May 03 2024 05:32:02
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 1
Ace14

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
190 FM a vztah k upgrade
olda Olde maly
1stCL_Fucida napsal:

Art napsal:

Oni neopravili tu 190?!! si snad dělají ....


Co na něm měli vlastně opravit? U mě celkem funguje...


No protože Ty chceš Fuči Fokáče dle historických podkladů a někdo bájné UFO. Úsměv A nebo nevím. Zamračený
 
Baron
Mrknutí
Hals - und Beinbruch!
 
CSW_Cassius Chaerea
Ono ten krám by měl mít nějakou výkonovou nadvládu, což nemá, nebo nějakou takovou co by stála za řeč, ovšem je otázka jestli je to problém Fw 190, nebo těch ostatních mašin.
 
Art

No protože Ty chceš Fuči Fokáče dle historických podkladů a někdo bájné UFO. Úsměv A nebo nevím. Zamračený

Ale no tak Oldo trošku si o té Fokně něco počti, případně o stíhací verzi. Předpokládám, že domrví i Spita ...

Ano má moc vysokou pádovou rychlost.

Crump mi odpověděl toto: " No, Han is insistent everything is fine. It is obvious that somebody does not know what effective angle of attack means and has the induced angle of attack working exactly the opposite of how it does in the real world. Heavier aircraft produce more induced drag and therefore have larger body angles at the stall.....NOT lower ones like is reflected in BoS.

That is easy to do if you just look at a formula and do not understand the variables used in that formula.

Laymen think "effective angle of attack" is the true angle of attack reference the relative wind. It is NOT. Effective angle of attack = 2D airfoil data

That is one issue that affects all the planes in Bos.

FW-190 specifically though, the devs notes say they changed the fineness ratio. That is adjusting the parasitic drag of the design. Reducing that drag will give the FM more power available because it reduces the power required.

However, you are making a frankenplane that way. it was already a Frankenplane because obvious issue with the FW-190's FM was they used 1.28ata performance data points to represent 1.32ata performance.

Instead of fixing that they played with the drag.

Now your FW-190 reaches its best climb speed at 350kph IAS which WAAAAAY faster than the actual aircraft's best climb speed of 280-290kphIAS. Shifting that curve to the higher speed realm effects the low speed performance too.

That speed is fixed by the design of the aircraft. It is a function of the power production, physical airframe, and wing design. It does not change. An FW-190A0 and an FW-190A8 both reach best climb speed at 280-290kph IAS.

It is defined in a propeller aircraft as the point CL^(2/3) / CD is maximum. In other words it is related to the lift to drag ratio.

Your games is waayyy off and I have no desire to have Han tell me there is nothing wrong when any freshman who has had Aerodynamics 101 can see it is far from correct."

Jestli jsem si to špatně přeložil, tak mě prosím opravte ...
 
Baron
No Arte, a co s tym chces robit?
Hals - und Beinbruch!
 
olda Olde maly
Cassius Chaerea napsal:

Ono ten krám by měl mít nějakou výkonovou nadvládu, což nemá, nebo nějakou takovou co by stála za řeč, ovšem je otázka jestli je to problém Fw 190, nebo těch ostatních mašin.


Cassi bingo! Úsměv
 
olda Olde maly
Art napsal:


No protože Ty chceš Fuči Fokáče dle historických podkladů a někdo bájné UFO. Úsměv A nebo nevím. Zamračený

Ale no tak Oldo trošku si o té Fokně něco počti, případně o stíhací verzi. Předpokládám, že domrví i Spita ...

Ano má moc vysokou pádovou rychlost.

Crump mi odpověděl toto: " No, Han is insistent everything is fine. It is obvious that somebody does not know what effective angle of attack means and has the induced angle of attack working exactly the opposite of how it does in the real world. Heavier aircraft produce more induced drag and therefore have larger body angles at the stall.....NOT lower ones like is reflected in BoS.

That is easy to do if you just look at a formula and do not understand the variables used in that formula.

Laymen think "effective angle of attack" is the true angle of attack reference the relative wind. It is NOT. Effective angle of attack = 2D airfoil data

That is one issue that affects all the planes in Bos.

FW-190 specifically though, the devs notes say they changed the fineness ratio. That is adjusting the parasitic drag of the design. Reducing that drag will give the FM more power available because it reduces the power required.

However, you are making a frankenplane that way. it was already a Frankenplane because obvious issue with the FW-190's FM was they used 1.28ata performance data points to represent 1.32ata performance.

Instead of fixing that they played with the drag.

Now your FW-190 reaches its best climb speed at 350kph IAS which WAAAAAY faster than the actual aircraft's best climb speed of 280-290kphIAS. Shifting that curve to the higher speed realm effects the low speed performance too.

That speed is fixed by the design of the aircraft. It is a function of the power production, physical airframe, and wing design. It does not change. An FW-190A0 and an FW-190A8 both reach best climb speed at 280-290kph IAS.

It is defined in a propeller aircraft as the point CL^(2/3) / CD is maximum. In other words it is related to the lift to drag ratio.

Your games is waayyy off and I have no desire to have Han tell me there is nothing wrong when any freshman who has had Aerodynamics 101 can see it is far from correct."

Jestli jsem si to špatně přeložil, tak mě prosím opravte ...


Ale no tak Arte. Asi se v oblasti WWII. simulátorů pohybuješ kratší čas. Víš co už bylo nespokojených nářků a změn FM v Ilu?
 
Rumcajs
Hele Oldo, přečti si svůj první příspěvek o UFO a pak druhej, kde nabádáš Arta k větší míře dospělosti. Totiž zjevně se v tom nepohybuješ a neorientuješ, ale to ti nebrání mít UFO průpovídky. Art se tomu věnoval a mluví o faktech... Není čas na ubrání plynu?
Non est specifica
 
Ajvn
ÁÁle klídek hoši.
Nastavování - seřizovéní os: X, Y, Z , tam stejně opět není, takže pro mě jest tento rádoby sim stejně k prdu. Takže čau zase za čtvrt roku. Potom možná... tiše doufám...
 
1stCL_Fucida
Rumcajsi, myslím, že Olda je celkem v klidu Úsměv. Ale to i Art. Kdyby se všechny diskuse na SVK odehrávaly v tomhle duchu, byl bych zufrieden.

Arte, on Crump má i své oponenty. Jak jsem už někde psal, je to z hlediska Fw 190 a BMW 801 naprosto vynikající motorář, ale v ostatních směrech s jeho postojem ne vždy souhlasím (pouze tak v 90% ano Úsměv). Ta diskuse o poláře není z jeho strany zase až tak přesvědčivá a dle mého názoru někdy (ne často) zjednodušuje to, co se mu hodí a naopak dělá vědu tam, kde to myslím není zcela zapotřebí. Sám Crumpa respektuju, ale ne úplně bezmezně.

Hodně mě zaujalo jeho tvrzení o té optimální stoupavosti při vyšších rychlostech, což by samo o sobě skutečně ukazovalo na špatně zvolenou poláru. Ale tohle čtu až teď z tvého příspěvku. V diskusi jsem na to od Crumpa zatím nenarazil (což jsem mohl přehlédnout). Takový posun, o kterém mluví Crump, by dokonce ukazoval na totálně blbě zvolenou poláru. Ale jeho komentář k "frankenplanes" je slabý.

PS: Crump údajně nikdy BoS nelétal, tak nevím, kdo mu dělá metrologa. Ale možná je to jen legenda Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Rumcajs
Já to nemyslel nijak zle Fuči, ale je to klasický příklad tkzv. "U turn" česky "otočit o 180 stupňů". Když to nejde tudy, zkusíme to jinudy.

O tu stoupavost při rychlosti jde. On to tam Crump vysvětluje. Sice nepíše, odkud vzal ty vzorečky, prostě předpokládá, že lidi vědí, o čem mluví. No já to tak přesně nevím a těmi vzorečky nežiju. Takže mu musím věřit nebo nevěřit. Nicméně je mi jasné, že pokud se letadlo v nějaké měřitelné oblasti chová významně jinak, než bylo zaznamenáno v reálu, pak je model zcela jistě v něčem blbě. Což není až tak překvapivé, matematické modely se odlišují pouze mírou nepřesnosti, že?

Nakonec nelítáme Fokáče, lítáme sbírky jedniček a nul někde v tom pekáčku, co máme většinou pod stolem. Taky se vzájemně většinou nezabíjíme. Takže realitu máme vždy limitovanou.
Non est specifica
 
magot
1stCL_Fucida napsal:
PS: Crump údajně nikdy BoS nelétal

To je na tom celém fenoménu mudrce z lidu nejúžasnější.
Virtuální realita je o pocitu z letu a toho co nám "nafejkovaně" ukazují virtuální přístroje. To je imho na hony vzdálené realitě. A tady je propast mezi tím co píše crump a kde jsou virtuální simulátory.
Btw když jsem viděl místnost nacpanou počítačema která počítala aerodynamiku Gripenu tak jsem pochopil jako asi ubohé skripty řídí "naše" simy ...

Co Loftovi asi říkal Mikoan když lítal Jaka rannou verzi Boska? Jo sedí to jak prdel na hrnec?
Upravil/a magot dne 19-05-2016 22:26
 
Rumcajs
Žádný sim nepočítá aerodynamiku ve smyslu mechaniky kontinua v reálném čase. Tedy kdysi se o to pokoušel sim od Looking Glass zvaný Flight Unlimited, ale nemá pokračování. Sice se jim letadlo chovalo věrohodně, ale rozhodně ne po stránce výkonové. Navíc každý výpočet aerodynamiky je stejnak jen víc nebo míň přesný model. Vždy obsahuje nepřesnosti. Vždy je limitovaný použitou matematikou a znalostí fyzikálních konstant. Ano, i Navier-Stokes rovnice jsou jen model. Není to realita.
Nicméně ani to nebrání tvůrcům simu založeného na Newtonovské mechanice + nějaké ty čísla vycucaná z prstu, aby nepoužívali ty zjednodušené vztahy korektně. Sice to chování je pak simplifikované, ale v rámci své přesnosti korektní. Když se dojebe i ta simplifikace, dostaneme fabulaci.
Já si nijak nestěžuju, mě se BOSko/BOMko líbí, jak to stojí a leží. Ale některé pitomosti by mohli časem přežehlit a vůbec bych se nezlobil. Když to zůstane tak, stejně je to hezké. Ale třeba aktualizace FM Mezků na standard Emila by se fakt hodila.
Non est specifica
 
olda Olde maly
Cassi to pochopil, Rum nee, ale s tím nic nenadělám. Úsměv
 
Rumcajs
olda maly napsal:

Cassi to pochopil, Rum nee, ale s tím nic nenadělám. Úsměv
Naděláš, vysvětli mi to. Díky.
Non est specifica
 
clone9cz
Tak to je výzva, jak to tady čtu. Takže závod se stejnýma letadlama, na rovný placce z A do B, v 1946, CloD, BoS a BoM.
 
http://www.wwii-illusion.net
Baron
Mne po patchi pripadá Fw rýchlejší, stúpavejší a obratnejší. To sa týka aj Bf-109F-2. Mašiny otestované na Wings of Liberty, Ded Server Expert, Fighting Legends a Tactical Air War. Na mape Moskvy (TAW) nemá F2 konkurenciu, pokiaľ nespraví jeho pilot chybu, je prakticky nezraniteľný. Pre Fw na WoL a FL platí svojim spôsobom to isté.
Hals - und Beinbruch!
 
CSW_Cassius Chaerea
Netahal bych do toho dojmy, změř rozdíl jestli máš výsledky z minulého patche. Takové ty "výsledky" z dojmů jsou spíše odrazem toho jak se člověk vyspal...
 
1stCL_Fucida
Rumcajs napsal:

olda maly napsal:

Cassi to pochopil, Rum nee, ale s tím nic nenadělám. Úsměv
Naděláš, vysvětli mi to. Díky.


...dělá si z téhle neverending diskuse srandu Mrknutí To je dané tím, že ji Olda ve všech možných gardech zažil mnohokrát Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
olda Olde maly
Jo dělám si z toho prču a bylo to rýpnutí. Tak sorry Šklebící se
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

34,806,486 návštěv