May 02 2024 19:48:40
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 12

· Piloti on-line: 1
Hot_Dog

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
190 FM a vztah k upgrade
1stCL_pbarry
Včera zase nemilé překvapení u G-2. Na WoL na jedné zimní mapě docházelo k přehřívání oleje prakticky okamžitě po přidání na plný plyn. Na letní mapě to bylo ok, tak nevim.,
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Baron
Cassius Chaerea napsal:

Netahal bych do toho dojmy, změř rozdíl jestli máš výsledky z minulého patche. Takové ty "výsledky" z dojmů jsou spíše odrazem toho jak se člověk vyspal...


Heh, máš pravdu, vo vysoko sofistikovanej debate o fyzikálnych vlastnostiach reálne neexistujúceho objektu nemajú dojmy čo robiť. Pff
Hals - und Beinbruch!
 
CSW_Cassius Chaerea
Išak je teď ďábelská mašina, pořádně se mi s ní točí a dokáže s přehledem držet krok i na rychlosti. Když si člověk dává pozor, je v tom nezranitelný a ještě si dokáže přivést domů tři killy a nepřátelskou kolonu aut.

Tak a věřte tomu, protože to napsal Cassius 😉
 
1stCL_Fucida
Pánové, jal jsem se provést několik měření Fw 190 spjatých s aerodynamikou, resp. s jeho v současnosti tolik diskutovanou polárou. Letová konfigurace byla 50, resp. 10% paliva a instalované vnější kanony s 60 granáty na hlaveň (standard). Měření pádových rychlostí probíhalo ve výšce 1000 m tak, že jsem letadlo opakovaně uvedl do klidu, stáhl jsem plyn na nulu a snažil jsem se udržovat se strojem výšku tak dlouho, dokud nedojde k pádu.

Toto měření mi v čisté konfiguraci s 50% paliva nabídlo výsledek zhruba 185, resp. v přistávací konfiguraci 160 km/h. Eric Brown zmiňuje hodnoty 204, resp. 165 pro verzi A-4, byť bez odkazu na hmotnost. Z jiných zdrojů můžeme opět čerpat hodnoty 150 - 170 pro přistávací konfiguraci a 180 - 210 pro letovou konfiguraci. Je nutné pochopit, že tato hodnota přímo souvisí s AKTUÁLNÍ hmotností stroje.
Pádová rychlost našeho Focke-Wulfu minimálně v současné revizi tedy není nikterak přehnaně vysoká. Naopak, odpovídá reálné předloze.

Stoupavost, resp. akceleraci stroje jsem určoval dle jednoduchého vztahu, kdy akceleraci můžeme vyjádřit jako derivaci rychlosti podle času. Měření proběhlo následovně: Aktivoval jsem level stabilizátor a v 1000 m jsem nechal stroj akcelerovat z rychlosti 225 (230) km/h až na 400 km/h. Měření proběhlo ve 4x zpomaleném času a odečet času probíhal po 5 km/h. Je třeba si uvědomit, že akcelerace a stoupavost stroje jsou pevně spjaté veličiny -> zjednodušeně řečeno ukazuje na velikost síly, kterou stroj působí v daném okamžiku. Měření ukázalo, že stroj nejlépe akceleruje mezi 275 a 305 km/h. Akcelerace při 250, resp. 400 km/h je již přibližně (ale skutečně přibližně) o 30% horší, než maximum.
Maximální akcelerace stroje tedy opět velmi dobře koresponduje s hodnotou uvedenou v manuálu 280 km/h.

Dle mého skromného názoru je Focke-Wulf v současné verzi 2.001c interpretován aerodynamicky velmi, ale skutečně VELMI rozumně a osobně s ním nemám nejmenší problém. Právě hodnoty pádových rychlostí v souvislosti s akcelerací stroje ve spektru rychlostí jsou klíčovými parametry tohoto posouzení. Jeho ostatní výkony (absolutní stoupavost, dostup, rychlost, spotřebu a dolet) jsem ale neměřil.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Rumcajs
Fuči, korekce pádovek byla provedena v patchi před vydáním BOMka. Tyhle čísla pádovek, cos naměřil, jsem ověřoval asi dvě stránky zpět a došel k tomu samému. Skutečně problematický byl ten patch předtím (1.201 tuším), kde sice FW upravili climb rate, ale jinak ho domrvili. Následoval mini patch, ve kterém mám dojem nic nepřiznali, ale FW opravili tak, aby to sedlo na tyhle čísla.
Non est specifica
 
olda Olde maly
Má pravdu předsedo. Úsměv A tedy?
 
310_cibule
Tak sakra, kdy už toho fokáče konečně vopravej? Jim to furt píšu na fórum, že to maj úplně blbě...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
1stCL_Fucida
Rumcajs napsal:

Fuči, korekce pádovek byla provedena v patchi před vydáním BOMka. Tyhle čísla pádovek, cos naměřil, jsem ověřoval asi dvě stránky zpět a došel k tomu samému. Skutečně problematický byl ten patch předtím (1.201 tuším), kde sice FW upravili climb rate, ale jinak ho domrvili. Následoval mini patch, ve kterém mám dojem nic nepřiznali, ale FW opravili tak, aby to sedlo na tyhle čísla.


Pak tedy ale Artův příspěvek stránku zpátky byl už poněkud zastaralý, nicht Wahr? Úsměv Sám jsem si prováděl nějaká měření chvíli zpátky (která naznačovala, že to bude OK), ale až teď jsem to vzal z gruntu.

Cibule, teď nastal čas tvůrce oslavovat Šklebící se
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Art
Šlo mě o tohle.
Crump: "Additionally, I assumed Han's range to correspond to the weight range of the aircraft with authorized loads.

183 kph IAS = 3855kg Type 1 fighter and 209 kph IAS = 4408kg Jabo variant with a 500kg bomb.


Yeah...because the PEC curve is not considered and your games uses the higher stall speed of a Type 2 fighter for its Type I stall point. "

Dále pro zajímavost:
"165kph IAS is the correct indicated stall speed for the FW-190A3 as a Type II four cannon fighter. 165 kph IAS = 102.5 mph IAS or very close to the RAE finding of 105mph IAS."
[img]http://i67.tinypic.com/kboswn.jpg[/img] is not a valid Image.
"Using the BGS system and a conversion factor for knots...

EAS means sigma (density ratio) = 1

Velocity in KEAS = SQRT{295 (8580lbs) / (1.58 * sigma * 197 ft^2)

Velocity equals = 90.2 Knots Equivilent Airspeed

90.2 KEAS * 1.15 = 104 mph EAS.

110 mph IAS - 104 mph EAS = Correction error of 6 mph.

104 mph EAS + .5 mph CEC = 104.5 mph CAS = 104.5 mph CAS + 5.5 mph PEC = 110 mph IAS as recorded by the RAE on WNr 313.

The only absolute relationship of stall vs angle of attack easily returns a stall speed that is well within the margin of error found in airspeed measurement.

Given the fact the Allied data and German data both give good agreement regarding stall data we can gain some insight referencing both sets of data.

The 1G level power off stall point for a Type II fighter is the same airspeed as the Landing speed. Both equal 110 mph IAS."
[img]http://i67.tinypic.com/dcsgia.jpg[/img] is not a valid Image.
a nebo
[img]http://i67.tinypic.com/14sh0ki.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i66.tinypic.com/p1508.png[/img] is not a valid Image.

Kdyby měl někdo zájem mohu poslat celou zprávu co mi zaslal Crump. Crump není jen motorář, ale má přímo německé i britské dokumenty. Bere to přímo od zdroje + jeho znalosti. Naší hoši jako Han to nejspíše cucá z prstu a ještě ani jednou to nepodložil. Na zbytek odpovím později nestíhám. Hezký víkend všem.
PS: " Landing speed is NOT stall speed. It is the speed you arrive at the runway and begin the flair to land."
Upravil/a Art dne 21-05-2016 14:53
 
Farky
Art napsal:
Crump není jen motorář, ale má přímo německé i britské dokumenty. Bere to přímo od zdroje + jeho znalosti. Naší hoši jako Han to nejspíše cucá z prstu a ještě ani jednou to nepodložil.


Crump taky občas šikovně žongluje s faktama jak se mu to hodí do jeho teorie, nemá vždycky pravdu a je zajímavý že to došlo do stádia "říká to Crump, tak to asi musí být pravda ne?". Že si to Han cucá z prstu jsou kecy, samozřejmě že taky používají originální dokumenty a oba chlapíci co dělají FM (=FB=VikS a AnPetrovich ) jsou minimálně na stejné úrovní znalostí jako Crump. Já nevím co vás vede k přesvědčení, že vývojáři musejí zveřejnit podklady z kterých vycházeli. Proč by měli? Protože to remcalové chtějí? V které hře to někdo z vývojářů udělal?

Je jediná cesta jak vývojáře přesvědčit že je něco špatně - přímo je oslovit a přednést svoje argumenty podložené dokumenty. Ne bavit se o tom na fóru, i když oficiálním, ale napsat přímo jim.
 
Rumcajs
Tak oni to kluci z 777 pravděpodobně opravili na základě korespondence s Crumpem. On jim to posílal včetně analýzy, co mají špatně a na jaký body by měli fixovat svoje výkonostní cíle. A Han mu odpovídal ve stylu, který Crump vyhodnotil jako "nekompetentní". Těžko říct, kdo má pravdu, když jim člověk do korespondence nevidí, navíc asi většina lidí ani nemá ambice to posuzovat (já rozhodně ne). A ještě těžší věřit 777, když dělají nedokumentované změny s podstatným vlivem na výkony. Taky ta FW 190 prošla za dobu svého života nejednou lapálií, ze které ji pak kucí z 777 léčili.
Crump je "šikovný" diskutér, ale na poměry hráčů flight simů velmi vzdělaný. Se svýma názorama se nekrčí cudně v koutě a nese je na trh. Celkem jistě nemá pravdu vždy. Ale taky celkem jistě jeho názory stojí za povšimnutí. Což je samo o sobě vyjímečné, protože málokoho názory na herních forech stojí za pozornost.
Vývojáři sami před časem prohlásili, že zveřejní, odkud brali výkonostní data a že udají, jaké jsou významné body těchto dat. Taky to máme ve hře u každého letadla. Jen s FW 190 měli veliký problém. Vše již bylo zveřejněno, ale FW 190 ne. Nějak to teď nesleduju, takže nevím, jestli už kápli božskou, nebo ty dokumenty stále tají. Ne snad přímo dokumenty, ale odkaz na dokumenty.
Taky nesouhlasím s bezvýznamností diskuzí na fórech. Jsem přesvědčen o tom, že diskuze na forech vytvářejí solidní tlak na otevřenost. A že bez těch někdy nepříjemných rejpalů jako je Kwiatek, Ze Hairy a jim podobní by ta hra nebyla tam, kde je dnes. Podobně to, že se snad konečně bude řešit hackování hry, nebo snad používání vývojářských verzí na otevřených serverech, je výsledek tlaku na fórech. To je kouzlo informovanosti. Svoboda šíření informací je zásadnější než si většina lidí představuje. Sice to může trvat dlouho, ale trvalý tlak nemusí být velký, stačí když je trvalý a sám neodejde.
Non est specifica
 
1stCL_Fucida
Art napsal:

Šlo mě o tohle.
.
.
.


Jop, já vím. Jenže přesně tahle diskuse, ze které teď cituješ, proběhla až poté, co byla chyba odstraněna. To je asi dané setrvačností fóra, tím, že Crump asi opravdu BoSko nemá a samozřejmě především tím, že vývojáři komentují změny v FM tak, jak se chce jim a ne tak, jak je skutečně dělají. Jako jediný důvod dokážu pochopit to, že v minulosti po jakýchkoliv avizovaných změnách v FM přišla silná vlna kritiky, takto je vlna slabší.

Na tu fascinaci Crumpem ale dávej pozor, jak zmiňuje i Farky. Vlastně na fascinaci kýmkoliv dávej pozor Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Zifi
Pokud je Fuči momentálně s FW-190 spokojený, tak asi těžko někdo z nás smrtelníků s ní může být nespokojený
 
olda Olde maly
Jo to by jsi se divil, že Fuči. Úsměv
 
1stCL_Fucida
Přésně Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_cibule
Zifi napsal:

Pokud je Fuči momentálně s FW-190 spokojený, tak asi těžko někdo z nás smrtelníků s ní může být nespokojený


Tak já jsem teda s fokáčem v BoS silně nespokojený. Ostatně jako s jakýmkoliv jiným érem v jakémkoliv simu. Ty mrchy lítají úplně jinak, než jak bych chtěl.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Rumcajs
Cibule kecá, on je nespokejenej, to jo, ale ne kvůli tomu, jak ty mrchy lítaj. Ono ho nejvíc štve, že to letadlo je vždy jinde, než by chtěl bejt. Většinou to letadlo je přesně tam, kde neví, kde vlastně je. A vo tom to je.
Non est specifica
 
1stCL_Novotny
A já si myslím, že tím Cibule jenom maskuje skutečnost, že neumí bruslit! Šklebící se
 
310_cibule
Tak tohle už je vo přesdržku 😠
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
Cibule umí bruslit já ho viděl jak šel z wingsu, nejdřív dělal piruety a pak to zakončil dvojitým axlem
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

34,803,327 návštěv