DCS Mig-15Bis
|
Koty |
Přidané 02-03-2015 19:43
|
Diskutující
Příspěvek: 2867
Založený: 18.07.11
|
O těch extrémech na patnáctce jsem už někde četl. Tu nestabilitu způsobuje stlačenej vzduch před křídlem (podívejte se, jak je náběžná hrana tupá) a taky mírný rozdíly v povrchu křídla. Ale dalo se běžně dosáhnout i Mach 1,1, ale při tý rychlosti to bylo umění vybírat, mnohdy to prostě vůbec nešlo (katapult). Ty automatický brzdy měl až pozdní bis. Vysouvaly se při 1,05M.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 02-03-2015 20:54
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
Jo máš recht, jsou to jen hydraulické systémy ... elektriku jsem nenašel ..
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 02-03-2015 23:26
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10633
Založený: 26.01.13
|
Koty napsal:
Tu nestabilitu způsobuje stlačenej vzduch před křídlem (podívejte se, jak je náběžná hrana tupá) a taky mírný rozdíly v povrchu křídla.
Nedostatečně stabilní. Ne nestabilní. Nestabilní by byl neřiditelný. Nestabilní byl třeba první prototyp Me 210 (testovací pilot se s ním při prvním letu skoro zřítil), nebo F-16 či Grippen. Nedostatečně stabilních byla SPOUSTA letadel.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Koty |
Přidané 03-03-2015 07:04
|
Diskutující
Příspěvek: 2867
Založený: 18.07.11
|
1stCL_Fucida napsal:
Koty napsal:
Tu nestabilitu způsobuje stlačenej vzduch před křídlem (podívejte se, jak je náběžná hrana tupá) a taky mírný rozdíly v povrchu křídla.
Nedostatečně stabilní. Ne nestabilní. Nestabilní by byl neřiditelný. Nestabilní byl třeba první prototyp Me 210 (testovací pilot se s ním při prvním letu skoro zřítil), nebo F-16 či Grippen. Nedostatečně stabilních byla SPOUSTA letadel.
no, šak tak sem to myslel A budeš se divit, ale na malých uhlech je i ta F-16 stabilní.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 03-03-2015 08:12
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
tak uz sa dohodnite
magot:
Jde o to že po této hranici šlo letadlo velmi snadno do vývrtky, přepadávalo po křídle při sebe jemnějším manévru, chvělo se, vypadávalo řízení, nereagovala výškovka nemluvě o směrovce
fucida:
Nedostatečně stabilní. Ne nestabilní. Nestabilní by byl neřiditelný.
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
magot |
Přidané 03-03-2015 09:26
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
Nedostatečně stabilní.
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 03-03-2015 10:13
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Nedostatečně stabilní může být stabilní, ale v úzkém režimu. To co popisuje Magot, odpovídá tomu, že rozsah stabilního režimu se s rychlostma nad 0.85M prudce zmenšoval. Tedy pravdu mohou mít oba bijci současně. Je to zvláštní, ale na internetu se stávají i takové věci.
Non est specifica
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 03-03-2015 11:19
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
pravda ma nezaujima, pravda je ako lacna slapka, moze ju mat kde kto
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
alfik |
Přidané 03-03-2015 12:19
|
Diskutující
Příspěvek: 4644
Založený: 21.04.06
|
1stCL_Fucida napsal:
Koty napsal:
Tu nestabilitu způsobuje stlačenej vzduch před křídlem (podívejte se, jak je náběžná hrana tupá) a taky mírný rozdíly v povrchu křídla.
Nedostatečně stabilní. Ne nestabilní. Nestabilní by byl neřiditelný. Nestabilní byl třeba první prototyp Me 210 (testovací pilot se s ním při prvním letu skoro zřítil), nebo F-16 či Grippen. Nedostatečně stabilních byla SPOUSTA letadel.
Nebyl to ten problém s "předkřídelními" nádržemi?
První patnácky měly nádrže nalepené těsně na spodek křídla s tím, že přední část nádrží vyčnívala před náběžku. Tyto pak byly vyměněny za podkřídelní, tedy víceméně "dnešní", na podvěsech - tedy tak, aby byly od spodní strany křídla odděleny.
Co vím, tak se to měnilo protože ty nádrže občas po odhozu neodpadly (nebo neodpadly současně), prostě si je podtlak mezi nimi a křídlem přidržel, ale ta nedostatečná stabilita v některých režimech (např. nad r. zvuku) může být další následek.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
Koty |
Přidané 03-03-2015 17:29
|
Diskutující
Příspěvek: 2867
Založený: 18.07.11
|
alfik napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Koty napsal:
Tu nestabilitu způsobuje stlačenej vzduch před křídlem (podívejte se, jak je náběžná hrana tupá) a taky mírný rozdíly v povrchu křídla.
Nedostatečně stabilní. Ne nestabilní. Nestabilní by byl neřiditelný. Nestabilní byl třeba první prototyp Me 210 (testovací pilot se s ním při prvním letu skoro zřítil), nebo F-16 či Grippen. Nedostatečně stabilních byla SPOUSTA letadel.
Nebyl to ten problém s "předkřídelními" nádržemi?
První patnácky měly nádrže nalepené těsně na spodek křídla s tím, že přední část nádrží vyčnívala před náběžku. Tyto pak byly vyměněny za podkřídelní, tedy víceméně "dnešní", na podvěsech - tedy tak, aby byly od spodní strany křídla odděleny.
Co vím, tak se to měnilo protože ty nádrže občas po odhozu neodpadly (nebo neodpadly současně), prostě si je podtlak mezi nimi a křídlem přidržel, ale ta nedostatečná stabilita v některých režimech (např. nad r. zvuku) může být další následek.
Ne, ty nádrže byly u křídla právě proto, aby měly lepší letový vlastnosti. Menší odpor a podobně. Problémy byly dva - jednak byly ty nádrže dvě (nedaly se zaměnit) a druhak - ano, odhoz nemusel proběhnout dobře, ale nepočítalo se s potřebou nádrže házet.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 06-03-2015 23:14
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
Dá se s tím sednout i do kytiček, ale je to kumšt, rychlost doteku se zemí 190 km/h
[img]http://s10.postimg.org/47zmqj5s9/Screen_150306_225320.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s10.postimg.org/slxwy62vd/Screen_150306_225321.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s10.postimg.org/m6yw1hw5l/Screen_150306_225614.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s10.postimg.org/u29fgb5s9/Screen_150306_225737.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s10.postimg.org/bdvz6q495/Screen_150306_225931.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s10.postimg.org/5bocg8ft5/Screen_150306_230004.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
magot |
Přidané 09-03-2015 22:10
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
Nevíte kolik je G limit poškození gyroskopů u zaměřovače? Už se mě to zadařilo rozlámat .... musím si namapovat blokování.
ještě pár momentek aneb jak jsem dostal na prdel ...
[img]http://s12.postimg.org/5cafrbj65/Screen_150309_213912.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s12.postimg.org/cpl8cjdu5/Screen_150309_213939.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s12.postimg.org/gd5kwcbf1/Screen_150309_214023.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s12.postimg.org/emmjuutvx/Screen_150309_213739.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s12.postimg.org/t73mpooul/Screen_150309_213743.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Pepe |
Přidané 09-03-2015 22:41
|
Uživatel
Příspěvek: 1341
Založený: 06.09.11
|
Vypadá mooc pěkně ten Mig. Krásný fotky! |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 15-03-2015 16:28
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
PLS borci kam se vkládají skiny na MiG-15?? Neže bych netušil,ale nikde jsem jeho chlíveček nenašel. Nebo stačí jej vytvořit a dodat skiny do něj?? Dík. |
|
|
|
magot |
Přidané 15-03-2015 16:36
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
Mig-15bis
C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\CoreMods\aircraft\MiG-15bis\Liveries\MiG-15bis
F-86F
C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\Bazar\Liveries\F-86F Sabre
Všimni si jak jde na to ED od lesa, každý modul to má jinde, aby na to člověk náhodou nepřišel normální způsobem ...
Upravil/a magot dne 15-03-2015 20:07
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 15-03-2015 17:25
|
Diskutující
Příspěvek: 2066
Založený: 23.10.09
|
Koty napsal:
alfik napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Koty napsal:
Tu nestabilitu způsobuje stlačenej vzduch před křídlem (podívejte se, jak je náběžná hrana tupá) a taky mírný rozdíly v povrchu křídla.
Nedostatečně stabilní. Ne nestabilní. Nestabilní by byl neřiditelný. Nestabilní byl třeba první prototyp Me 210 (testovací pilot se s ním při prvním letu skoro zřítil), nebo F-16 či Grippen. Nedostatečně stabilních byla SPOUSTA letadel.
Nebyl to ten problém s "předkřídelními" nádržemi?
První patnácky měly nádrže nalepené těsně na spodek křídla s tím, že přední část nádrží vyčnívala před náběžku. Tyto pak byly vyměněny za podkřídelní, tedy víceméně "dnešní", na podvěsech - tedy tak, aby byly od spodní strany křídla odděleny.
Co vím, tak se to měnilo protože ty nádrže občas po odhozu neodpadly (nebo neodpadly současně), prostě si je podtlak mezi nimi a křídlem přidržel, ale ta nedostatečná stabilita v některých režimech (např. nad r. zvuku) může být další následek.
Ne, ty nádrže byly u křídla právě proto, aby měly lepší letový vlastnosti. Menší odpor a podobně. Problémy byly dva - jednak byly ty nádrže dvě (nedaly se zaměnit) a druhak - ano, odhoz nemusel proběhnout dobře, ale nepočítalo se s potřebou nádrže házet.
S potřebou nádrže házet se počítalo. Ale nepočítalo se s tím, že ty nádrže přilípnuté k ploše křídla budou poškozovat během odhozu křidélka a vztlakové klapky. Tak zavedli klasické kapky s křidélky. Navíc křidélka jsou nastavená tak aby byla nádrž co nejrychleji odlepena od závěsníku a zmizela dolů a pod křídlo.
Nelétám, občas se plazím ...
|
|
|
|
Baron |
Přidané 15-03-2015 18:19
|
Moderátor
Příspěvek: 4799
Založený: 18.02.10
|
X Novotny napsal:
PLS borci kam se vkládají skiny na MiG-15?? Neže bych netušil,ale nikde jsem jeho chlíveček nenašel. Nebo stačí jej vytvořit a dodat skiny do něj?? Dík.
Mozes to davat tam, kde ti to napisal Magot, alebo si mozes vytvorit adresar:
C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\Bazar\Liveries\MiG-15bis
a potom do neho vkladat skiny.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 15-03-2015 18:40
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Dík borci. |
|
|
|
magot |
Přidané 15-03-2015 21:13
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
jsem si dovolil vytvořit skin pro soudruhy z východního rajchu ...
NVA FAG-2 Sachsen, rote 9, léto 1959
[img]http://s4.postimg.org/pvopc3nst/Screen_150315_205508.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s4.postimg.org/ouogmz6t9/Screen_150315_205805.jpg[/img] is not a valid Image.
download:
http://www.digita...s/1323200/
Upravil/a magot dne 16-03-2015 22:24
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 15-03-2015 21:47
|
Moderátor
Příspěvek: 12078
Založený: 29.09.05
|
pilot s koženou "50tkovou" kuklou se tam dostane jak ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|