April 16 2024 07:38:57
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Neoficiální Addony a MODy
 Vytisknout diskuzi
Alpen Festung - netradiční mise do HSFX
magot
[img]http://s25.postimg.org/7k4mu2mhb/Alpen_Festung.jpg[/img] is not a valid Image.

Nová mapa Alpen (Zip v 1.1, Asheshouse fix v 1.2)
Mapa má původní rozsah 825x365 km - Vídeň - Benátky - Triest - Rijeka - Milano - Champagne - Augsburg - Mnichov
[img]https://s25.postimg.org/swepdum33/Alpen_v1_2.jpg[/img] is not a valid Image.

Změny (o proti starému release v 1.1 na AAA od Zipzapa) od Asheshouse v 1.2:

-----------------
Changes in V.1.2:
Populated area is divided in a western and in a eastern part. The western part covers the map from the very west to Munich and 20 km beyond, the eastern part reaches from the very east 100 km to the west of Munich nearly to Kempten (Line BG). So the parts overlap about 120 km. Both parts include all airports with their buildings, so where ever you start you will land at a populated airport. The splitting was necessary due to some performance and stability problems. The parts are called "zip_Alpen_east" and "zip_Alpen_west."
Some thousends railway stations added.
Four new airports: Near Salzburg (CA30), designed by JV44, the Redwulf Squadron. A "Platzschutzstaffel" (airport protection echelon) for Muenchen-Riehm with its ME 262 was positioned here. The airport is historically so far as possible. The airstrip near Berchtesgaden (CA28) is designed by Bimmel including the hill object. Many thanks to you all! The last two new ones are near Veroana (BK4) and near Oberhofen (BL24).
More towns named, bigger lakes named too. Some swiss naming corrected by Gaston, also many thanks.
New overview map/mini map. Alpen peaks are snowed now.
Ctdwpffmbar-error (Crash to desktop when playing from fmb and return) mostly fixed (Not shure about that).
Some roadblocking buildings removed.
A lot of minor fixes and changes.
-------------------

V HSFX7 bude nahrazena Alpen EAST a ALPEN WEST za velkou mapu Alp. Mapa Alpen MID zůstavá původní malý výsek střední části (Který stejně obsahuje East nebo West).

Mise 1 - byla zkonvertována na velkou mapu Alp
Mise 2 - se odehrává na původní menší mapě Alpen MID (kvůli optimalizaci)
Mise 3 - je na velké mapě Alp
Mise 4 - je na velké mapě Alp
Mise 5 - je na velké mapě Alp

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pro hraní misí nejdříve instalujte v HSFX7 MOD Alpen v1.2 via JSGME!

1. Mise: Smrt v kluzáku Go-229

Jste vypuštění v neozbrojeném kluzáku Go-229 nad Italskou částí Alp v 9000m z Heinkel He-111 Zwiling na testovací let.
Cíl: klouzavým letem překonat 150 km a přistát na letišti u města Ravensburg severně od Alp.

Doporučení: Srovnejte kluzák do klouzavého letu při rychlosti 180-190 km/h. Při této rychlosti je ideální poměr klouzavosti a doletíte celkem bezpečně na letiště s dostatečnou zásobou výšky.
Dá se udělat i regulérní přistávací okruh Úsměv
Další doporučení nadbytečné zatáčky pokud možno nedělat je přitom velké opadání a nemuseli by jste doletět.
Přistání je extrémně nebezpečné, pravděpodobnost úspěchu tak 10%. Při vytažení klapek držte rychlost na 160km/h, Gotha je velmi stabilní i při 110 km/h ale na takovouto rychlost nesmí klesnout!
Podvozek vytáhněte těsně před dotekem se zemí, protože velký podvozek na letadlo působí jako vzdušná brzda. Není možné přiblížení s vytaženým podvozkem!!!

Navigace:
srovnejte let na 45 DEG, po 5 minutách udělejte + -10 km zatáčku na 0 DEG, leťte až k velkému jezeru za Alpami Bodensee na jejímž břehu je Friedrichshafen. Když budete mít toto město na třech hodinách musíte mít výšky zhruba 3km! Pokud máte výšku pod 2km spíš uvažujte o opuštění stroje s koupelí v jezeře ..
K cíli doletíte zhruba za 35 min. letu.
Cílové letiště je situováno před městem Ravensburg. Bude tam letecký provoz tak to poznáte.
Pokud přistanete bez poškození dejte si za odměnu plzeň Úsměv

Viel Glück!
[img]http://s25.postimg.org/min1oi1jj/Release_Go_229.jpg[/img] is not a valid Image.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Mise: Präludium Büroklammer (předehra operace paperclip)

Jako testovací pilot jste ukončil činnost. Nyní jste velitelem dvojice neoznačených Me-262 A-2.
Primární úkol: Přeletět alpy tak aby vám vyšlo palivo (450km) a předat oba stroje američanům na Italském letišti u města Busolengo (Východně od Verony u jezera Lago di Garda)

Sekundární úkol Pokusit se zpomalit postup spojeneckých jednotek útočících v Alpské soutězce na malou vesnici asi 20km jižně od Innsbrucku. Zde se jednotky volksturm a zbytky pancéřové divize SS snaží zastavit spojeneckou přesilu. Cíl: Obrana vesnice musí vydržet 45 min než konvoj nákl. aut opustí vesnici. Konvoj za vesnicí se po 45 minutách vydá na cestu Innscbrucku.
Mise je neúspěšná pokud je konvoj zničen. (Na výsledek bitvy se můžete podívat přes kamery)
čekající konvoj přijede do vesnice po 7 min.
[img]http://s25.postimg.org/bmmxl1irz/kolona.jpg[/img] is not a valid Image.

Doporučení:
Jste vyzbrojení 2x250kg a je natankováno 3/4 nádrže paliva. Start proběhne z lesa ze silnice východně od předměstí Mnichova. Při startu z lesa máte + - 1m do stran na korigování směru. Pokud to přesáhnete rozmlátíte se o stromy. (po 30 min. po startu se po této silnici přeženou americké obrněné jednotky, není návratu ..)

Po odstartování ignorujte spojenecké svazy bombardující město Planegg u letiště a leťte na co možná nejúspornější režim aby vyšlo palivo na přelet celých alp až do Itálie. Ideálně tak na 60-70% plynu.
U jezera Bodensee budou operovat P-51C proti hydroplánům na jezeře, taktéž ignorovat .. (Pokud se do nich pustíte nevyjde munice na likvidaci jednotek v Alpách a zbytečně se spotřebuje palivo v boji)
Až doletíte nad cílovou vesnici zaměřte se na blížící se spojenecké obrněné jednotky od východu. Shoďte bomby na shermany nebo na pozici US mobilní artilerie Priest. (ta podlehne i kanonu)
Vystoupejte do 5000 km a počkejte na přílet bitevních P-61 které mají za cíl německé 150mm houfnice umístěné na vrcholcích kde jsou nedostupné spojencům. (Taktéž budou P-61 fungovat i jako artillery spotter, takže se Priest bude moc zaměřit na cíle za horizontem)
Sestřelte alespoň jednu z dvojice P-61, bude větší pravděpodobnost že ta jedna shodí bomby nepřesně. P-61 je snadný cíl, ale mějte oči na stopkách kam otáčí věž. Ta může výrazně pokazit nedělní odpoledne.
Pokud zabráníte černým vdovám zničení německé artilerie obrana se pravděpodobně udrží více jak 45 min. a kolona nákl. aut se po té dostane bezpečně do Innsbrucku a po té dál do hloubi severních Alp u jezera Sylvensteinsee kde se ukryje.

Navigace:
Po odstartování obraťte na 180DEG, leťte na Welheim - Innsbruck - 20 km jižně podle (jediné) silnice až k cílové vesnici.
Po 15 min operaci (déle se nezdržujte aby vyšlo palivo do Itálie) obraťte na 190 DEG a leťte na Bolzano. Nemůžete to minout velké město uprostřed Alp, soutok dvou řek. Zde na vás bude pálit zhruba 50% AA bateriíí tak raději vystoupejte.
Z Bolzana zamiřte přímo na Veronu opět 190DEG, po cestě bude pár průzkumných vozidel s lehkým AA ..

Po cestě zřejmě potkáte průzkumný spojenecký P-38, ten ale nebude nepřítel, bude vás očekávat a dovede vás do Verony. Ve Veroně už žádné spojenecké AA nespustí palbu.
V oblasti Verony vás ještě může vyprovodit P-47, opět nebude útočit. Nad Veronou to stočte na 280DEG a před městem Bussolengo uvidíte letiště se směsicí spojeneckých letadel a letadel luftwaffe.
Záchytný navigační bod je velké jezero Lago di Garda.
Operace paperclip je v plném běhu. Přistaňte, zkontrolujte palivo, ano od Verony jste letěly jen na výpary. vraťte klíčky, je po válce!

Bonus:
Nad cílovou oblast vesnice kde je postavena něm. obrana startuje Fi-156, dorazí tam zhruba po 15 min. od začátku mise aby dělal průzkum (artillery spotter). Pokud nebude sestřelen AA kulometem situovaným vedle Priestu tak německé houfnice zničí část amerických jednotek ještě než se přiblíží k cílové vesnici, kvůli předaným souřadnicím z Fi-156. Vesnice se ale nachází ve velké nadmořské výšce a lehký průzkumný Fiesler nemá možnost v tak řídkém vzduchu vystoupat do bezpečné výšky mimo dosah AA.
Pokud bude hlídkující Fiesler při vašem příletu ještě ve vzduchu, tak jako první zničte americké AA aby se zabezpečil něm. vzdušným průzkum. Tím se rapidně zvýší efektivita německých houfnic.

Heil USA!
[img]http://s25.postimg.org/vrp7ymafj/grab0067.jpg[/img] is not a valid Image.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Mise: Útěk od jezera Sylvensteinsee
Píše se 11. května 1945, Německo kapitulovalo, führer spáchal sebevraždu. Zlato (z předchozí mise) se dostalo bezpečně z Innsbrucku až do vesnice u jezera Sylvensteinsee kde mělo být ukryto v horách.
Operace vyžadovala ale velkou logistickou operaci na kterou nezbývá čas kvůli příliš rychlému postupu spojenců z Itálie.
Po silnici blíží lehké americké průzkumné jednotky M5A a obrana vesnice s jedním AT dělem a několik lehkými kanony vydrží řádově desítky minut.
Změna plánu, část zlata bude naloženo do hydroplánu Ju-52 a přesunuto a ukryto do Italských dolů poblíž hranic se Švýcarskem. Větší část zlata se utopí ve jezeře Sylvensteinsee.
Přesun proběhne na alpské vysokohorské jezero Lej Da Silverplana v Italské části alp pomocí dvou hydroplánů.
[img]http://s25.postimg.org/dw47gq24v/grab0120.jpg[/img] is not a valid Image.

Primární úkol: Jste pilot hydroplánu Arado 196 s nákladem dvou 50kg bomb. Doprovoďte a ochraňte Ju-52 s cenným nákladem.
1. Doprovoďte Ju-52 do cílové oblasti. Cestou si vás možná všimne hlídkující spojenecký P-38, ale bude neozbrojen, tak si s ním nelamte hlavu.
2. Nad jezerem v okolních kopcích Lej Da Silverplana se vyskytují Italští komunističtí partyzáni který mohou smrtelně ohrozit přistávající Ju-52 na hladinu jezera. Jsou vyzbrojení těžkým kulometem.
Vyhledej toto stanoviště a znič AA pozici dříve než sestřelí přistávající Junkers.
3. Po dosednutí Junkersu, nepřistávej na hladinu jezera ale hlídkuj nad jezerem. Bude naloženo civilní nákladní auto zlatem a vydá se s ním severo-východně do dolů. Na této cestě byl zjištěn další výskyt komunistických partyzánů. Jsou vyzbrojeni kulometem a protitankovou zbraní. Lokalizuješ je podle probíhající přestřelky několik kilometrů severně za vesnicí u jezera. Znič tento zátaras aby nákl. auto mohlo projet. Pokud partyzáni nebudou zničeni, konvoj bude zničen. Mise bude neúspěšná.
4. Přistaň na jezeře.
[img]http://s25.postimg.org/a3ucbuibz/grab0306.jpg[/img] is not a valid Image.

Doporučení:
Dej si pozor Arado má rozbitý ukazatel palivoměru a načerpáno je sotva polovina nádrže. Dolet má zhruba 220 km.
Ju-52 doprovázej, ale když se budeš blížit k jezeru, musíš ho předletět a včas lokalizovat umístění AA. Použij bomby. Pokud se nestrefíš pak palubní zbraně, šetři ale municí, bude potřeba ještě palubníma zbraněma odstranit i zátaras. K zátarasu vyrazí z vesnice po přistání několik mužů ale pravděpodobně ho nezničí protože mají jen lehké zbraně. Dej tedy pozor ať nezničíš spřátelené jednotky.
Při splnění obou úkolů dejte pozor při přistání, jezero se nachází ve výšce 1890m a dosednutí v řídkém vzduchu na vodu může být tvrdé kvůli menší citlivosti výškovky.
(Můžete zkusit misi i bez 2x50kg bomb, ale munice vychází jen tak tak)

Navigace:
Následuj Ju-52.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. Mise: Výstup na Matterhorn
Je 12. Května 1945, po bezpečném odsunu zbytku zlata od Sylvensteinsee do dolů v Italských alpách je potřeba se ztratit spojencům z dosahu. Severně od jezera Lej Da Silverplana ve výšce 3000m je pro vás připraven Švýcarský civilní Fiesler na skalním převisu. Je nutné okamžitě odstartovat, nelze čekat na vhodné počasí. Jediný nepřítel je nyní počasí aneb odvrácená strana alp vás čeká a bouře začíná.

[img]http://s25.postimg.org/ceseg0t3j/Fi_156_Swiss.jpg[/img] is not a valid Image.

Primární úkol:
Dostaňte se živý na letiště umístěné pod horou Matterhorn ve výšce 4000m skryté v oblacích s dohledností několik metrů.

Doporučení:
Nacházíte se uprostřed alpské bouře a vítr dosahuje v 3000m 21 m/s. Startuje z velmi krátké dráhy dlouhé cc 80m na skalním převisu.
1. Po začátku mise nehýbejte se směrovkou, jinak vás silný boční vítr smete z převisu
2. Okamžitě nastartuje motor a dejte plný výkon. Po dosažení plného výkonu motoru můžete již korigovat směr směrovkou. Startujte v traverzu (jinak nelze) mezi dva rozdělané ohně který označují skalní převis.
3. Těsně před zlomem převisu letadlo zlehka odlepte od země a za převisem uveďte do pádu aby jste nabrali potřebnou rychlost, je pod vámi propast.

Navigace:
Počítejte se vzdáleností 200km.
Jsou možné dvě cesty navigace. Přímá se silným protivětrem s rizikem že dojde palivo kvůli vysokým otáčkám. Ve 3000 - 4000 je rychlost větru 21 m/s dole v údolí "pouhých" 9 m/s.
Počítejte se silným snosem.

1. Přímá cesta - vystoupejte nad bouři do 3500 až 4000m navigujte na kurz 245DEG přímo na Matterhorn. Fiesler má stejný dostup jako je výška Matterhorn (4500m) takže pokud vystoupáte na max dostup Fiesleru podle toho poznáte tento jediný nepřehlédnutelný navigační bod - vrchol nejvyšší hory alp.
Nicméně díky mizerné viditelnosti můžete horu minout. Od špice hory navigujte východně (přesně 132DEG leťte 13km) a když budte mít štěstí uprostřed oblak spatříte zasněžené vysokorské letiště kde už na vás bude čekat švýcarská spojka.

2. Nepřímá cesta (horský labyrint) - sleťte do údolí ve směru 250DEG od startu kde nejsou tak silné turbulence a silný vítr. Leťte ve směru na západ údolím kde je jezero Lej Da Silverplana a Lej Da Seggl. Na "rozcestí" horských údolí se vydejte na sever. Na dalším "rozcestí" se vydejte západně, po 12 km jižně až doletíte do Rovereda. Pak pokračujte k městu Asconia ležícím na velkém jezeře Laggo di Maggiore. Nelze minout.
U města Asconia leťtě západním údolím až po 50 km narazíte rozcestí údolí u města Villadosolla tak pak pokračujte stále západně až narazíte na zvyšující se zasněžené vrcholky hor kde už není žádné údolí. Nic naplat musíte vystoupat do 4000km. Od Villadosolla kurzem 260DEG při stoupání narazíte na Matterhorn. Dejte si pozor ať do něho nenarazíte při nízké viditelnosti. Navigace od nejvyšší hory viz. přímá cesta 1.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. Mise: Ztroskotání
Jde o alternativní zakončení mise 4. Došlo vám palivo při dosažení navigačního bodu - Matterhorn a museli jste nouzově přistát na úpatí hory.
Přistáli jste bez poškození (což se rovná zázraku) poblíž druhého horolezeckého tábora. Vzhledem k tomu že nejste vybaveni potřebným oblečením ani horolezeckou výbavou, jediná šance jak přežít je co nejdříve slétnou k nejbližší obydlené oblasti serverně od Matterhornu. Horolezci kontaktovali lidé z vesnice pod horou a vesničané vám osvítili rozdělanými ohni použitelné a pokud možno rovné přistávací plochy.
Jsou ale malé, krátké a jsou pouze tři. Jiné plochy nejsou v dosahu. Výškový rozdíl bude pád z 3300m na úroveň 1800m nadmořské výšky.
Horolezci vám pomohou od shodit letoun z hory.

Primární úkol:
Budete shozeni horolezci z úpatí hory.
Uveďte Fiesler do kontrolovaného pádu poté přejděte do klouzavého letu. Klouzavým letem se dostaňte do vesnice pod horou a přistaňte živý, na poškození letoun nezáleží.
[img]http://s25.postimg.org/51d0h291r/grab0298.jpg[/img] is not a valid Image.

Doporučení
Po shození z úpatí, počkejte několik okamžiků než se sám letoun ustálí v pádu. Do té doby nesahejte na ovládání! Poté převezměte řízení, přejděte do klouzavého letu, leťte průměrnou rychlostí 160 km/h.
Pádová rychlost je Fiesleru 100 Km/h, pokud ji nedodržíte jste mrtví. Přibližte se k vesnici ve výšce několika metrů nad zemí.
Nesnažte se korigovat směr letu pokud letoun přejde do skluzu způsobeném turbulencema a propudění vzduchu, počkejte okamžik počkejte bez zásahu do řízení, letoun se opět srovná do směru letu.
Skluzy budou extrémně velké - otočení až o 90 stupňů, tak se toho nelekněte.

Jedna přistávací plocha se nachází před vesnicí, je velmi krátká a ne úplně rovná. Dvě plochy o trochu větší a rovné jsou za vesnicí.
Řádově mají přistávací plochy délku 80 - 100m.
Nesnažte se přistávat ve směru letu (na sever), protože z Matterhornu vane silný "Alpenföhn" a nedovolí vám dosáhnout přistávací rychlosti i když už se dotknete země. Pokud jste dobrý pilot tak si s tím poradíte jak správně přistát v horské soutězce. Pokud přeletíte poslední osvětlenou plochu už vám nevyjde výška a nebudou už k dispozici rovné přistávací plochy,
pak je šance na smrt celkem vysoká. Obtížnost mise je very hard.
Pokud přistanete dejte si rum na zahřátí!

[img]http://s25.postimg.org/h9m3earf3/matterhorn.jpg[/img] is not a valid Image.

Download Misí 1 - 5 + MOD Alpen v 1.2
Heslo: svk
Upravil/a magot dne 11-07-2016 23:36
 
310_Pip
FUJ!
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
magot
download link přidán
 
1stCL_Fucida
Obecně vzato je to zajímavá mise (obě), ale nechápu logiku v tom, že nejdřív na Američany zaútočíš a následně jim letoun nepoškozený předáš? WTF? Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
olda Olde maly
Pokud to chápu, tak jsou tam u té Švalbiny dva rozdílné úkoly. Každý jiný.
 
magot
No ten scénář je záměrně schizofrení jako byly události posledních dnů války. Vypadalo by to asi takto:
Vysocí důstojnící Wehrmachtu a SS kontaktovali spojence a domluvili obchod. Výměnou za odevzdání pokročilé plně funkční a nepoškozené techniky LW včetně dokumentace dostanou volný průchod do Vatikánu (operace Odessa) a nebudou stíháni.
Bylo domluveno čas a místo předání včetně rozpoznání Me-262 bez německých insignií hlídkující P-38 nad Veronou která Me-262 doprovodí. Američané udělají cokoliv aby dostali německou technologii a neváhají hrát špinavou hru.

Němci souhlasily že při překročení hranic Itálie budou Me-262 neutrální, resp. na straně spojenců. Co jim ale neslíbily že na straně německa nevypomůžou operaci SS přesunu zlata kolonou do Innsbrucku.
Naložení aut bude trvat zhruba 45 min, ale spojenci se nezadržitelně blíží zhruba 5 km od místa konvoje a hrozí že zlato padne do rukou spojenců.
Američané jsou u vesnice s odporem volksturm a SS jsou zmateni akcí Me-262 a brání se lehkými mobilními flaky. Piloti P-61netuší o přesunu švalbin, mají pouze cíl pozemní techniku tak se mohou eventuelně bránit, ale útočit nebudou.
Za hranicí Itálie již švalbiny nejdou do akce ale v Bolzanu (na půl cesty do Verony) obsluhy flaků mají protichůdné rozkazy. Sestřelit Me-262 a nechat proletět. Proto 50% flaků bude aktivních, 50% AA nepoužije.
Ve Veroně a v Bussolengo mají obsluhy flaků a piloti spojeneckých hlídkujících letounů jednoznačný rozkaz. Švalbiny i piloti jsou příliš cenní i za cenu dvou několik zničených shermanů ...

Mimochodem obrana té vesnice je složena z jednoho Jagdtigera množství pěchoty a pár lehčích AT. Dokážou zhruba na 30 min zadržet 60 shermanů a 30x M5A. Když jde do tuhého dorazí z hor jeden king tiger, dva pantery a 3 hetzery ty ale dlouho nevydrží Úsměv

Nakonec budou všichni šťastni, američani budou mít novou hračku a nějakej Trautumberk z SS své zlato Úsměv Že válka nemá logiku je celkem jasné ...
Upravil/a magot dne 13-12-2015 20:24
 
1stCL_Fucida
Magote, jenže ona válka tu logiku docela dost má Úsměv. Logiku nemá ten scénář, který je na pozadí Úsměv. Přečetl jsem opravdu hodně memoárů, ale nic podobného nikde nevzniklo ani náznakem. Snad krom shození protéz Douglase Badera i s několika pumami. Ale rozhodně ne "bojová mise" a následné zběhnutí k napadenému nepříteli, který z toho bude mít radost. Imho by ten scénář měl být buď útočný, nebo kapitulační, ale ne oboje najednou. To prostě nedává smysl.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Rumcajs
Tak ta naše FW 190 u Stalingradu prý taky nemá smysl. Já to sice lítat nebudu, ale vůbec mě tenhle styl nepohoršuje. Vlastně je to taková implementace Hlavy 22.
Non est specifica
 
magot
Ano. Je to velmi volně inspirováno operací paperclip a odessa, ale je to samozřejmě smyšlené. Oba scénáře kapitulační i útočný jsou spíš na bázi soukromé akce jednotlivců který si snaží zachránit krk v čase kdy už je válka prohraná (což IRL mnoho důstojníků dělalo viz odessa).
Podobnost s Hlavou22 je čistě náhodná ale teď mě došlo že je to vlastně o tomtéž Šklebící se
Upravil/a magot dne 14-12-2015 10:42
 
1stCL_Fucida
V Hlavě 22 by tě Amíci nepustili tak snadno domů Úsměv. Ještě by ti naložili pár turnusů Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
magot
Nakonec by člověk skončil nahatej na stromě Šklebící se
 
magot
Přidal jsem poslední 3 mise Alpského dobrodružství pro HSFX7. Zejména poslední mise je docela bizarní Úsměv
Nejedná se jen o mise ale o celý mod. Takže před spuštěním mise instalujte MOD via JSGME.
Obsahuje kompletní mapu alp od Chorvatska přes Slovinsko, Rakousko, Německo, Itálii, Švýcarsko a Francii.
Mise 1.3,4,5 se odehrávají na velké mapě alp. Mise 2 z důvodu optimalizace na původní menší mapě Alpen-MID. Mise 2 proběhla menší revizí a mise 1 byla zkonvertována na velkou mapu, takže můžete s Gothou teoreticky dezertovat do Švýcar .. Tato velká mapa v této nové verzi zřejmě doposud nikdy nebyla zveřejněna.
Update v1.2, optimalizaci a dodělání historických letišť pro Me-262 udělal Asheshouse. Původní release kdysi na AAA v nestabilní verzi 1.1 udělal Zipzap. (viz readme nahoře)
Vše v první příspěvku.
 
saldy
Při zadání hesla mi to zamrzne, dělá to taky někomu?
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
jsem to zkusil stáhnout a rozbalit a jde to v poho. Zkus si kdyžtak přeinstalovat winrar na aktuální verzi.
edit, kdyby ti to nešlo tak to můžu ještě upnout do zipu
Upravil/a magot dne 04-01-2016 09:43
 
saldy
Tak první mise splněna, držel jsem Goťáka na 160kmh, asi 20km před cílem už jsem se trochu začal potit Šklebící se . Přistál jsem v pohodě, jsem zvyklej na záludnost v podobě předního obřího kola (mimochodem to původně patřilo Greifovi) .

Jinak když nepotřebuješ na mapě splnění primary target, nebo tam máš i několik secondary targets, je dobrý na cílový letiště dát recon a zaškrtnout přistání. Po přistání se pak napíše hláška "Mise splněna" a pak to je dokonalý Úsměv
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
saldy napsal:

Tak první mise splněna, držel jsem Goťáka na 160kmh, asi 20km před cílem už jsem se trochu začal potit Šklebící se . Přistál jsem v pohodě, jsem zvyklej na záludnost v podobě předního obřího kola (mimochodem to původně patřilo Greifovi) .

Jinak když nepotřebuješ na mapě splnění primary target, nebo tam máš i několik secondary targets, je dobrý na cílový letiště dát recon a zaškrtnout přistání. Po přistání se pak napíše hláška "Mise splněna" a pak to je dokonalý Úsměv

Dobrý, já s tím měl docela problém přistát bez poškození, šlo to pak rychle dolů s vytaženým podvozkem Šklebící se
No já ty hláškový systémy moc neřešil, pojal jsem ty mise jako free. Akorát v misi 2 a 3 to napíše když dojde ke zničení primárního cíle. V misi 2. je spousta jiných "free" cílů pro Me-262 od B-17 a B-24 přes B-25 až po P-61 a P-51 plus samozřejmě spousta pozemních jednotek včetně velkého množství pěchoty. Ale kdyby jsi měl chuť to doladit textacema tak no problem Úsměv
 
Kukuloo
Tak Saldak uz sa cosi nabuchal po palube, takze naky gotak bez haka ho nemoze rozhodit Šklebící se
Letka_13/Kukulo
 
saldy
Tak nás co sme viděli v ostrý misi po útoku na Truk přistát Erichose na palubu bez křidélek, nerozhází ani Zagorka Úsměv
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
kde je mu vůbec konec? Úsměv
 
Hans-Assi
Pořád létá na "Orlech"Úsměv
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

34,704,906 návštěv