April 23 2024 13:43:07
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Kampaně
 Vytisknout diskuzi
Blitz (4.13)
saldy
[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/2138/coverblitz.jpg[/img] is not a valid Image.

Další obrázky v odkazu
http://www.missio...mp;id=5233

Jumo 004B

Arado má podobné motory jako Me 262, ale je 2x těžší, a to je taky znát a třeba bez pomocného tahu se neodlepí. Pro start mám klapky jen v bojové pozici. Letoun zašpalkuju a po startu přidávám rychlostí zhruba 5% tahu za 3s, to je dostatečná rezerva. Na 10% vyčkám než se uvolní dráha a pak přidávám do 100% a ihned odšpalkuju. Nesmí se čekat jinak motory přehřejete, máte jen minimální časovou rezervu.

Během vzletu se aktivují přídavné rakety a asi po 20s zase odpadnou, pomůžou nabrat výšku, ale po odhozu zase stáhněte přípusť minimálně na 80-85% tahu, jinak začnete vařit, což je stav, který motory vydrží sotva pár desítek sekund. Ihned po vzletu nezapomeňte zatáhnout podhozek. Po ztrátě raketového tahu letoun velmi pomalu nabírá výšku a než se s nákladem dostanete k 430 kmh, bude to celá věčnost.

Motory mají minimální akceleraci a nemají rády časté změny tahu, mise jsou odladěné abyste stíhali vedoucí Schwarm, takže se nevyhnete zásahům, ale měly by to zvládnout, platí opět velmi pomalu a jemně přidávat-ubírat. Vysloveně ideální jsou singl mise kdy se nemusíte trápit letem ve skupině.

Před ztečí stáhněte přípusť na 70%, protože stroj na klesání velmi zrychluje, ale ne tolik jako Me 262, po odhozu v malé výšce opět pomalu přidejte tah. Po odhozu bomby krátce přidám až na 90% tahu, pak uberu na 85%, když už mám pocit bezpečí, snížím na 80%.

Přistání - tah snižuju už dlouho před letištěm, snižování tahu na poslední chvíli může být problematické a hrozí vysazení, pádovka je 180 kmh, kdy letoun pomalu přepadne po čumáku, dosedám rychlostí cca 250kmh. Nad 300kmh bouchnou pneu a stroj se vydá mimo dráhu, což ho zničí. Brzdy jsou oproti reálu velmi výkonné, ale ve hře není brzdový padák, takže to je ok.

Pokud bude během akce jeden z motorů i lehce poškozen střelbou, znamená to problémy ale už ne fatální, jak to známe ze starších verzí hry. Pokud motor začne hořet při těžkém poškození střelbou, znamená to výskok, protože hrozí exploze paliv. nádrže, pokud motor zapálím špatnou manipulací, zkusím se vrátit domů, motor ale vypnu. Při lehkém poškození střelbou buď zhasne hned nebo mu začne kolísat tah nebo se zasekne a nelze tah nijak regulovat, může se stát, že nejde ani vypnout. Stroj vás ale stále dovede domu. V prázdném letounu si vychutnáte rychlosti přes 500 kmh IAS ve střední výšce.

Dolet má stroj lepší než se zdá, velikost map bohužel neumožní výšky o mnoho více nad 5000 m. Extra nádrže stroj dost zpomalují, jak se pohne palivoměr, zbavte se jich, vychází to cca po 150 km, kdy už byste měli dosáhnout konečnou výšku pro průzkum vytyčených bodů tj. 5000m. Při stoupání jsou motory náchylné na teplotu, proto nedoporučuju příliš zrychlovat čas, a hlídat si budíky, s četností varovných hlášek nebo když budete motory držet na hranici uchlazení se vám časem vygeneruje nějaký problém, kolísání otáček nebo úmrtí jednoho z motorů. Hlídám si aby teplota byla cca 500°C. Delší zátěž během pod hranicí 600°C může způsobit vysazení motorů při snižování tahu na přistání, stane se tak asi při 40% tahu, jestli tam je přímá souvislost ale 100% nevím.

Tah vám může vzácně spadnout i když děláte vše správně, ale stačí jen opět přidat a vše je zase ok.

Výzbroj

Bohužel bombloadem nikdo moc nezabýval a proto využijeme většinou 3x AB-250 nebo 1x SC-1000, což je nejblíže reálu, pro recon 2x Droptanks. Přál bych si ale, aby někdy přibyla i možnost 1x AB-500 a 1x SC-500 s čímž se létalo do boje.

Útočit budete většinou z klesavého letu a dívat se do okularu, zde vám pohyblivá kravata ukazuje místo dopadu a takový útok je velmi přesný a jednoduchý. Fanšmekři můžou využít i klasický výškový odhoz, Arado má i bombsight. AI umí být nepříjemná, vrhá se z převýšení a ostřeluje ze střední vzdálenosti, pokud budete vršit chyby, dostanou vás.

Arado

Přišlo až s 1946, mě tenkrát zaujalo jak se lopatky turbín pěkně roztáčely, což ještě starší Me 262 nemá. Do FM a DM bylo několik zásahů, nyní je vše zdá se rozumně nastaveno.

Výhled z kokpitu je mizerný, přes masivní rámování toho moc nevidíte, ale pozor máte krásný výhled vzad při pohledu do okularu, či výhled šikmo vpřed díky optice a můžete se s ní krásně rozhlížet.

Kampaň

Nová Arado kampaň vznikla v na čisté 4.13, proto není možné použít západní frontu, kde jsou mapy hodně malý. Mise jsou whatif s tím, že III./KG 76 sloužila od počátku na východě. 13 misí má jednu cvičnou, Norsko, Besarábie, Slovensko a Berlín.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

34,747,030 návštěv