May 03 2024 08:41:54
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
I-16 Išak
Lucka
Úpně mimo diskusi:
A nemohl by ses Jamamoto třeba trochu pousmát?Mrknutí


Edit: neposlušné písmenko
Upravil/a Lucka dne 03-01-2006 13:58
 
312_Lazy
Zase z tý Raty nedělejte takovej zázrak. Stoupat ve svíčce, to prý opravdu excelentně uměla. Ale jinak to byl pěknej kostitřas a vybrátor. Svou největší slávu si asi zažila ve Španělsku, proti Bf 109 B. Ale proti F v roce 41 moc šancí nemá, pokud se jí pilot Messerschmitu nenabídne sám. A pokud si vzpomínám na Stahla, co létal Ju 88 , ten si zní ve svých vzpomínkách dělá docela srandu. Fakt je, že i pro pilota Mezka je dost těžké jí dostat díky její neskutečné obratnosti. Shodou okolností jsme včera tréningově dva naháněli jednoho našeho pilota veterána, který si proti nám Ratu dal. Párkrát jsme ho zasáhli, nakonec nouzově přistál, protože mu došel benzín. Mě po skončení boje zbylo v nádrži nějakých stopadesát litrů a to jsem startoval s plnou a přímo do boje...

Nikdo neceka ze v roce 41 bude Isak postrachem nebes (BTW ve Spanelsku litaly starsi typy s podstatne slabsimi motory.). Ze 109F Isacka naprosto deklasuje je bez diskuse. Ze I-16 nema nadeji stihat zhruba stejne rychly Ju-88 je taky jasny.

Nicmene I-16 ma vynikajici pomer vykon/hmotnost (lepsi nez 109F) a soucasne velmi nizke plosne zatizeni. Cili cekal bych letadlo slusne stoupave, s velmi dobrou akceleraci a s dobrou schopnosti drzet rychlost pri ruznych manevrech na male a stredni rychlosti. Neco jako takove tezsi zero..
 
1stCL_Jamamoto
Lucka napsal:
Úpně mimo diskusi:
A nemohl by ses Jamamoto třeba trochu pousmát?Mrknutí


Edit: neposlušné písmenko


jak si přejete slečno pilotko, pro Vás cokoliv! Takhle?Úsměv nebo takhle?Mrknutí nebo takhle?Pff a co takhle?Cool nebo tak? Šklebící se ještě můžu takhle :lol: , takhle :sm6: takhle :lucka: a nebo klasicky po svém....:jamamoto:
 
Tajpan
Išak v 2.04 bol zabiják. G2, FW190A4, dokonca na jednej mape (server už si nepamätám) sa s ním dalo bojovať úspešne proti Zeru.
Išak v 4.01 oproti 2.04 , už má iné vlastnosti.

Aké mal Išak skutočné letové a bojové vlastnosti?. Pre jedných bol super stroj, pre druhých beštia. Tak isto pre jeho protivníkov.

To isté je aj v IL2.



 
WT_Pedropan
WT_Horrido napsal:
I kdyby bylo nasimulovano, prebytek rychlosti vuci Rate ma daleko do vyvolavani smerove nestability. Šklebící se


Grrrr...Naštvaný
To máš sice pravdu, ale pamatuješ si ten nádhernej zvuk motoru na volnoběh ve starém ILovi...Mrknutí Tam bylo slyšet, jak ty válce pumpujou...:bigrazz:
 
http://www.wtigers.org/
WT_Horrido
Stary Il byl vubec lepsi. FB+AEP+PF je takova zmatena slepenice...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
VGR_Ghost
1stCL_Jamamoto napsal:
Okolnosti sestřelení novotného neznám.


Mám to na tracku. Hořel pěkně. Úsměv To víš, proti zoomujícímu Išaku není obrany. Šklebící se
 
http://www.virtualgrimreapers.net/
1stCL_Jamamoto
3IAP_Tajpan napsal:
Išak v 2.04 bol zabiják. G2, FW190A4, dokonca na jednej mape (server už si nepamätám) sa s ním dalo bojovať úspešne proti Zeru.
Išak v 4.01 oproti 2.04 , už má iné vlastnosti.

Aké mal Išak skutočné letové a bojové vlastnosti?. Pre jedných bol super stroj, pre druhých beštia. Tak isto pre jeho protivníkov.

To isté je aj v IL2.





No já docela dám na Browna (nikomu ho nechci ale vnucovat), který si ho vyzkoušel a shrnuje ho takto: "Rata zahrnující v sobě při svém debutu počátkem třicátých let některé nové konstrukční prvky, zůstala platnou stíhačkou, protože její motor i výzbroj byly inovovány. Výkon spojený s patřičnou obratností jí dovolil působit v občanské válce vedle italského fiatCR.32 a Bf 109B, třebaže Rata proti německým stíhačům stála na mezi svých sil. Největší nedostatky: vibrace motoru z ní dělaly špatnou platformu pro střelbu, její křehkost ji činila zranitelnou proti dělostřelecké palbě a to i v případě zbraní nejlehčích ráží"

Brown, E.: Souboje na obloze, Ceb 1996, str. 28

Dále ji popisuje jako hbité letadlo s dobrými křidélky, vynikající schopností stoupání ve svíčce , ovšem s mizerným výhledem, špatnou akcelerací ve střemhlavém letu a zmiňuje i ty vybrace....

Určitě hodně záleželo i na tom, kdo za tím seděl a koho měl proti sobě...
 
1stCL_Jamamoto
VGR_Ghost napsal:
1stCL_Jamamoto napsal:
Okolnosti sestřelení novotného neznám.


Mám to na tracku. Hořel pěkně. Úsměv To víš, proti zoomujícímu Išaku není obrany. Šklebící se


Já to na tracku nemám....snažím se vylovit z hlavy, jak to všechno bylo, protože to byl tenkrát dost napínavej a zajímavej polet, na který si stále ještě pamatuji.
A jinak....jak není obrany? Zatáhnu chladič, čumák dolů, vytáhnu z toho 700 a pak už se jen dívám jestli mi išáček zatleská na cestu křídly, nebo ne....:jamamoto:
 
Tajpan
1stCL_Jamamoto napsal:
3IAP_Tajpan napsal:
Išak v 2.04 bol zabiják. G2, FW190A4, dokonca na jednej mape (server už si nepamätám) sa s ním dalo bojovať úspešne proti Zeru.
Išak v 4.01 oproti 2.04 , už má iné vlastnosti.

Aké mal Išak skutočné letové a bojové vlastnosti?. Pre jedných bol super stroj, pre druhých beštia. Tak isto pre jeho protivníkov.

To isté je aj v IL2.





No já docela dám na Browna (nikomu ho nechci ale vnucovat), který si ho vyzkoušel a shrnuje ho takto: "Rata zahrnující v sobě při svém debutu počátkem třicátých let některé nové konstrukční prvky, zůstala platnou stíhačkou, protože její motor i výzbroj byly inovovány. Výkon spojený s patřičnou obratností jí dovolil působit v občanské válce vedle italského fiatCR.32 a Bf 109B, třebaže Rata proti německým stíhačům stála na mezi svých sil. Největší nedostatky: vibrace motoru z ní dělaly špatnou platformu pro střelbu, její křehkost ji činila zranitelnou proti dělostřelecké palbě a to i v případě zbraní nejlehčích ráží"

Brown, E.: Souboje na obloze, Ceb 1996, str. 28

Dále ji popisuje jako hbité letadlo s dobrými křidélky, vynikající schopností stoupání ve svíčce , ovšem s mizerným výhledem, špatnou akcelerací ve střemhlavém letu a zmiňuje i ty vybrace....

Určitě hodně záleželo i na tom, kdo za tím seděl a koho měl proti sobě...


Súhlasím hlavne s poslednou vetou.
Posledný týžden som lietal hlavne za Blue , a debatoval/vymienal som si skúsenostami s Blue Expertami. Vždy to dopadlo rovnako.

Na každé jedno lietadlo, súboj, taktiku v IL2 , Každý mal iné poznatky, skúsenosti a dojmy.
 
Lucka
1stCL_Jamamoto napsal:
Lucka napsal:
Úpně mimo diskusi:
A nemohl by ses Jamamoto třeba trochu pousmát?Mrknutí


Edit: neposlušné písmenko


jak si přejete slečno pilotko, pro Vás cokoliv! Takhle?Úsměv nebo takhle?Mrknutí nebo takhle?Pff a co takhle?Cool nebo tak? Šklebící se ještě můžu takhle :lol: , takhle :sm6: takhle :lucka: a nebo klasicky po svém....:jamamoto:


1:0 pro Tebe :yes:

Salute! :jamamoto:
 
VGR_Ghost
1stCL_Jamamoto napsal:
VGR_Ghost napsal:
1stCL_Jamamoto napsal:
Okolnosti sestřelení novotného neznám.


Mám to na tracku. Hořel pěkně. Úsměv To víš, proti zoomujícímu Išaku není obrany. Šklebící se


Já to na tracku nemám....snažím se vylovit z hlavy, jak to všechno bylo, protože to byl tenkrát dost napínavej a zajímavej polet, na který si stále ještě pamatuji.
A jinak....jak není obrany? Zatáhnu chladič, čumák dolů, vytáhnu z toho 700 a pak už se jen dívám jestli mi išáček zatleská na cestu křídly, nebo ne....:jamamoto:


Já si nahrávám skoro všechno kvůli sbírání podkladů pro VGR video (tohle tam určitě bude Úsměv ).
To co popisuješ, to je způsob obrany. Ale když jsi pár metrů nad zemí (což tvoji kolegové byli) a Išak se spuští z 3km, tak ti potlačit čumák moc nepomůže. Šklebící se
 
http://www.virtualgrimreapers.net/
1stCL_Jamamoto
VGR_Ghost napsal:
1stCL_Jamamoto napsal:
VGR_Ghost napsal:
1stCL_Jamamoto napsal:
Okolnosti sestřelení novotného neznám.


Mám to na tracku. Hořel pěkně. Úsměv To víš, proti zoomujícímu Išaku není obrany. Šklebící se


Já to na tracku nemám....snažím se vylovit z hlavy, jak to všechno bylo, protože to byl tenkrát dost napínavej a zajímavej polet, na který si stále ještě pamatuji.
A jinak....jak není obrany? Zatáhnu chladič, čumák dolů, vytáhnu z toho 700 a pak už se jen dívám jestli mi išáček zatleská na cestu křídly, nebo ne....:jamamoto:


Já si nahrávám skoro všechno kvůli sbírání podkladů pro VGR video (tohle tam určitě bude Úsměv ).
To co popisuješ, to je způsob obrany. Ale když jsi pár metrů nad zemí (což tvoji kolegové byli) a Išak se spuští z 3km, tak ti potlačit čumák moc nepomůže. Šklebící se


Tak to máš recht....to je potom v pytliŠklebící se:sm19:
 
1stCL_Jamamoto
Však Ty to Lucko ve vzduchu rychle srovnáš! S!:lucka:
 
MK_Paja
1stCL_Jamamoto napsal:
Ale ano, taky mne išák párkrát sestřelil, i v F-4. Ale to spíš bylo chybou mne jako pilota, byl jsem nepozorný, přehlédl jsem ho, nebo nedodržel nějaké pravidlo, kterého je třeba se v boji s Išakem držet. Zrovna toho, co popisuje Ghost jsem se také účastnil. Několikrát jsem měl bandu nadrženejch Išaků za zadkem(dva, tři i čtyři a vždycky jsem se škodolibě smál, když jsem těm nešťastníkům mizel v dáli a pozoroval jejich marnou snahu mne dohnat. .....


Jamamoto, zkus jim někdy neujíždět, a hrát s nima hru "na energii", docela se s F-4kou zapotíš. A to i v souboji jeden na jednoho.
 
1stCL_Jamamoto
paja_cz napsal:
1stCL_Jamamoto napsal:
Ale ano, taky mne išák párkrát sestřelil, i v F-4. Ale to spíš bylo chybou mne jako pilota, byl jsem nepozorný, přehlédl jsem ho, nebo nedodržel nějaké pravidlo, kterého je třeba se v boji s Išakem držet. Zrovna toho, co popisuje Ghost jsem se také účastnil. Několikrát jsem měl bandu nadrženejch Išaků za zadkem(dva, tři i čtyři a vždycky jsem se škodolibě smál, když jsem těm nešťastníkům mizel v dáli a pozoroval jejich marnou snahu mne dohnat. .....


Jamamoto, zkus jim někdy neujíždět, a hrát s nima hru "na energii", docela se s F-4kou zapotíš. A to i v souboji jeden na jednoho.


Souhlas...o pár příspěvků dozadu popisuju, jak jsme to zrovna včera proti I-16 zkoušeli a to jsme byli dva. A zapotili jsme se, byla to fuška a bylo to i hodně napínavé. Ale rozhodně takové hrátky nebudu zkoušet proti přesile, nebo za situace, kdy by ta přesila celkem snadno vzniknout mohla. To raději vsadím na jistotu, tedy jeden rychlý útok, když mám našlápnuto a pak rychle pryč....:jamamoto:
 
1stCL_SaBot
paja_cz napsal:
1stCL_Jamamoto napsal:
Ale ano, taky mne išák párkrát sestřelil, i v F-4. Ale to spíš bylo chybou mne jako pilota, byl jsem nepozorný, přehlédl jsem ho, nebo nedodržel nějaké pravidlo, kterého je třeba se v boji s Išakem držet. Zrovna toho, co popisuje Ghost jsem se také účastnil. Několikrát jsem měl bandu nadrženejch Išaků za zadkem(dva, tři i čtyři a vždycky jsem se škodolibě smál, když jsem těm nešťastníkům mizel v dáli a pozoroval jejich marnou snahu mne dohnat. .....


Jamamoto, zkus jim někdy neujíždět, a hrát s nima hru "na energii", docela se s F-4kou zapotíš. A to i v souboji jeden na jednoho.


hehe to je to samy, jako vyzvat v Bf109 K4 pilota v TB3 na zavod ve stoupani.

neni nic horsiho nez zoomujici i16 .... neuhnes, neuletis, zdechnes
 
312_Lazy
No já docela dám na Browna (nikomu ho nechci ale vnucovat), který si ho vyzkoušel a shrnuje ho takto: "Rata zahrnující v sobě při svém debutu počátkem třicátých let některé nové konstrukční prvky, zůstala platnou stíhačkou, protože její motor i výzbroj byly inovovány. Výkon spojený s patřičnou obratností jí dovolil působit v občanské válce vedle italského fiatCR.32 a Bf 109B, třebaže Rata proti německým stíhačům stála na mezi svých sil. Největší nedostatky: vibrace motoru z ní dělaly špatnou platformu pro střelbu, její křehkost ji činila zranitelnou proti dělostřelecké palbě a to i v případě zbraní nejlehčích ráží"

Brown, E.: Souboje na obloze, Ceb 1996, str. 28

Dále ji popisuje jako hbité letadlo s dobrými křidélky, vynikající schopností stoupání ve svíčce , ovšem s mizerným výhledem, špatnou akcelerací ve střemhlavém letu a zmiňuje i ty vybrace....

Určitě hodně záleželo i na tom, kdo za tím seděl a koho měl proti sobě...


Pri vsi ucte k Brownovi zjevne o VVS vedel velmi malo. Jinak by vedel, ze I-16 byla bez diskuse v dobe sveho vzniku nejmodernejsi a nejvykonnejsi seriova stihacka na svete. (Jen mimochodem postavena jednoznacne pro maximalni rychlost - v manevrovem souboji se soudobymi stihackami [dvouplosniky] by nemela moc nadeji.) Napsat ze "zahrnovala některé nové konstrukční prvky" je znacny eufemismus.

Ze Brown nezna takove drobnosti, ze na I-16 byly seriove montovany kanony uz v roce 1937 (predtim, nez se stejne stalo na jakemkoliv treba anglickem nebo nemeckem typu) nebo ze rusti piloti ve Spanelsku zacali jako jedni z prvnich pouzivat pancerovou ochranu pilota uz mu pak odpustime snadno..

O pusobeni Rusu ve Spanelsku se na Zapade taky vi celkem dost malo. Zakladnim opomijenym faktem je to, ze jako stihaci na ruske piloty nejvice zapusobili Italove na svych dvouplosnicich.. dost mozna se proto pri vyhodnocovani zkusenosti ze Spanelska prikrocilo k dalsi modernizaci I-15.

Spatny vyhled popisuje Brown dopredu, coz je vzhledem k velkemu hvezdicovemu motoru (ktery btw skytal vybornou ochranu pilotovi pri celnich utocich) jasne.

Brownova "rata" (zvlastni ze Spojenec pouziva toto oznaceni..) mela motor M25V a nejspis to byl typ 10 zavedeny v roce 1937.. pozdejsi typy s motory M62 a M63 (ktere mame my) maji o 250-350 koni vetsi vykon..

Uplne nakonec "její křehkost ji činila zranitelnou proti dělostřelecké palbě a to i v případě zbraní nejlehčích ráží". Zajimalo by me, pro kterou stihacku tohle neplati.. ?
 
1stCL_Novotny
VGR_Ghost napsal:
Taky se přidám, Išak je zabiják. Šklebící se Když jsem posledně lítal na AH nějakou brzkou východní mapu, létal jsem v I-16 a v každém letu jsem měl minimálně 3 sestřely Bf-109F (mezi nimi i taková esa jako 1stCL_Valhera, Novotny a další, jejichž nicky si nepamatuju). Nikdo mě nesestřelil a já všechno dotáhnul domů (tedy až na poslední let, došlo mi palivo tak jsem sedal na pole). Do I-16 nevrtat, pořád totiž platí, že letadlo je tak dobré, jak dobrý pilot v něm sedí. Mrknutí


Pravda pravda!

PS: Nemohu si odpustit jistou narážku! Samo netýkáse tebe přímo, leč obecně.Úsměv Na ten polet si pamatuji a musím říct že sestřelovat s I-16 není problém cokoli a oto víc pokud za pákou sedí piloti co je jim jedno že do nich éro za nima pere olovo a nic si s toho nedělá! Vím máme umět střílet. Šklebící seMrknutí

PS2: Nejsem eso!!!!!:jamamoto:
 
312_Lazy
neni nic horsiho nez zoomujici i16 .... neuhnes, neuletis, zdechnes


proc ne rovnou zoomujici cajka? Šklebící se
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

34,807,195 návštěv