Včera zase nemilé překvapení u G-2. Na WoL na jedné zimní mapě docházelo k přehřívání oleje prakticky okamžitě po přidání na plný plyn. Na letní mapě to bylo ok, tak nevim.,
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
Netahal bych do toho dojmy, změř rozdíl jestli máš výsledky z minulého patche. Takové ty "výsledky" z dojmů jsou spíše odrazem toho jak se člověk vyspal...
Heh, máš pravdu, vo vysoko sofistikovanej debate o fyzikálnych vlastnostiach reálne neexistujúceho objektu nemajú dojmy čo robiť.
Išak je teď ďábelská mašina, pořádně se mi s ní točí a dokáže s přehledem držet krok i na rychlosti. Když si člověk dává pozor, je v tom nezranitelný a ještě si dokáže přivést domů tři killy a nepřátelskou kolonu aut.
Pánové, jal jsem se provést několik měření Fw 190 spjatých s aerodynamikou, resp. s jeho v současnosti tolik diskutovanou polárou. Letová konfigurace byla 50, resp. 10% paliva a instalované vnější kanony s 60 granáty na hlaveň (standard). Měření pádových rychlostí probíhalo ve výšce 1000 m tak, že jsem letadlo opakovaně uvedl do klidu, stáhl jsem plyn na nulu a snažil jsem se udržovat se strojem výšku tak dlouho, dokud nedojde k pádu.
Toto měření mi v čisté konfiguraci s 50% paliva nabídlo výsledek zhruba 185, resp. v přistávací konfiguraci 160 km/h. Eric Brown zmiňuje hodnoty 204, resp. 165 pro verzi A-4, byť bez odkazu na hmotnost. Z jiných zdrojů můžeme opět čerpat hodnoty 150 - 170 pro přistávací konfiguraci a 180 - 210 pro letovou konfiguraci. Je nutné pochopit, že tato hodnota přímo souvisí s AKTUÁLNÍ hmotností stroje.
Pádová rychlost našeho Focke-Wulfu minimálně v současné revizi tedy není nikterak přehnaně vysoká. Naopak, odpovídá reálné předloze.
Stoupavost, resp. akceleraci stroje jsem určoval dle jednoduchého vztahu, kdy akceleraci můžeme vyjádřit jako derivaci rychlosti podle času. Měření proběhlo následovně: Aktivoval jsem level stabilizátor a v 1000 m jsem nechal stroj akcelerovat z rychlosti 225 (230) km/h až na 400 km/h. Měření proběhlo ve 4x zpomaleném času a odečet času probíhal po 5 km/h. Je třeba si uvědomit, že akcelerace a stoupavost stroje jsou pevně spjaté veličiny -> zjednodušeně řečeno ukazuje na velikost síly, kterou stroj působí v daném okamžiku. Měření ukázalo, že stroj nejlépe akceleruje mezi 275 a 305 km/h. Akcelerace při 250, resp. 400 km/h je již přibližně (ale skutečně přibližně) o 30% horší, než maximum.
Maximální akcelerace stroje tedy opět velmi dobře koresponduje s hodnotou uvedenou v manuálu 280 km/h.
Dle mého skromného názoru je Focke-Wulf v současné verzi 2.001c interpretován aerodynamicky velmi, ale skutečně VELMI rozumně a osobně s ním nemám nejmenší problém. Právě hodnoty pádových rychlostí v souvislosti s akcelerací stroje ve spektru rychlostí jsou klíčovými parametry tohoto posouzení. Jeho ostatní výkony (absolutní stoupavost, dostup, rychlost, spotřebu a dolet) jsem ale neměřil.
Fuči, korekce pádovek byla provedena v patchi před vydáním BOMka. Tyhle čísla pádovek, cos naměřil, jsem ověřoval asi dvě stránky zpět a došel k tomu samému. Skutečně problematický byl ten patch předtím (1.201 tuším), kde sice FW upravili climb rate, ale jinak ho domrvili. Následoval mini patch, ve kterém mám dojem nic nepřiznali, ale FW opravili tak, aby to sedlo na tyhle čísla.
Tak sakra, kdy už toho fokáče konečně vopravej? Jim to furt píšu na fórum, že to maj úplně blbě...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Fuči, korekce pádovek byla provedena v patchi před vydáním BOMka. Tyhle čísla pádovek, cos naměřil, jsem ověřoval asi dvě stránky zpět a došel k tomu samému. Skutečně problematický byl ten patch předtím (1.201 tuším), kde sice FW upravili climb rate, ale jinak ho domrvili. Následoval mini patch, ve kterém mám dojem nic nepřiznali, ale FW opravili tak, aby to sedlo na tyhle čísla.
Pak tedy ale Artův příspěvek stránku zpátky byl už poněkud zastaralý, nicht Wahr? Sám jsem si prováděl nějaká měření chvíli zpátky (která naznačovala, že to bude OK), ale až teď jsem to vzal z gruntu.
Šlo mě o tohle.
Crump: "Additionally, I assumed Han's range to correspond to the weight range of the aircraft with authorized loads.
183 kph IAS = 3855kg Type 1 fighter and 209 kph IAS = 4408kg Jabo variant with a 500kg bomb.
Yeah...because the PEC curve is not considered and your games uses the higher stall speed of a Type 2 fighter for its Type I stall point. "
Dále pro zajímavost:
"165kph IAS is the correct indicated stall speed for the FW-190A3 as a Type II four cannon fighter. 165 kph IAS = 102.5 mph IAS or very close to the RAE finding of 105mph IAS."
[img]http://i67.tinypic.com/kboswn.jpg[/img] is not a valid Image.
"Using the BGS system and a conversion factor for knots...
110 mph IAS - 104 mph EAS = Correction error of 6 mph.
104 mph EAS + .5 mph CEC = 104.5 mph CAS = 104.5 mph CAS + 5.5 mph PEC = 110 mph IAS as recorded by the RAE on WNr 313.
The only absolute relationship of stall vs angle of attack easily returns a stall speed that is well within the margin of error found in airspeed measurement.
Given the fact the Allied data and German data both give good agreement regarding stall data we can gain some insight referencing both sets of data.
The 1G level power off stall point for a Type II fighter is the same airspeed as the Landing speed. Both equal 110 mph IAS."
[img]http://i67.tinypic.com/dcsgia.jpg[/img] is not a valid Image.
a nebo
[img]http://i67.tinypic.com/14sh0ki.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i66.tinypic.com/p1508.png[/img] is not a valid Image.
Kdyby měl někdo zájem mohu poslat celou zprávu co mi zaslal Crump. Crump není jen motorář, ale má přímo německé i britské dokumenty. Bere to přímo od zdroje + jeho znalosti. Naší hoši jako Han to nejspíše cucá z prstu a ještě ani jednou to nepodložil. Na zbytek odpovím později nestíhám. Hezký víkend všem.
PS: " Landing speed is NOT stall speed. It is the speed you arrive at the runway and begin the flair to land."Upravil/a Art dne 21-05-2016 14:53
Art napsal:
Crump není jen motorář, ale má přímo německé i britské dokumenty. Bere to přímo od zdroje + jeho znalosti. Naší hoši jako Han to nejspíše cucá z prstu a ještě ani jednou to nepodložil.
Crump taky občas šikovně žongluje s faktama jak se mu to hodí do jeho teorie, nemá vždycky pravdu a je zajímavý že to došlo do stádia "říká to Crump, tak to asi musí být pravda ne?". Že si to Han cucá z prstu jsou kecy, samozřejmě že taky používají originální dokumenty a oba chlapíci co dělají FM (=FB=VikS a AnPetrovich ) jsou minimálně na stejné úrovní znalostí jako Crump. Já nevím co vás vede k přesvědčení, že vývojáři musejí zveřejnit podklady z kterých vycházeli. Proč by měli? Protože to remcalové chtějí? V které hře to někdo z vývojářů udělal?
Je jediná cesta jak vývojáře přesvědčit že je něco špatně - přímo je oslovit a přednést svoje argumenty podložené dokumenty. Ne bavit se o tom na fóru, i když oficiálním, ale napsat přímo jim.
Tak oni to kluci z 777 pravděpodobně opravili na základě korespondence s Crumpem. On jim to posílal včetně analýzy, co mají špatně a na jaký body by měli fixovat svoje výkonostní cíle. A Han mu odpovídal ve stylu, který Crump vyhodnotil jako "nekompetentní". Těžko říct, kdo má pravdu, když jim člověk do korespondence nevidí, navíc asi většina lidí ani nemá ambice to posuzovat (já rozhodně ne). A ještě těžší věřit 777, když dělají nedokumentované změny s podstatným vlivem na výkony. Taky ta FW 190 prošla za dobu svého života nejednou lapálií, ze které ji pak kucí z 777 léčili.
Crump je "šikovný" diskutér, ale na poměry hráčů flight simů velmi vzdělaný. Se svýma názorama se nekrčí cudně v koutě a nese je na trh. Celkem jistě nemá pravdu vždy. Ale taky celkem jistě jeho názory stojí za povšimnutí. Což je samo o sobě vyjímečné, protože málokoho názory na herních forech stojí za pozornost.
Vývojáři sami před časem prohlásili, že zveřejní, odkud brali výkonostní data a že udají, jaké jsou významné body těchto dat. Taky to máme ve hře u každého letadla. Jen s FW 190 měli veliký problém. Vše již bylo zveřejněno, ale FW 190 ne. Nějak to teď nesleduju, takže nevím, jestli už kápli božskou, nebo ty dokumenty stále tají. Ne snad přímo dokumenty, ale odkaz na dokumenty.
Taky nesouhlasím s bezvýznamností diskuzí na fórech. Jsem přesvědčen o tom, že diskuze na forech vytvářejí solidní tlak na otevřenost. A že bez těch někdy nepříjemných rejpalů jako je Kwiatek, Ze Hairy a jim podobní by ta hra nebyla tam, kde je dnes. Podobně to, že se snad konečně bude řešit hackování hry, nebo snad používání vývojářských verzí na otevřených serverech, je výsledek tlaku na fórech. To je kouzlo informovanosti. Svoboda šíření informací je zásadnější než si většina lidí představuje. Sice to může trvat dlouho, ale trvalý tlak nemusí být velký, stačí když je trvalý a sám neodejde.
Jop, já vím. Jenže přesně tahle diskuse, ze které teď cituješ, proběhla až poté, co byla chyba odstraněna. To je asi dané setrvačností fóra, tím, že Crump asi opravdu BoSko nemá a samozřejmě především tím, že vývojáři komentují změny v FM tak, jak se chce jim a ne tak, jak je skutečně dělají. Jako jediný důvod dokážu pochopit to, že v minulosti po jakýchkoliv avizovaných změnách v FM přišla silná vlna kritiky, takto je vlna slabší.
Na tu fascinaci Crumpem ale dávej pozor, jak zmiňuje i Farky. Vlastně na fascinaci kýmkoliv dávej pozor .
Pokud je Fuči momentálně s FW-190 spokojený, tak asi těžko někdo z nás smrtelníků s ní může být nespokojený
Tak já jsem teda s fokáčem v BoS silně nespokojený. Ostatně jako s jakýmkoliv jiným érem v jakémkoliv simu. Ty mrchy lítají úplně jinak, než jak bych chtěl.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Cibule kecá, on je nespokejenej, to jo, ale ne kvůli tomu, jak ty mrchy lítaj. Ono ho nejvíc štve, že to letadlo je vždy jinde, než by chtěl bejt. Většinou to letadlo je přesně tam, kde neví, kde vlastně je. A vo tom to je.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.