March 28 2024 12:15:01
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS WWII
AJaromir
Taky nemusel vzlétat na plný kotel.
 
310_cibule
AJaromir napsal:

Se spitem při vzletu k sobě netahat. Jinak více méně souhlasím. Nehcat to rozjet, pedály a křidélky kontrovat momentové síly a jak se spit postaví na přední, pomalu přitahovat. K tomu dosednutí.... hodně pomalu podrovnávat a jak se kola dotknou země, tak okamžitě přestat jakkoliv hýbat pákou v jakémkoliv vertikálním směru, dokud si to nesedne i na zadek. Aspoň mně to takhle funguje velice dobře.


Co je to "nehýbat pákou v jakémkoliv vertikálním směru"? Jako s výškovkou? A s křidélky se hýbat má? A přistáváte s plynem úplně staženým? Či s vrtulí na nejjemnější nastavení? Nebo oboje?

Mně sebou ta mrcha vždycky po přistání mrskne na křídlo. Většinou se jí ani nic nestane, ale starej mě dycky dojebe...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
AJaromir
Ano, myslím s výškovkou. Ono totiž po dosednutí na přední při sebemenším přitáhnutí jde stroj opět energicky do vzduchu, při potlačení rýpe nosem v zemi a při snaze dosednout na 3 zase válčím s tvrdým přistáním. Vrtuli mám na nejvyšší otáčky. To je hodně důležité, kdyby bylo potřeba přistání náhle "odložit" a zároveň ve velkých otáčkách částečně funguje jako brzda.
Upravil/a AJaromir dne 27-12-2017 17:58
 
Koty
jojo, mě to jen furt poskakuje po dráze

ale éro je to pěkný Šklebící se Jen tu normandii ještě nemám, čekám na 2.5

[img]https://cdn.discordapp.com/attachments/206024489518104576/395609532677750784/unknown.png[/img] is not a valid Image.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
AJaromir
Zkusím to nahrát, ale nebude to asi dřív, jak v sobotu. Moc práce.
 
Fiks
Koty,do 3.1.2018 je Normandie s Assets packem za pěkných 30 koláčů.
 
Koty
když já osobně ani těch 30 nemám Šklebící se

ale já to nějak vymyslím Úsměv
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
petsild
310_cibule napsal:

AJaromir napsal:

Se spitem při vzletu k sobě netahat. Jinak více méně souhlasím. Nehcat to rozjet, pedály a křidélky kontrovat momentové síly a jak se spit postaví na přední, pomalu přitahovat. K tomu dosednutí.... hodně pomalu podrovnávat a jak se kola dotknou země, tak okamžitě přestat jakkoliv hýbat pákou v jakémkoliv vertikálním směru, dokud si to nesedne i na zadek. Aspoň mně to takhle funguje velice dobře.


Co je to "nehýbat pákou v jakémkoliv vertikálním směru"? Jako s výškovkou? A s křidélky se hýbat má? A přistáváte s plynem úplně staženým? Či s vrtulí na nejjemnější nastavení? Nebo oboje?

Mně sebou ta mrcha vždycky po přistání mrskne na křídlo. Většinou se jí ani nic nestane, ale starej mě dycky dojebe...


Mám Spita od jeho vydání a dobře si pamatuji, jak jsem se musel znovu učit létat. Tenhle krásný stroj doznal v průběhu aktualizací mnoho úprav letového modelu a ta jedna z posledních pozměnila pružení a tlumení ostruhového kola. Díky tomu všemu mi současný Spit příjde hodně zjednodušený proti rané betě, jak při startu tak hlavně přistání.

Wags píše:
For takeoff, the throttle should be run up to +7 to +9 boost in about six seconds. With proper elevator trim, she will lift off by herself. I set my takeoff elevator trim to the center position on the indicator.

A má pravdu Úsměv plnicí tlak nedávat moc, nechat pozvolna rozjet a sám se vznese s neutrální polohou trimu výškovky.

Na přistání je určitě lepší mít trocha plynu lehce nad volnoběh a pozvolna ubrat až po desednutí na všechny tři.

Je několik způsobů jak elegantně vzlétnout 4x jinak:
YouTube Video



Přistání:
YouTube Video



img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
AJaromir
Na tom prvním videu to vypadá, že nepoužívá pedály. Kope do toho jak kůň a potom se mu to hodně rozkmitává. Přístání mi přijdou více méně stejná.
 
magot
Pro dobrý vzlet spita jsou důležité dvě věci. Nastavit si dobře citlivost na osách směrovky tak aby to nebylo příliš citlivé ale ani málo. Prostě si najít to "své" nastavení.
(u mustafa to tak nutné není)
A další věc co mě dost pomohla jakš takš dobře vzlétat, je rozjíždět se velmi líně a pak pozvolna přidávat, když se stroj stabilizuje z gyro momentu, tak dát plyn na plno a co nejdříve se odlepit než se něco posere Šklebící se
Spit má řekl bych schopnosti tak trochu VSTOL, takže jde odlepit velmi rychle na krátké vzdálenosti.
Upravil/a magot dne 28-12-2017 10:37
 
310_cibule
magot napsal:

Pro dobrý vzlet spita jsou důležité dvě věci. Nastavit si dobře citlivost na osách směrovky tak aby to nebylo příliš citlivé ale ani málo. Prostě si najít to "své" nastavení.


Můžeš postnout screenshot, jak je máš nastavené pls?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
petsild
Používám ideální zakřivení 30.
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
magot
Ono záleží taky na pedálech a jak má kdo dřevěný nohy Úsměv
Já mám s Cibulem stejné pedály jestli se nemýlím .. (Happyho)

@Cibule
Postnu ti to zítra, jak se vrátím domů.
 
Paulus
Spit zde v DCS je velmi náročné lítadlo. Když jsem si ho pořídil, nadával jsem jako špaček, zeptejte se kolegů…Úsměv Křivky nám zhruba stejně jako Saburo. Ze začátku jsem vždy minimálně brousil křídlem při přistání, pokud jsem ho nerozbil. Dnes občas jó občas né. Trpělivostí jsem se to částečně naučil, částečně Spita umravnili. Jinak platí učit se, učit se a…Šklebící se
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
Aces_Wild
Pro srovnání s reálem:
Spitfire na přistání - pohled z kokpitu. Budíky jsou celkem čitelné, ledaccos napoví. Mj. je po vytažení klapek krásně vidět propad čumáku.
Spitfire na přistání - pohled zezadu aneb frenetická práce se směrovkou.
 
Aces_Wild
OctopusG I-16

DCS I-16 testing

i.imgur.com/VxhHFcA.jpg

i.imgur.com/wJ6LYl0.png

i.imgur.com/TAqW8O0.png

i.imgur.com/5hAmDG8.jpg
Upravil/a Aces_Wild dne 28-12-2017 19:36
 
Koty
British engineering

nakonec jsem tu věc i dovedl domů a sedl do pole. Ledadlo víceméně na odpis. Ale dovedl jsem ho domů.
[img]https://media.discordapp.net/attachments/361825547132600322/396340458319642625/unknown.png[/img] is not a valid Image.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
AJaromir
To vypadá, že jsou dál, než se zdálo.
 
magot
Minimálně 3D model je v nějaké pokročilé fázi ..
 
magot
310_cibule napsal:

magot napsal:

Pro dobrý vzlet spita jsou důležité dvě věci. Nastavit si dobře citlivost na osách směrovky tak aby to nebylo příliš citlivé ale ani málo. Prostě si najít to "své" nastavení.


Můžeš postnout screenshot, jak je máš nastavené pls?

[img]https://s25.postimg.org/4ut6wlr7j/Screen_171231_165423.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

21-12-2023 16:25
Já jsem rád, že BMW potvrdilo, že moje letitá motorka si s tím poradí a nemusím to řešit :-)

21-12-2023 15:59
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.

34,596,189 návštěv