April 20 2024 11:33:48
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 1
Voyk

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Kampaně
 Vytisknout diskuzi
Kukuška 4.13
saldy
YouTube Video




Přátelé oflainovýho snažení připravte si decáka stachana, asi před rokem jsme si mohli zalítnout pár misí za Komet v HSFX. Teď už se konečně dostalo na druhý rakeťák z nabídky a bude to na čistou 4.13.

BI-1 je ve šturmu už od jeho raných verzí a pamětníci si jistě budou pamatovat kampaň v kořenové hře. Co vedlo autory k vytvoření BI-1 nevím, jestliže dodnes chybí některé zásadní stroje tak na druhou stranu těžko budete hledat zbytečnější počin. Já mám z něj ale radost, ostatně jako ze všech podobných létajících bizarností. V kampani budou 4 testovací mise kde si hráči otestujou limity stroje.

Něco krátce k historii, co zalovím v mé sklerotické hlavě. SSSR se ve 30tých letech intenzivně věnoval vývoji raketových střel, tento vývoj přešel i ve snahu postavit stíhač na raketové palivo. Počátkem let čtyřicátých Stalin schválil další práci na již předloženém prototypu. Smyslem této zbraně byla obrana bodových cílů a také zastavení výškových německých průzkumných letounů. Na počátku války se SSSR bylo vývojové středisko evakuováno a při sedmém již motorovém letu se zkušební pilot zabil. Toto mělo velký dopad na další osud, padlo rozhodnutí, že stíhač nebude bojově nasazen avšak vývoj nadále pokračoval až do roku 1945 kdy se na něm testovaly i náporové motory. Po válce se SSSR dostal k Me 163, ani zde se s vyjímkou krátkých testů v bezmotorových letech v dalším vývoji nepokračovalo. Tato technologie byla již tou dobou překonána.

Zpět do hry, externímu modelu a kokpitu se i přes jeho stáří asi nedá nic vytknout, FM dostal více příznivý, v reálu to asi taková pohoda nebyla. Je zajímavé, že tenkrát do hry nebyl problém udělat i verzi s lyžovým podvozkem.

Stroj vydrží v plném tahu letět 7 minut což je nesmysl. Podle různých zdrojů ten tah byl podle optimistického info maximálně tak 120 sekund. Palivo bude tedy redukováno, avšak i takové malé množství vás dokáže katapultovat do 10t metrů.

Letounek po startu zázračně stoupá, můžete i redukovat tah při letu ve skupině. Pocitově je více obratný než Komet, jen na přistání to chce více citu, protože se rychleji propadá, furt je to ale příjemný kluzák. Kokpit je velmi jednoduchý, je zde pouze to nejnutnější, oproti Kometu zde ale máme palivoměr což určitě oceníte. 2x 20mm Švaky tak tak vystačí na 2-3 útoky, ale minimálně jeden bombardér složíte v pohodě. Na rozdíl od Kometu drak nevydrží příliš vysokou rychlost. Při dosažení rychlosti 745-750 Kmh se čumák prudce propadne a síly pak začnou letoun trhat na kusy, máte jen zlomky sekundy na nápravu tím, že rychle stáhnete plyn a lehce přitáhnete. To platí pro vodorovný let. Při klesání není cesty zpět. Tuto hranici je třeba si neustále hlídat, motor je tímto limitován drakem stroje.
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Koty
A já že zase HSFX a že si zas nezaletím... 4.13 - tak to je dobrá zpráva Šklebící se Na tohle si počkám.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
magot
Kdysi jsem lítal tu Olegovu kampaň tak v ní byla chyba že se v 3 misi se nedalo letadlo nastartovat.
Jinak je to celkem zábavné lítátko. Na sundání Ju-388 v 14km či Ju-86P v 13km ideální.
Upravil/a magot dne 29-01-2016 16:49
 
saldy
Jojo dodnes si pamatuju jak jsem trdloval na stojánce a nemohl se odlepit, kampaň pak zmizela a není mi známo jaký byl její další osud. Mimochodem to je při práci na misích s AI ruskýho rakeťáka těžký a zkouší moje nervy na maximum, držte palce.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Koty
Jinak, těch 750 je IAS nebo TAS?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
magot
IAS. V Rusku je i známka s BI-1
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/aa/Rus_Stamp_GSS-Bakhchivanji.jpg
 
saldy
V kampani se okrajově objeví i BI-6. Letoun je vybaven kombinovaným pohonem, horní přípusť slouží pro raketový a ty 2 spodní páky pro regulaci tahu dvou náporových motorů na koncích křídel. Náporové (ramjet) motory mají to vlastnost že fungují pouze při rychlostech nad 300km/h IAS. V praxi to znamená že po startu po dosažení této hranice můžete spustit ramjety a letoun pak krátce letí na všechny 3 motory dokud nespálí raketové palivo.

Stroj pak docela snadno udržíte nad 300 km/h, do kabiny proniká zvláštní zvuk z motorů. Při hrubém chodu se do kabiny přenáší citelné vibrace. Ramjety jsou nenáročné na spotřebu a vydržíte ve vzduchu hodně dlouho, stroj je však o poznání méně obratný. Akcelerace odpovídá zhruba proudovým JUMO, ve střední výšce jsem se asi dotáhl na 700km/h. BI-6 má větší zásobu střeliva.

[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/2101/il2fb-2016-02-08-13-35-32-27.jpg[/img] is not a valid Image.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
saldy
Dokončeno, 16 misí, spěšný nasazení u PVO před Moskvou zima 41, Stalingrad zima 42 a v závěru Slovensko 45.

http://www.missio...mp;id=5138

[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/2102/kukushkacover.jpg[/img] is not a valid Image.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
už to sosám Úsměv
 
TozziFan
První dvě mise splněny a jdu se vožrat Šklebící se
 
saldy
Ano v týhle kampani se hodně chlastá Šklebící se
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

34,729,915 návštěv