Nesel jsem jednu malou chybu, a nehodlam kvuli ni vydavat novou verzi, upevneni pitotovy trubice, ted tam je pruhlednej pruh, naprava je nasledujici otevrete si mesh WingLIn_D0.MSH v poznámkovém bloku a material glass2 přejmenujte na Matt2D0o. To že model mizí pokud ho oddálíte neni chyba, tj pouze nastavena vykreslovací vzdálenost na 25m. Pokud i toto Vam nevyhovuje, nastavte u vsem meshů opet editaci v pozn. bloku hodnotu vyssi. Toto bude opraveno v nasledující verzi.
Upravil/a Stoupa dne 27-11-2011 21:44
Pěknej model, ale neboj se přidat u kol polygony.
Posledně jsem taky předělával u vdovy kola aby byla kulatější.
U takhle malýho letadla to můžeš trochu osolit ..
a bylo to používáno čistě jako akrobatický nebo i v armádě nebo letectvu jako průzkumný?
koukal jsem že to podle samolepek mělo i vojenské nátěry
[img]http://thetoyhq.com/shop/images/RS92054_1.jpg[/img] is not a valid Image.
//edit to FMko bude taky chtít poladit, běžně jsem s tím lítal 340km/h a dával na frak mustangům
Upravil/a magot dne 28-11-2011 09:35
Zkuste sehnat nejaky data k FM. Model je delanej s motorem Castor II.
Jediny co jsem sehnal: Rozpětí 8,85 m Délka 6,55 m Nosná plocha 22,00 m2 Hmotnost prázdná 760 kg Motor Walter Castor II - 191 kW Maximální rychlost 240 km/h Dolet 530 km Dostup 6 000 m Stoupavost 8,5 m/s
Stoupa napsal:
RK-17 byl 9ti valec, Castor II byl 7mi valec. Musel by se predelat model, a pak uz by se nejednalo o letadlo na kterem F .Novák získal tolik titulů.
magot napsal:
Praha Kbely Ba - 122
motor Avia Rk-17 o 317 kW (430 k)
můžeš klidně udělat originální EMD RK-17
Code
Rok vzniku: 1936
Použití: akrobatické
Osádka + náklad (osoby/ pumy) (os/kg): 1
Rozpětí (m): 8,85
Délka (m): 6,8
Nosná plocha (m2): 22,55
Váha - prázdná (kg): 781
Startovní (kg): 1080
Plošné zatížení (kg/m2): 50,7
Počet motorů: 1
Typ motoru: Avia Rk-17
Jmenovitá výkonost (k): 355 Nejvyšší rychlost (km/h): 270
Cestovní rychlost (km/h): 230
Dostup (m): 7000
Stoupavost (min/výška nebo m/s): 6' na 3000m
Dolet nebo vytrvalost (km nebo h): 575
Počet a uspořádání nosných ploch: 2pl.
výkonnostní křivky asi stěží seženeme ...
mno možná by se šlo obrátit na Historickou letku (http://www.historicflight.cz/). Milan Mikulecký je poměrně příjemnej člověk, když vidí nějakou činnost a zájem. A mohl by vědět, kam "šáhnout" :)
ed: teda a koukám, že členů je i pár lidí odsud ;)
Upravil/a Hoper dne 29-11-2011 07:43
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Stoupa napsal:
RK-17 byl 9ti valec, Castor II byl 7mi valec. Musel by se predelat model, a pak uz by se nejednalo o letadlo na kterem F .Novák získal tolik titulů.
To není pravda Novák létal i na té novější verzi, Berlín 1936, třetí místo Novák - Avia Ba-122 s motorem RK-17. Druhý byl Široký a první samozřejmě nějakej němec Hagenburg.
Ještě údaje k RK-17: měl 310KW/420 koní - při 2020 otáčkách
data:
rozpětí: 8,85m
celková délka: 6,8m
nosná plocha 22.55m2 hmotnost prázdná 781 kg hmotnost vzletová 1080 kg plošné zatížení 50,7kg/m2 nejvyšší rychlost u země 270 km/h
cestovní rychlost 230 km/h stoupavost u země 8,3 m/s max dostup 7000m
Zdroj: Zdeněk + Jan Kalábovi, Magazín modelář, 1982
otázka je zda nemělo toto letadlo dořešený chcípání při letu vzhůru nohama, protože někaterá akrobatická letadla toto už neřešila. Nemám však info o Ba-122.Upravil/a magot dne 29-11-2011 19:44
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.