May 17 2024 09:06:39
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 1
Kukuloo

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2016
Baron
V sovietskych strojoch (a v Macchi) mas brzdy spravidla na tlacitko, nie na pedaloch. Takze brzdy funguju, ale ked v Sturmoviku brzdis predalmi, tak samozrejme ti to neberie. To, ze padnes po starte na stranu je chybou pilotaze, nie hry.
Hals - und Beinbruch!
 
lochness
to chce proste nekoho na ts a probrat to. Idealne vecer SVK speak

edit: tady na webu vidis lidi online na svk speaku, tak jak tam nekdo je v BoS, to by bylo aby si nenasel chvilku
kogm.bluefile.cz/banner/ban_loch.jpg
 
magot
AH_Enty napsal:

Tak se rozhlížení rozchodil. Nová verze softwaru a zaktivnění Vectoru.
Ale letadlo mi po startu vždy spadne na jednu nebo druhou stranu, ať dělám co dělám. Brzdy mi nefungují a podobně. Celé je to na levačku.
Zlatej starej Il, i když graficky je horší.

Problém BOSu je že některé věci ohledně nastavení jsou v něm nelogické. V starým Šturmu když si člověk něco nastavil tak to i tak fungovalo. Tady je dalších 350 otravnejch podmínek ..
 
Ajvn
Enty tak mě napadlo. Nevím s čím se pokoušíš vzlétnout.
Ale mi třeba v začátku pomohlo konkrétně u Jak-1 při startu dát třeba i 30 až 40 procent vyvážení na prdel ale potom brzy poté honem na nulu...
Vyvážení je jedná z věcí která je v božce mírně řečeno pohlupavé. Bohužel.
Skontroluj si kde máš při startu vyvážení.
 
Rumcajs
Nepozoruju žádné takové "pohlupavé" vyvážení. U Jaku 1 není třeba nic honem. Je to nejhodnější letadýlko ve hře. Po startu je jen třeba držet čumák nahoře, páčto ještě nemá rychlost, aby se stabilizoval sám. Trim nahoru pomůže, ale není nezbytný a nic není nutné rychle. Jak 1 má klasické trimovací plošky, není to Bf, které má trim na úhel náběhu celého stabilizátoru. Z toho, předpokládám, pramení rozdílné chování.
Non est specifica
 
Ajvn
Rumcajza neposluchej je to zaslepený bos fanatik.
Vyskoušej co se dá , FM jsou zmršené.
 
AH_Enty
Baron napsal:

V sovietskych strojoch (a v Macchi) mas brzdy spravidla na tlacitko, nie na pedaloch. Takze brzdy funguju, ale ked v Sturmoviku brzdis predalmi, tak samozrejme ti to neberie. To, ze padnes po starte na stranu je chybou pilotaze, nie hry.


Až budeš mít nalítáno co já, tak mluv o chybě pilotáže.Vyděšený
 
Rumcajs
AH_Enty napsal:

Baron napsal:

V sovietskych strojoch (a v Macchi) mas brzdy spravidla na tlacitko, nie na pedaloch. Takze brzdy funguju, ale ked v Sturmoviku brzdis predalmi, tak samozrejme ti to neberie. To, ze padnes po starte na stranu je chybou pilotaze, nie hry.


Až budeš mít nalítáno co já, tak mluv o chybě pilotáže.Vyděšený
No a čím si tedy vysvětluješ, že ti to padá ke straně a jiným, "méně" zkušeným ne? Takto bez vysvětlení je ten tvůj post takový dětský křik "mě se to rozbilo, dělejte s tím něco!".
Non est specifica
 
AH_Enty
Rumcajs napsal:

AH_Enty napsal:

Baron napsal:

V sovietskych strojoch (a v Macchi) mas brzdy spravidla na tlacitko, nie na pedaloch. Takze brzdy funguju, ale ked v Sturmoviku brzdis predalmi, tak samozrejme ti to neberie. To, ze padnes po starte na stranu je chybou pilotaze, nie hry.


Až budeš mít nalítáno co já, tak mluv o chybě pilotáže.Vyděšený
No a čím si tedy vysvětluješ, že ti to padá ke straně a jiným, "méně" zkušeným ne? Takto bez vysvětlení je ten tvůj post takový dětský křik "mě se to rozbilo, dělejte s tím něco!".


A kur.a, co je na chybě pilotáže, když ve 190 km/h, vysunutých klapkách (i nevysunutých) při startu, jen malinku přitáhnu výškovku u Lagg3 a hned se klopí letadlo doleva a ničím to nejde srovnat a u mezka to dělá na druhou stranu.

Pánové jděte ..... radši nebudu dál psát.

Chtěl jsem si znova zalítat, zainvestoval, ale asi to nemá cenu.
Upravil/a AH_Enty dne 28-08-2016 22:42
 
Baron
AH_Enty napsal:

Baron napsal:

V sovietskych strojoch (a v Macchi) mas brzdy spravidla na tlacitko, nie na pedaloch. Takze brzdy funguju, ale ked v Sturmoviku brzdis predalmi, tak samozrejme ti to neberie. To, ze padnes po starte na stranu je chybou pilotaze, nie hry.


Až budeš mít nalítáno co já, tak mluv o chybě pilotáže.Vyděšený


Šklebící se Ok Enty mas pravdu. Prepac ze som si dovolil tebe ako skusenemu veteranovi vobec nieco napisat. Idem sa radsej ucit startovat s LaGGom Úsměv
Upravil/a Baron dne 29-08-2016 00:41
Hals - und Beinbruch!
 
310_cibule
Enty, je to tak, jak píše Rumcajs. Zvednout jaka, lagga nebo třeba Il dvojku je v BoS děsně jednoduché, žádného trimování netřeba. Vím, kolik máš ve starém šturmovi nalétáno. Kdybych to nevěděl, řekl bych, že ta éra třeba taháš hned po startu moc prudce nahoru. Ale to mi nepřijde pravděpodobné. Mně se ze začátku stávalo to, co psal lochness. Na ovladači jsem měl páčky vrtule i směsi při naloudování mise na max, ale letadlo se chovalo, jako by byly obě dole na minimu. Musel jsem s nimi nejdřív zahýbat a pak je znovu nastavit na max.

Také nevím, jak je to v této poslední verzi s teplotou motoru, ve hře se dala nastavit možnost, že jsi jej po nahození musel zahřívat několik minut na provozní teplotu, jinak si z něj nevymáčkl výkon potřebný k tomu, aby ses odlepil (mám tuhle možnost vypnutou, takže motor je po nahození hned zahřátý). Bude toho víc, v čem to ještě může být, protože nový Il se chová trochu jinak než starý.

Litám v posledních letech hodně málo, on-line skoro vůbec. Ale z pojezdové plochy a je-li třeba tak i napříč odstartuji bez problémů (tedy pokud to neklouže na sněhu). Jsem si jist, že bychom během pár minut přišli na to, v čem je zakopaný pes. Bohužel tento týden nebudu po večerech doma, takže nemohu být nápomocen. Z nás starých už moc lidí nelétá, ale natrefil bys na TS třeba na Fucidu nebo Jiříčka. Ale určitě by stejně poradili i jiní, zrovna Rumcajs je v BoS jeden z nejzkušenějších. To samé Baron.

BoS je v pohodě, dej mu šanci a užiješ si s ním spousty zábavy.
Upravil/a 310_cibule dne 28-08-2016 23:04
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
mě se u IL2 (bos) např. náhodně stahoval plyn na 0, pak jsem zjistil že se nějak zduplikovala osa plynu na obě plynové páky, tudíž jsem musel jednu plynovku namapovat nějakou jinou srágoru a pak to bylo v cajku. Jenže nad bosem aby člověk porád něco študoval ...
@Enty zreviduj si v nastavení křidélka, vejškovku, směrovku a vrtuli jestli tam nemáš taky takový svinstvo ...
 
AH_Enty
JE to celé na prd. Si namapuji klávesy, čudlíky na klabičce, tak jak jsem byl zvyklý, a ten sim buď úplně ignoruje namapování a nedělá nic, nebo dělá úplně jinou operaci.

Stále třeba zkouším brzdit namapovanou levou brzdou (natočit letadlo) a letadlo stále jede rovně. Něco divného mezi windows a ilem.
 
lochness
Cibule to mozna trefil s teplotou motoru. Obecne je to vypnute i na servrech. Ale kdyz ti kazde letadlo pada jinam, nebude to ovladanim a timto by to klidne byt mohlo. Pri airspawnu ti to lita normalne?
Mapovani na krabicku nevim - urcite je v tomto pripade vyhoda, ze hra ukazuje v nastaveni klaves dalsi funkce namapovane na stejne klavesy. Ale musis davat pozor na to, ze nektera ovladani se u ruznych letadel lisi a je potreba si je nejdriv namapovat na stejne klavesy nebo mackat jine klavesy pro tutez funkci u jineho stroje. Viz napriklad chladice, trim/stabilizator atd.

Nebudem si rikat, ze je BoS dokonaly, ale urcite je to krasne politani a byla by skoda ho kvuli prvnim problemum uplne zatratit. Vydrz Enty
kogm.bluefile.cz/banner/ban_loch.jpg
 
Rumcajs
Takhle podle popisu to fakt vypadá na vrtuli nastavenou 0%. Nomenklatura je, že 0% jsou minimální otáčky a 100% jsou maximální otáčky. Je potřeba mít to namapované a po nahození motoru se ujistit, v jaké pozici vrtule je. Z nějakého důvodu BOSko dělá to, že si v rámci automatické startovací procedury přenastaví pozice chladičů, směsi a vrtule. No takže po dokončení startovací procedury je všechno jinak. Po dobu startovací sekvence se to ale nedá ovládat, si to dělá automaticky, co chce. Startovací procedura navíc nemusí skončit hned jak se začne točit motor. Takže to chce chvilku vydržet ... zkrátka se po startu motoru opravdu ujistit, v jakých polohách mám jednotlivý ovládací prvky. Konkrétně směs, chladiče a vrtule. Podle typu letadla to může být mírně jiné, třeba u FW 190 se nemusí nic, protože má vše na automat. U Jaku a LaGGu se kontroluje vše, a u La 5 jsou navíc ještě vstupní mřížky chlazení před motorem.
Další adept na takové chování může být přeci jen hrubé zacházení s pákou. BOSko je na výškovku citlivé. Hodně lidí s tím mělo po přechodu z jiných simů problém. Lidi, co to lítaj už nějaký ten pátek, to maj zažitý natolik, že jim to už nepřijde. Ale první kontakt s BOSkem může být překvapení.
Nicméně i tak podezřelý č. 1 je vrtule.
Non est specifica
 
1stCL_pbarry
AH_Enty napsal:

JE to celé na prd. Si namapuji klávesy, čudlíky na klabičce, tak jak jsem byl zvyklý, a ten sim buď úplně ignoruje namapování a nedělá nic, nebo dělá úplně jinou operaci.

Stále třeba zkouším brzdit namapovanou levou brzdou (natočit letadlo) a letadlo stále jede rovně. Něco divného mezi windows a ilem.



Podle tohodle bych to viděl na to, co píše lochness - pod jedním tlačítkem namapováno víc funkcí.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Fiks

Stále třeba zkouším brzdit namapovanou levou brzdou (natočit letadlo) a letadlo stále jede rovně.

Zamknutá ostruha?
 
Rumcajs
Fiks napsal:


Stále třeba zkouším brzdit namapovanou levou brzdou (natočit letadlo) a letadlo stále jede rovně.

Zamknutá ostruha?
Nebo ruské letadlo.
Non est specifica
 
Ajvn
Určitě v tom budeš mít nějakou zradu s čudlíkama.
Ono odstartovat s Laggama BFkama a Jakama není nějaký zvlášť velký problém.
 
lochness
Aktualne bezi sleva na Fw190, La5 i BoS. Kdo nema, muze vyuzit k dokoupeni. Letadlo za 10 dolaru je docela fajn.
kogm.bluefile.cz/banner/ban_loch.jpg
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,891,799 návštěv