Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Neni to kompletni ani z PC pohledu, mi osobne chybi Their Finest Hour: The Battle of Britain a Pacific strike. Tyhle 2 hry na mne zanechaly nesmazatelnou stopu. ( a to vubec nemluvim o mem prvnim "simulatoru" Spitfire 40 z osmibitu ktery me s plus prvnim Silent service k simulatorum a vlastne i k pocitacum privedl )
Edit: tak koukam, ze Spitfire 40 tam 16bit forme je
Upravil/a scot666 dne 28-03-2012 08:41
313_Nevo napsal:
Ono tie roky 1998/1999 boli dost plodne:
Europen Air War, Combat Flight Simulator, Fighter Squadron, WWII Fighters, MiG Alley (mozno na nejaky som este zabudol )
a na ceste boli pecky ako Desert Fighters, B-17(pokracovanie), CFS2, BOB a dokonca IL2
Ja som sa k Aces Over Pacific a ani k Aces Over Europe nikdy ako hrac nedostal. Ked to vyslo, este som nemal PC, a ked som uz mal PC (cca 1995) tak tu bol sqvely 1942: The Pacific Air War
Horri, nezobrazuje ti pics
Máš pravdu Nevo, bol to dobrý rok. Najlepší pre simulátoristov - nikdy predtým ani potom už taký rok nebol
Z toho čo si spomenul, bol najlepší WW2 Fighters. Ale tiež mal na svoju dobu "krvavé" hardwarové nároky Okrem neho so slzou v oku spomínam na European Air War. Tieto dve hry boli asi pecky najpeckovatejšie. Tie ostatné však boli skvelé tiež, obzvlášť MSCFS2 lámal svojho času rekordy. A to sa blížili Eurofighter, F-16, Fighters, USAF... Njn, už sme pamätníci
Okrem toho vyšli aj hry s leteckou a vesmírnou tématikou Squadron Commander, Xwing vs TieFighter, Pacific Commander, séria Wing Commander (to mimochodom hrávam dodnes, obzvlášť Claw of the Tiger a Prophecy), Wings of Glory (Prvá svetová!) a ďalšie pecky, ktoré však neboli simulátormi.
Trochu je škoda, že v súčasnosti sa zabúda na to, že simulátory hrajú hráči - to slovo hrajú je veľmi dôležité. Kedysi - napr. v horeuvedených tituloch - sa kládol dôraz aj na "neletovú" stránku simulátora. Príbeh, pohyb po základni, animačky pri vyznamenaní, atď atď atď. To boli vlastne drobnosti, ktoré nás pribetónovali k monitorom a mali efekt "no, ešte jednu misiu a pôjdem už konečne spať" (čas 04,00 hod., o 06,00 budíček do práce ). Vlastne jediný, kto sa momentálne pokúša o návrat k tejto dejovej línii s tou nádhernou omáčkou okolo je Rise of flight v kariére.
P.S. Ale nezabudnem ešte na jednu hra, ktorá sa tvárila ako simulátor: "Luftwaffe Commander". Bóže, to bola neskutočná vtákovina... Ale zase mala aj niektoré dobré nápady - napr. kampaň v Španielskej občianskej vojne (lietalo sa na He-51 a Bf-109. Celkovo to však bola neuveriteľne zle urobená hra. Jedným slovom - pi...píp píp píp
Upravil/a Baron dne 28-03-2012 09:24
Oblaku, ale Španělsko je ve Šturmu +- taky... Sice tam nemůžou být zastoupený všechny letadla (lítalo tam kde co) a nejspíš není ani mapa ;), ale stěžejní letadla by tak nějak byla
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hoper napsal:
Oblaku, ale Španělsko je ve Šturmu +- taky... Sice tam nemůžou být zastoupený všechny letadla (lítalo tam kde co) a nejspíš není ani mapa , ale stěžejní letadla by tak nějak byla
Map je tam dost (Andalusie, Madrid, Ebro, sever...) jen furt čekáme na POŘÁDNÉHO Fiata.
A co tohle? Moje nejoblíbenější hra přelomu tisíciletí.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
byl to první sim, kde se dalo odmáčknout "zrychlené autofly" až do okamžiku blízkého nebezpečí nebo to už měl někdo před tím ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Aces over europe a Aces of the pacific mely skok do dalsiho waypointu nebo blizkeho nebezpeci. Mozna i Redbaron by to mohl mit, ale to uz si nepamatuju.
Upravil/a scot666 dne 28-03-2012 18:11
Red Baron to nemal, ani jednotka ani dvojka. Ale cosi podobne mal European Air War, a vo WW2 Fighters sa nedalo zapnut zrychlenie casu, ak bol nablizku nepriatel. To su ovsem hry, ktore vysli az po Overlordovi, takze je docela mozne, ze bol prvy. No, mozno to mal aj DawnPatrol, uz si nespominam - ten bol este pred Overlordom.
Baron napsal:
Red Baron to nemal, ani jednotka ani dvojka. Ale cosi podobne mal European Air War, a vo WW2 Fighters sa nedalo zapnut zrychlenie casu, ak bol nablizku nepriatel. To su ovsem hry, ktore vysli az po Overlordovi, takze je docela mozne, ze bol prvy. No, mozno to mal aj DawnPatrol, uz si nespominam - ten bol este pred Overlordom.
No, já jsem oba Red Barony hrál a mám dojem, že se to dalo. Nakonec to bylo od Dynamixu stejně jako AOP a AOE.
Dynamix
Aces Over Pacific nasledne Aces Over Europe
Microprose
1942: The Pacific Air War nasledne Europen Air War
hmmm preco najprv Pacifik a potom az Europa?
A dalsia vec, ked uz postujeme tie zoznamy. Existuje nejaky komplet??
Tak tu som nasiel jeden, no hadam sa aj blizi tomu byt komplet 1983 - 2012
Na kazdu hru sa da kliknut pre blizsi popis a obrazky, dokonca aj operacny system na ktorom to bezalo je tam uvedeny. Skoda ze v japoncine, ale google translator to do anglictiny celkom zvlada The List of Flight Simulators
Inak Japonci su celkom sim fans. Aj v tom zozname je dost exotickych japonskych kuskov
Upravil/a 313_Nevo dne 29-03-2012 13:06
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.