October 19 2018 02:30:19
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,606
· Nejnovější pilot: Coffin Corner
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS WWII
BP_Iceman
V editoru mise, dole pod mapou je několik ikon a úplně v pravo je ikonka tanku. Na tu kliknout. Jen je potřeba hodně nazoomovat mapu.
 
Pepe
Ano, koukal jsem že to postnul Saburo. Musím na to mrknou. Díky
 
Fiks
Pepe,jestli si myslíš,že tam dáš objekt,zmáčkneš enter a uvidíš to
ve 3d,případně že budeš hejbat a otáčet s kamerou jako v Clodu,tak takhle to nefunguje.
 
Pepe
Fiks napsal:

Pepe,jestli si myslíš,že tam dáš objekt,zmáčkneš enter a uvidíš to
ve 3d,případně že budeš hejbat a otáčet s kamerou jako v Clodu,tak takhle to nefunguje.


Ano už jsem pochopil. Já měl dojem že to dříve šlo. Jenže nevím proč tam nemám tu ikonku tanku na liště. No nic, díky.
 
AJaromir
Ve 3D to teoreticky jde přes funkci prepare mission. Ale hádám, že k tomu bude třeba CA.
Pokud daný objekt vrhnete rychlostí vyšší, než 8km/s, tak poletí i hrábě.
 
BP_Iceman
Pepe, a máš Betu a nebo stabilní verzi DCS,zatím tuším je to jen v Betě
 
Fiks
BP_Iceman napsal:

Pepe, a máš Betu a nebo stabilní verzi DCS,zatím tuším je to jen v Betě


Bohužel je to tak Úsměv
 
Pepe
Fiks napsal:

BP_Iceman napsal:

Pepe, a máš Betu a nebo stabilní verzi DCS,zatím tuším je to jen v Betě


Bohužel je to tak Úsměv


Ano. Jak to tak. Tak se to vyřešilo. Díky chlapci rybolovci. :-)
 
Saburo
Saburo napsal:
... jen nezáleží na poloze páky, která by je měla ovládat
palivo na ukazateli množství jen ubývá pomaleji než když není podvěšená přídavná nádrž, motor si bere palivo asi z obou součastně


tak jsem přišel na to jak s tím operovat...

1. pokud je podvěšená přídavná nádrž a s ničím se nehejbe, palivo do motoru jde z obou nádrží, hlavní i podvěšené i když je páka ovládání palivového ventilu externí nádrže v poloze "zavřeno/ OFF"
i.imgur.com/U91IHYp.png
takhle to vypadá po připojení do mise a to není ideální, nejdříve by se mělo spotřebovat palivo z externí nádrže

2. proto se páka ovládající palivový kohout hlavní nádrže přesune do polohy "zavřeno / OFF"
tak to ostatně popisují i "pilots note" z roku 44 a 46
i.imgur.com/2GYcxW6.png
teď se čerpá palivo jen z externí nádrže, ano i když je její uzavírací ventil uzavřen! (respektive páka která ho ovládá je v poloze OFF)

3. abych dostál manuálu, ventil externí nádrže otevřu
i.imgur.com/ZTF2v0r.png

4. když ten ventil zkusmo zavřu, najednou začne fungovat a mě zdechne motor, páč nemá palivo
i.imgur.com/As5jX2t.png
tak by to mělo být od začátku, ale budiš nakonec to funguje jak má a platí to pro oba modely Spitu a obě nádrže Úsměv

p.s. ten nákres palivového systému co je v ED manuálu pochází z manuálu k FMk.IX s Merlinem 61 a trochu se liší od toho co je v DCSku tedy LF MK.IX s Merlinem 66...
ale kromě té "pomoci" s rozhýbáním ventilu externí nádrže funguje tak jak by měl Úsměv
Upravil/a Saburo dne 14-07-2018 09:05
 
magot
maj to v plánu ještě opravit toto?
 
Saburo
netuším, ono to vlastně funguje tak jak má, jen je ten jeden ventil na počátku simulovaný v poloze "otevřeno" a páka je naopak
stačí s tou pákou zakvedlat a je to v pořádku
myslím, že to časem dají do cajku, ale radši budu když spraví ten nesmyslný odhoz všeho po zatáhnutí páky na odhození přídavné nádrže, to je daleko větší problém
 
petsild
Ještě tak upravit lepší manévrování s menším počtem paliva, podobně jak to má Mustang no.
www.imgup.cz/images/2015/08/30/FCU.png img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/PS_Outfit2.jpg img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/N2.jpg
 
1stCL_Fucida
petsild napsal:

Ještě tak upravit lepší manévrování s menším počtem paliva, podobně jak to má Mustang no.


No Mustang měl problém s polohou těžiště při zaplněné zadní trupové nádrži. Pokud se z ní palivo odčerpalo, jeho charakteristiky se značně změnily. Spitfire takovými problémy netrpěl. Ten by měl po vylétání pár metráků paliva být "jen" lehčí. A to předpokládám snad i je Úsměv
forum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bos_gold_en.pngforum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bok_gold_en.pngforum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bobp_gold_en.png
Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt.
 
Saburo
čau Fuči,
jde jen o hmotnost a s tím související změnu chování letadla.
A to je simulováno velmi dobře, jedno z doporučení na ED foru jak se postavit 109 dopovanou MW bylo právě ubrat palivo pod 40%.
Defaultně je totiž vždy nastaveno 67%, to jsou jen křídla.

Párkrát jsem zkoušel 100% a případně i něco pod křídly, máš potom pocit jako, že ovládáš úplně něco jiného a to nejenom při vzletu, ale i při blbý zatáčce.

Spiffire má tak málo paliva a navíc v těžišti, že úbytek paliva jde poznat jen stěží. Ale pokud ho podvěsíš, to už je jiná.

Simulování zatížení letadla mají v poho, pěkný příklad je 109 s vypuštěnou MW nádrží vs. s plnou...
 
1stCL_Fucida
Nazdar Saburo Úsměv Jasný, v tomhle směru nepředpokládám, že by to bylo blbě Úsměv
forum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bos_gold_en.pngforum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bok_gold_en.pngforum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bobp_gold_en.png
Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt.
 
Saburo
trocha "prasomlejnu" Šklebící se z Burning Skies serveru
YouTube Video


 
Aces_Wild
Komet Simulations Me 163B Komet

We have a big announcement that our external model is near competition thanks to a very talented modeller (Combatace)!

Here are the screenshots, we hope you enjoy them:

i.imgur.com/s5vj2e6.png

i.imgur.com/aEVazri.png

i.imgur.com/LHgIYCZ.png

i.imgur.com/9vbVUTm.png

i.imgur.com/c8AN6pr.png

i.imgur.com/33Zfy3d.png

i.imgur.com/IxY3LFG.png
 
Koty
@Saburo pěkněs je tam prohnal )))

bo jsi to nebyl ty?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
saldy
Komet bude lítatelný?
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
maj to v plánu s EFM
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

22-09-2018 10:06
Tak jsem se díval a je to jiný systém než co jsem myslel. Tam jsem... taky nikdy nebyl Úsměv Jako v Salcburku Šklebící se

22-09-2018 10:05
Ale houbec, nejdřív musíte zapálit Cyno, když chcete pořádně skákat Úsměv

21-09-2018 20:10
S tím rozhodně ne. Ideálně bych volil ASP Explorer, který má jeden z největších doskoků. Jestli vůbec není na prvním místě.

21-09-2018 14:29
Tak já na tu s planetu s jakem teda nepoletím..

20-09-2018 23:50
To je jedna z těch se spešl zbožím? Na tu lítám taky, někdy Úsměv Njn, 3/4 hodiny, no... uděláš si quaffe... protože bez quaffe prostě kosmický pilot nelítá! Šklebící se

20-09-2018 22:30
Byl tam kšeft za půl mega. neber to..

20-09-2018 22:07
No ale tos přece musel vidět už na skenu, ne? Ápropos, na cos na tu planetu potřeboval letět? Šklebící se

20-09-2018 14:12
Jsem po dlouhé době zkusil elite: dangerous

20-09-2018 11:47
jaromíre, nepotřebuješ už pauzu od toho lítání Úsměv

19-09-2018 19:07
Vyhněte se planetě V1090 Herculis C 1 C A. Je to přes 1 000 000 Ls daleko od hyperskoku.

10,187,409 návštěv