Překryt kokpitu u spita
|
dawe10 |
Přidané 24-06-2010 22:46
|
Nováček
Příspěvek: 41
Založený: 17.06.08
|
Ahoj zajímalo by mě k čemu se využívalo okýnko na překrytu tady je fotka lepší sem nenašel http://img.aktualne.centrum.cz/219/13/2191373-v-kokpitu-spitfiru.jpg |
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 24-06-2010 23:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
Němci měli v érech popelníky .... no a angláni na to neměli dost hliníku, tak holt ty doutníky odklepávali z okna ven.
A konduktér jim tamtudy taky štípal jízdenky.
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|
|
dawe10 |
Přidané 24-06-2010 23:50
|
Nováček
Příspěvek: 41
Založený: 17.06.08
|
Nemam co dodat |
|
|
|
311_Barney |
Přidané 24-06-2010 23:53
|
Nováček
Příspěvek: 14
Založený: 17.10.09
|
Nebo třeba když potřeboval uprostřed mise na malou |
|
|
|
ringlett |
Přidané 25-06-2010 07:24
|
Diskutující
Příspěvek: 2059
Založený: 23.10.09
|
Tak pánové ta úprava bylo větrání, v anglii se z úsporných důvodů před válkou cpali letci převážně stravou bohatou na uhlovodany, u letounů s otevřenou kabinou to nebyl problém, ale po příchodu uzavřených kabin musel být problém nějak řešen.
(fakt je že to fakt je větračka) |
|
|
|
sparrow |
Přidané 25-06-2010 07:30
|
Nováček
Příspěvek: 78
Založený: 23.02.10
|
http://forum.virt...php?t=1573
Tady najdeš odkazy na originální pilotní manuály a příručky...malá nápověda, to co hledáš se jmenuje cockpit door...jinak příště zkus google |
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 25-06-2010 10:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
Taky jste to nemuseli zazdit tak brzy, kamaradi jsou dycynky lepsi nez nejakej guugl, jantari.
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 25-06-2010 11:07
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Rozhodně ovšem nehledá cockpit door
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
FK_Rychtyg |
Přidané 25-06-2010 12:01
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 467
Založený: 20.01.07
|
Jak psal ringlett, jednalo se o větrání kabiny. Stejný způsob se používal teba u českých Zlínů a mnoho dalších typů prakticky do současnosti |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 25-06-2010 12:28
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10590
Založený: 26.01.13
|
Já si myslim, že je to odvodňovací otvor...
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Panek |
Přidané 25-06-2010 12:34
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Docela bych chtěl, aby tu autor rozvinul tu teorii o malé potřebě.
Zajímal by mne ten postup. Ono v tak těsné kabině, jakou měl Spit, vykonávat malou potřebu do otvoru, které je umístěn ve výšce uší. |
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 25-06-2010 12:37
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
Nevidím v tom problém, je-li u pilota k dispozici dostatečně dlouhá hadice .... |
|
|
|
ringlett |
Přidané 25-06-2010 12:40
|
Diskutující
Příspěvek: 2059
Založený: 23.10.09
|
Panek napsal:
Docela bych chtěl, aby tu autor rozvinul tu teorii o malé potřebě.
Zajímal by mne ten postup. Ono v tak těsné kabině, jakou měl Spit, vykonávat malou potřebu do otvoru, které je umístěn ve výšce uší.
Teorie skutečně zajímavá
mne osobně by zajímalo jak to bylo řešeno u PR verzí s dlouhým doletem, zejména při použití velkých přídavných nádrží. Osobně jsem nějaký systém pisoáru u spitů nenašel. napadá mne jedině klasické letecké řešení u malých strojů, tedy systém PTdK (Pusť To do Kalhot). |
|
|
|
ringlett |
Přidané 25-06-2010 12:41
|
Diskutující
Příspěvek: 2059
Založený: 23.10.09
|
ZVP Zdenek napsal:
Nevidím v tom problém, je-li u pilota k dispozici dostatečně dlouhá hadice ....
tak tohle zkus ) čůrej do hadice v sedě a odtokový otvor dej do výše hlavy, co uděláš se zbytkem |
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 25-06-2010 12:43
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
Já nečůrám do hadice, já čůrám hadicí.........
PS: není hadice jako hadice...............
Upravil/a ZVP Zdenek dne 25-06-2010 12:44
|
|
|
|
dawe10 |
Přidané 25-06-2010 12:48
|
Nováček
Příspěvek: 41
Založený: 17.06.08
|
Děkuju za odpověd ,jinak s tím čuráním mohla by to bejt vtipná podívaná |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 25-06-2010 19:12
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
No když se chce, dá se provést lecos
http://www.mofack...0Story.htm
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
606_Vocko |
Přidané 25-06-2010 19:26
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 178
Založený: 19.11.07
|
Panek napsal:
Docela bych chtěl, aby tu autor rozvinul tu teorii o malé potřebě.
Zajímal by mne ten postup. Ono v tak těsné kabině, jakou měl Spit, vykonávat malou potřebu do otvoru, které je umístěn ve výšce uší.
Jednoduché. Otočíš mašinu vzhůru nohama, vykonáš potřebu a následně stroj pomalým otočením !vpravo! kolem podélné osy srovnáš. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 25-06-2010 19:27
|
Moderátor
Příspěvek: 12075
Založený: 29.09.05
|
ringlett napsal:
mne osobně by zajímalo jak to bylo řešeno u PR verzí s dlouhým doletem, zejména při použití velkých přídavných nádrží. Osobně jsem nějaký systém pisoáru u spitů nenašel. napadá mne jedině klasické letecké řešení u malých strojů, tedy systém PTdK (Pusť To do Kalhot).
stejně jako u většiny jiných (stíhacích) letadel s dlouhým doletem
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 25-06-2010 19:42
|
Diskutující
Příspěvek: 2059
Založený: 23.10.09
|
Hoper napsal:
ringlett napsal:
mne osobně by zajímalo jak to bylo řešeno u PR verzí s dlouhým doletem, zejména při použití velkých přídavných nádrží. Osobně jsem nějaký systém pisoáru u spitů nenašel. napadá mne jedině klasické letecké řešení u malých strojů, tedy systém PTdK (Pusť To do Kalhot).
stejně jako u většiny jiných (stíhacích) letadel s dlouhým doletem
no třeba Mustang, Lighting a obě Kobry měli pisoár |
|
|