May 03 2024 16:22:56
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Neoficiální Addony a MODy
 Vytisknout diskuzi
Mapa CSR - Lynx
magot
Btw je tam i Bratislava a kus Moravy tzn. otevřené i pro operace USSR v r.45.
 
Uzin
Mapa je moc pěkná, kdo by víc ocenil tu kupu práce než někdo, kdo má podobnou zkušenost. Moc se mi líbí podzimní stromy - nejsou jen s hnědými listmi, ale září barvami, jako opravdový podzim. Sestavení Hradčan je nápadité. Je toho k pochvale víc, sami uvidíte. Kdo nemá HSFX 7, může použít postup, který autor popsal na SAS, mně se podařilo podle toho zprovoznit mapu v 4.12.2 .
Postup autora je zde:
http://www.sas194...994.0.html
Upravil/a Uzin dne 05-07-2015 13:04
 
saldy
Objevuje se mi zvláštní bug, všechny objekty umístěné na letišti se zobrazují na extrémně malou vzdálenost. Takže asi po 20m najednou zmizí a když se opět přiblížím tak se najednou objeví. Objekty umístěné mimo hranice letiště se zobrazují korektně.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
U mě dobrý ... co jsem koukal na Kbely, Pradubice, Hradec ...
 
Vladimir
připojuji se k těm co děkuji za mapu.
PS
Jinak, aby se mapa objevila, musel jsem vypnout češtinu v JSGME.exe
 
saldy
Dělají mi to všechna letiště který jsem zkoušel.

Pohled z blízka

[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/1983/cz01.jpg[/img] is not a valid Image.

Při kratším oddálení už objekty mizí

[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/1984/cz02.jpg[/img] is not a valid Image.

až zmizí úplně

[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/1985/cz03.jpg[/img] is not a valid Image.

Dělá mi to jen tahle mapa, při hraní mise takto mizí všechny objekty, ještě jsem to nikdy neviděl a nevím co to může způsobovat.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Uzin
Mně objekty na letištích nemizí vůbec. Instalováno na 4.12.2. Jaký máš Landscape detail? Excellent nebo Perfect ?
 
olda Olde maly
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/1_zpsxb0jzzmg.jpg[/img] is not a valid Image.
 
magot
Pěkný Oldo Mrknutí

@Saldy
To máš ručně přidané ty objekty via FMB?
 
saldy
Landscape mám perfect ale s excelent to je stejný. Mizí pouze přidané objekty, objekty které jsou tam napevno nemizí-viz obrázky. Jak píšu, když je posunu mimo plochu letiště, tak je vše ok.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
Uploadni tu misi, zkusím to u sebe
 
saldy
http://uloz.to/xN...ssions-zip

Lze spustit i jako singl mise, ty objekty na obrázku jsou napravo od letounu a já je nevidím, musím se přepnout do externího pohledu a přiblížit se k nim aby se objevily. Hangáry co jsou rozházené mimo letiště jsou vidět normálně. Je to letiště Olomouc
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
@Lynx fyi (ale jinak v enginu to vypadá ok, jen to vysírá v logu)
Zdroj stáhnutí  Code
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
##### House without collision (3do/Buildings/Port/BaseSegment/live.sim)
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded



 
magot
saldy napsal:

http://uloz.to/xN...ssions-zip

Lze spustit i jako singl mise, ty objekty na obrázku jsou napravo od letounu a já je nevidím, musím se přepnout do externího pohledu a přiblížit se k nim aby se objevily. Hangáry co jsou rozházené mimo letiště jsou vidět normálně. Je to letiště Olomouc

To nebude bug. Přesáhl jsi zřejmě v dané oblasti limit polygonů na daný prostor. (Vzhledem k tomu že používáš TOW statické sereptičky)
Když vezmeš např. B-71 static (která v Olomouci mizí) a dáš ji např. na letiště v Plzni tak to bude ok páč tam je polygonový limit ok.

Když překročíš limit, tak to zjistíš tak že engine přestransformuje vzdálené lod-objekty v malé kostičky. Když se podíváš detailně v FMB uvidíš v místě každého objektu malou kostičku.
Řešení: nepoužívat TOW objekty nebo jenom ve velice malé míře. Používej pouze originální nebo low-poly objetky v standardech IL2
Taky by to mohl způsobovat nějaký nestandartní objekt po smazání toho objektu a znovu označení a uložení zbytku objektů už by to mělo být ok.

Btw na prázdných mapách kde je actor.static naplněn minimálně tak je ten limit vyšší a letiště lze zaplácat víc serpetičkama Úsměv
 
CSAF_Faintingh
konečne sme sa dočkali mapy čsr, veľká pochvala a dík lynxovi Úsměv
keďže toto leto sa bude viacmenej nudiť, asi vytvorím dáku alterhistory kampaň za B534-ky Šklebící se
ináč, nespravil by sa nejaký event ala ramrod alebo invaze s témou 38? Úsměv
 
olda Olde maly
Koukám Saldy, že děláš Olomoucké letiště. Sháněj jsem na něj nějaké podklady a zatím teda nic moc. Mám jej celkem za rohem, tak jej mám v plánu udělat z 38.
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/letiscaront%20foto5_zpscbjrt6n7.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/hangaacuter3_zps4roncehe.jpg[/img] is not a valid Image.
A letecká snímky tak z 55.
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/letiscaront%20foto%20leteckaacute_zpsyfk4qhf9.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/letiscaront%20foto%20leteckaacute2_zpsl5jh0xw6.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Lynx23
magot napsal:

@Lynx fyi (ale jinak v enginu to vypadá ok, jen to vysírá v logu)
Zdroj stáhnutí  Code
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
##### House without collision (3do/Buildings/Port/BaseSegment/live.sim)
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded




Magote, ja spise myslim ze v HSFX7 je chybka v tvojich objektech. Na podobnou vec jsem narazil i kdyz jsem z HSFX exportoval tvoje objeky ven. Nekde se tam totiz ve vsech objektech ztratil ten base.mat soubor (nebo je k nemu nalinkovana spatna cesta). Mozna se na to zkus podivat jestli k tomu mas pristup, zda u vsech tvych objeku tento base.mat je v HSFX7 nebo ne.

Ale to neni spojene s tim mizenim objektu (jinych nez tvojich) na letisti, tam je to presne jak pises.
Upravil/a Lynx23 dne 06-07-2015 11:43
 
magot
hmmm ... to je nějaká srágora v kódu páč moje i stoupovy objekty, ty jsou taky v tom logu, maj jen "high - medim - low" mat soubory.
Sral na to pes Úsměv

Jo Lynxi mrkni do PM.
Upravil/a magot dne 06-07-2015 12:01
 
Lynx23
magot napsal:

hmmm ... to je nějaká srágora v kódu páč moje i stoupovy objekty, ty jsou taky v tom logu, maj jen "high - medim - low" mat soubory.
Sral na to pes Úsměv


Ja ti dam pes :-D
tak jsem se podival na ty tvoje .mat soubory napr. clocktower ktere jsem exportoval:
tower_hi.mat - v se OK nepotrebuje base.mat (obsahuje vsechny parametry)
tower_hi_dmg.mat - v se OK nepotrebuje base.mat (obsahuje vsechny parametry)
tower_Med.mat - potrebuje base.mat (NEobsahuje vsechny parametry)!!!!!!!!!!!!
tower_med_dmg.mat - v se OK nepotrebuje base.mat (obsahuje vsechny parametry)
tower_Low.mat - potrebuje base.mat (NEobsahuje vsechny parametry)!!!!!!!!!!!!
tower_low_dmg.mat - v se OK nepotrebuje base.mat (obsahuje vsechny parametry)

Dukaz misto slibu: "tower_Med.mat"

[ClassInfo]
ClassName TMaterial
BasedOn base.mat
[Layer0]
TextureName tower_med.tga
AlphaTestVal 0.5
tfTestA 1
 
magot
Čéče to je divný já mám doma košér verzi ... kontroloval jsem to podle toho tvýho seznamu.
Asi se do HSFX nějakým nedopatřením dostala nějaká ranná verze. Každopádně base.mat směřovala na texturu mapy půdorysu skrytou pod povrchem (2d objekt). To by stejně nebylo vidět Úsměv
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

34,809,008 návštěv