April 23 2019 10:41:49
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,624
· Nejnovější pilot: Panter75
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS M-2000C
1stCL_Fucida
LesniHU napsal:
Jestli ma ve hre F117 z boku trochu lepsi odraz nez zepredu/zezadu, tak to vypada na obecny model, kde jenom stahli RCS na nejaka mala procenta normalniho letadla. Coz je bohuzel v tomto pripade velmi velke zjednodusseni.


Imho z praktického hlediska spíš rozumný kompromis.
forum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bos_gold_en.pngforum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bok_gold_en.pngforum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bobp_gold_en.png
Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt.
 
AJaromir
Jak jsem psal, z boku je to víceméně jedno.
Pro srovnání, když převedeme signál přicházející do pulsního dopplerova radaru na viditelné záření, tak uvidíme něco, jako je na těchto obrázcích. Na prvním je letadlo, které se k nám přibližuje. Na druhém, když se vzdaluje. Na třetím, když letí kolmo. Na čtvrtém, když letí kolmo a je pod horizontem. Z obrázků logicky vyplývá, že ve čtvrtém případě bude mít radar největší problém.

Obrázky jsou převzaty ze stránky: http://www.mudspi...beginners/

[img]https://forums.mudspike.com/uploads/default/original/2X/a/aa6b300c0db5f16ec41e74cc1d5f7cdb2d16c8b5.png[/img] is not a valid Image.

[img]https://forums.mudspike.com/uploads/default/original/2X/0/0112a723042a272ed9aaacd7107845041dc64c3f.png[/img] is not a valid Image.

[img]https://forums.mudspike.com/uploads/default/original/2X/c/cbe810f6610e99b0ca4bedc21c6ced93c4888e76.png[/img] is not a valid Image.

[img]https://forums.mudspike.com/uploads/default/original/2X/9/986b0a6357a53affe391f1038ab9159b661bf03b.png[/img] is not a valid Image.
Pokud daný objekt vrhnete rychlostí vyšší, než 8km/s, tak poletí i hrábě.
 
magot
Jasně, v rámci Dopplerova radaru.
Ale HU má zřejmě pravdu že v rámci F-117 co se týče ozáření z boku, tak předpoklad že bude větší odrazná plocha je asi špatný ..
Upravil/a magot dne 15-12-2017 12:33
 
alfik
Pokud vím, tak Dopplerovský efekt je tam navíc - tzn. každý Dopplerovský radar je současně i obyčejným radarem, avšak nikoli každý radar je Dopplerovský.
To vyplývá celkem logicky z toho, že tak jako tak dojde k odrazu a zachycení odražených vln, Doppler nedoppler.
Tedy, při situaci na posl. obrázku, bude výstup jiný, resp. pro odraz od kovového letadla bys musel na všech těch obrázcích vybrat jinou barvu než pro odraz od terénu.
A tedy, při tzv. vyhledávacím režimu (jako např. na posl. obr.) nebude mít žádný problém a letadlo "uvidí". Pro tento režim bývají radary spec. nastaveny (či rovnou sestrojeny) tak, aby snímaly prostor mírně pod vodorovnem, a bývají ty režimy dva - jeden pro AA a jeden pro AG, protože a) pro AG nepotřebuješ právě ten Dopplerův efekt, a b ) pro lepší vyhledávání cílů a navigaci podle radaru potřebuješ centimetrové vlny a mnohem lepší zobrazování, zatímco pro vyhl. letadla ti stačí decimetrové a zobrazení viz dále - což znamená, že stejně použiješ centimetrové Vyděšený ale můžeš vypnout to dopplerování a hlavně abys měl to zobrazování. Dopplerovský radar totiž na zobrazovátku neukazuje takový obrázek jako nahoře, ukazuje tečku s čárkou pro směr pohybu a u toho číselné údaje - typicky třeba výšku, rychlost, a číslo či jiné rozrůznění cíle.
Takový obrázek jako na těch nahoře ukazuje AG radar.
"Slíbili jste mi kolonie na Marsu. Místo toho jsem dostal Facebook." Buzz Aldrin
"Hranice, které nepřekráčejí dnes obchodníci, jednoho dne překročí vojska." Mistr Sun
"Vidím velký špatný. Hodně budeš někde." Jolanda
 
LesniHU
1stCL_Fucida napsal:

LesniHU napsal:
Jestli ma ve hre F117 z boku trochu lepsi odraz nez zepredu/zezadu, tak to vypada na obecny model, kde jenom stahli RCS na nejaka mala procenta normalniho letadla. Coz je bohuzel v tomto pripade velmi velke zjednodusseni.


Imho z praktického hlediska spíš rozumný kompromis.
S tim souhlasim, ale stale je to bohuzel velke zjednodusseni. Nevadi to asi jen proto, ze je implementovane jedine takove letadlo a jeho role je marginalni.

AJaromir napsal:

Jak jsem psal, z boku je to víceméně jedno.
Pro srovnání, když převedeme signál přicházející do pulsního dopplerova radaru na viditelné záření, tak uvidíme něco, jako je na těchto obrázcích. Na prvním je letadlo, které se k nám přibližuje. Na druhém, když se vzdaluje. Na třetím, když letí kolmo. Na čtvrtém, když letí kolmo a je pod horizontem. Z obrázků logicky vyplývá, že ve čtvrtém případě bude mít radar největší problém.
No je tu jedno ALE, nestaci byt proti zemi, musis byt zemi tak blizko, aby te radar zachytis spolu s odrazem zeme. To jest vejit se do sirky paprsku a delky pulzu, byt v te krychlicce prostoru, kterou radar bere jako jedno.

@Alfik: ano, samozrejme, ze kovove letadlo uvidi, ale bez dalsich informaci nerozlisi od vozidla, treba i zaparkovaneho.
 
AJaromir
Rušička a klamné cíle postačí. (mávnutí rukou jako Qin Gon Jinn)
Pokud daný objekt vrhnete rychlostí vyšší, než 8km/s, tak poletí i hrábě.
 
magot
Ta F-117 se v DCS se chová celkem zajímavě ... zaměření na doppler radaru v M2000 z boku v rovině (ne proti zemi) se mě daří + - 4 nm (7,4 km) což je velká mizérie, čili je to o něco horší než ze zezadu. 530D dost často ztrácejí kontakt s F-117 když se otáčí i když je velmi blízko např. 2 nm.

Naproti tomu pozemní AA systémy vidí stealth krapet lépe:
S-125 (SA-3) dokáže trackovat F-117 zhruba od 9 nm (16,7 km), střelu odpaluje ve vzdálenosti + - 7nm a i když po celou dobu celkem dobře trackuje tak úspěšnost zásahu je tak 10%.
Přesnost aktivace výbuchu rakety je velmi nepřesná .. Btw jde o tentýž systém co v Srbsku F-117 sestřelil IRL.

S-300 chytí stealth ve vzdálenosti nad 12 nm (22 km), tam je úspěšnost zásahu tak 50%.
Těch 22km to je prakticky slepota ..
 
AJaromir
Ano, jde o ten samý systém, ale pro vystopování stroje byla použita nestandartní metoda obsluhy onoho systému.
Pokud daný objekt vrhnete rychlostí vyšší, než 8km/s, tak poletí i hrábě.
 
Smoker52
Ahoj piloti
potřeboval bych trochu poradit páč už fakt nevím.
Hraju za M2000 už nějakou dobu a Air to Air proti UI nebyl problém ale teď jsem začal hrát online na Blueflag Persian Gulf serveru a dostávám strašlivou rychtu. Opravdu málo kdy se mi podaří sundat nějakého fightera a to jen v případě že ho překvapím na krátkou vzdálenost v horách. Nad mořem prostě nemám šanci. Jak F18 tak F15 mě zaměří podstatně dřív a střílí na mnohem větší vzdálenost. Kolikrát mám zaměřeno při čelním střetu a odpal radarem řízené střely mi to povolí třeba až pod 6km (myslím to TIR na HUD) což už je fakt pozdě. Když se mi nějakým zázrakem podaří dostat do dogfightu tak už jsou šance vyrovnaná používám většinou Magic s podporou radaru. Co dělám blbě? je vůbec nějaká finta jak se těm strojů vyrovnat při čelním střetu na delší vzdálenost?
Všem moc díky za rady......
 
Mira
Neděláš nic blbě Úsměv To je holt Blue Flag, kde lítá spousta " PvP veteránů " , navíc kolikrat řízených žívákem na místě GCI. Zkus se nejdřív párkrát proletět na Blue Flagu na Kavkaze, kde je zbraňové omezení pouze na SARH střely. Tam už s tou 530D něco uděláš. A co bych poradil ještě.. Stahni si zaznam na TacVieW a koukej jak lítají s M2 ostatní. Jsou tací, co i s ní dokáží na PG udělat pěknou paseku v řadách nepřátel.
i.imgur.com/uXwlz9j.jpgi.imgur.com/pS0mrH3.jpg
 
Saburo
Na BlueFlagu nelítej sám, to asi hlavně.
Minimálně se připoj na GCI nebo jak tomu tam říkají, tím dostaneš alespoň nějaká AWACS data, aktuální a né ty zpožděná co dává AI.

Jinak pokud si nejen vysoko a máš zaplej radar, F-15 o tobě vědí dlouho dopředu a ani nemusí zapnout svůj radar, vidí tě na RWR a pokud jsou v kontaktu s vlastním GCI, výsledek je téměř jistý, předem.

Ono celkově létání proti živým protivníkům je naprosto odlišné oproti soubojům s AI.

Když jsem tam poletoval, téměř jen s F-15, tak mi právě M2000 přišla dost "magic", hlavně nízko a mezi kopci... Nahoře to bylo trochu jiné i díky nemožnosti navěsit AIM-120 pod F-15.
i.imgur.com/df8YKOm.jpg
 
Mira
Saburo napsal:
Nahoře to bylo trochu jiné i díky nemožnosti navěsit AIM-120 pod F-15.


Na Perském Zálivu ale AIM 120B pod F-15 dát můžeš, ne ? Nebo už i tam je to omezeno ?
i.imgur.com/uXwlz9j.jpgi.imgur.com/pS0mrH3.jpg
 
Saburo
netuším, na PG jsem BF ještě neletěl Úsměv
popisoval jsem zkušenost co mám/měl jsem s létáním s F-15 proti živým M2000
i.imgur.com/df8YKOm.jpg
 
magot
Nevím jak máte zkušenosti s 530D ale mě se občas chytly a dosáhli cíle pouze v tandemu s nepřítelem. Při face to face snad nikdy .. něco jak starý verze sparrow ..
Ideální vzdálenost na odpálení je tak 10 nm.
 
Saburo
Zkus lidi z Mad-Dogs, ti lítají M2000 na BF.
Ty ti budou asi nejvíce nápomocní.
http://mad-dogs.cz
i.imgur.com/df8YKOm.jpg
 
Mira
Právě že na Kavkaze byly 530D dost silnou zbraní ( a stále myslím, že i jsou ) proti AIM7. Už jenom tím, že jsou celkem rychlejší. Na klasický headon to sice nějaká sláva není, ale jinak jsem s nimi slavil víc uspěch než s AIM7.
i.imgur.com/uXwlz9j.jpgi.imgur.com/pS0mrH3.jpg
 
Aces_Wild
Připomínám, že Mirage projde díky spolupráci s armádou zásadními změnami a bude nutné se s některými systémy znovu seznámit: Úsměv

Folks, The M-2000C is scheduled for systems overhaul. Based on feedback from the Armée de l'Air the following systems will be updated/upgraded:

* Poste de Commande Armement (PCA): Weapons Control Panel
* Poste de Preparation Armement (PPA): Weapons Configuration Panel
* RDI Radar: functionality and control panel.
* Poste de Commande Navigation (PCN): Navigation Panel
* RWR.
* VTH (HUD)
* VTB (Radar Display)
* HOTAS
* NVG
* Flight Manual

The functionality of some of these devices will be changed and thus you will have to relearn them again.
The manual will be updated to incorporate these changes.

Zdroj
 
Mira
Jo, já bych krom kluků z Mad Dogs, ti ještě když tak doporučil DIAMOND uskupení. Ti ale nemaj web, pouze discord. Vím, že to tady jejich kápo Hawk čte, tak ti třeba hodí invite Úsměv
i.imgur.com/uXwlz9j.jpgi.imgur.com/pS0mrH3.jpg
 
magot
Mira napsal:

Právě že na Kavkaze byly 530D dost silnou zbraní ( a stále myslím, že i jsou ) proti AIM7. Už jenom tím, že jsou celkem rychlejší. Na klasický headon to sice nějaká sláva není, ale jinak jsem s nimi slavil víc uspěch než s AIM7.

No všeobecně mě přijde že kvalita navádění sparrow skončila zhruba někde u verze E. Novější sparrow-y jako by měli porád stále tenhle mizernej "DCS" seeker.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

09-04-2019 11:01
No už to šlape, ale jednu chvíli to vůbec nešlo ..

09-04-2019 09:23
S Dirt nevidím problém, dnes.

08-04-2019 19:32
@Clone pořád je to nějaký posraný. Např. na vlákno Dirt rally se nedostaneš .. Image přes Url v podpisu bych poslal k ledu ..

02-04-2019 09:37
But remember this, Japanese boy... airplanes are not tools for war. They are not for making money. Airplanes are beautiful dreams.

01-04-2019 16:14
dnes je to přesně 70 let od prvního vzletu úžasného A6M, 1.4.1939 ...

30-03-2019 12:31

28-03-2019 10:41
https://youtu.be/M
wrqkpn4L60

21-03-2019 16:13
Unboxing je fetišismus Úsměv

21-03-2019 08:56
A někdy to je bohužel jediný zdroj alespoň nějakých informací, když neexistuje recenze...

21-03-2019 08:55
Já se na unboxing dívám, když chci zjistit, co přesně krabice obsahuje.

10,917,699 návštěv