May 17 2024 02:59:24
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Studie na téma REALITA a možné provedení SIMULACE.
j4ck41
a to je ten problem ... doplnujes neco co kompletne meni vyznam toho co pisu
 
313_Nevo
Ok, takze korektura:

Single-palyer: Mozno by stacilo spravit z pozemakov "krabice" a pocitat hitpointy ako pises Sakal, ale to uz dost orezavame realitu a autenticnost.
Bo ked budem letiet v Sturmoviku, chcem naletiet toho Tigra tak, ze mu to narvem do motora.

Multi-player: vsetci letia v super namodelovanych strojoch so super FM a super DM a ten server/PC tu interakciu proste musi zvladat Úsměv


Takze je na vypocetnom vykone do akej miery nam dokaze zabezpecit realisticnost a autenticitu. Aspon si myslim..
Upravil/a 313_Nevo dne 16-02-2012 17:24
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
clone9cz
Pánové, čím víc postů zde budete mít, tím bude jasnější, že se neumíte vyjádřit na poprvé. Pokud tedy budete revidovat svoje vyjádření, udělejte to editací, ať se za měsíc stači probrat jen prvníma postama.
Když tu dvakrát odpoví stovka denně aktivních uživatelů, bude tu hned 15 stránek.
 
http://www.wwii-illusion.net
AH_Cutora
Nečetl jsem to vše, na to rozhodně nemám sílu a čas, jen asi první 2 strany.

Vše se tu točí ohledně velkého SNU - Ideální simulátor - alespoň najít/zadefinovat pravidla podle kterých ho udělat. Ale celé je to špatně postavené podle mě.

Vývoj čehokoli tak komplexního jako je letecký simulátor nebo bojový simulátor nebo jak tomu chcete říkat je práce na plný úvazek pro tým lidí a na dlouhou dobu. Z toho vyplývá finanční náročnost a z toho vyplývá, že je potřeba mít komerční společnost která to zafinancuje -> distributor. I kdyby vývojář byl fanda který chce dokonalý simulátor, tak ti ostatní nad ním jsou už jen obchodníci. A obchodníci chtějí zisk a serou na produkt. Neexistuje "fabrika na simulátory" ani "fabrika na auta" ani "fabrika na letadla" ale pouze "fabrika na peníze" a to v jakém oboru podniká je až podružné - podniká v tom čemu věří že přinese prachy.

Takže pokud chcete dokonalý simulátor, tak buďto musíte mít nějakého bohatého donátora který to zafinancuje z fandovství, nebo prostě vymyslete simulátor který se zaplatí - co chce dostatečně velká a bonitní skupina. Jsme tady na SVK vzorek takové skupiny?
 
Lekk
Osobně jsem to celé přehodnotil a upřímně se doznávám - chci letecký simulátor dodávaný od výrobce i s 5D virtuální kabinou za cenu placky. Jo a jestě mapicku na kapseníku..ta tam MUŠÍ bejt!! CoolŠklebící seCool Jinak to nebude simulátor.Naštvaný
 
WT_Horrido
Lupen_cz napsal:

Žádná posraná midi hudba. Žádné posrané screeny ze hry jako pozadí. Žádné windowsácké dialogy. Žádné posrané otáčení zubatých modelů ze hry, hráč si chce hrát na bojového pilota, nepřišel do muzea.

Pro mě začíná simulace (hra) usednutím do kokpitu (popř. brífink). Klidně jí budu spouštět a nastavovat přes příkazový řádek. To co je před tím, mě nezajímá a zdá se mi zbytečné tím nějak zatěžovat HW.


No to blahopřeji, předpokládám že tvým operačním systémem je MSDOS s příkazovou řádkou, proč zbytečně zatěžovat hardware. Úsměv

Lupen_cz napsal:

Jádro simulátoru: Kariéra.

...Vidim to jinak - Jádro simulátoru: Online bitvy a souboje, které simulují danou situaci a místo kde se událost odehrála…


Výborně. Zkus mi nastínit jak online zrealizuješ následující scénář:
Poplachový start kompletních dvou Staffel. Let s naváděním pozemní kontrolou na box padesáti B-24 s doprovodem dvanácti P-47. Pří útoku zahyne velitel 2. Staffel, hráč je po letu jmenován na jeho místo. 4 letouny jsou poškozeny a nemohou se zučastnit dalšího bojového letu. To je jistě událost která se mohla odehrát mnohokrát. Hráč má večer dvě hodiny čas, první za týden, ženuška hledí na tureckou telenovelu. A vše se odehrává za pravidla DID pro hráče.
Upravil/a WT_Horrido dne 16-02-2012 19:12
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
311_Tank
Herri nepotrebuje Simulator Horri chce nascriptovanou HRU plnou uzasnych momentu ala call of duty.

Boj neni zabava a jeho realna simulace boje by zabavna taky nebyla.
 
WT_Horrido
Tanku když už cítíš tu potřebu interpretovat co si kdo myslí, zkus si i přečíst co ten dotyčný píše.

A máš pravdu, simulace boje není zábavná. Zábavné je hledat jak ovládat letadlo bez dokumentace, zprovozňovat si hack na zapnutí antialiasingu, či dvě hodiny sám kroužit na mapě kde se těch 25 zúčastněných nikdy nepotká.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Novotny
Já to říkal hnedle. Šklebící se Šklebící se Šklebící se Šklebící se
 
311_Tank
JA to ctu uz delsi dobu.

Takze treba omacka okolo se kterou bych souhlasil ale ja bez toho muzu zit:Mmit moznost chodit po zakladne zajit do hangaru prohodit par slov s mechanikama v kaclu prsata bloncka obcas prinese kafe (neco ala silenthunter) do toho obcas event jako jdete do knclu vetitele a tam enginova animace jak dostane clovek nejakou placku.

Vec druha pokud kariera pilota ma byt zabavna tak to zakonite musi byt fikce, fikce slozena s mnoha realit ale porad fikce. Stejne jako je Biggles nebo ted Red Tails.
 
WT_Horrido
No tak těžko asi někdo popluje s ponorkou na bojovou plavbu v reálném čase. Zrychlení času je filmový střih... Těžko někdo bude držet pohotovost ve 4 hodiny ráno. Těžko někdo odlétá 800 bojových letů aby potkal soupeře ve 40 případech. Vždy v tom bude zkratka. Těžko se někdo střelí do hlavy u vykachličkované stěny jen proto, že byl právě sestřelen nad Londýnem a zahynul a nemůže nijak vymazat získaný um a zkušenosti když si zakládá nového pilota. To je přece taky fikce. O tom snad není potřeba mluvit...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Lupen_cz
No to blahopřeji, předpokládám že tvým operačním systémem je MSDOS s příkazovou řádkou, proč zbytečně zatěžovat hardware.

Ne není. Bylo to myšleno obrazně. Jen sem tím chtěl říct, ze mi je úplně ukradený, jak je graficky ztvárněné menu hry a že při startu, nebo nastavení mi nehraje midi, techno, nebo dechovka. Nepotřebuju viděl otáčející se model letadla, při jeho výběru. Stejně tak jako fotografie na pozadí menu a další omalovánky.
Výborně. Zkus mi nastínit jak online zrealizuješ následující scénář:
Poplachový start kompletních dvou Staffel. Let s naváděním pozemní kontrolou na box padesáti B-24 s doprovodem dvanácti P-47. Pří útoku zahyne velitel 2. Staffel, hráč je po letu jmenován na jeho místo. 4 letouny jsou poškozeny a nemohou se zučastnit dalšího bojového letu. To je jistě událost která se mohla odehrát mnohokrát. Hráč má večer dvě hodiny čas, první za týden, ženuška hledí na tureckou telenovelu. A vše se odehrává za pravidla DID pro hráče.

No právě a v tom je ten rozdíl mezi náma. Já snáž oželím ten přesný počet letadel a přesné kopirování určité situace, než abych musel lítat s nebo proti těm tupým "robotům", kterým nastaví cestičku ňákej programátor. Komunikovat, nebo jakkoli se bavit s AI mi už přijde vůbec ujetýZamračený. Nechci prostě poslouchtat, nebo dávat příkazy, ňákýmu předkriptovanýmu AIčku.
 
http://rudelhunde.xf.cz/
WT_Flan
No to je ovsem skutecne a jasne recena naprosto odlisna preference, a to uz od vstupnich vrat. Ve smyslu tohoto vlakna bych to prelozil jako "Zadny singleplayer offline = 100 bodu = jeden ze zasadnich atributu meho vysneneho simu"

Jenze ono AI zase muze zprostredkovat neco co clovek neumi, nebo bezne nedela a delat nebude, prave proto ze se bavime o zazitcich diky kremiku a ne skutecne valce na nebi. A jde o to jak moc dobry nebo jak moc blby to AI ve vysledku je.

Pokud si vezmu nejaky priklad jako Horri...treba situaci naletu z Anglie na Nemecko, tak chci ve zkratce abych jako Nemec ve vysledku po nejakych peripetiich na svem monitoru utocil na hromadu letadel v nejakem prostorovem poradku a dalsi hromadou kolem jako doprovod. Neverim tomu, ze neco takoveho v dostatecne verohodne mire zaziju oonlaajn. A opakovane k tomu.

Ano, toto je zasadni rozdil v tom co kdo chce.
 
Lupen_cz
...Vymazano...

Edit: Psal sem o necem, co sem si overil, az pote co jsem to napsal.
Smutný sry
Upravil/a Lupen_cz dne 17-02-2012 03:11
 
http://rudelhunde.xf.cz/
313_Nevo
Kedze ide o vysneny 'idealny sim pre kazdeho', tak nevidim ziaden problem mat v tom nabusenu offline dynamicku kampan so super AI ( uroven T-800 Šklebící se ) a zaroven prevadzkovat super online server na urovni ACES HIGH II/WWIIOL.
Nebudu ma bavit nejake AIcka, budem hrat online. Nebudem mat online pristup alebo co, tak si dam offline kampan.
Kludne to moze mat obe tieto zlozky.

Vsetkym nam je jasne, ze to sucastna vypoctova technika nezvladne, ze to nikto dnes nezaplati atd. atd.

Ale sak zakial sa tu dohodneme, to bude nejakych 5rokov, dalsich 5rokov budeme zhanat sponzora a vyvojarsky tym co to spravi, a dalsich 5rokov sa to bude vyvyjat.
Takze o 15rokov uz bude taka vypoctova technika, ze to vsetko bude plynulo behat na beznom hernom PC Šklebící se
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
j4ck41
Lupen_cz napsal:
No právě a v tom je ten rozdíl mezi náma. Já snáž oželím ten přesný počet letadel a přesné kopirování určité situace, než abych musel lítat s nebo proti těm tupým "robotům", kterým nastaví cestičku ňákej programátor. Komunikovat, nebo jakkoli se bavit s AI mi už přijde vůbec ujetýZamračený. Nechci prostě poslouchtat, nebo dávat příkazy, ňákýmu předkriptovanýmu AIčku.


kdyz te tak ctu tak si rikam, ze by ti klidne stacil MSFX s funkcnima zbranema nebo Red Baron 3D Online



313_Nevo napsal:
Ok, takze korektura:

Single-palyer: Mozno by stacilo spravit z pozemakov "krabice" a pocitat hitpointy ako pises Sakal, ale to uz dost orezavame realitu a autenticnost.
Bo ked budem letiet v Sturmoviku, chcem naletiet toho Tigra tak, ze mu to narvem do motora.


s orezanim reality a autenticnosti u pozemnich boju v pripade leteckeho simulatoru opravdu zadny problem nemam ... skutecne nepotrebuju mit do posledniho detailu udelany 3D model kliky na dverich vagonu ani funkcni odpruzeni kol ... navic nikdo nerika ze ta "krabice" s hitpointama ti neumozni strilet Tigra na motor a jinde mu nic neudelas, protoze ta krabice muze bejt rozdelena na nekolik zon s ruznejma poctama HP ktere by nahrazovaly pancir ci pripadne se s tim pancirem a penetraci AP projektilu mohlo pocitat
Upravil/a j4ck41 dne 17-02-2012 09:43
 
WT_Horrido
Když odhlédneme od toho, že online střílečka s letadly je velmi velice vzdálená napodobení reality (osobní preference jsou osobní preference), pořád tu máme zásadní problém. "Online model" se neprodává...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Letecz
"Online model" se prodává dost slušně, jak ukazují příklady zmiňovaných Aces High nebo WWIIOL. Každý z nich má několik tisíc předplatitelů (i když u WWIIOL to už tisíce možná nejsou). Neprodává se ale online model v podobě jakou nabízí ROF, CLOD, Il2 apd. Ta skalní "onlajnisty" moc nezajímá.
 
http://www.onlinesimulatory.cz
j4ck41
Letecz napsal: Neprodává se ale online model v podobě jakou nabízí ROF, CLOD, Il2 apd. Ta skalní "onlajnisty" moc nezajímá.


tak ... protoze to je online model uplne na hovno

proc to rikam? kdyby to na hovno nebylo, tak tahle komunita nepacha nekdy od roku 2005 vselijaky hojne zucastnovany SadoMaso a Specialky, kteryma se snazi to online trosku ozivit a prinest do toho - svete div, se - pocit autenticnosti "jako tenkrat" ... kterej je samozrejme uplne zbytecnej jak vsichni moc dobre vime
Upravil/a j4ck41 dne 17-02-2012 11:31
 
313_Nevo
j4ck41 napsal:
... navic nikdo nerika ze ta "krabice" s hitpointama ti neumozni strilet Tigra na motor a jinde mu nic neudelas, protoze ta krabice muze bejt rozdelena na nekolik zon s ruznejma poctama HP ktere by nahrazovaly pancir ci pripadne se s tim pancirem a penetraci AP projektilu mohlo pocitat

S tymto sa da jedine suhlasit Úsměv

WT_Horrido napsal:
Když odhlédneme od toho, že online střílečka s letadly je velmi velice vzdálená napodobení reality (osobní preference jsou osobní preference), pořád tu máme zásadní problém. "Online model" se neprodává...

"Namitka, ctihodnosti! Pouha spekulace..." "Vyhovuje se!" Šklebící se
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,889,668 návštěv