May 19 2024 07:18:03
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
CSW_Cassius Chaerea
lochness napsal:
Opravdu byla v Rusku pole rozdelena na tak mala policka?
To mne taky zarazilo, zvláště ve stepní oblasti Stalingradu. To může znamenat jen jediné! Bují zde reakcionářské antikolchozní buňky, které je třeba odhalit a zamést s nimi jako s Bucharinem.
 
magot
Zřejmě převzali patterny "BoB" fields - pole z Normandie, které byly zpracovány a použity v CLOD, zpětně vykradeny a použity v starým šturmoj ještě před vydáním CLOD. Majitel byl 1C, takže nakonec patřej Loftoj i po pád CLOdu.
Udělání nových patternů dá dost práce, tak se s tím moc nesrali ...

Západně od Mosky v oblasti Rževa jsou celkem velká pole, ale v r.41/42 to mohlo bejt krapet jinak ..
 
Art
Rumcajs napsal:

Art napsal:

Padá mi Bos s SweetFX Smutný Stáhnul jsem si nejnovější verzi z ofiko a nainstaloval . Po rychlé šarvátce mě Bos napíše, že přestalo pracovat. Nevíte někdo jak to opravit?
Vím. Vyhoď SweetFX. Jiným to asi chodí, ale mě to vždy s SweetFX padalo. Smazání SweetFX zas naopak vždy pomohlo. Nemám pro to žádné vysvětlení krom možnosti, že jsem něco udělal blbě (a že to máš třeba stejně blbě i ty). Reálný přínos SweetFX stejně u BOSka ani u ROFka není. Můžeš si s tím hrát a kochat se, že máš trochu jiné barvičky než ostatní, ale to je asi tak všechno. Nevěřím na řeči, že díky SweetFX je něco zásadně lepší. Není, spíš naopak dosáhneš stavu, kdy něco důležitého neuvidíš.

Tak se mi to povedlo dát do provozu (asi zatím to nespadlo). Pokud bys měl zájem, tak napiš, rád poradím Úsměv. Ohl. Sweet FX mám zatím jiný názor. Pro mne je hra čistější. Lépe vidím letadla před sebou a barvy jsou výraznější. Není to takové vybledlé nijaké ...
 
1stCL_Fucida
Léto je dobrý, moc hezky zpracovaný. Nemám problém se stromy ani s jinými detaily. Co mi naopak dost pije krev je ta odfláknutá (převzatá?) textura. Zrovna včera, když jsem letěl nad Švýcarskem, jsem si říkal, jaký obrovský rozdíl je mezi socialistickou (postsocialistickou) agronomií a tou, které velké plány socialismu nepoznaly. Škoda, že z hlediska polností máme na mapě Stalingradu západní Evropu Úsměv.

Ale celkově je to moc pěkný Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
magot
Je to pravá ruská normandie Šklebící se
 
Fishbed64
K cemu je ze to tak skvele vypada kdyz ten engine nevidel optimalizaci ani z rychliku,ten starej DX9 engine je ocividne naprosto nepouzitelnej kdyz to pada na 30fps kdykoliv je kolem trochu vic ia jednotek(na haswell Xeonu),hruza,a hur delanaou singl kampan snad jeste nikdo nikdy nevymyslel...potencial splachlej do zachodu.
 
Baron
Zaujimave. Ja napriklad s FPS problem nemam, ani nikto s kym lietam BoS, takze to skor vidim na problem u teba ako v hre.
Hals - und Beinbruch!
 
1stCL_Novotny
Barone musím potvrdit. A to nemám ten super drahej Xeon pro servery.
 
Fishbed64
Baron napsal:

Zaujimave. Ja napriklad s FPS problem nemam, ani nikto s kym lietam BoS, takze to skor vidim na problem u teba ako v hre.
Tezko,tezko v mem PC nic spatne neni BOS je proste extreme narocnej na CPU diky zastaralimu DX9 enginu kterej neni schopnej efektivne vyuzit vicejadrovy procesory atd(je to zpraseny uplne stejne jako donedavna DCS,ktery na novim 1.5 DX11 enginu jede opravdu vyrazne lip,bez jakejvkoliv propadu na 30 fps jako u staryho enginu),problemy s vykonem maj uplne vsichni(na offiko foru je toho vic nez dost)obrovskej problem je proste CPU overhead...lidi co hlasej ze nemaj problem s vykonem jsou vetsinou lidi co z nejakyho komickyho duvodu nepoznaj rozdil mezi 30 a 60 FPS,nebo jim proste nevadi to slideshow.
 
Art
Mám také stejný problém. Drop fps je nechutný. Na 60 to jede a při otáčení hlavou se to začne i občas škubat. Při více jednotek propad fps a tuto hru bych měl dávat na full bez problému.
 
Baron
Fishbed64 napsal:

Baron napsal:

Zaujimave. Ja napriklad s FPS problem nemam, ani nikto s kym lietam BoS, takze to skor vidim na problem u teba ako v hre.
Tezko,tezko v mem PC nic spatne neni BOS je proste extreme narocnej na CPU diky zastaralimu DX9 enginu kterej neni schopnej efektivne vyuzit vicejadrovy procesory atd(je to zpraseny uplne stejne jako donedavna DCS,ktery na novim 1.5 DX11 enginu jede opravdu vyrazne lip,bez jakejvkoliv propadu na 30 fps jako u staryho enginu),problemy s vykonem maj uplne vsichni(na offiko foru je toho vic nez dost)obrovskej problem je proste CPU overhead...lidi co hlasej ze nemaj problem s vykonem jsou vetsinou lidi co z nejakyho komickyho duvodu nepoznaj rozdil mezi 30 a 60 FPS,nebo jim proste nevadi to slideshow.


Ano, to bude ono - asi nepoznam rozdiel medzi 30 a 60 FPS Pff
Hals - und Beinbruch!
 
ZVP Zdenek
30 fps ? pohodička. taky to mívám (I5 - 4690k) a už to ani neřeším. Jak vidíš - nemá to cenu....
 
CSL1_Talbot
Raz som mal drop pri vybuchu lietadla na zemi az na 15 fps,je to upne nahovno engine,mne vadi uz aj 40FPS a nie 15.Na mape par lietadiel v dohlade a konec.Z vlastnej skusenosti viem,ze ludom ktory pisu ze im to slape pekne,skratka nevadi mensie FPS .
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
 
Shadowdeath
To, to že někdy dojde k propadu FPS by mě až tolik nevadilo, ale v kombinaci se zmršenou implementací vertikální synchronizace, se to stává nehratelné.
Vertikální synchronizace neumí plynule regulovat FPS, takže se to chová takto: neudržím 60, padnu na 30, neudržím 30, padnu na 15, 15 -> 7, 7 -> 4, atd.
1. i když ti komp drží stabilně 55 fps, tak pojedeš stejně 30
2. pokud ti fps kolísají mezi zmíněnými hranicemi, tak se to začne sekat, že je to nehratelné.

Každopádně existuje řešení, při kterém je možné vypnout vertikální synchronizaci a zároveň se nebude trhat obraz (nebude docházet k tzv. tearingu) a stačí konfigurace přímo ve hře.
- vypnout vertikální synchronizaci
- zapnout fps limiter
- vypnout fullscreen (hra nebude v okně, nebo alespoň u mě není jelikož hraji na stejné rozlišení co mám ve windowsech)
- možná bude potřeba zapnout nějaký prográmek typu caffeine, jelikož mě při nějakém delším letu (kdy kvrdlám jen joystickem, bez použití klávesnice či myšky) počítadlo usne Úsměv pravděpodobně to dělá právě ten vypnutý fullscreen.

Pozn. řešení je to asi jenom pro uživatele n-vidie, ATI to bude mít asi jinak.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
1stCL_Novotny
Věřím vše co tu píšete. Možná to jen sám nevidím.
Mám ale dotaz? Který ten engine je dobrý? DCS? CloD? IL-2? MSCFS2 - 3? Red Baron 3D?? Atd.
Zatím jsem si nevšiml ničeho co by vyhovovalo všem, dle mého dokonalý engine neexistuje. A to proto že všichni chceme všechno a to prostě nejde. Úsměv A minulost je plná příkladů až do dnes.
 
ZVP Zdenek
Dagor engine... žádný ze zmiňovaných problémů nemá (bublavé stromky, propady FPS - nutnost googlit nelogická nastavení jako např "vypni fulscreen" kterých je plné BOS fórum, tráva neprorůstá skrz letadlo, mnohem lépe vyřešená vzdálenost vykreslování, kouře které nevypadají jak pokroucený krepák, bug díky němu lze vidět skrz mraky když do nich vletím, výrazně širší možnosti nastavení - a tudíž doladění grafiky pro konkrétní HW) a to vše už nějaký ten rok. Takže to lze... a basta.

To je engine co na něm jede War Thunder?? Tak to potom jo. Jen se to vymaňuje hodně věcem co spousta lidí požaduje. Škoda, za mne nic.
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 01-11-2015 13:04
 
Fishbed64
X Novotny napsal:

Věřím vše co tu píšete. Možná to jen sám nevidím.
Mám ale dotaz? Který ten engine je dobrý? DCS? CloD? IL-2? MSCFS2 - 3? Red Baron 3D?? Atd.
Zatím jsem si nevšiml ničeho co by vyhovovalo všem, dle mého dokonalý engine neexistuje. A to proto že všichni chceme všechno a to prostě nejde. Úsměv A minulost je plná příkladů až do dnes.
V soucasny dobe povazuju v podstate za dokonaly (alespon z hlediska optimalizace)novej DCS 1.5, byl sem k tomu updatu hodne skeptickej ale EG me opravdu hodne mile prekvapilo oproti starymu DCS je tohle slusnej krok kupredu,Clod engine me prijde taky celkove daleko lip odladenej nez engine BOS(a mozna by bylo celkove lepsi kdyby 777 pouzili prave engine z Clod misto ten z Rofka)Bos je proste v tomhle ohledu kudla do zad,protoze jiny aspekty toho simu ,jako modely letadel,fyzika a celkovy audio vyzualni zpracovani je perfektni,otazka je jestli jde pouze o spatnou optimalizaci ze strany vyvojaru,nebo se jedna o fundamentalni problem pouzityho enginu.
Upravil/a Fishbed64 dne 01-11-2015 13:35
 
606_JuLB
X Novotny napsal:

Věřím vše co tu píšete. Možná to jen sám nevidim.


Len pre porovnanie.
Pusti si tu novu offline kampan, a dostan sa do situacie, ked sa stretne stvorka Lagov proti stvorici Fridrichov a do toho este tvoj vlastny roj.
Neverim ze si nevsimnes tu sekanicu. Samozrejme na nastavenie ultra.
i.ibb.co/DRFjqCp/JulB.png
 
1stCL_Werner
Fishbed64 napsal:
Clod engine me prijde taky celkove daleko lip odladenej nez engine BOS(a mozna by bylo celkove lepsi kdyby 777 pouzili prave engine z Clod misto ten z Rofka)

Prosim ? To jako vážně ? Šklebící se
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
1stCL_Novotny
1stCL_Werner napsal:

Fishbed64 napsal:
Clod engine me prijde taky celkove daleko lip odladenej nez engine BOS(a mozna by bylo celkove lepsi kdyby 777 pouzili prave engine z Clod misto ten z Rofka)

Prosim ? To jako vážně ? Šklebící se


Souhlasím, taky to vidím na pokus o vtip! Mrknutí
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,907,078 návštěv