Panorama video I16 cockpit
|
WT_Flan |
Přidané 23-01-2006 15:11
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Souhlasim. Mne se rozhodne lip miri a strili s vetsim zamerovacem.
|
|
|
|
1stCL_BlueL |
Přidané 23-01-2006 15:17
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 320
Založený: 29.09.05
|
lazy co se tyka toho vyhledu u Fw muj nazor je takovej (podle vsech fotek nakresu atd) je ze ten pilot tady sedi moc zapadlej(ve hre) stacilo by aby se posunu tak 5cm vys, jinak ten 3d modle kokpitu je podle me spravne.
jinak tusim ze se uz neco takovyho(posunuti pohledu o nakej ten cm vys uz jednou delo)l |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 23-01-2006 15:25
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
1stCL_pbarry napsal:
ale proc teda mame u vetsiny verzi jinej zamerovac ???? To je snad zrejmy a imho i dost podstatny....
Prece tu nikdo neveri tomu, ze na velikosti nezalezi
Projdu jeste poradne fota A-6 - A-8, myslim ze tam uz bude vetsinou REVI16A. Proste se Oleg prilis spolehl na nemecky ordnung (ktery imho skoncil spolu s utokem na Rusko) a dal tam to co je uvadeno v manualech a, coz neni nezanedbatelne, i jemu usetrilo praci.
BTW mam foto Gallanda v jeho stabnim Fw-190 A6 a sedi nizko az hanba, rekl bych, ze ma oci na urovni toho kozeneho lemovani...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Pavel |
Přidané 23-01-2006 15:30
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
A nejsou ty různé posazy náhodou tím, že sedačka byla výškově stavitelná? A jak můžeme vědět, jestli si pilot minutu po vyfocení nezvedl / nespustil sedačku ?
Btw. Mig-3 má taky kus zaměřovače zakrytý a jak pěkně se s tím sestřeluje.
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|
|
Ucho |
Přidané 23-01-2006 15:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
Pavel napsal:
Btw. Mig-3 má taky kus zaměřovače zakrytý a jak pěkně se s tím sestřeluje.
Spitfire má taky kus zakrytej, kapotou. Ale dej si na nich zoom, u Miga skoro půl obrazovky, Spitfire ještě o kus větší a FW? :-)
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
|
|
|
|
Pavel |
Přidané 23-01-2006 15:50
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
Kouknu se doma, není mi docela jasný co myslíš tou půlkou obrazovky. Jo a další vychytávka je bojovat na I-185 s otevřeným chladičem. To člověka napadá, jestli konstruktér chladících klapek nebyl náhodou německý agent.
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|
|
Ucho |
Přidané 23-01-2006 16:02
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
No, jestli se řeší velikost a její případné výhody ( ) tak tohle
http://www.ucho.w...ig_zam.jpg
http://www.ucho.w...fw_zam.jpg
edit
http://www.ucho.w...it_zam.jpg
Upravil/a Ucho dne 23-01-2006 16:08
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
|
|
|
|
Liptow |
Přidané 23-01-2006 16:19
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 02.10.05
|
Su to sice len restaurovane zlepence, zamierovace su v zlej polohe (prilis nizko) ale hlavne na prvej fotke vidno, co spravi refrakcia pri prechode svetelneho luca cez hrube a silne sikme sklo. Spodny prierez natoceny k divakovi sa "smrskne".
Olegov pohlad je spraveny tak ako keby tam sklo nebolo resp. bolo ale bez refrakcie. Ostatne kokpity su spravene rovnako, ale Fw ma to sklo zvlast hrube a skosene a tymto nedostatkom v modelovani trpi najviac. |
|
|
|
312_Lazy |
Přidané 23-01-2006 16:21
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 259
Založený: 19.10.05
|
zajimave.. ve spitfiru je zda se pohled bliz k zamerovaci nez u migu a tam je o notny kus bliz nez ve FW 190.. |
|
|
|
Liptow |
Přidané 23-01-2006 16:23
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 02.10.05
|
[img]http://koti.mbnet.fi/jagripen/varasto/the_question.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Pavel |
Přidané 23-01-2006 16:41
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
:sm12:
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 23-01-2006 17:13
|
Uživatel
Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
Možná j to úplná kravina, tak mne prosím až tak moc nekamenujte. Ale jestli se nepletu, tak měl snad pilot sedět v letadle na padáku. Proto má ta sedačka vlastně tvar takového lavóru. A pokud nějaké ty fotky vznikaly pro propagandistické účely, je možné, že si kvůli focení pilot nenavlékal celou výstroj. Hupsnul tam tak jak byl, možná si nasadil kuklu, aby to "vypadalo" a jelikož neměl ten padák pod zadkem, tak do toho cocpitu více zahučel....
Nemohlo by to být vysvětlení?:sm8: |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 23-01-2006 17:18
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Sedacka 190 je uzpusobena pro oba druhy padaku, ale primarne pro zadovy padak. Na sedacce lezel polstar. Pokud mel pilot sedaci padak predelal polstar za zada na vystupek o ktery se normalne opiral padak na zadech.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 23-01-2006 17:26
|
Uživatel
Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
WT_Horrido napsal:
Sedacka 190 je uzpusobena pro oba druhy padaku, ale primarne pro zadovy padak. Na sedacce lezel polstar. Pokud mel pilot sedaci padak predelal polstar za zada na vystupek o ktery se normalne opiral padak na zadech.
Dík za osvětlení, mám lepší představu. Nicméně, kdyby tam na to focení z nějakého důvodu ten polštář nebyl, tak by to, co jsem popisoval možné bylo, ne? |
|
|
|
312_Lazy |
Přidané 23-01-2006 17:41
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 259
Založený: 19.10.05
|
pokud by pilot sedel vyrazne nad nebo pod linii zamerovace, nemohl by strilet. jednak by pres sklicko zamerovace koukal bud na kapotu nebo do nebe a jednak by nevidel ve sklicku stred promitnuteho zamerovace. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 23-01-2006 18:02
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Je to tak. Do A-5 se vyskytuji spise REVIC/12D dale potom 16A. Na fotce A-8 (s ostrikovacem stitku proti namraze)
[img]http://www.wtigers.org/extra/fw_6.jpg[/img] is not a valid Image.
Tohle je docela pekna fotka, focena pod urovni kapoty, ze by ram zavazel nejak zvlast bych nerekl. Spise naopak.
[img]http://www.wtigers.org/extra/fw_8.jpg[/img] is not a valid Image.
Adolf Glunz ma na svem A-7 REVI16A. Vsimnete si jak blizko sedel pilot u celniho stitku - na sedacce je nachystan padak.
[img]http://www.wtigers.org/extra/fw_5.jpg[/img] is not a valid Image.
Znechuceny oblicej Gerda Barkhorna kdyz zjistil ze mu ram celniho stitku bude zasahovat do vyhledu skz zamerovac
[img]http://www.wtigers.org/extra/fw_7.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a WT_Horrido dne 23-01-2006 18:05
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 23-01-2006 20:19
|
Stařešina
Příspěvek: 5606
Založený: 30.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
Imho (IMHO) je dost podstatná ta malá poznámečka, kterou psal někdo dříve - že není zrovna ideální posezení pilota v našich Fw 190. Pilot sedí tak nějak níže, než by bylo hezké. Mít oči o 5cm výše, tak se zaměřovací kříž "zvedne" do horní části Revi a jeho spodní část nebude zasahovat do té lišty. Jo, zvednuti tak o 3cm u vsech letadel bych taky uvital. Takhle z hlavy me napada jen jedno, kterymu by to ublizilo.
WT_Pedropan napsal:
Nějak si totiž neumím v hlavě srovnat, že by nejlepší německý konstruktér letadel (dobře, jeden z nejlepších, ať zase není flejm.. , udělal takovou hňupovinu, a umístil zaměřovač tak, že z něj čtvrtina bude nepoužitelná.
Takže bez výpočtů, výkresů a tabulek se domnívám, že v tomto bodě je to v ILovi špatně...:sm41: Jenze spolehat se na to neda. Co treba razorback P47, u ktereho musel byt dokonce v ilovi posunut zamerovac do strany, aby skrz nej bylo vubec videt ven. Konstrukter byl asi nepricetny. Ten thunderbolt je rozhodne vitez souteze o nejhorsi vyhled ze stihacky, fw190 je na tom stale vyrazne lepe.
CZ_Opitz napsal:
The view downwards from the centre of the sight graticule of the edge of the reflector plate holder is about 5 degrees. Presny preklad tehle vety me uz dlouho zajima, je tu nejaky odbornik?
CSL_Ucho napsal:
Pavel napsal:
Btw. Mig-3 má taky kus zaměřovače zakrytý a jak pěkně se s tím sestřeluje.
Spitfire má taky kus zakrytej, kapotou. Ale dej si na nich zoom, u Miga skoro půl obrazovky, Spitfire ještě o kus větší a FW? :-) Tenhle omyl bude asi tim, ze tenhle screenshot:
neni ze spitfiru, ale z hurricanu. Coz je uplne, ale uplne jine letadlo . |
|
|
|
Ucho |
Přidané 23-01-2006 20:27
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
LesniHU napsal:
Tenhle omyl bude asi tim, ze tenhle screenshot:
neni ze spitfiru, ale z hurricanu. Coz je uplne, ale uplne jine letadlo .
ježíš sry, špatně pojmenovanej soubor :rol:
Ale super omyl to není Mluví se o velikosti a ta je totožná.
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 23-01-2006 20:40
|
Stařešina
Příspěvek: 5606
Založený: 30.09.05
|
Tak to potom jo, vsechny britsky zamerovace maji v ilovi stejne kolecko. Ta velikost samozrejme zustava i pri priblizovani hlavy k zamerovaci (ve skutecnosti je tam cocka a ta to promita do nekonecna). V ilovi ma myslim nemecky zamerovac prumer 5.7° a britsky 6.3° (jak velky je rusky nevim). Ale ve skutecnosti se alespon u britskeho dal ten prumer nejakym koleckem menit - pouzivalo se to na odhad vzdalenosti. Nic, co bychom potrebovali... |
|
|
|
Letecz |
Přidané 23-01-2006 20:58
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 296
Založený: 20.10.05
|
Z těchhle dvou pohledů je naprosto zřejmé, že pohled přes zaměřovač FW ve hře je špatně:
http://il2.neverm...opredu.jpg
http://www.ucho.w...fw_zam.jpg
Co ještě řešíte?
I když je to jiný zaměřovač, nemyslím že by bylo přípustné aby část výhledu přes něj zakrýval nějaký rám kabiny. Myslím, že by to piloti dali designérovi pěkně "sežrat". A to v jakémkoliv letadle. I onom MiGu.
|
|
|