March 28 2024 11:49:49
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 1
Timofejic

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Invasion - vlákno na stížnosti
Pragr
clone9cz napsal:...
-frontu tvořila linie vykreslená v mapě, ze které šel odhadnout postup jednotek a tedy jejich umístění kam napasovat světlice při průzkumu
-světlice je vidět na kilometry i bez ohulené gamy na klientu, který rozezná sotva horizont od nebe na jihu

Bombardovací operace tedy byly prohlášené za možné ve chvíli, kdy se dalo odhadnout do jakého sektoru světlici hodit.

Výše zmíněné pak dokazuje fakt, že noční bombarďáci trpěli nehodami, které se dají srovnat s řízeným letem do kopce nebo do překážky, jenž se vynořila na tmavém pozadí 20 metrů před letounem.


Mno já nevím. byl jsem ze soboty na neděli nad a ve Francii, kolem 3 hodin. Pravidelně jsem viděl naše pozemní jednotky střílející do vzduchu (někdy se to celé dělo tak 1-2km ode mne), což byl fajn ohňostroj, ale světlici jsem za celou tu dobu neviděl jedinou. Pokud občasné osvětlení letiště v Caen nebyly světlice, pak jsem viděl asi tři nad tímhle bodem, ale jinak ani ťuk.
 
WT_Schmouddle
clone9cz napsal:
-světlice je vidět na kilometry i bez ohulené gamy na klientu, který ozezná sotva horizont od nebe na jihu

Bombardovací operace tedy byly prohlášené za možné ve chvíli, kdy se dalo odhadnout do jakého sektoru světlici hodit.

Výše zmíněné pak dokazuje fakt, že noční bombarďáci trpěli nehodami, které se dají srovnat s řízeným letem do kopce nebo do překážky, jenž se vynořila na tmavém pozadí 20 metrů před letounem.


Za 624ku mohu říci, že jsme empiricky dokázali, že světlice vidí jen klient sedící ve stejném letadle jako je ten, kdo světlici hodil.
Ačkoliv jsme to zkusili, naše operace v kombinované sestavě A (Mosquito B MkXVI) a B flightu (Mosquito CC MkVI) byly v zásadě neproveditelné, protože XVI Mosquit jsme kvůlu Rescue nedali dohromady víc jak tři najednou. A úderná část letky, která pravidelně dávala dohromady 4 stroje zase neviděla světlice. Takže zbytečná námaha, zbytečný risk.

Jinak v noci jsme se nad Francií nalétali dost (Já tam byl cca 6 hodin letu) a opravdový CFIT jsme neměli ani jeden. Různé transfering mission, lagy včetně vletění do vody po 2vt lagu a jednou v Catalině jsem byl postižen zvláštním bugem, kdy po přepnutí se z blistru střelce byl obraz posunutý o 90° doleva což v ostré zatáčce znamenalo havárii, toto všechno bylo, ale podobné problémy technického rázu byly obvykle řešeny smířlivě.

Opravdovým problémem se ukázaly jen Olegovy neviditelné lesy, měly za následek dvě zbytečné smrti, jednu mojí po startu z Middle Wallop, za kterou jsem si odkroutil poctivých 210min, ačkoliv jsem supěl vzteky a druhou Šakalovu kdesi ve Francii. C'est la Vie.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
alfik
Dočetl jsem posty jak tady a tak i na vlákně Invasion! a rozhodl jsem se něco dodat - či spíše své posty odvolat.
Budu si muset nasypat něco popela na hlavu - asi jsem se mýlil, či spíše byl jsem softvéry uveden v omyl...
Vypadá to totiž tak, že jsem byl asi jediný kdo měl tu smůlu, že v době kdy to všem začalo chodit bez větších problémů, tak já jsem skončil - bez možnosti dostat se do hry i na TSko.
Přičemž důležité pro mě v danou chvíli (myslím dobu v so 16:00- 18:30) byl totální zámrz TS, protože v dané době jsem seděl v rádiomístnosti v Lee on the Solent, můj Moskál stál před oknem kdyby něco, a já se věnoval dispečerování dvou Moskytů a jedné Kočky aby měli kluci co možná nejkratší trasy na pobírání zachráněných (což jsem dělal už od rána Úsměv kvůli nekonečnému relogu).
A když jsem se pak objevil na druhý den (pozdě protože jsem se rozhodl pro předvánoční úklid, když už mi specka nevyšla) tak jsem se dověděl že už to nemá smysl, že se specka zkracuje a že jsou už všichni ve vzduchu na posledním letu...
Zůstal jsem tedy aspoň na TS. Jenže ani to mi TSko neumožnilo... po několika minutách mě začalo neplánovitě a nechtěně přehazovat na náhodné kanály, což můžou dosvědčit jak kolegové kterým jsem si na to postěžoval, tak oba Radary které se mě opakovaně ptaly co potřebuju - kvůli tomu jsem na to vlastně přišel...
Berte tedy moje příspěvky jako výsledek smůly s programem TS, který si ze mně dělal prdel od prvního tréninku na tuhle specku, ačkoli při paření jiných her slouží víceméně bezproblémově.
Mea culpa. Vznese-li kdokoli požadavek, mohou být moje příspěvky na tomto vlákně smazány jako vyvolané nedostatkem informací (od koho bych je taky dostal, bez spojení...). Holt, ukázalo se jasně, že bez spojení není velení.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
311_Tank
clone9cz napsal:
311_Tank napsal:
...
Proc bychom honili piloty do noci s letadlem bez radaru aby honil foky co litaji pod radarem svitic si na pozemaky svetlicemi ktere nevidime bez ohulene gamy (cheatovani) kde sance nekoho chytit je o ciste nahode ?

Stejne tak zadne letadlo ktere by melo svetlice i pumy jsme nemeli tzn vnoci jsme nic nevideli a tim padem nemohli bombardovat. To je radsi necham vyspat a honim je po nebi od usvitu do soumraku...

Tankovo vyjádření pak beru za podlost vůči nočním bombarďákům především ze dvou důvodů:
-frontu tvořila linie vykreslená v mapě, ze které šel odhadnout postup jednotek a tedy jejich umístění kam napasovat světlice při průzkumu
-světlice je vidět na kilometry i bez ohulené gamy na klientu, který rozezná sotva horizont od nebe na jihu

Bombardovací operace tedy byly prohlášené za možné ve chvíli, kdy se dalo odhadnout do jakého sektoru světlici hodit.

Výše zmíněné pak dokazuje fakt, že noční bombarďáci trpěli nehodami, které se dají srovnat s řízeným letem do kopce nebo do překážky, jenž se vynořila na tmavém pozadí 20 metrů před letounem.

clone myslim ze tu delas unahlene zavery bez toho aby si znal vsechny fakta. Smudla a Pragr ti uz castecne odpovedeli ale jeste za mne:
Jedine letadlo ktere melo svetlice bylo Mosquito B Mk. XVI. Tento stroj mela ve vyzbroji POUZE letka sil specialniho urceni kteri byli limitovani jak poctem tak byli pernamentne byli vazani jinymi ukoly jako ferry rescue atd.
Nicmene zamer byl ze moskita budou plnit v noci funkci nasvetlovace a typhoony budou moci utocit i v nocnich hodinach.
Bohuzel svetlice pro jine stroje nefunguji a moskito ktere muze svitit samo sobe a nalezeny tank muze maximalne taranovat je proste nepouzitelne.

Zatimco vy jste meli FW190G3 s kombinovanou vyzbroji svetlice 500kg puma a byli jste sobestacni a vase utoky pro nas nedetekovatelne.

Ja to nevidim jako podlost vidim to jako velkou neferovost vuci nam.
Upravil/a 311_Tank dne 05-12-2011 12:34
 
1stCL_pbarry
311_Tank napsal:
clone9cz napsal:
311_Tank napsal:
...
Proc bychom honili piloty do noci s letadlem bez radaru aby honil foky co litaji pod radarem svitic si na pozemaky svetlicemi ktere nevidime bez ohulene gamy (cheatovani) kde sance nekoho chytit je o ciste nahode ?

Stejne tak zadne letadlo ktere by melo svetlice i pumy jsme nemeli tzn vnoci jsme nic nevideli a tim padem nemohli bombardovat. To je radsi necham vyspat a honim je po nebi od usvitu do soumraku...

Tankovo vyjádření pak beru za podlost vůči nočním bombarďákům především ze dvou důvodů:
-frontu tvořila linie vykreslená v mapě, ze které šel odhadnout postup jednotek a tedy jejich umístění kam napasovat světlice při průzkumu
-světlice je vidět na kilometry i bez ohulené gamy na klientu, který rozezná sotva horizont od nebe na jihu

Bombardovací operace tedy byly prohlášené za možné ve chvíli, kdy se dalo odhadnout do jakého sektoru světlici hodit.

Výše zmíněné pak dokazuje fakt, že noční bombarďáci trpěli nehodami, které se dají srovnat s řízeným letem do kopce nebo do překážky, jenž se vynořila na tmavém pozadí 20 metrů před letounem.

clone myslim ze tu delas unahlene zavery bez toho aby si znal vsechny fakta. Smudla a Pragr ti uz castecne odpovedeli ale jeste za mne:
Jedine letadlo ktere melo svetlice bylo Mosquito B Mk. XVI. Tento stroj mela ve vyzbroji POUZE letka sil specialniho urceni kteri byli limitovani jak poctem tak byli pernamentne byli vazani jinymi ukoly jako ferry rescue atd.
Nicmene zamer byl ze moskita budou plnit v noci funkci nasvetlovace a typhoony budou moci utocit i v nocnich hodinach.
Bohuzel svetlice pro jine stroje nefunguji a moskito ktere muze svitit samo sobe a nalezeny tank muze maximalne taranovat je proste nepouzitelne.

Zatimco vy jste meli FW190G3 s kombinovanou vyzbroji svetlice 500kg puma a byli jste sobestacni a vase utoky pro nas nedetekovatelne.

Ja to nevidim jako podlost vidim to jako velkou neferovost vuci nam.



To asi neni přesné. Naši bombarďáci osvětlovali cíle pro ostatní piloty a byť to nefungovalo na 100% tak to fungovalo.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
czs_scharck
Světlice viděl většinou pouze stroj, který je odhodil.
Pokud házel světlice bomber, viděl je jen někdo.
Viditelné pro všechny byly pouze, pokud je odhodil nouzově - všechny na ráz, což bylo kvůli např. 4 tankům zdlouhavé a dlouhodobě neefektivní.
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
Lekk
Hmm..další bug z celé serie UP3RC4.
Popravdě poslední nočka kterou jsem stavěl - s Weloušema - už ani nevim na jaké verzi UP, tak tam ty světlice ještě byly myslím funkční.
Kluci z 311 vzpomenete si?
Zamračený
 
czs_scharck
Navíc až do sobotního restartu, naše G-3 nemohly bombardovat, bomby byly vidět externě na jiném stroji, kontrolky v kabině ale byly zhaslé a při příletu k cíli se při odhozu ukázala hláška, že už nemáte žádnou výzbroj ...
Restart v sobotu odpoledne nám vrátil bomby a přidal přízemní turbulence. Šklebící se
Upravil/a czs_scharck dne 05-12-2011 13:15
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
alfik
Situace se světlicemi vypadala podle tréninků následovně: Pilotem který je shodil byly viditelné vždy. Piloti stejného typu letadla je viděli tak 50 na 50, což je pro osv. cílů na nic. Jako úplný výsměch pak vyznělo, že zatímco ve dne byly viditelné jasně, jako velká bílá skvrna, na dálku, tak v noci takřka nesvítily a navigovat by se podle nich nedalo.
Zkoušeli jsme je jak z Mos. tak z Cat. a také (původně) canistry z Mos. a výsledky byly takové, že velitel tyto mise rozhodl nedělat.
Je dost možné, že na modré straně měli jiné výsledky, ty mody si fakt dělají co chtějí. Neviděl bych v tom záměr, naopak - protože obě strany celkem logicky své tréninky apod. tajily (viz i já jsem ve svém přísp. výše nechtěl psát co a jak) tak o tom logicky moc lidí nemohlo vědět. Ostatně tohle asi specku nijak neomezilo.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Lekk
Popravdě si myslím, že bylo celkově špatně že jste denní bitevní podporu fronty přehodili na noc, kdy pozemní jednotky byly zaparkované a nic nepodnikaly. Ono se to totiž nedá spočítat tak precizně abyste měli pohyblivé jednotky i v noci.
Jinými slovy se celá plánovaná myšlenka denní bitvy bitevníků na určitých usecích fronty změnila ve vyhlazovací válku pozemáků v noci...a ještě ovlivněno paraflerbugem (nedokažu říct v čí neprospěch).

Tenhle přístup mě docela zklamal i když je to spíše o pravidlech bojů domluvených mezi generálama. Já osobně jsem s tím nepočítal, zvlast když jsem viděl jaká je tam noc. Myslím, že jste se ochudili o dost frontových aktivit plánovaných na neděli přes den. No a samozřejmě o prulom na Contentinu, který měl být zásadní akcí na frontě bez dopadu na ostatní dění na mapě.

Holt Restart hodně věcí změnil co se týče strategie na obou stranách. A taky se třeba pletu....Ale to je holt život.Mrknutí vycházím totiž ze stavu fronty na serveru v main menu při pár něvštěvách.
Upravil/a Lekk dne 05-12-2011 14:40
 
manny77
Naopak, bitevničit v noci byl skvělý nápad. I dobře ukytý jednotky jsme dokázali objevit a napadnout. A když nešly bomby, tak jsme se rychle přeorientovali na kolony, letiště apod., škoda že RRR a bomby nešly, celkově z obou stran by to vypadalo jinak. Mrknutí


Sic transit gloria mundi...
 
Lekk
Jak jsem si ted přečetl report od Jiříčka - tak jsem skutečně měl očekávat všechno. Generálové se totiž domluvili že
Dohodli jsme se, generálové a organizátoři, že si nebudeme brát žádné servítky a nabídnuté příležitosti využijeme do poslední, bez snahy o přiblížení k historii.

Takže se moje "stížnost" vlastně mění v "chvála bohu, že alespon něco fungovalo" i v neděli.
Salute - dobrej plán.Mrknutí
 
1stCL_Jiricek
Lekk napsal:
Jak jsem si ted přečetl report od Jiříčka - tak jsem skutečně měl očekávat všechno. Generálové se totiž domluvili že
Dohodli jsme se, generálové a organizátoři, že si nebudeme brát žádné servítky a nabídnuté příležitosti využijeme do poslední, bez snahy o přiblížení k historii.

Takže se moje "stížnost" vlastně mění v "chvála bohu, že alespon něco fungovalo" i v neděli.
Salute - dobrej plán.;)

Ano, část potíží by nebyla vznikla, pokud bychom měli větší sdílení informací. Na druhou stranu, tajení počtů a planesetů mi přišlo vtipné a dalo akci nový rozměr. Asi mělo být více lidí obeznámeno se stavy jednotlivých stran, maptvůrci mohli misi udělat "více na míru". Ale ideologicky s utajením souhlasím.

Pokud jde o zvolenou taktiku nočních bitevníků, coby generál jsem neměl moc na výběr. Kdybych se asi vyloženě šprajcnul, tak bych změnu snad proasdil, ale k tomu jsem neviděl důvod. Důvěřoval jsem organizátorům, že asi vědí, co dělají, když mi nabízejí, co mi nabízejí, a že i mapa bude na toto pamatovat. Noční bitevničení je historicky korektní (SKG10), IL to "umožňoval" a piloti se na novou zajímavou činnost těšili. Neviděli jsme argumenty proti.

Z hlediska vyrovnanosti sil jsem si řekl, že červení ve dne nutně zničí více než my v noci. S početní a technikcou převahou jsem si nedovedl představit, že bychom červeným jejich bitevničení mohli rozmluvit. Co rozmluvit - ani si o něm popovídat. A průběh akce to potvrdil. Takže jsem neměl žádné výčitky bitevničit v noci, neboť jsem si stále říkal, že naše účinnost bude nižší než ve dne, že do toho jdeme "z hecu".

Během příprav se pak ukázalo, že slibované světlice nefungují korektně. A sice že jiný pilot "obšas" nevidí cizí světlici. To jsme chápali jako handicap pro nás. Pak se ukázalo, že tma není úplná tma, přičemž hledání cílů na zemi zůstalo bez světlic stále stejně nemožné, zatímco akce stíhačů "na vizuál" začaly být reálně možné. Takže jsme to opět chápali jako handicap pro nás. Pak se tma ukázala opravdovou tmou a my jsme veškerou tréninkvou činnost upnuli k nácviku přistání a pojezdu před startem. A konečně - když červený štáb navrhl dva týdny před akcí zakázat noční akce jednomotorových strojů a my odmítli - červený štáb nabyl jistotu, že hodláme v noci operovat, patrně bitevničit (o čemž svědčí protiakce Typhoonů). Což jsme opět chápali jako handicap pro nás.

Takže fakt, že jsme koncepci nezměnili ale zůstali u nočního JaBo, jsme si opravdu upřímně vykládali jako "chlapství" navzdory rozumu, nikoli jako vychcanost vůči mapě nebo protivníkovi.

A že jste si jako maptvůrci předsatvovali, že dojde k denním bojům bitevníků s bitevníky, to je nešťastný důsledek toho, že buť komunikace mezi tvůrci nebyla dostatečná, nebo že jeden člověk, který ví všechno, nedovede myslet na všechno. Fučida i Valhera věděli, jaké máme prostředky i plány, takže coby generál jsem cítil klid, že nic neobčůráváme a že mapa bude ušitá na míru tomuto stavu. Nechť je nám to ponaučením pro bitvu o Berlín :)
 
606_Temp
Nevím jaké protiakce Typhoonů jsou přetřásány, ale Typhoony operovali max do 23:00 a nejdříve ve 4:00 a to jen jedna letka (druhé se nechtělo vstávat a být dlouho do noci).
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Lekk
No já zase slyšel že stíhačí nemužou lítat v noci...což byli i Typhoni ne? no nic..příště si musím zahrnout do seznamu otázek na šefy specky, že se mám ptát i na tohle Vyděšený

Jiříčku vubec se neomlouvej - to jenom je povzdech klikače objektů, že to nebylo připraveno na vše. Neboj na "Berlín" už budu počítat i s touhle variantou...jenže jak tě znám tak ty zase vyrukuješ s něčím novým...no nic člověk se učí porád.Vyděšený
Upravil/a Lekk dne 05-12-2011 20:33
 
606_Temp
Letky Typhoonů nebyli stíhacími, ale bitevními. Něco jako ty německé fokáče Mrknutí
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Werner
Lekk napsal:
Popravdě si myslím, že bylo celkově špatně že jste denní bitevní podporu fronty přehodili na noc, kdy pozemní jednotky byly zaparkované a nic nepodnikaly. Ono se to totiž nedá spočítat tak precizně abyste měli pohyblivé jednotky i v noci.
Jinými slovy se celá plánovaná myšlenka denní bitvy bitevníků na určitých usecích fronty změnila ve vyhlazovací válku pozemáků v noci...a ještě ovlivněno paraflerbugem (nedokažu říct v čí neprospěch).

Tenhle přístup mě docela zklamal i když je to spíše o pravidlech bojů domluvených mezi generálama. Já osobně jsem s tím nepočítal, zvlast když jsem viděl jaká je tam noc. Myslím, že jste se ochudili o dost frontových aktivit plánovaných na neděli přes den. No a samozřejmě o prulom na Contentinu, který měl být zásadní akcí na frontě bez dopadu na ostatní dění na mapě.

Holt Restart hodně věcí změnil co se týče strategie na obou stranách. A taky se třeba pletu....Ale to je holt život.Mrknutí vycházím totiž ze stavu fronty na serveru v main menu při pár něvštěvách.

Jakožto velitel bitevníků ti musím oponovat Úsměv

Z hlediska historie:
V normandii byla jediná čistá bitevní skupina a ta byla do týdne vymazána Úsměv. Pak zbyla jen SKG 10, která měla dlouhodobou zkušenost s létáním v noci a vyprdla se na bombardování Londýna a přešla na podporu fronty v noci. Denní bitevničení zbylo v podstatě jen na stíhacích jednotkách.
Ve specce:
Ano, založili jsme naší podporu fronty na letech v noci, ale létali jsme i přes den !!! Jediná dení doba kdy bitevníci spali byla zhruba od 4. hodin do dopoledne. To že naše počty byly slabé a měli jsme problém sestavit alespoň dvojici na den je jiná...
Průlom na Cotentinu jsme zastavili 2x. Jednou ještě po půlnoci jsme smazali vytvořený kotel poslední tunovkou na mapě. Můžu ti říct, že to byl teprve stres, když jsem byl poslední, kdo měl bombu Vyděšený Podruhé byl zastaven průlom v sobotu odpoledne. V neděli jsme létali přes den k St.Lo a pozdravili jsme třeba i přistávající Lightningy.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
Hoper
CZS_Scharck napsal:
Navíc až do sobotního restartu, naše G-3 nemohly bombardovat, bomby byly vidět externě na jiném stroji, kontrolky v kabině ale byly zhaslé a při příletu k cíli se při odhozu ukázala hláška, že už nemáte žádnou výzbroj ...
Restart v sobotu odpoledne nám vrátil bomby a přidal přízemní turbulence. Šklebící se

tohle samé mi dělalo při čtvrtečním testu na mosquitu s 16ti paragrafama - odhodil jsem je a hned mi to napsalo out of ammo
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
clone9cz
311_Tank napsal:
clone9cz napsal:
311_Tank napsal:
...
Proc bychom honili piloty do noci s letadlem bez radaru aby honil foky co litaji pod radarem svitic si na pozemaky svetlicemi ktere nevidime bez ohulene gamy (cheatovani) kde sance nekoho chytit je o ciste nahode ?

Stejne tak zadne letadlo ktere by melo svetlice i pumy jsme nemeli tzn vnoci jsme nic nevideli a tim padem nemohli bombardovat. To je radsi necham vyspat a honim je po nebi od usvitu do soumraku...

Tankovo vyjádření pak beru za podlost vůči nočním bombarďákům především ze dvou důvodů:
-frontu tvořila linie vykreslená v mapě, ze které šel odhadnout postup jednotek a tedy jejich umístění kam napasovat světlice při průzkumu
-světlice je vidět na kilometry i bez ohulené gamy na klientu, který rozezná sotva horizont od nebe na jihu

Bombardovací operace tedy byly prohlášené za možné ve chvíli, kdy se dalo odhadnout do jakého sektoru světlici hodit.

Výše zmíněné pak dokazuje fakt, že noční bombarďáci trpěli nehodami, které se dají srovnat s řízeným letem do kopce nebo do překážky, jenž se vynořila na tmavém pozadí 20 metrů před letounem.

clone myslim ze tu delas unahlene zavery bez toho aby si znal vsechny fakta. Smudla a Pragr ti uz castecne odpovedeli ale jeste za mne:
Jedine letadlo ktere melo svetlice bylo Mosquito B Mk. XVI. Tento stroj mela ve vyzbroji POUZE letka sil specialniho urceni kteri byli limitovani jak poctem tak byli pernamentne byli vazani jinymi ukoly jako ferry rescue atd.
Nicmene zamer byl ze moskita budou plnit v noci funkci nasvetlovace a typhoony budou moci utocit i v nocnich hodinach.
Bohuzel svetlice pro jine stroje nefunguji a moskito ktere muze svitit samo sobe a nalezeny tank muze maximalne taranovat je proste nepouzitelne.

Zatimco vy jste meli FW190G3 s kombinovanou vyzbroji svetlice 500kg puma a byli jste sobestacni a vase utoky pro nas nedetekovatelne.

Ja to nevidim jako podlost vidim to jako velkou neferovost vuci nam.

Jaké unáhlené závěry, napsal jsi, že světlice není vidět bez ohulené gamy (podvod) ... napsal.

Jak si to mám vysvětlit, když jsem světlici v noci viděl, že jsem podvodník ? A paušálně, že jsou všichni co vidí světlici podvodníci ? Nebo neumím číst ?
Už jsem to tu jednou psal před léty a budu bojovat za celou 2./LG1, nejsme podvodníci a jakékoliv nařčení bez zjištění faktů považuji za pomluvu.
 
http://www.wwii-illusion.net
1stCL_Jiricek
606_Tempik napsal:
Nevím jaké protiakce Typhoonů jsou přetřásány, ale Typhoony operovali max do 23:00 a nejdříve ve 4:00 a to jen jedna letka (druhé se nechtělo vstávat a být dlouho do noci).

Tempíku, myslím, že nikdo nic nepřetřásá. Pokud máš na mysli mé "protiakce Typhoonů" pak jsem tím chtěl říct to, že naši denní stíhači (s výjímkou nejzkušenějších borců) nebyli schopní po 21:00 přistát. Takové přistání bylo na naší straně možné jen díky soustavnému tréninku nočních přistání, které bych u denních letek nepředpokládal. Proto - pokud jsme viděli Typhoony ve 22:00 a za předpokladu, že máte stejnou tmu jako my - jsem dedukoval, že jste se na noční akce resp. přistání připravovali. Což by ostatně bylo v pořádku. Není-li tomu tak, omlouvám se Ti, nic jsem tím nemyslel. Je možné, že přistání v noci i bez fungujícího osvětlení dráhy není problém a že jsme saláti :)
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

21-12-2023 16:25
Já jsem rád, že BMW potvrdilo, že moje letitá motorka si s tím poradí a nemusím to řešit :-)

21-12-2023 15:59
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.

34,596,084 návštěv