May 17 2024 07:15:55
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS P51-D
1stCL_Fucida
Na to se, Koty, podívej určitě. To je moc pěknej film. Narozdíl od té moderní Lucasovy zhovadilosti.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
saldy
Náhodou to je výhoda, negří hlavy jsou imunní proti 30mm projektilům
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
Jo ten starej film o Tuskegee letcích je dobrej ...
 
313_Nevo
Vcera som bol miesto spanku vyvencit svjoho ponika, sic len offline ale aj tak ma celkom ten vylet zdeprimoval.

Po 4 kvalifikacnych okruhoch som sa 'pustil' na nacvik strelby z palubnych zbrani.

Treningove P51 drony boli uplne na prd, len sa vrteli jak hadi a potom mi kludne v stupani uleteli Zamračený

Potom presiel na rad 190, AI 'average'. Samozrejme uspechy skoro ziadne (... 3zasahy ... 10zasahov ... 2zasahy ...), poskodenie supera uz vobec ziadne, ale aspon bol robot pritulny a siel na telo.
Medzi vymenami som sa rozhodol postelovat krivky joystiku (ovladanie moc citlive okolo stredu). A potom to prislo... mudry robot zistil, ze teraz to uz asi nebude so mnou take lahke tak sa rozhodol este pred prvym prieletom vo vzdialenosti 5NM otocit o 180 a zdrhat. V 4 subojoch v rade po sebe!!!

To uz som mal nervy na cucky a siel radsej spat...
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Rumcajs
AI v DCS je skutečně ubohé. Především je zřejmé, že si lítá podle svého FM, které nemá s hráčovým FM nic společného. Pak taky ta neskutečná odolnost. Počítám, že v průměru jsem potřeboval přes 60 zásahů, aby šlo AI do kopru. A to jak s Poníkem proti Doře, tak s Dorou vůči poníkovi. A že ta Dora má těžkou výzbroj. Přestal jsem to kvůli tomu lítat. Počkám na DCS-WW2. Až budou Spity, Kurfiřti, Dory a Poníci a Švalbina a P47 a Edge a Normandie ... časem.
Non est specifica
 
313_Nevo
Ako pises, asi tie offline suboje su dobre tak na zzitie sa so systemami a trenovanie 'presnej musky' Úsměv
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
magot
AI u DCS je rozdílné u Migu-15 bylo o čas solidní, u F4 nic extra ... ale u WW2 strojů nevím ..
 
313_Nevo
Saburo, nemal som vcera taku skusenost, ze stacilo len par nabojov. V tomto skor suhlasim s Rumcajsom, tych 60 nabojov je 'average' aj na obtiaznost 'average' a to je celkom dost.. aj ked z ineho uhlu pohladu to moze byt len par.. Úsměv
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
313_Nevo
Zaujimave na tom bolo, ze mi to pripomenulo stary il2. Tam sa ale dala neucinnost 0.5 lahko zdovodnit - nekomplexny DM (chybalo modelovanie poskodenia napr. chladiaceho systemu, hydraulickeho systemu a nejakych dalsich systemov, kyslikovy system tam snad ani nebol).

A to mame 51D. Malo 51C vobec nejake zostrely pocas vojny!? Úsměv

Kazdopadne je to skusenost z offline, takze tie roboty mozu trochu podvadzat nie len s FM ale aj s DM.
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
313_Nevo
Mohli do toho offline treningu dat radsej vlecny rukav Šklebící se

Btw herny manual k 51 nie je zly, priam sqvely, ale original je original:

Upravil/a 313_Nevo dne 24-11-2014 14:07
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Rumcajs
Saburo napsal:

V debriefingu je podrobný výpis událostí během letu a to včetně vystřelené munice a jejího osudu (tohle počítání každé kulky taky pak způsobuje to "úžasné" slideshow obzvláště v případě delší střelby).
Je tam krásně vidět kolik kulek skutečně zasáhlo cíl a moc to nebývá.
Ale počítat s tím, že letadlo po zásahu jedné kulky začne hořet a spadne jako v jiných simech je naivní (i když proti živým to skoro de, kill pilot/regulátor otáček..)

Nicméně je pravdou, že sestřelování AIček je v DCSku bohužel rutina a nuda, jsou to fakt mizerní a předvídatelní protivníci.
Tak DCS neválčí s tím, že by letadlo spadlo po zásahu jedné kulky. DCS válčí s tím, že AI letadlo nespadne často ani po 50 zásazích z těžkých kulometů a kanonů. A to mám na mysli Doru nebo Poníka. AI je klidně schopný pouštět různobarevný kouř z motoru a lítat a lítat a lítat bez omezení výkonu, manévrovatelnosti atp. A to člověk váhá, zda to není létající tank.
Nevím, jaké jiné simy máš na mysli, protože veskrze je účinnost munice modelována opatrně, aby to bylo hratelné. Vlastně jen jeden aktuální sim se chlubí tím, že účinnost nemá podhodnocenou a to je BOSko. No a je třeba říct, že z WW2 je dokumentována spousta situací, kdy stačily jednotky nábojů na sestřel. Třeba i slavný Hartmann sundal dva Šturmoviky během několika vteřin s použitím jednotek nábojů. Opravdu si nemyslím, že by bylo možné do takové stihačky střílet, aniž by se něco zásadního nerozbilo. Pokud kdo přivezl domu serii zásahů, byl asi šťastnej jak blecha a stala se z toho legenda. Mnohem víc ale bude takových, co už domu nic nepřivezli a není tedy o čem vyprávět. Proto mi přijde ten DCSkový standard 60 tref do AI stihačky jako naprostý úlet, jako zcela nehotovej kus toho simu. To tam prostě vrazili jako záplatu, že se k tomu možná vrátěj.
Non est specifica
 
313_Nevo
Je to tak, aj na zahranicnych forach to ludia spominaju. AI jednoznacne nepouziva rovnaky FM a DM ako hrac, pouziva zjednoduseny model.

Tie offline suboje su dobre k nacviku strelby ako takej, predsadenia atd. Zazitok to nie je nikterak ziadny Úsměv
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
magot
Saburo napsal:
btw. existuje vůbec nějaký sim kde AI používá stejný DM a FM jako mají hráči?

DM ano, FM asi ne ...
 
Rumcajs
magot napsal:

Saburo napsal:
btw. existuje vůbec nějaký sim kde AI používá stejný DM a FM jako mají hráči?

DM ano, FM asi ne ...
ROF a BOS se tím chlubí. A docela bych tomu i věřil, protože AI třeba nedokáže v BOSku pojíždět a odstartovat s FW 190. Jiná věc je pak ta, že to AI s většinou těch letadel lítá divně. Nemaj úplně zvládnutý řízení a AI reaguje zejména u stihaček přehnaně, takže pak vzápětí koriguje a osciluje. Sice to vylepšili, ale i tak to lítá jak postiženej. Zas je to stará nemoc z ROFka, kde takhle třeba lítaj AI RE 8. Dál pak maj stále velmi divné chování bomberů. Co třeba provádí skupina He 111, když na ně člověk zaútočí, to je na román. Jak se krásně synchronizovaně rozutečou, aby se vzápětí zas setkali, střídaj si hezky pořadí a efektivně se krejou. No a především s těma Heinkelama manévrujou, jak by to byla dvoutunová stihačka a ne dvomotorový bomber plný bomb. Tedy FM možná (asi) stejný, ale je to prostě AI.

K tý životnosti zasaženýho letadla. Aby stovky zásahů do letadla neznamenaly sestřel, to už by ale musela být opravdová klika. Troufám si říct, že to je umělecká licence a takových příhod nebylo mnoho. Jistě záleží, kam a čím se trefí. Ale několik zásahů kanonem prostě vyřadí jakoukoli stíhačku z boje. Možná jednou za sto let ne. Zásahy 12.7mm municí jsou pak taky smrtelný. Jakýkoli zásah směrem k pilotovi projde i skrz pancíře. Motor některých letadel snesl jisté poškození, ale rozhodně se to nedá vykládat tak, že by snesl opakované zásahy. Kdyby byla řeč o 4 motorové B17, pak tomu věřím, že se to stávalo. Ale pokud je řeč o stihačkách, pak je to přitažené za vlasy. V DCS asi jde i o to, co člověk trefí, ale je to velmi ubohý. Mám za sebou sbírku zkušeností, kdy Dora nebo Poník začal kouřit z motoru, pak z křídel a snad ještě z něčeho a lítal v tom stavu dalších 20 minut (a pak jsem konečně vypotil šedesátej zásah). Se to na různých fórech probíralo mockrát, že letadlo s děravým chladičem prostě neletí dlouho. Že mu scházej přinejlepším malé minuty do vysazení motoru. A i kdyby měl dvouokruhový chlazení a uměl poškozenou větev odpojit, znamená to nutnost dramaticky snížit výkon. Ne, prostě do letadel se nedá beztrestně střílet. Sem tam se někomu povede to ustát, páčto má z prdele kliku, ale je to vyjímka.
Non est specifica
 
313_Nevo
Co sa tyka AI, tak toto je v popise BOBII: Wings of Victory

Artificial Intelligence
· Computer piloted airplanes fly with the same performance and flight characteristics the player flies with, for a precise, historically accurate offline experience
· Advanced Artificial Intelligence Technology means enemy aircraft have the same limitations the player has
· Both the player and the enemy can use the clouds for safety and cover
· Study and exploit the enemy's weaknesses with charts included in the printed pilot's manual
· Enemy aircraft have the same characteristics and performance as the player's aircraft, including actual joystick movements


Jedna sa o cisto offline hru, ktora je postavena hlavne na boji proti AI. Takze nejaka 'polovicna' AI by urcite skazila celkovy zazitok v tomto pripade. Tvorcovia hier s online komponentom obcas ale 'nenapadne' privru ocko kvality nad AI mam taky dojem Úsměv
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Hoper
YouTube Video



zajíždějí hlavně i u DCSkového Ponyho ? :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
313_Nevo
som sa trochu bavil na DOW serveri. prvy pokus o vzlet skoncil na cumaku, druhy bol lepsi az na ten odskok*.

pred vzletom som nafasoval bomby, tak som sa vydal na lov mostov. utok strmhlav a odhodenie, vsetko vporiadku. kusok od ciela bola mela v plnom prude, nejake 51ky si to rozdavali s Dorami. zaplietol som sa aj ja, nejake to BnZ a pri jednom utoku pozeram vyvalene na svoj tien, ze co to divne zo mna trci a to bola zle zavreta podvozkova noha! asi nasledok toho divokeho vzletu*.

dotiahol som to domov a posadil, nastastie vse ok, akorat som bol nakloneny mierne na stranu poskodenej nohy a nefungovala prava brzda.
Po zarolovani som si to musel ist omrknut, pekneee Úsměv
[img]http://nevo.sweb.cz/dcs/gear_dmg.jpg[/img] is not a valid Image.
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
CSAF_Sajonez
Na Burning Skies jsme trochu cvičili útoky na pozemáky a musím říct, že tam mají několik pěkných kamufláží pro P-51čky. Nejsem si jist zda-li dostali Britové nějaké omezené množství Déčkových Mustangů s AN/APS-13 warning radary, kterých měli Amíci málo a jen v několika sérích ( D-20NA+) velmi omezené množství, ale každopádně kamufláž z pěkné Mk.IV potěšila Úsměv. Škoda jen, že měli špatně nastavené čísla a každý slot má stejné číslo...tohle trochu zamrzelo.

[img]http://img9.rajce.idnes.cz/d0902/10/10567/10567531_1d16d3592a7a54d7e754c6e1a061400a/images/Screen_141218_201118.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://img9.rajce.idnes.cz/d0902/10/10567/10567531_1d16d3592a7a54d7e754c6e1a061400a/images/Screen_141218_195747.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://img9.rajce.idnes.cz/d0902/10/10567/10567531_1d16d3592a7a54d7e754c6e1a061400a/images/Screen_141218_205956.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://img9.rajce.idnes.cz/d0902/10/10567/10567531_1d16d3592a7a54d7e754c6e1a061400a/images/Screen_141218_205911.jpg[/img] is not a valid Image.


ED už by mohl konečně implementovat Mustangovi druhoválečného pilota.
 
313_Nevo
zrovna nedavno postoval niekto na ED fore pic takehoto Ponyho a hla on je aj uz v hre, pekne

btw server DOGS OF WAR vyhlasil pred casom taku mini sutaz o skin na zelanie. z ludi co im poslu nejaku tu donation v danom mesiaci tak vyzrebuju jedneho a tomu spravia skin na zelanie a stroj s tymto skinom bude vzdy u nich na serveri ako osobny stroj daneho podporovatela Mrknutí
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
CSAF_Sajonez
Díky za info. Mrknu na to Úsměv. Co sem koukal, tak na DoW mají trochu chaoticky až nespravedlivě nastavené kamufláže páč můj Kuřbuřt měl skin do tuhé zimy na letní mapě Šklebící se...ehm hezky sem tam svítil.

[img]http://img9.rajce.idnes.cz/d0902/10/10567/10567531_1d16d3592a7a54d7e754c6e1a061400a/images/Screen_141221_154136.jpg[/img] is not a valid Image.

Na Burning Skies je to o dost lepší i když některé mají skutečně poladěné včetně pilota a čísla viz tato a některé trochu odfláklé viz ta předchozí z Mk.IV

[img]http://img9.rajce.idnes.cz/d0902/10/10567/10567531_1d16d3592a7a54d7e754c6e1a061400a/images/Screen_141220_170159_1.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,891,183 návštěv