1stCL_Wedge napsal:
Tyvoe, kdyby se Berry s Wernerem nemuseli furt starat, aby se tý tvý rudý zadnici nic nestalo, mohli pomoct těm všem klukům, který to vodskákali za tebe!!! Si byl fakt pro tuhle akci pěknej dáreček! Pro příště budeš v rámci LW přidělenej k polní kuchyni....a ne že nám spálíš eintopf!!!
1stCL_pbarry napsal:
Celkem jsme sestřelili 29 letadel (16xSpitfire 13xB-25) při ztrátě 10ti strojů (5x příčinou stihače a 5x střelci B-25)...
Ďakujem za celkový sumár. Takto to máme všetko pohromade.
UFF. Keď to takto vidím čierne na bielom....je to strašný výsledok. Za celú dobu na Vašej strane len 10 strojov....... je pre LW veľký úspech.
To sa musí uznať. SALUTE !
K pravidlám a hlavne k tým budúcim, aby to pochopil aj "kuchtík" :
Keď lietame na špeciálke dogfight ( je určite lepší ako hromadne čakať na spustenie "coopky", potom niekoho kopne internetové spojenie ...a má smolu ) tak to využime. Chápem, že nevhodným nastavením pravidiel opätovného štartu by to mohlo niekoho znevýhodniť.
Z tohoto dôvodu sa dá dohodnúť doba "dištancu". Aj v reále chvíľu trvalo, kým stroj niekto prezbrojil a natankoval.
To čo by získalo LW nad Francúzskom, by zase RAF získala v blízkosti Británie. Je to samozrejme vec na diskusiu v závislosti od dĺžky špeciálky, úlohy ......atď.
S niečim podobným sme sa stretli pri starej a super Invasion. Tam sme lietali tri dni a aj dlhý dištanc neznamenal ukončenie činnosti v špeciálke.
Mám teda na mysli niečo podobné len v menšom rozsahu pre 2-3 hodinovú špeciálku.
@1stCL_Wedge : "Ta sedla panečku "...........Keď som pozeral tracky a robil screeny, tak som doteraz nepochopil, prečo mu 313_ZVP_Pedros vtedy z čistej šestky neodstrelil zadok. Ten track je stále k dispozícii.
[img]http://i18.photobucket.com/albums/b136/colonel_IL-2/Ramrod%20753/25ZVP_Pedrosvakcii_zpsdc63be72.jpg[/img] is not a valid Image.
Invazi už zřejmě nikdo netrhne, ale takovou jednodennku bychom snad dát mohli. Akci podobnou Ramrodu + "okno" pásky (Lancastrol nahradí B-17) a tradá vstříc novým dobrodružstvím. Ať ti zdravotně/technicky odvolaní nepřijdou zkrátka.
@Matylda : Verím, že sa zase najde vhodný čas a vhodná akcia. Ak sa bude dať, určite nebudem(e) chýbať....
@Cassius Chaerea : Šetri svoje sily. Keď si tak spätne čítam tie Tvoje "múdrosti", tak rozmýšlam či si sa pôvodne nevol inak a nepoužíval iný NICK. Čudujem sa, že Ťa stále bavia tieto uštipačné, útočné a inak nič nehovoriace príspevky k téme debriefing.
Mám z toho pocit , že keď šlapne niekto Tebe na "bebíčko", tak si z toho celý pokakaný a liečiš si nejaký komlex. Konečne dospej chlape a za svoje činy aj dokáž niesť zodpovednosť. Nie len vypisovať sprostosti.
Letka13_Colonel napsal:
Konečne dospej chlape a za svoje činy aj dokáž niesť zodpovednosť. Nie len vypisovať sprostosti.
Já to furt říkám, že to moc žerete, zvlášť ty. Svého času jsem si taky musel prosadit VYjáčka na zimní Moskvě (starší letci vědí). Nemusíš se tu furt obhajovat proč si jednal jak si jednal, jde naprosto vo prd, ale jsem rád že tě to žere. Jestli mi chceš plivnout do piva, nebo hned rozbít držku, tak zítra dostaneš příležitost.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 05-12-2014 14:01
"ale tokovou jednodennku bychom snad dat mohli"...slyšel jsem že se litala dvoudeni mise proč toto nezopakovat ,od ty a ty doby každej drži pohotovost je na telefonu 48 hod.a na zavolani je v letadle.Možna jsem blazen ale mě by to bavilo.
Upravil/a 1stCL_Ricrd dne 05-12-2014 15:38
Jo, taková vostuda a víš co ještě říkali na TS: "To jsem rád že si aspoň v klidu odhodili bomby a že si to snad aspoň i ty bombry užili."
Ty Němci už nejsou co bejvali, kdyby aspoň svedli vinu na Židy, ale zase za to může jen ten bolševik. U nás by jsme s takovými zatočili... po bolševicku.
Kdyby bylo možné přezbrojovat a doplňovat palivo, tak jsi sem celkem jist, že by se domů nevrátila jediná B-25. Nám čevreným by to možná pomohlo dostat do vzduchu těsně před koncem pár letadel navíc, ale klukům od LW by to dalo úplně jiné možnosti.
Mě se líbilo, že to prostě bylo na jeden start. Žádné komplikace. Prostě jen pokus a žádná šance na opravu. Nemusí být všechny specky třídení
Jo, taková vostuda a víš co ještě říkali na TS: "To jsem rád že si aspoň v klidu odhodili bomby a že si to snad aspoň i ty bombry užili."
Ty Němci už nejsou co bejvali, kdyby aspoň svedli vinu na Židy, ale zase za to může jen ten bolševik. U nás by jsme s takovými zatočili... po bolševicku.
Je vždy velmi užitečné stát proti nepříteli, který je připraven zemřít pro svou vlast. Znamená to totiž, že máte oba společný cíl. (Generál Tacticus)
Jo, taková vostuda a víš co ještě říkali na TS: "To jsem rád že si aspoň v klidu odhodili bomby a že si to snad aspoň i ty bombry užili."
Ty Němci už nejsou co bejvali, kdyby aspoň svedli vinu na Židy, ale zase za to může jen ten bolševik. U nás by jsme s takovými zatočili... po bolševicku.
Takovýhle akce jsou vždy obrovský riziko pro bombarďáky bez morálky. Ve WWIIOL se tisíckrát potvrdilo, že je lepší letět sám a vrátit se živej, než provokovat s 20x he111, 20 stíhačema a nedostat se na 30 km k cíli. To totiž startuje i námořník, aby si zapsal čárku.
Spojenci se můzou utěšovat tím, že jednou pbarry nepoletí a budou moci skutečně prohlásit ...že neletěl.
Je fakt, že tyhle rádoby chlapské nedomrlé rýpačky jsou spíš výsadou cz fór, to už je asi takový místní folklór. Jakýsi druh komplexu, tak se colonelo nenechej vyprovokovat. Navíc v případě Casse je to bezzubé kousání, typické pro notorické turisty mezi modro-červenou. Kdysi červený, dneska hledá výmluvy u modrých. To je jak s jeho kasáním o pití, kdy každoročně nemám tu čest ho v knajpě poznat osobně, páč už po tom příslovečném "jednom" čteš akorát velikost bot z jeho podrážek pod stolem už v 17h.
Snad letos...
Po nezbytné předletové přípravě a několikáté návštěvě hajzlíku, jsme opatrně narolovali. Vyšlo na mě místo vlevo vedle velitele. Vypnuli jsme motory a čekali na rozkaz ke vzletu. Mezitím nervozita a teplota v kabině stoupala. Po pár minutách se z rádia ozvala informace o odložení startu. V mezičase jsem si prohlížel mapu a letové instrukce s ještě nezaschlym razítkem. Po dalším odložení startu jsme si všichni zkontrolovali bandasky. V té mojí byl VAT69. Mimochodem ideální dvojka do každé situace.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/suI5d.jpg[/img] is not a valid Image.
Konečně přišel pokyn ke startu. Když pominu fakt, že mi zástupce velitele vjel do dráhy a málem jsme se srazili, proběhlo všechno v naprostém pořádku.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/H5NBM.jpg[/img] is not a valid Image.
Dle rozkazu jsme měli nastoupat do 20000ft a vyrazit po naplánované trati směrem do Francie. Ve formaci jsem se měl držet vlevo od velitele. Do kontrolního bodu DOG jsme se dostali v pořádku a kanál přeletěli v relativně těsné formaci. Po překročení pobřeží po nás začal pálit flak. Zástupce velitele mě pohotově udělil rozkaz pochytat všechny zásahy určené našim letadlům. Začal jsem se tedy snažit, ale moc se mi nevedlo. Většinou dostávám úkol "udržovat paniku". To mi jde líp, ale teď to dostal Pajda a tomu to moc nešlo
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/K6FsB.jpg[/img] is not a valid Image.
Proletěli jsme nad EASY a vzali směr FOX, kde jsme trochu zakufrovali. Najednou přestal otravovat flak a místo toho začli otravovat němečtí stíhači. Na jedné hodině se totiž zničehonic vynořila hromada škaredejch teček. Naštěstí jsme měli rozkaz okamžitě letět k bombrům, tak jsme se do žádnejch větších akcí nepouštěli. Modrásci se sice pokusili za nás zatočit, ale nakonec odpadli jižním nebo východním směrem.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/rImau.jpg[/img] is not a valid Image.
Cestou k předpokládané pozici bombardérů jsme zpozorovali osamocený dot letící v protikurzu. Měli jsme se na něj juknout, což zadní část formace udělala. Přední formace pokračovala vpřed a zaujmula pozici vrchního krytí bombardérů. Trošku jsme se při tom rozhodili. Po několikátém okruhu kolem Antverp jsme se jakštakž zformovali a vydali se za bombardéry směrem domů. Měli jsme letět ve výšce okolo 25000ft.
Když už to vypadalo na celkem idylický let ozval se Dzoriho překvapený hlas, že mu chybí křídlo a skáče. Démon nás chtěl uklidnit tvrzením, že to byl flak, ale ukázalo se, že to jsou befka. Všichni jsme odhodili nádrže. Najednou byl v rádiu hroznej zmatek. Nejdřív nemohl nikdo nic najít a pak zas byli všude. Zahlédl jsem před sebou spitfire, kterého mírně zespod dojíždělo befko.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/t8AGV.jpg[/img] is not a valid Image.
Varoval jsem všechny a ukázalo se, že je to za JuLBem. JuLB brejknul, ale befko se drželo jak klíště. Hnal jsem to za ním na plnej plyn. Začal jsem střílet pro výstrahu kulomety s minimální šancí na úspěch.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/0r2xW.jpg[/img] is not a valid Image.
Befko ne a ne pustit svou kořist. Po přiblížení jsem vyslal několik hispan, befko konečně pustilo a šlo dolů, já za ním. Poslal jsem mu ještě jeden pozdrav a rychle spěchal za ostatními. JuLB byl v pořádku a hnali jsme to zpět k velkejm bratrům.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/wJbm.jpg[/img] is not a valid Image.
Trochu jsme se zformovali a zaujmuli pozici nad svazem. V tom se u svazu rozpoutalo inferno. Vypadá to, že nepřátelští stíhači vyletěli z mraků přímo čelně do formace bombardérů.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/CsxmJ.jpg[/img] is not a valid Image.
Padl jediný možná rozkaz. jdeme všeci dolů. Mezitím už je close cover v plném boji. Padám střemhlav na fokewulf, jsem ale moc rychlý a nedostal jsem jej do zaměřovače. Nabírám znovu výšku a rozhlížím se.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/Hp0Qz.jpg[/img] is not a valid Image.
Vybírám si další cíl ale situace se opakuje. Najednou po mě střílí fokewulf.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/UHc3V.jpg[/img] is not a valid Image.
Naštěstí míjí a zbavuje mě jej jiný spitfire. Snad Alllite. V rádiu slyším vzrušené hlasy. Vočko potřebuje pomoct, je ale asi někde v mracích příliš nízko. Nevidím ho a rozhoduji se dotáhnout svaz, který se rychle vzdaluje. Alllite je také v potížích, ale já ho v tom zmatku nevidím.
Předemnou se v dálce vynořil fokewulf co zkouší napadnout svaz zezadu. Nemohu ho na plný plyn dojet. Ale objevuje se předemnou spitfire který ho dotahuje s mírnou převahou výšky. Je už skoro na dostřel, když zničehonic dostal zásah od dalšího fokewulfu prolétajícího boxem v protikurzu. Z rádia je jasné, že je to Demon. Fokewulfa přebírá další spitfire.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/5wjci.jpg[/img] is not a valid Image.
Zůstávám u svazu a někde daleko vzadu doznívají marné boje. Vypadá to, jakoby na nás spadla celá Luftwaffe.
Situace se trochu zklidnila, vidím kolem sebe jen spitfiry a i střelci v Mitchellech nestřílí. Bojím se, že je to jen klid před bouří. Snažím se na ekonomický režim nabrat trochu výšky.
Po chvíli se začínají přibližovat zlověstné doty a zanedlouho svaz opět střílí. Snažím se najít vhodný cíl, ale začínají si mě všímat dva fokewulfy. snažím se jim ustoupat. Je to hra o čas a ten pracuje proti mě. Zkouším to tedy na ně, ale bez úspěchu. Znovu odstoupávám. Fokewulfy se rozjeli k bombardérům, letím za nimi, můj stroj je ale pomalejší. Všude kolem mě jsou nepřátelé, vybírám si bližší cíl. Je to dvojice fokewulfu a 109ky. Předsazuji na 109ku a přesně zasahuji.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/J0SEM.jpg[/img] is not a valid Image.
Z nepřátelského stroje se vyvalil hustý kouř, ihned otáčím k bombrům ale už mě má v zaměřovači fokewulf.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/cCzl.jpg[/img] is not a valid Image.
Začíná znovu boj o všechno. Je v dobré pozici, ale míjí.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/BCA24.jpg[/img] is not a valid Image.
Situace zůstává kritickou.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/osZFL.jpg[/img] is not a valid Image.
Napodruhé jsem měl také štěstí.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/kX0u2.jpg[/img] is not a valid Image.
Vyvazuji se stoupáním a snažím se dohnat bombardéry.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/5m6oj.jpg[/img] is not a valid Image.
Míjím pár vracejících se skopčáků, nechávám je být a snažím se na plný plyn dohnat zbývající bombardéry.
V rádiu udávám veliteli pozici bombardérů...
Je po boji. Zbylé Mitchely se blíží k letišti a já nad nimi kroužím. Pak dostávám pokyn k přistání.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2014/12/05/M9ufc.jpg[/img] is not a valid Image.
Kurresi, skusal si guncami robit s tym najblizsim pohladom na zameriavac? Neviem ako sa to v controlsoch vola, defaultne je to tusim na klavese "Delete". Skoro vsetky svoje fotogulomety som robil tak, bo sa mi vidi ze vtedy su modely lietadiel najidealnejsie pre zachytenie na kameru.
Akokolvek, filmik pekny.
Na a report tiez pekne ukazal ako to frcalo pocas eskorty.
Kurresi, skusal si guncami robit s tym najblizsim pohladom na zameriavac? Neviem ako sa to v controlsoch vola, defaultne je to tusim na klavese "Delete". Skoro vsetky svoje fotogulomety som robil tak, bo sa mi vidi ze vtedy su modely lietadiel najidealnejsie pre zachytenie na kameru.
Akokolvek, filmik pekny.
Na a report tiez pekne ukazal ako to frcalo pocas eskorty.
Vím co máš na mysli, příště to zkusím s tím více detailnějším pohledem. Takhle je to na to střední přiblížení.
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.