May 02 2024 17:42:23
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 1
Lanc

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Neoficiální Addony a MODy - řešení problémů
 Vytisknout diskuzi
1956: Éra proudových letadel - proces vývoje
Bart Simpson
Koty napsal:

olda maly napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

Šklebící se Hele, nevíte jak bych si mohl do migu 19 hodit kokpit z devítky? Přecijen, ten z patnáctky se tam nehodí už kvůli tomu, že má v podstatě budíky jen pro jeden motor. Dík Úsměv

Jinak, zkusím někde na SAS najít Hinda, nešel by ho pak někdo vyzkoušet?

Hmm, zaujímavý nápad. Mrknutí
Hned prvý, najednosuchší spôsob aký mi napadol je, že do adresára kokpitu Mig-19 skúsiš prekopírovať kokpit Mig-9 (pravdepodobne v hlavnom adresári Il-2, jed zo .sfs archívov).
Samozrejme, že to nemusí fachčit, je to len pokus-omyl a človek sa učí z vlastných chýb, no a nie som modder. Úsměv
Ak sa ti to náhodou podarí rozchodiť, tak bude zrejme treba (možno aj nie) zosynchronizovať budíky Mig-9 a motory Mig-19. Tiež je to len domnienka. Úsměv
Držim palce a daj aj report. Úsměv


Myslím, že tak jednoduché to nebude Úsměv


Ano, obzvláště proto, že nejsem Modař - fakt nevím jak poznám soubor kokpitu. Možná najdu na netu, ale fakt nevím Úsměv

Ak máš odvahu pustit sa do dlhej debaty, tak skús SAS-ákov, myslim že ENG jazyk nieje u teba problém. Úsměv
"Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - (J.J. Cale)
 
Koty
Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

olda maly napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

Šklebící se Hele, nevíte jak bych si mohl do migu 19 hodit kokpit z devítky? Přecijen, ten z patnáctky se tam nehodí už kvůli tomu, že má v podstatě budíky jen pro jeden motor. Dík Úsměv

Jinak, zkusím někde na SAS najít Hinda, nešel by ho pak někdo vyzkoušet?

Hmm, zaujímavý nápad. Mrknutí
Hned prvý, najednosuchší spôsob aký mi napadol je, že do adresára kokpitu Mig-19 skúsiš prekopírovať kokpit Mig-9 (pravdepodobne v hlavnom adresári Il-2, jed zo .sfs archívov).
Samozrejme, že to nemusí fachčit, je to len pokus-omyl a človek sa učí z vlastných chýb, no a nie som modder. Úsměv
Ak sa ti to náhodou podarí rozchodiť, tak bude zrejme treba (možno aj nie) zosynchronizovať budíky Mig-9 a motory Mig-19. Tiež je to len domnienka. Úsměv
Držim palce a daj aj report. Úsměv


Myslím, že tak jednoduché to nebude Úsměv


Ano, obzvláště proto, že nejsem Modař - fakt nevím jak poznám soubor kokpitu. Možná najdu na netu, ale fakt nevím Úsměv

Ak máš odvahu pustit sa do dlhej debaty, tak skús SAS-ákov, myslim že ENG jazyk nieje u teba problém. Úsměv


Jak moc dlouhej debaty? Šklebící se Jinak, docela by změnilo situaci, kdyby tu už 19 s dvojíma budíkama byl.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Bart Simpson
Koty napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

olda maly napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

Šklebící se Hele, nevíte jak bych si mohl do migu 19 hodit kokpit z devítky? Přecijen, ten z patnáctky se tam nehodí už kvůli tomu, že má v podstatě budíky jen pro jeden motor. Dík Úsměv

Jinak, zkusím někde na SAS najít Hinda, nešel by ho pak někdo vyzkoušet?

Hmm, zaujímavý nápad. Mrknutí
Hned prvý, najednosuchší spôsob aký mi napadol je, že do adresára kokpitu Mig-19 skúsiš prekopírovať kokpit Mig-9 (pravdepodobne v hlavnom adresári Il-2, jed zo .sfs archívov).
Samozrejme, že to nemusí fachčit, je to len pokus-omyl a človek sa učí z vlastných chýb, no a nie som modder. Úsměv
Ak sa ti to náhodou podarí rozchodiť, tak bude zrejme treba (možno aj nie) zosynchronizovať budíky Mig-9 a motory Mig-19. Tiež je to len domnienka. Úsměv
Držim palce a daj aj report. Úsměv


Myslím, že tak jednoduché to nebude Úsměv


Ano, obzvláště proto, že nejsem Modař - fakt nevím jak poznám soubor kokpitu. Možná najdu na netu, ale fakt nevím Úsměv

Ak máš odvahu pustit sa do dlhej debaty, tak skús SAS-ákov, myslim že ENG jazyk nieje u teba problém. Úsměv


Jak moc dlouhej debaty? Šklebící se Jinak, docela by změnilo situaci, kdyby tu už 19 s dvojíma budíkama byl.

To zistíš sám. Šklebící se Tiež som tam reportoval jeden problém a bolo to na moj vkus nadlho. Šklebící se
"Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - (J.J. Cale)
 
Koty
Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

olda maly napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

Šklebící se Hele, nevíte jak bych si mohl do migu 19 hodit kokpit z devítky? Přecijen, ten z patnáctky se tam nehodí už kvůli tomu, že má v podstatě budíky jen pro jeden motor. Dík Úsměv

Jinak, zkusím někde na SAS najít Hinda, nešel by ho pak někdo vyzkoušet?

Hmm, zaujímavý nápad. Mrknutí
Hned prvý, najednosuchší spôsob aký mi napadol je, že do adresára kokpitu Mig-19 skúsiš prekopírovať kokpit Mig-9 (pravdepodobne v hlavnom adresári Il-2, jed zo .sfs archívov).
Samozrejme, že to nemusí fachčit, je to len pokus-omyl a človek sa učí z vlastných chýb, no a nie som modder. Úsměv
Ak sa ti to náhodou podarí rozchodiť, tak bude zrejme treba (možno aj nie) zosynchronizovať budíky Mig-9 a motory Mig-19. Tiež je to len domnienka. Úsměv
Držim palce a daj aj report. Úsměv


Myslím, že tak jednoduché to nebude Úsměv


Ano, obzvláště proto, že nejsem Modař - fakt nevím jak poznám soubor kokpitu. Možná najdu na netu, ale fakt nevím Úsměv

Ak máš odvahu pustit sa do dlhej debaty, tak skús SAS-ákov, myslim že ENG jazyk nieje u teba problém. Úsměv


Jak moc dlouhej debaty? Šklebící se Jinak, docela by změnilo situaci, kdyby tu už 19 s dvojíma budíkama byl.

To zistíš sám. Šklebící se Tiež som tam reportoval jeden problém a bolo to na moj vkus nadlho. Šklebící se


No, tak uvidíme. Se na to zejtra podívám a nějak se jich zeptám. Ještě tak vymyslet, do jakýho vlákna jim to tam dát Pff
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Bart Simpson
Koty napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

olda maly napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

Šklebící se Hele, nevíte jak bych si mohl do migu 19 hodit kokpit z devítky? Přecijen, ten z patnáctky se tam nehodí už kvůli tomu, že má v podstatě budíky jen pro jeden motor. Dík Úsměv

Jinak, zkusím někde na SAS najít Hinda, nešel by ho pak někdo vyzkoušet?

Hmm, zaujímavý nápad. Mrknutí
Hned prvý, najednosuchší spôsob aký mi napadol je, že do adresára kokpitu Mig-19 skúsiš prekopírovať kokpit Mig-9 (pravdepodobne v hlavnom adresári Il-2, jed zo .sfs archívov).
Samozrejme, že to nemusí fachčit, je to len pokus-omyl a človek sa učí z vlastných chýb, no a nie som modder. Úsměv
Ak sa ti to náhodou podarí rozchodiť, tak bude zrejme treba (možno aj nie) zosynchronizovať budíky Mig-9 a motory Mig-19. Tiež je to len domnienka. Úsměv
Držim palce a daj aj report. Úsměv


Myslím, že tak jednoduché to nebude Úsměv


Ano, obzvláště proto, že nejsem Modař - fakt nevím jak poznám soubor kokpitu. Možná najdu na netu, ale fakt nevím Úsměv

Ak máš odvahu pustit sa do dlhej debaty, tak skús SAS-ákov, myslim že ENG jazyk nieje u teba problém. Úsměv


Jak moc dlouhej debaty? Šklebící se Jinak, docela by změnilo situaci, kdyby tu už 19 s dvojíma budíkama byl.

To zistíš sám. Šklebící se Tiež som tam reportoval jeden problém a bolo to na moj vkus nadlho. Šklebící se


No, tak uvidíme. Se na to zejtra podívám a nějak se jich zeptám. Ještě tak vymyslet, do jakýho vlákna jim to tam dát Pff

2 alternatívy:
- Rekuest vo vláklne The SAS Faktory
- alebo priamo do vlákna 19-ky
Úsměv
"Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - (J.J. Cale)
 
Koty
Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

olda maly napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

Šklebící se Hele, nevíte jak bych si mohl do migu 19 hodit kokpit z devítky? Přecijen, ten z patnáctky se tam nehodí už kvůli tomu, že má v podstatě budíky jen pro jeden motor. Dík Úsměv

Jinak, zkusím někde na SAS najít Hinda, nešel by ho pak někdo vyzkoušet?

Hmm, zaujímavý nápad. Mrknutí
Hned prvý, najednosuchší spôsob aký mi napadol je, že do adresára kokpitu Mig-19 skúsiš prekopírovať kokpit Mig-9 (pravdepodobne v hlavnom adresári Il-2, jed zo .sfs archívov).
Samozrejme, že to nemusí fachčit, je to len pokus-omyl a človek sa učí z vlastných chýb, no a nie som modder. Úsměv
Ak sa ti to náhodou podarí rozchodiť, tak bude zrejme treba (možno aj nie) zosynchronizovať budíky Mig-9 a motory Mig-19. Tiež je to len domnienka. Úsměv
Držim palce a daj aj report. Úsměv


Myslím, že tak jednoduché to nebude Úsměv


Ano, obzvláště proto, že nejsem Modař - fakt nevím jak poznám soubor kokpitu. Možná najdu na netu, ale fakt nevím Úsměv

Ak máš odvahu pustit sa do dlhej debaty, tak skús SAS-ákov, myslim že ENG jazyk nieje u teba problém. Úsměv


Jak moc dlouhej debaty? Šklebící se Jinak, docela by změnilo situaci, kdyby tu už 19 s dvojíma budíkama byl.

To zistíš sám. Šklebící se Tiež som tam reportoval jeden problém a bolo to na moj vkus nadlho. Šklebící se


No, tak uvidíme. Se na to zejtra podívám a nějak se jich zeptám. Ještě tak vymyslet, do jakýho vlákna jim to tam dát Pff

2 alternatívy:
- Rekuest vo vláklne The SAS Faktory
- alebo priamo do vlákna 19-ky
Úsměv

Oka, zkusím Šklebící se
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
ringlett
Tedy Koty držím palce, protože komunikace na SAS foru, je spíš jednosměrka ...

Dřív jsem se tam angažoval, ale po upozorňování na naprosté blbiny (rozuměj vytvořené kraviny ze strany modaře) a naprosté nechuti ke komunikaci, napadání (ty vole když to neumíš tak nám do toho nekecej, a to šlo jen o prosbu o korektní označení typů) a dvoum banům za nic.

Nikdy víc.
Nelétám, občas se plazím ...
 
1stCL_Fucida
Na HSFX je komunikace naštěstí o dost rozumnější...i když taky ne vždy Úsměv. Většinou ale ano.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Koty
Koty napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

olda maly napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

Šklebící se Hele, nevíte jak bych si mohl do migu 19 hodit kokpit z devítky? Přecijen, ten z patnáctky se tam nehodí už kvůli tomu, že má v podstatě budíky jen pro jeden motor. Dík Úsměv

Jinak, zkusím někde na SAS najít Hinda, nešel by ho pak někdo vyzkoušet?

Hmm, zaujímavý nápad. Mrknutí
Hned prvý, najednosuchší spôsob aký mi napadol je, že do adresára kokpitu Mig-19 skúsiš prekopírovať kokpit Mig-9 (pravdepodobne v hlavnom adresári Il-2, jed zo .sfs archívov).
Samozrejme, že to nemusí fachčit, je to len pokus-omyl a človek sa učí z vlastných chýb, no a nie som modder. Úsměv
Ak sa ti to náhodou podarí rozchodiť, tak bude zrejme treba (možno aj nie) zosynchronizovať budíky Mig-9 a motory Mig-19. Tiež je to len domnienka. Úsměv
Držim palce a daj aj report. Úsměv


Myslím, že tak jednoduché to nebude Úsměv


Ano, obzvláště proto, že nejsem Modař - fakt nevím jak poznám soubor kokpitu. Možná najdu na netu, ale fakt nevím Úsměv

Ak máš odvahu pustit sa do dlhej debaty, tak skús SAS-ákov, myslim že ENG jazyk nieje u teba problém. Úsměv


Jak moc dlouhej debaty? Šklebící se Jinak, docela by změnilo situaci, kdyby tu už 19 s dvojíma budíkama byl.

To zistíš sám. Šklebící se Tiež som tam reportoval jeden problém a bolo to na moj vkus nadlho. Šklebící se


No, tak uvidíme. Se na to zejtra podívám a nějak se jich zeptám. Ještě tak vymyslet, do jakýho vlákna jim to tam dát Pff

2 alternatívy:
- Rekuest vo vláklne The SAS Faktory
- alebo priamo do vlákna 19-ky
Úsměv

Oka, zkusím Šklebící se


Tak jsem to nakonec nezkusil, protože:
[img]http://imageshack.com/a/img580/7825/y75t.jpg[/img] is not a valid Image.
Prý se jim tam poflakuje verze 2.04 MiGu 19. Dokonce snad prý s funkčním RP-21 radarem. No nevím, možná se magot zmýlil, když tady mluvil o avionice Zamračený Ozkouším to až zítra, tak uvidíme. Doufám, že tam bude ten "dobrý" kokpit. Kdyžtak se ale zeptám. Není nic horšího, než nevědět, že motor ztrácí otáčky...

http://www.sas194...695.0.html
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Koty
Koty napsal:

Koty napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

olda maly napsal:

Bart Simpson napsal:

Koty napsal:

Šklebící se Hele, nevíte jak bych si mohl do migu 19 hodit kokpit z devítky? Přecijen, ten z patnáctky se tam nehodí už kvůli tomu, že má v podstatě budíky jen pro jeden motor. Dík Úsměv

Jinak, zkusím někde na SAS najít Hinda, nešel by ho pak někdo vyzkoušet?

Hmm, zaujímavý nápad. Mrknutí
Hned prvý, najednosuchší spôsob aký mi napadol je, že do adresára kokpitu Mig-19 skúsiš prekopírovať kokpit Mig-9 (pravdepodobne v hlavnom adresári Il-2, jed zo .sfs archívov).
Samozrejme, že to nemusí fachčit, je to len pokus-omyl a človek sa učí z vlastných chýb, no a nie som modder. Úsměv
Ak sa ti to náhodou podarí rozchodiť, tak bude zrejme treba (možno aj nie) zosynchronizovať budíky Mig-9 a motory Mig-19. Tiež je to len domnienka. Úsměv
Držim palce a daj aj report. Úsměv


Myslím, že tak jednoduché to nebude Úsměv


Ano, obzvláště proto, že nejsem Modař - fakt nevím jak poznám soubor kokpitu. Možná najdu na netu, ale fakt nevím Úsměv

Ak máš odvahu pustit sa do dlhej debaty, tak skús SAS-ákov, myslim že ENG jazyk nieje u teba problém. Úsměv


Jak moc dlouhej debaty? Šklebící se Jinak, docela by změnilo situaci, kdyby tu už 19 s dvojíma budíkama byl.

To zistíš sám. Šklebící se Tiež som tam reportoval jeden problém a bolo to na moj vkus nadlho. Šklebící se


No, tak uvidíme. Se na to zejtra podívám a nějak se jich zeptám. Ještě tak vymyslet, do jakýho vlákna jim to tam dát Pff

2 alternatívy:
- Rekuest vo vláklne The SAS Faktory
- alebo priamo do vlákna 19-ky
Úsměv

Oka, zkusím Šklebící se


Tak jsem to nakonec nezkusil, protože:
http://imageshack...5/y75t.jpg
Prý se jim tam poflakuje verze 2.04 MiGu 19. Dokonce snad prý s funkčním RP-21 radarem. No nevím, možná se magot zmýlil, když tady mluvil o avionice Zamračený Ozkouším to až zítra, tak uvidíme. Doufám, že tam bude ten "dobrý" kokpit. Kdyžtak se ale zeptám. Není nic horšího, než nevědět, že motor ztrácí otáčky...

http://www.sas194...695.0.html


Magote, magote... Úsměv ...a pak, že to nejde. Tady je funkční kokpit jedenadvacítky s RP-21 naroubovaný na SM-12. Radar funguje.

[img]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/q81/s720x720/1011559_594187017289959_1826812569_n.jpg[/img] is not a valid Image.

EDIT: Jen si myslím, že by to mohli dát spíš na jedenadvacítku, ale snad se to povede, už jsem se jich ptal Úsměv
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
magot
To myslíš tu parodii na pomeranč?? Simulace radaru a jižní ovoce jsou zcela dvě rozdílné věci.
 
Koty
magot napsal:

To myslíš tu parodii na pomeranč?? Simulace radaru a jižní ovoce jsou zcela dvě rozdílné věci.


A teď mi řekni, co myslíš tím pomerančem. Tedy, pokud nechceš, aby ti přistál na hlavu.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Koty
Jinak, pro fanoušky jedenadvacítky, ptal jsem se jich a radar hodlají aplikovat. Tvrdí, že za 2 týdny, "jako obvykle" Úsměv takže, třeba to bude už do konce října Šklebící se
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
1stCL_Fucida
Klid Koty. Magot má pravdu, engine Šturma není pro zpracování pokročilejších avionických funkcí stavěný. Stejně jako absolutně není stavěný pro nějakou lepší prezentaci transsonických a supersonických rychlostí. Verze 4.12 už je na tom díky práci DT (jehož členem je mimochodem právě Magot) o poznání lépe.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Koty
1stCL_Fucida napsal:

Klid Koty. Magot má pravdu, engine Šturma není pro zpracování pokročilejších avionických funkcí stavěný. Stejně jako absolutně není stavěný pro nějakou lepší prezentaci transsonických a supersonických rychlostí. Verze 4.12 už je na tom díky práci DT (jehož členem je mimochodem právě Magot) o poznání lépe.


No, pokud ty avionické funkce někdo napíše zcela od začátku, tak by to i šlo. Ovšem, záleží, co myslíš pod pojmem pokročilejší avionické funkce.

EDIT: a stále nevím, co to mělo znamenat s tím pomerančem Zamračený
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
ringlett
Koty napsal:

1stCL_Fucida napsal:

Klid Koty. Magot má pravdu, engine Šturma není pro zpracování pokročilejších avionických funkcí stavěný. Stejně jako absolutně není stavěný pro nějakou lepší prezentaci transsonických a supersonických rychlostí. Verze 4.12 už je na tom díky práci DT (jehož členem je mimochodem právě Magot) o poznání lépe.


No, pokud ty avionické funkce někdo napíše zcela od začátku, tak by to i šlo. Ovšem, záleží, co myslíš pod pojmem pokročilejší avionické funkce.

EDIT: a stále nevím, co to mělo znamenat s tím pomerančem Zamračený


Ten pomeranč, je ten pokus o radar, vypadá to jak ovoce a ne obrazovka RP-21. Navíc to zachycuje pozemní cíle, což je blbost. Tohle to prostě neumělo. A vypadalo to taky trochu jinak.

Je rozdíl když se někdo snaží něco ucucnout z programu, než když pro to napíše nový kód, to co jsem viděl u Bf 110 fungovalo, dost realisticky (víc to nejde), tohle se jen snaží fungovat. Obrovský průšvih je ten, že kód šturma není postavený na ty vysoké rychlosti a jevy v nich se projevující, takže i když to někdo do kódu dopíše, nefunguje to reálně. Šturm funguje svým prostředím pro rychlosti těsně pod 1M, cokoli víc už v něm nejde, sice se to teď dost překopalo, ale rozdíl mezi profi přístupem DT a smolivci z SAS je celkem propastný. I když občas jsou postupy podobné. Ale ne stejné, kdyby byly ty postupy stejné, se stejným důrazem na kvalitu, bylo by to moc fajn. Takhle je výběr celkem jednoduchý.
Nelétám, občas se plazím ...
 
Koty
ringlett napsal:

Koty napsal:

1stCL_Fucida napsal:

Klid Koty. Magot má pravdu, engine Šturma není pro zpracování pokročilejších avionických funkcí stavěný. Stejně jako absolutně není stavěný pro nějakou lepší prezentaci transsonických a supersonických rychlostí. Verze 4.12 už je na tom díky práci DT (jehož členem je mimochodem právě Magot) o poznání lépe.


No, pokud ty avionické funkce někdo napíše zcela od začátku, tak by to i šlo. Ovšem, záleží, co myslíš pod pojmem pokročilejší avionické funkce.

EDIT: a stále nevím, co to mělo znamenat s tím pomerančem Zamračený


Ten pomeranč, je ten pokus o radar, vypadá to jak ovoce a ne obrazovka RP-21. Navíc to zachycuje pozemní cíle, což je blbost. Tohle to prostě neumělo. A vypadalo to taky trochu jinak.

Je rozdíl když se někdo snaží něco ucucnout z programu, než když pro to napíše nový kód, to co jsem viděl u Bf 110 fungovalo, dost realisticky (víc to nejde), tohle se jen snaží fungovat. Obrovský průšvih je ten, že kód šturma není postavený na ty vysoké rychlosti a jevy v nich se projevující, takže i když to někdo do kódu dopíše, nefunguje to reálně. Šturm funguje svým prostředím pro rychlosti těsně pod 1M, cokoli víc už v něm nejde, sice se to teď dost překopalo, ale rozdíl mezi profi přístupem DT a smolivci z SAS je celkem propastný. I když občas jsou postupy podobné. Ale ne stejné, kdyby byly ty postupy stejné, se stejným důrazem na kvalitu, bylo by to moc fajn. Takhle je výběr celkem jednoduchý.


Nejsou to pozemní cíle, ale falešné odrazy - duchy. Bez urážky, ale pokud tomu tak rozumíš, jaké konkrétní jevy se projevují při nadzvukových rychlostech? Kromě zvukového rázu mě nic nenapadá. Možná tak fakt, že s nadzvukovou rychlostí už nenarůstá tření s dvoj, ale trojmocninou rychlosti, avšak to je lehce podchytitelné, prostě se přidá jiný vzorec, na který se přepne, při překonání rychlosti.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Rumcajs
Koty, já myslím, že to bude tak, že okolo zvuku přestávají platit ty nízkorychlostní poláry cx, cy. Odpor narůstá rychle a vztlak ne. Tedy engine, založený na tabulce cx,cy (zjednodušuji), bude mít problém. Chybí mu jedna dimenze problematiky. Opravdu nevím, co je uvniř Šturma, nikdy jsem to neviděl a to ani z rychlíku. Ale to ty zjevně taky ne Vyděšený
 
Koty
Rumcajs napsal:

Koty, já myslím, že to bude tak, že okolo zvuku přestávají platit ty nízkorychlostní poláry cx, cy. Odpor narůstá rychle a vztlak ne. Tedy engine, založený na tabulce cx,cy (zjednodušuji), bude mít problém. Chybí mu jedna dimenze problematiky. Opravdu nevím, co je uvniř Šturma, nikdy jsem to neviděl a to ani z rychlíku. Ale to ty zjevně taky ne Vyděšený


Proto stačí při přechodu rychlosti na M=1 a pak M>1 přejít na jiné počítání. + zavést zvukový ráz, což je trošku složitější, ono podle pozorování je Dopplerův jev dělán jen tak, že zvuky mají jen vyšší frekvenci... Pokud zobrazíme zvukové vlny jako kružnice pro rychlosti nižší, než rychlost zvuku, tak se šíří stále vpřed, před letadlo. Tyto kružnice pak mají v oblasti za letadlem větší rozestupy, před ním menší. Pokud uděláme to samé pro rychlost zvuku, je letoun na okraji kruhu tvořeného sloučením všech kružnic zvukových vln. Jelikož se energie všech existujících zvukových vln soustředí v jednom bodě, dochází k zvukovému třesku. jakmile je rychlost překonána, z kruhu se stává trojúhelník. Energie zde není soustředěna v bodě, avšak po stranách tohoto trojůhelníka - zvukový ráz, který se vzdáleností od letadla slábne. Toto (Dopplerův jev) se ve šturmovi namodelovat nedá, musel by se kompletně překopat systém zvuku. Je to jediná věc, ve které je velký problém. Poláry pro nadzvukové lety se dají dohledat a zabudovat. Přepínání se dá vyřešit jedinou prostou IF funkcí, kde se porovnává rychlost s rychlostí zvuku, která je proměnlivá, vzhledem k výšce a teplotě.

Tolik moje přednáška o fyzice, hádat se nehodlám, jen říkám, že to řešit jde.

PS: pokud poláry nejsou, dají se spočítat a vyvolat ve vzduchových tunelech.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Rumcajs
Hele já se tedy vždy soustředil na podzvukové proudění a dokonce na rychlosti, kde je Strouhalovo číslo 0. Ale ... přechod přes zvuk není v jednom bodu. Průběh rychlostí proudění podél profilu křídla je složitější. Přechod přes zvuk začíná na vrcholu profilu podstatně dřív, než Mach 1 celého letadla. No a o to asi jde, aby i tohle bylo věrohodné. Páčto prosté přepnutí na jinou tabulku je asi poměrně hrubé zjednodušení.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

34,802,777 návštěv