I-16 Išak
|
GC3_Messik |
Přidané 02-01-2006 16:32
|
Uživatel
Příspěvek: 956
Založený: 29.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
Hele, můžu teď všude rozhlašovat, že Hoper neví, že má Išak palivoměr?
No ještě za dob CW jsem veřil tomu že palivoměr nemá taky, ono pokud některá éra nemaj palivoměr tak pak už to člověk bere jak to je, a ani mu to moc nevadí
To vaše zhýčkaný německý pusinky neznaj
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 02-01-2006 16:34
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10633
Založený: 26.01.13
|
My zase víme, co je to nemít palivo
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
GC3_Messik |
Přidané 02-01-2006 16:39
|
Uživatel
Příspěvek: 956
Založený: 29.09.05
|
No to je fakt ale aspoň víte že ho nemáte, to my můžem jen spekulovat
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33
|
|
|
|
312_Karl |
Přidané 02-01-2006 18:34
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 337
Založený: 29.09.05
|
pod budikem na palivo je azbukou napsano BEH3OMEP
PS: jo a Isacek je super (teda typ 24). Ale Cajka I-153P je mozna jeste lepsi |
|
|
|
Hoper |
Přidané 02-01-2006 20:35
|
Fusioner
Příspěvek: 12078
Založený: 29.09.05
|
zabijůůů !!! |
|
|
|
312_Lazy |
Přidané 03-01-2006 01:10
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 259
Založený: 19.10.05
|
mam rad I-16 i I-153, ale bojovat s mezkama se v nich imho moc neda..
kdyz uz jsme u te I-16, celkem me na ni mrzi, jak rychle ztraci rychlost pri jakemkoliv manevru.. co jsem tak cetl vzpominky pilotu na "vyjimecne dynamicke letadlo", tak tenhle popis moc Isackovi z IL-2 nepadne.. "nase" I-16 exceluje temer jen na padove rychlosti, pokud treba bude tocit zatacku na 300 km/h, ukrouti ji snad i fockewulf nebo thunderboldt.. (ano trochu prehanim ) |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 03-01-2006 08:45
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
No já bych se chtěl zeptat na dvě věci:
- proč je toto téma umístěno v sekci Software?
- letadlo, o kterém toto téma pojednává mi nedávno připomnělo, že není až zase tak úplně pravda, že AI je lehký soupeř. Letím v offline s Bf 109 F2, před sebou mám Ratu. Když se chystám stisknout spouště, Rata začne jít do barelu. Přerušuji útok, začínám točit mírnou pravou zatáčku (Rata samozřejmě bareluje doleva) a mírně klesám. Najednou bum a jsem bez křídla. A teď mi tvrďte, že AI je lehký soupeř. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 03-01-2006 09:25
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
A proc nesels do svicky nad Ratu?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 03-01-2006 09:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
WT_Horrido napsal:
A proc nesels do svicky nad Ratu?
Protože ctí historické prameny a předpokládá, že Rata je letadlo velmi dobré ve vertikále se silným motorem a dobrou akcelerací... (Jurij Zacharov)
Což se ovšem Olegovi podařilo tak akorát v původním Šturmovi a potom ještě do verze 2.04...
Další Raty už jsou jenom odvary z ponožek...:sm19: |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 03-01-2006 09:43
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Ten Oleg je svine, to snad neni ani Rus Pocatecni stoupavost ti nepomuze. Pilot Luftwaffe utoci s prebytkem rychlosti.
Upravil/a WT_Horrido dne 03-01-2006 10:18
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 03-01-2006 09:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
WT_Horrido napsal:
Ten Oleg je svine, to snad neni ani Rus Pocatecni soupavost ti nepomuze. Pilot Luftwaffe utoci s prebytkem ryhlosti.
Pche, při přebytku rychlosti má pod zadelí podélně nestabilní kobylu, ze které nic netrefí... Teda, kdyby bylo nasimulováno...:sm12: |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 03-01-2006 10:17
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
I kdyby bylo nasimulovano, prebytek rychlosti vuci Rate ma daleko do vyvolavani smerove nestability.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
MK_Paja |
Přidané 03-01-2006 10:30
|
Uživatel
Příspěvek: 941
Založený: 29.09.05
|
WT_Pedropan napsal:
..., že Rata je letadlo velmi dobré ve vertikále se silným motorem a dobrou akcelerací... (Jurij Zacharov)
Což se ovšem Olegovi podařilo tak akorát v původním Šturmovi a potom ještě do verze 2.04...
Další Raty už jsou jenom odvary z ponožek...:sm19:
Opravdu je to tak špatné ? Je pravda, že mé vzpomínky na řádění s ratou se datují někde k patchi 2.04,... do 2k stoupala jak raketa a o nějaké ztrátě energie při manévrování ani zmínka
Od tý doby se jí pořád děsně bojím :sm39: |
|
|
|
313_Ffajtl |
Přidané 03-01-2006 10:44
|
Uživatel
Příspěvek: 605
Založený: 03.10.05
|
jsem zvědavý, jak nasimulují AVII
BTW: patch 2.04 byl pro mě bezkonkurenčně nejlepší! jooo, staré časy VEF |
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 03-01-2006 11:37
|
Uživatel
Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
Zase z tý Raty nedělejte takovej zázrak. Stoupat ve svíčce, to prý opravdu excelentně uměla. Ale jinak to byl pěknej kostitřas a vybrátor. Svou největší slávu si asi zažila ve Španělsku, proti Bf 109 B. Ale proti F v roce 41 moc šancí nemá, pokud se jí pilot Messerschmitu nenabídne sám. A pokud si vzpomínám na Stahla, co létal Ju 88 , ten si zní ve svých vzpomínkách dělá docela srandu. Fakt je, že i pro pilota Mezka je dost těžké jí dostat díky její neskutečné obratnosti. Shodou okolností jsme včera tréningově dva naháněli jednoho našeho pilota veterána, který si proti nám Ratu dal. Párkrát jsme ho zasáhli, nakonec nouzově přistál, protože mu došel benzín. Mě po skončení boje zbylo v nádrži nějakých stopadesát litrů a to jsem startoval s plnou a přímo do boje... |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 03-01-2006 12:51
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
jamamoto, zase ji tak neshazuj. Golubjevova parta na ni sestřelovala Focke wulfy.A to na nich lítali do 43. Potom dostali la-5
Ad španělso. Mezky 109B-D nevynikaly stoupavosti. na vertikále i na horizontále je musela rata sežrat. Vždyť to je motor s kormidly a křídly...sice byla o něco málo pomalejší, ale pokud seděl za kniplem rus co to s ní trochu uměl, tak mezek ztrácel dech.....a zase v rusku lítaly i ečka,..nejenom Fka mezky. proti Fku se prosazuje těžko, ale když jsem v PZL.11 dostal 109E do zaměřovače já, tak věřím že dost lidí v I-16 dostalo do zaměřovače 109F
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 03-01-2006 12:51
|
|
|
|
Lucka |
Přidané 03-01-2006 12:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
OTU_oblak napsal:
jamamoto, zase ji tak neshazuj. Golubjevova parta na ni sestřelovala Focke wulfy.A to na nich lítali do 43. Potom dostali la-5
Ad španělso. Mezky 109B-D nevynikaly stoupavosti. na vertikále i na horizontále je musela rata sežrat. Vždyť to je motor s kormidly a křídly...sice byla o něco málo pomalejší, ale pokud seděl za kniplem rus co to s ní trochu uměl, tak mezek ztrácel dech.....a zase v rusku lítaly i ečka,..nejenom Fka mezky. proti Fku se prosazuje těžko, ale když jsem v PZL.11 dostal 109E do zaměřovače já, tak věřím že dost lidí v I-16 dostalo do zaměřovače 109F
dostalo |
|
|
|
VGR_Ghost |
Přidané 03-01-2006 12:59
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 300
Založený: 29.09.05
|
Taky se přidám, Išak je zabiják. Když jsem posledně lítal na AH nějakou brzkou východní mapu, létal jsem v I-16 a v každém letu jsem měl minimálně 3 sestřely Bf-109F (mezi nimi i taková esa jako 1stCL_Valhera, Novotny a další, jejichž nicky si nepamatuju). Nikdo mě nesestřelil a já všechno dotáhnul domů (tedy až na poslední let, došlo mi palivo tak jsem sedal na pole). Do I-16 nevrtat, pořád totiž platí, že letadlo je tak dobré, jak dobrý pilot v něm sedí. |
|
|
|
alert |
Přidané 03-01-2006 13:42
|
Nováček
Příspěvek: 22
Založený: 21.11.05
|
I16 je v IL2 dost dobrý stroj a jeho výkony asi odovídají skutečnosti, jenže skutečný "Išak" získal právě svoji přezdívku pro dost nestabilní FM a točit v něm opravdu ostrou zatáčku nebyla záležitost pro každého, v 4.02 je to celkem pohoda, ale myslím, že v původním Šturmovikovi (už si napamatuji verzi) to bylo docela dobrodružství.... |
|
|
|
1stCL_Jamamoto |
Přidané 03-01-2006 13:46
|
Uživatel
Příspěvek: 943
Založený: 29.09.05
|
Ale ano, taky mne išák párkrát sestřelil, i v F-4. Ale to spíš bylo chybou mne jako pilota, byl jsem nepozorný, přehlédl jsem ho, nebo nedodržel nějaké pravidlo, kterého je třeba se v boji s Išakem držet. Zrovna toho, co popisuje Ghost jsem se také účastnil. Několikrát jsem měl bandu nadrženejch Išaků za zadkem(dva, tři i čtyři a vždycky jsem se škodolibě smál, když jsem těm nešťastníkům mizel v dáli a pozoroval jejich marnou snahu mne dohnat. Ten večer jsem sestřelil asi dva, nebo tři Išaky a k tomu ještě jedn další stroj(tuším, že snad ILa, ale nejsem si jistý, už je to dýl). Sám jsem dostal jednou PK, ve chvíli, kdy jsem trochu podcenil svou vlastní bezpečnost a sestřelil I-16 která právě útočila na jiné Bf. V tu chvíli se za mne někdo dotočil a než jsem mohl cokoliv udělat, tak mne ten Zajcev odprásknul.Jestli tenhle úspěch mohu připsat zrovna Išakovi, nebo jinému stroji, to nevím, ale je to možné. Jinak se mi zrovna tenhle inkriminovaný večer dařilo a za zmínku snad stojí jen incident, při kterém mi nějaký jiný letoun, tuším JaK ustřelil výškovku, ale i tak se mi podařilo uletět a v hloubi našeho území v klidu a bezpečí úspěšně vyskočit.
Všechny ostatní lety jsem ukončil přistáním.
Ohledně Valhery bych doplnil, že díky jeho pracovnímu vytížení se k létání dostane poslední dobou jen málo(cca dvakrát do měsíce) tak že je celkem nerozlétaný a z jeho sestřelení bych nedělal nějaké směrodatné závěry. Krom toho byl jednou zvulchován(tuším, že to zrovna Išak byl, ale co vím, rozstřílel ho přímo při startu, nebo krátce po něm),což za nějaký velký úspěch ruského pilota nepovažuji a vypovídající hodnota o kvalitách toho letadla i ruského pilota je podle mne nulová a podruhé se stal obětí nikoliv Išaka, ale JaKa. U toho jsem byl, ale přilétl jsem bohužel příliž pozdě, abych mohl zasáhnout a onoho JaKa nakonec sestřelil Jiříček. Okolnosti sestřelení novotného neznám. |
|
|