepůjdou ani instalovat, protože nové grafiky neznaj.
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 29-09-2016 19:33
|
Diskutující
Příspěvek: 2683
Založený: 01.05.06
|
Tak hlavně mám Automatickou aktualizaci včetně betaverzí i co se GF-experience týče. Mám díky tomu různé bonusy jako hry k otestování měsíc před oficiálním vydáním apod. |
|
|
|
petsild |
Přidané 20-02-2017 20:00
|
Diskutující
Příspěvek: 3872
Založený: 30.11.14
|
Tohle téma trochu oživím, furt mi nedalo proč každým novým patchem přijdou fpska stále horší.
Prošel jsem několik starších vláken s příspěvky ohledně výkonu a našel tu šílenou zradu. Ono totiž od verze 1.5.3 je výrazně navýšen počet viditelných jednotek a objektů i stromů, které v současném buildu zbytečně žerou výkon.
Provedl jsem tedy měření configu 1.5.6 a pak ve starším 1.5.2 ve svém super benchmarku.
Naměřil jsem rozdíly které pro méně výkoné stroje můžou znamenat lepší hratelnost, každý snímek navíc dobrý.
Nastavení detailů na Vysoká a zrcadla ve všech testech zapnutá.
max: 46,2 fps
min: 25,7 fps
Pro porovnání přidal uživatelsky reálné Střední detaily
max: 71,9 fps
min: 41,5 fps
Starší 1.5.2 Vysoká:
max: 51,1 fps
min: 26,9 fps
Starší 1.5.2 Střední:
max: 86,9 fps
min: 49,6 fps
Test jsem provedl vždy 3x restartováním DCSka v rozlišení 1920x1080 a verze Nvidia ovladačů 378.72 hot fix.
Starší BOOST config jsem vytvořil pro Jsgme mod zde: https://uloz.to/!...ttings-rar a navíc je kompatibilní s kontrolou serveru, jde jen o nastavení detailu uživatele.
Hnedle vyzkoušel na MB2/BS serveru a najednou to jde létat snímky neklesají pod 53 fps na střední detaily. Zkoušel jsem ještě více omezit a lze konečně docílit i konstantních 60 fps.
Upravil/a petsild dne 20-02-2017 20:36
|
|
|
|
Zifi |
Přidané 21-02-2017 22:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1767
Založený: 21.03.15
|
Dobrá práce |
|
|
|
petsild |
Přidané 24-02-2017 17:33
|
Diskutující
Příspěvek: 3872
Založený: 30.11.14
|
Dnes jsem mohl vyzkoušet jednu z těch lepších grafických karet GTX 1070, která je proti základním modelům 1070 slušně přetočená. Tak jsem neváhal a projel 3d benchmarky a simulátory,
ale zmíním zde pouze výsledky z DCS. Používám delší dobu svou GTX 970tku kterou jsem tehdá pořídil za slušnou cenu. Právě naskytla možnost od kamaráda zapůjčit moderní grafiku a vyzkoušet ji
na lepším stroji než má skutečný majitel grafické karty.
Byl jsem v očekávání většího výkonu u tak špičkové karty... to se bohužel nestalo a při stejném nastavení detailů je snímkové zvýšení proti 970tce jen minimální a to jsem kvůli testu i přetaktoval cpu,
aby grafika neměla někde případně brzdu, kterou jsem ostatními programy a simulátory mohl vyloučit.
Tady se jen potvrzuje špatná optimalizace ze strany ED. Potenciál jinak skvělé výkoné karty a dobrého procesoru samotný engine
dostatečně nevyužívá a pořizovat jen kvůli DCS ještě lepší hw je zatím naprosto zbytečné.
Závěr bude smutný páč na tomhle současném nedoladěném paskvilu nebude fungovat dobře ani nabušený základ osazený třeba Titanem X na palubě.
[img]http://img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/GK.jpg[/img] is not a valid Image.
Naměřené hodnoty a specifikace sestavy:
Procesor: Intel i7-4790K oc 4,6GHz
Grafika: Nvidia MSI GTX 1070 Gaming Z 8GB
Win 7, Ram: 16GB
DCS build 1.5.6.1938
Rozlišení: 1920x1080
Poslední ovladače 378.72 hot fix
Nastavení detailů na Vysoká
max: 50,3 fps
min: 26,2 fps
Nastavení detailů na Ultra včetně šoupátek
max: 24,6 fps
min: 18,5 fps
Sice jsem docílil nejlepších naměřených výsledků ze všech, ale na MB2 serveru to pořád není ono.
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 24-02-2017 18:23
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Mě to přijde zvláštní Petsilde. Nejsem na DCS vůbec odborník. Ale zkusil jem to teď offline. Zachycení dopraváků s Bf 109K4. Mám i7 4790 nepřetaktovaný + GTX 970 taky netaktovanou a 2560*1600 bodíků. No a FPS se drželo spíš nad 100 než pod 100 a jen při střelbě z úplné blízkosti padalo na 68. I u země se to drželo kolem 90ti. Nastavení jsem dal "Vysoké" a na nic dál nesahal. Tak jestli je to takový rozdíl lítat na serveru proti offlajnu .. nevím. V DCS online nějak zatím neprovozuju. A offline jen na takovéhle testy.
Non est specifica
|
|
|
|
magot |
Přidané 24-02-2017 18:29
|
Fusioner
Příspěvek: 17193
Založený: 19.06.08
|
Buď te Petsildovi brzdí deska nebo nebo má Rum jiný settings ..
|
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 24-02-2017 18:30
|
Diskutující
Příspěvek: 3997
Založený: 06.08.15
|
Už to tu bylo zmíněno několikrát. Dělat benchmarky na mapě Kavkazu (engine terénu T3) ve stávající podobě nemá smysl. Ty čísla jsou pro NTTR/Normandii a všechny mapy postavené na T4 a dál nic neříkající. Zkus stejný test v NTTR nad Vegas v offline.
A pak je tu diskutabilní "odladěnost" nVidia ovladačů pro architekturu Pascal.
Např. 378.77:
Resolved 'Debug Mode' as default option on Pascal based GPUs |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 24-02-2017 18:36
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Nojo, Nevadu nemám a na Normandii už pár let čekám. Až dorazí, zkusím to i tam.
Non est specifica
|
|
|
|
magot |
Přidané 24-02-2017 18:43
|
Fusioner
Příspěvek: 17193
Založený: 19.06.08
|
Normandie to bude ještě větší žrout FPS než NTTR, samej les a město, tam bude rádi za 30 FPS
|
|
|
|
petsild |
Přidané 24-02-2017 18:51
|
Diskutující
Příspěvek: 3872
Založený: 30.11.14
|
magot napsal:
Buď te Petsildovi brzdí deska nebo nebo má Rum jiný settings ..
Ano jsou mise offline které dávají i přes 100 snímků na 970tce, ale pak ty podivně extrémně náročné. Stačí si Rume zapnout MB2 server a silné PC je na kolenou a najednou neznamená nic.
Troufnu říci že sestavu mám vyváženou optimálně v Bosku pod DX11 dávala GTX 1070 od 122-190 snímků a nad Stalingradem 16 strojů hafo efektů.
|
|
|
|
magot |
Přidané 24-02-2017 18:54
|
Fusioner
Příspěvek: 17193
Založený: 19.06.08
|
No některý mise od ED to je pěknej FPS killer ... asi překombinovaný AI
|
|
|