World of Warplanes
|
Vilik |
Přidané 14-08-2011 16:39
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
http://worldofwarplanes.com/
a závody vývojářů můžou začít... |
|
|
|
ZVP_Hekite |
Přidané 14-08-2011 19:38
|
Uživatel
Příspěvek: 654
Založený: 16.06.09
|
Je cosi duplicitního, ve vlákně zdejším... |
|
|
|
Vilik |
Přidané 14-08-2011 20:02
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
Myslíš? Podívej se ještě jednou... |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 14-08-2011 22:33
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10591
Založený: 26.01.13
|
Oni si jen vývojáři řekli, že když dvě různé pojmenují skoro stejně, tak to bude cool
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Vilik |
Přidané 14-08-2011 23:21
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
Kdo od koho opisoval.
Ale stejně si myslim, že do zdárnýho konce dotáhnou jen tohle.
Ten takzvanej world of planes, je jen výkřik do tmy. Ostatně původně to byl od ganjinu jen aprílovej žertík. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 15-08-2011 05:09
|
Stařešina
Příspěvek: 5499
Založený: 19.08.07
|
Jenže Gajin už shání lidi na Betu, takže to dost možná dodělají dřív.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Vilik |
Přidané 15-08-2011 08:06
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
To přihlášení do bety tam maj už od začátku a ještě sem od nich mail nedostal. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 15-08-2011 09:16
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Tak jednak Vilika nechtějí a druhak vybraným jedincům budou rozesílat info až bude beta k dispozici.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 15-08-2011 16:57
|
Stařešina
Příspěvek: 5499
Založený: 19.08.07
|
World of Planes má ale tu výhodu, že má už hotovej engine, a vesměs Flight modely. Je to upgradnutý Wings of Prey a asi spíš teď řeší ono MMO.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Vilik |
Přidané 15-08-2011 19:33
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
WoW má ale taky hotovej engine. je to kombinace enginu z tanků a order of war.
http://wargaming.net/oow_screenshots.php
a hlavně mmo už maj vychytaný z wot
Upravil/a Vilik dne 15-08-2011 19:34
|
|
|
|
Vilik |
Přidané 17-08-2011 08:46
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
Tak predstaveni bude 17.9. Takze zatim wargaming v tomhle zavode vede. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 17-08-2011 09:09
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Oznámili i World of Battleships
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 17-08-2011 09:35
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
a tim by meli trilogii World of uzavrit |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 17-08-2011 20:44
|
Stařešina
Příspěvek: 5499
Založený: 19.08.07
|
Trailer
[img]http://www.youtube.com/watch?v=SBHQMizctgY&feature=player_embedded[/img]
no vypadá to jako omalovánka
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Vilik |
Přidané 17-08-2011 21:21
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
To je jen nějaký videjko. Důležitý bude nějaký s gameplay. Ale bude to arkádovka jak sfiň. |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 17-08-2011 22:22
|
Uživatel
Příspěvek: 1971
Založený: 22.01.07
|
Šak o nic taky jinýho nejde
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 18-08-2011 05:08
|
Stařešina
Příspěvek: 5499
Založený: 19.08.07
|
Trailery většinou vypadají mnohe líp, než gameplay. Takže tak.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 19-12-2011 11:35
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Redaktor časopisu Score, Tomáš Jung, vyzpovídal producenta Antona Sitnikova a zjišťoval podrobnosti o chystaném World of Warplanes.
SCORE: Vývoj letecké akce je poměrně složitá věc. Proč jste se rozhodli vyvinout MMO zaměřené na letectvo? Nebylo by lepší držet se u země a udělat třeba pěchotní MMO?
Anton: Stejně jako každý herní žánr má i vývoj letecké akce/simulace své zvláštnosti. Jsou spojeny s technickými a technologickými problémy. Jsme přesvědčeni, že by bylo přinejmenším nespravedlivé a slabošské vzdát se projektu kvůli jeho náročnosti. Navíc členové našeho týmu hodně hráli Warbirds a o společném létání jsme snili už od časných stádií vývoje World of Tanks.
Máte na to připravený vlastní engine, nebo upravujete už nějaký hotový?
World of Warplanes používá BigWorld herní engine, který je od své základní verze velmi odlišný, stejně jako od té, která je využita ve World of Tanks. Vojenská letadla mají řadu technických a herních zvláštností, které vyžadují hlubokou revizi a optimalizaci herního enginu. Díky našim schopným programátorům, kteří jsou opravdu dobří v nastavení enginu podle specifických aspektů World of Warplanes, funguje engine BigWorld v současné fázi opravdu dobře.
Bude to simulace nebo arkáda?
World of Warplanes bude představovat směs arkády a simulátoru. Ovládání letadel bude spíše jednoduché, hráči si nebudou muset pamatovat bezpočet kombinací kláves, protože chceme, aby se zaměřili na samotný boj a nezatěžovali se ovládacími prvky letadla. Nicméně za zjednodušeným ovládáním a nenápadným rozhraním jsou složité herní mechanismy, které budou rozhodovat o letovém modelu a poškození letadla.
Bude World of Warplanes fungovat podobně jako World of Tanks? Tedy vývoj technologií a vylepšování letounů i posádky?
Přestože vývoj letadel a posádky ve World of Warplanes připomíná systém použitý ve World of Tanks, je tu několik zvláštností souvisejících s technologickými aspekty letadel. Za prvé, vojenská letadla se mohou zlepšovat ve specifických částech, jako je například klouzavost. Každá změna zvyšuje výkon letounu, mění jeho bojové vlastnosti a může otevřít nebo znemožnit přístup k různým typům vybavení. Vojenská letadla jsou často řízena jedním pilotem, který má mnoho povinností, a proto se výcvik posádek ve World of Warplanes liší od World of Tanks. Piloti budou mít celý strom dovedností, jež mohou dále rozvíjet, a právě v tom to bude jiné než u World of Tanks.
Bude existovat možnost vlastního obarvení letounu nebo provádět jiné uživatelské úpravy strojů?
Hráči si budou moci vybrat ze seznamu kamufláží a emblémů. Díky tomu mohou dát najevo třeba to, za jaký klan bojují. Pokud se tento systém ukáže jako populární a bude dobře fungovat, máme připravené zavedení speciálních označení (hvězdy, kříže, apod.), která budou poskytována za zničení nepřátel. Kromě toho se budou letadla veteránů odlišovat od nováčků v řadě funkcí.
Co bude vlastně cílem misí, když nelze prostor obsadit? Zničení základny?
Pracujeme na několika herních módech, a první veřejná verze bude mít nejméně dva z nich. Bez ohledu na typ mise budou mít hráči vždy dva způsoby, jak vyhrát. A to buď tím, že sestřelí všechna nepřátelská letadla, nebo zničí nepřátelskou základnu. Zvažujeme také možnost přidat mise typu "konvoj". První tým má za cíl chránit letky bombardérů ovládaných počítačem, jež letí k nepřátelské základně, zatímco druhý tým se je bude snažit zničit. Dostanete i možnost zavolat pozemní podporu a plánujeme také umístění řady námořních cílů.
Jaké bojující strany budou ve hře přítomné, jaké typy letadel chystáte?
World of Warplanes bude pokrývat období mezi lety 1930 až 1950. Všechna letadla vyvinutá v této době totiž využívala minimum automatických technologií, které snižovaly účast pilota v bitvě. Začneme s národy standardními pro druhou světovou válku, tedy Německo, USA a SSSR. Ostatní země budou přidány později. Při vydání bude hra obsahovat asi 60 letadel, přičemž strom vývoje každého stroje bude mít deset úrovní, od Tier 1 až po Tier 10. Na vyšších úrovních pak najdete proudové stíhačky z období války v Koreji, například americký Sabre a sovětský MiG-15. Výběr letadel každého národa bude rozmanitý, od lehkých i těžších stíhacích strojů až po bitevní letouny vhodné k likvidaci námořních cílů. Slibujeme, že každý letoun bude mít originální charakteristiky.
Na čem bude záviset vítězství? Ve vzduchu se nedá schovat za terén a velmi záleží na zručnosti pilota. Bude to tedy spíše o skillu hráčů a propracovanější taktice boje?
Dovednosti a zkušenosti pilota budou ve světě World of Warplanes nejdůležitější. Tento titul je svým způsobem mnohem obtížnější než World of Tanks. Na rozdíl od World of Tanks jsou letadla neustále v pohybu, nemohou používat stromů nebo se skrývat za velké kameny. Nemohou se pohybovat dozadu. Hráči se budou muset spolehnout na taktické myšlení, svou vlastní zručnost a kooperaci s ostatními piloty. Mapy budou obsahovat mnoho různých typů krajinných prvků, jako jsou kaňony či hory. Hráči tak mohou takových terénů využívat.
Jak velké budou mapy?
Mapy budou velké asi 12x12 kilometrů a jasně ohraničené, protože musíme nějakým způsobem stanovit hranice bojiště. U bitev se stroji vyšších úrovní, jako jsou proudová letadla, se mapy ještě o něco rozšíří. Konečné rozhodnutí o velikosti map však padne, až dokončíme práce na herních módech a letadlech.
Objevili se také informace o vývoji World of Planes, které využijí osvědčeného enginu a modelů letadel z Wings of Prey? Neděsí vás?
World of Planes a World of Warplanes jsou dva naprosto odlišné projekty. I když je trochu předčasné hovořit o tom, co produkt Gaijin Entertainment nabídne, jsme si jisti, že Wargaming.net má mnohem více zkušeností s vytvářením velkých a úspěšných MMO her.
zdroj Score
|
|
|
|
Serza |
Přidané 19-12-2011 11:42
|
Uživatel
Příspěvek: 1217
Založený: 24.09.10
|
Call of WarPlanes: Old Warfare. |
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 19-12-2011 12:21
|
Uživatel
Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
- členové našeho týmu hodně hráli Warbirds
- mapy 12x12 km
- směs arkády a simulátoru
- ovládání letadel bude spíše jednoduché
Co dodat? Pořád si myslíte, že WoP je a bude arkáda?
|
|
|