Ahoj, nevěděl by jste někdo o nějakém "jednoduchém" způsobu jak donutit vlak, aby se na konci trasy otočil a jel po stejné koleji zase zpět k začátku? Upozorňuji, že na "složitý", jsem už přišel sám.
Ale asi zhruba takhle: napíše novou část kódu o výhybkách a v FMB+ přidá jednu sekundární kolej navíc, tam zajede s lokomotivou,
(Jo ještě dodělá kód o odpojování vagonů) odpojí vagony a zajede se samotnou lokomotivou zpět na hlavní kolej.
Pak vymodeluje v maxu a psd točnu a v javě zase k tomu nějakej ten kód aby se to točilo ... lokomotiva se otočí a zajede si zpět ale z druhé strany (kde bude taktéž výhybka) pro vagony ... a tradá zpátky!
offtopinka ...
Že já se s těma vlakama debil modeluju dyk tam není ani pořádná kulatá zatáčka v tej hře ...
tady pár ukázek flak vagonů aby bylo na co střílet ...
[img]http://img839.imageshack.us/img839/1337/4aflatbedaa2bofors.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imageshack.us/a/img339/7163/4avierling.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imageshack.us/a/img843/3344/cal50.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img854.imageshack.us/img854/4488/2aflatbedmaximeaa.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imageshack.us/a/img13/4282/2atype98.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a magot dne 13-06-2013 00:58
Ale asi zhruba takhle: napíše novou část kódu o výhybkách a v FMB+ přidá jednu sekundární kolej navíc, tam zajede s lokomotivou,
(Jo ještě dodělá kód o odpojování vagonů) odpojí vagony a zajede se samotnou lokomotivou zpět na hlavní kolej.
Pak vymodeluje v maxu a psd točnu a v javě zase k tomu nějakej ten kód aby se to točilo ... lokomotiva se otočí a zajede si zpět ale z druhé strany (kde bude taktéž výhybka) pro vagony ... a tradá zpátky!
Blbosti. Stačí udělat přepínadlo viditelná neviditelná mašinka, která se zapojí na oba konce vlaku a ve chvíli, kdy se má vlak otočit se prostě vypne jedna a zapne druhá. Pořád to bude ale potřebovat kód a nějaký geniální nápad, jak to zvládnout v mission buildderu. Točna a odpojování je tak na train simulátor.
magot napsal:
Ale asi zhruba takhle: napíše novou část kódu o výhybkách a v FMB+ přidá jednu sekundární kolej navíc, tam zajede s lokomotivou,
(Jo ještě dodělá kód o odpojování vagonů) odpojí vagony a zajede se samotnou lokomotivou zpět na hlavní kolej.
Pak vymodeluje v maxu a psd točnu a v javě zase k tomu nějakej ten kód aby se to točilo ... lokomotiva se otočí a zajede si zpět ale z druhé strany (kde bude taktéž výhybka) pro vagony ... a tradá zpátky!
To znie ako docela dobra sranda... kde sa mozu zaujemcovia o to prihlasit?
přihlašuji se a navrhuji "trigger" řešení (falky dodělá zbytek ;)
triggery by se totiž docela hodily obecně
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Ojjjjjj ten Flakvierling je libovej, tenhle flak ve hře dost chybí, fighter bombers ho budou jistě milovat
Vierling bude i separé jako samostatné AA
[img]http://img22.imageshack.us/img22/6990/flakvierling38final.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img443.imageshack.us/img443/7453/flakvierling38final2.jpg[/img] is not a valid Image.
takéž je v plánu US quad cal50 M51
Upravil/a magot dne 13-06-2013 09:27
clone9cz napsal:
Blbosti. Stačí udělat přepínadlo viditelná neviditelná mašinka, která se zapojí na oba konce vlaku a ve chvíli, kdy se má vlak otočit se prostě vypne jedna a zapne druhá.
Napiš si to jako zlepšovák v účtárně ti to pak proplatí
No kdysi se mi osvědčilo následující:
1- Ve FMB vložit vlak kam to dovolí.Stačí krátká trasa, která nekoliduje s tou kde chci vlak nakonec mít. Jde jen o to aby byl přítomný vlak na mapě
2- Vložit kolonu aut a naklikat jí trasu kterou má pak jet vlak. Autokolona si nechá líbit ledacos, může třeba opsat smyčku a začít se vracet, nebo
vybočit z kolejí a zase se na ně vrátit ( lze využít pro křižování vlaků).
3- když mám trasu hotovou, opustím FMB a vlezu do texťáku mise. Tam přes ctrl+c a ctrl+v prohodím titulek "vlak" a "autokolona" a původní pomocnou trasu vlaku smažu.
4- vlak jede kudy by normálně nejel.
clone9cz napsal:Jen tak mimochodem, jak se ty vagónky budou vykládat ?
Nijak to není MSTS ... anebo vagon roztřílíš na mraky a ono se to vyloží
[img]http://img441.imageshack.us/img441/4194/2aflatbedpz38.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img857.imageshack.us/img857/3370/2aflatbeddmg0001.jpg[/img] is not a valid Image.
Tak jak koukám, diskuse pěkná, ale potvrdila mi jen to co jsem očekával, že žádný - jednodušší - pohodlnější - a "prostě vůbec" způsob není.
Magote, Clone - samozřejmě to nic tak sofistikovaného jak píšete není. Je to jen prostý ojeb enginu hry, který na to není uzpůsoben. A jako takové to má své vady na kráse:
a - Je možno to udělat pouze přes text editor a je to nimravá práce.
b - Takto upravenou trasu vlaku je nutno, kvůli dalším případným úpravám misse v editoru, zálohovat do externího souboru pro zpětné vkopírování. Editor to při dalším uložení samozřejmě opraví na schválené - "jedna trasa jeden směr".
c - Obrat vlaku jako takový je vyloženě nerealistický a lze nejlépe popsat jako "podprostorový". Vlak sám sebou při obratu projede.
Na druhou stranu celý obrat trvá cca 15 sec, takže pokud ho umístíte stranou od hlavního dění nemělo by to extrémně vadit.
Teď čistě názorný příklad:
Chci jízdu vlaku Obojan - Prochorovka a zpět. (pro zjednodušení budeme předpokládat, že trasa má čtyři body - výchozí 1, koncový 4 a dvě zatáčky 2 a 3).
V editoru tedy vložím klasicky trasu Obojan - Prochorovka a uložím. Potom otevřu v text editoru a za body - 1 2 3 4 vkopíruji znovu jejich souřadnice v pořadí - 3 2 1 2 3 4 3 2 1, což konkrétně v tomto příkladu znamená dvě jízdy sem tam.
PS: Možná divné, možná pošahané. Nicméně v praxi to funguje.
Vono pozor magote, ani v reálu není kulatá zatáčka - koleje se dělají jen rovné a v zatáčce se ukotví trochu do oblouku, ale i tak to na trati v zatáčce hází do stran, schválně si na to zkus někdy až pojedeš dát pozor
Rozhodně to tu máte alespoň odstupňovaný. V jedné pěkné kostkovaté hře, kterou tady nehodlám jmenovat, jsou zatáčky pravoúhlé... buďte rádi za to co máte
Na těch kolejích je to způsobeno hlavně tím, že v obloucích se nechávají kvůli průjezdnosti a opotřebení větší vůle. Kolo vlaku se prostě tomu oblouku nedokáže úplně přizpůsobit, obzvlášť u dvouosých vozů.
Vono pozor magote, ani v reálu není kulatá zatáčka - koleje se dělají jen rovné a v zatáčce se ukotví trochu do oblouku, ale i tak to na trati v zatáčce hází do stran, schválně si na to zkus někdy až pojedeš dát pozor
Rozhodně to tu máte alespoň odstupňovaný. V jedné pěkné kostkovaté hře, kterou tady nehodlám jmenovat, jsou zatáčky pravoúhlé... buďte rádi za to co máte
Vono pozor Koty, v reálu na dráze nejsou zatáčky vůbec. Jen oblouky
Jinak si to představuješ jak Hurvajs válku, s tím jense ukotví trochu do oblouku. Je to sice již nemálo let, co mi o tom vykládali ve škole, ale pořád ještě z hlavy vydoluju pojmy jako vzestupnice a přechodnice. Pro zvídavé více na wiki http://cs.wikiped...d_obloukem
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.