March 28 2024 12:50:55
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS WWII
Aces_Wild
Magnitude 3 LLC/Leatherneck Simulations

Zajímavé. Z FAQ ke Christen Eagle II.
Why did we choose the Christen Eagle II?

What started as a technology test-bed for propeller aircraft and multiple cockpit codebase, turned in the end into a full fledged aerobatics aircraft simulator. Our primary goal with the Eagle was to create a groundbreaking prop-engine flight model to be used for our WW2 aircraft.

Edit: Tak tím WWII letounem je F4U Corsair!

i.imgur.com/RUZbEFa.png


Eagle Dynamics

Created by the same team behind the Spitfire LF Mk.IX: Epsom Campaign, the Charnwood Campaign is a historically-based campaign for the P-51D Mustang over Normandy in July 1944.

YouTube Video



Upravil/a Aces_Wild dne 09-12-2017 15:24
 
LesniHU
Saburo napsal:

spíše než na kameře záleží na denní době...
viz koment pod videem "...at night."!!!
No to jiste pomaha. Ale kdyz se kouknes na to nocni video, uvidis, ze zaverka kamery je i tam tak rychla, ze v prvni casti videa zachyti jen sem tam nejaky plamen, ne vsechny. Z cehoz zaroven vyplyva, ze se na ni neda spolehnout, ze zechytila plamen cely od zacatku az do konce, nehlede na to, ze nezname citlivost pouzite kamery na infracervene zareni.
 
Koty
Jen mě mrzí že maj rozdělanej F4U-1 a ne F4U-4, kterej by alespoň mezitím zapadl do toho korejskýho plane-setu...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
magot
Hlavně tam bude F4U-1 nebo F4U-4 úplně na hovno.
Není mapa pacifiku, letadlovky, žaponský stroje minimálně jako AI, pozemní a jiná technika ..
 
petsild
Trocha postřehů z nové Normandie,
o víkendu jsem potrápil poslední DCS 2.2 a potom prvotním šoku generování stromů musím nakonec poslední patch vlastně pochválit.
Značným vylepšením je konstantní fps za všech okolností Úsměv hlavně při zoomu, který na 2.1 v určitých náročných momentech způsoboval hrozný stuttering.
Poprvé od vydání mi Normadie náhodně nezamrzla Šklebící se, vlákno zde: https://forums.ea...p?t=196211 což byl pro mě a mnoha dalších uživatelů asi největší problém.
Dále jsou upravené zvuky WWII strojů a právě Spit je nyní zvukově dost lahodný, že se ho nemůžu nabažit.
Nové efekty kouře či výbuchů spolu s trasírky střel vypadají velice přesvědčivě.
Další vylepšení dostalo i chování AI a jejich upravený dm napravuje jejich někdy nesmyslnou původní nezničitelnost, nyní po zásahu do motoru klesá poškozenému stroji výkon a obratnost a je donucen k nouzovému přistání.

Ještě se vrátím k novému generování stromů, které vypadá dost zvláštně a doslova rostou před očima. Za to může aktivace nového rozsahu vzdálenosti (měřítka) posuvníku v nastavení.
Naštěstí je řešení, které stromy nechá viditelné už od hodnoty 3000, jako v předchozí 2.1 a starších, více zde: https://forums.ea...p?t=197538

Vlastní mod pomocí JSGME: https://www.dropb...l.zip?dl=0
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
Zifi
petsild napsal:

nyní po zásahu do motoru klesá poškozenému stroji výkon a obratnost a je donucen k nouzovému přistání.



To je neskutečná revoluce
 
Baron
magot napsal:

Hlavně tam bude F4U-1 nebo F4U-4 úplně na hovno.
Není mapa pacifiku, letadlovky, žaponský stroje minimálně jako AI, pozemní a jiná technika ..


Mam dojem, ze Corsairy pouzivali v Europe Anglicania. So skratenymi kridlami.
Hals - und Beinbruch!
 
Hoper
magot napsal:

Hlavně tam bude F4U-1 nebo F4U-4 úplně na hovno.
Není mapa pacifiku, letadlovky, žaponský stroje minimálně jako AI, pozemní a jiná technika ..

za mne smutné "ano"
(ale třebas mají v rukávu těsně před vydáním A6M5 a N1K2 a Ki-100 a Ki-84 a Raidena :))
No tak nic, no... )

Zifi napsal:
petsild napsal:
nyní po zásahu do motoru klesá poškozenému stroji výkon a obratnost a je donucen k nouzovému přistání.

To je neskutečná revoluce

za mne smutné "ano"
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
tak aby to nebylo takové smutné - dojmy z updatu z jiného vlákna vypadají dobře, tak je se na co těšit :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
petsild
Jafa uvolnil další sound mod, tentokrát pro Spiťáka a povedl se mu snad Šklebící se ještě více než na Mustanfu.
Více zde: https://forums.ea...p?t=198674

soubor: https://www.digit.../index.php
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
Rapier
Tak jsem neodolal a pořídil jsem si mapu Normandie a WW2 set jednotek za krásných 29,99$, což je přeci jen o hodně sympatičtější, než 59,99$. Zatím nemám ale žádné WW2 éro. Kdy si dávno, mnozí už možná nepamatují (IL-2 Sturmovik Forgotten Battles) v "pravěku" virtuálního létaní, jsem nesmírně rád létat za Luftwaffe a Bf-109 jsem měl velmi v oblibě.

Dotaz na zkušené DCS bijce zní: Jaké éro (Mustang, Bf-109,FW-190,Spitfire) z těch co je nyní dostupné doporučujete a proč? Samozřejmě po Dunkirku v kině bych nejraději Spitfire ale je to stále Early Access takže jaké jsou prosím Vaše dojmy? Díval jsem se, že dokonce existuje kampaň.
 
magot
Myslím že navěsí na Spita i bomby, rakety atd, ne? Pak už bude taky o něco víc univerzálnější ..
Za mě doporučuju Spita. Je to milášek.
 
Rapier
To Saburo: nezkoušel jsem v DCS žádné WW2 éro, zatím jen roury. Dík za tipy. Nejspíš koupím toho Spitfire. Úsměv Nejtěžší říkáš? To bude srandy kopec. Pokud na něj jdou zavěsit rakety a bomby tak je to de facto taky univerzální éro.
 
Aces_Wild
Rakety a bomby na Spita zavěsit zatím nelze. Pylony, 250+500lb bomby, externí palivové nádrže jsou pro něj sice v DCS namodelované, ale nelze je momentálně použít.

Start a přistání chce hodně potrénovat. Není to jako u jiných titulů plnej knédl, minimální práce s kniplem a směrovkou co zabírá na rychlostech na kterých zabírat nemůže. Možná ti to v DCS přijde až frustrující, ale věř, že je to realistické. Hlavní potíží je, že necejtíš stroj pod sebou. Je to jako jízda v autě, kdy se rozhodneš projet zatáčku krapet rychleji. Přetáčivost či nedotáčivost si schopen cítit ještě před vizuálem a vyhnout se tak krajní situaci. V DCS máme pouze ten vizuál. Úsměv
Další "novinkou" je naprosto rozdílná správa motoru. Pokud chci např. v DCS u Spita/Mustanga snížit výkon motoru, musím nejprve snížit plnící tlak, teprve potom otáčky a naopak pro zvýšení výkonu nejprve zvýšit otáčky a potom plnící tlak. Jinak se taky můžeš kochat pohledem na stojící vrtuli. U jiných titulů je to úplně šumák, je to zlozvyk co se mi párkrát připomene. Úsměv
Na závěr bych ještě upozornil, že nákupem Spita vlastně nekupuješ jenom jednoho Spita, ale hned dva. Ten se zkrácenými křídly by měl dorazit ve chvíli, kdy Spit opustí "early access".
Upravil/a Aces_Wild dne 26-12-2017 14:22
 
Rapier
Chápu kam míříte. Stačil mě už malinký šok, když jsem plně naloženou A-10A v DCS rozbil poprvé při startu, neboť ono to lítá jako A-10C (tedy Professional Flight Model) a já naposledy létal z A-10A v Flaming Cliffs 1. Úsměv Mám trochu představu co mě čeká ale zase když už vlastním tu mapu a WW2 jednotky byla by to škoda nevyužít.

Jasně rakety na Spitfire, chápu, že tohle bylo doménou jiných letadel: Mustang, P-47, atd.

Zajímalo by mě jak si nyní Spiftire vede co se týče dokončení. Slyšel jsem, že ze začátku zvuk motoru nebyl nic moc. Je už to nyní plně použitelné?
Opravdu se musí u Spitfire hodně trimovat abych letěl rovně?
 
magot
On totiž ten defaultní sedí lépe na ty různé režimy motoru.
 
petsild
Zvukové orgie od Jafa Úsměv budou později součástí modulu.
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
Koty
Aces_Wild napsal:

Rakety a bomby na Spita zavěsit zatím nelze. Pylony, 250+500lb bomby, externí palivové nádrže jsou pro něj sice v DCS namodelované, ale nelze je momentálně použít.

Start a přistání chce hodně potrénovat. Není to jako u jiných titulů plnej knédl, minimální práce s kniplem a směrovkou co zabírá na rychlostech na kterých zabírat nemůže. Možná ti to v DCS přijde až frustrující, ale věř, že je to realistické. Hlavní potíží je, že necejtíš stroj pod sebou. Je to jako jízda v autě, kdy se rozhodneš projet zatáčku krapet rychleji. Přetáčivost či nedotáčivost si schopen cítit ještě před vizuálem a vyhnout se tak krajní situaci. V DCS máme pouze ten vizuál. Úsměv
Další "novinkou" je naprosto rozdílná správa motoru. Pokud chci např. v DCS u Spita/Mustanga snížit výkon motoru, musím nejprve snížit plnící tlak, teprve potom otáčky a naopak pro zvýšení výkonu nejprve zvýšit otáčky a potom plnící tlak. Jinak se taky můžeš kochat pohledem na stojící vrtuli. U jiných titulů je to úplně šumák, je to zlozvyk co se mi párkrát připomene. Úsměv
Na závěr bych ještě upozornil, že nákupem Spita vlastně nekupuješ jenom jednoho Spita, ale hned dva. Ten se zkrácenými křídly by měl dorazit ve chvíli, kdy Spit opustí "early access".



Taky bych doporučil ořezat si v nastavení křivek směrovku na 75% i míň, a nastavit si tam nějakou pěknou parabolu. Před vzletem zkontrolovat neutrální trim, při vzletu očekávat knipl k sobě a doprava. Po vzletu dotrimovat. Když se to éro rozežene, tak je v celku stabilní, ale na nízkých rychlostech peklo, no... a o přistání nevím nic Šklebící se on se vždycky odrazí - a na tři se mu nechce.

Pro normální lítání a na pozemní cíle mám spřažený otáčky s přípustí, ještě se mi vrtule nezastavila.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
AJaromir
Se spitem při vzletu k sobě netahat. Jinak více méně souhlasím. Nehcat to rozjet, pedály a křidélky kontrovat momentové síly a jak se spit postaví na přední, pomalu přitahovat. K tomu dosednutí.... hodně pomalu podrovnávat a jak se kola dotknou země, tak okamžitě přestat jakkoliv hýbat pákou v jakémkoliv vertikálním směru, dokud si to nesedne i na zadek. Aspoň mně to takhle funguje velice dobře.
 
Koty
Tady si pozornější můžou všimnout té slabé výchylky křidélek při vzletu.

Ve šturmoj to tak taky je, ale letadla jsou tam stabilnější, a i ten gyromoment vrtule je mnohem slabší.

YouTube Video



Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

21-12-2023 16:25
Já jsem rád, že BMW potvrdilo, že moje letitá motorka si s tím poradí a nemusím to řešit :-)

21-12-2023 15:59
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.

34,596,371 návštěv