Vim, ze tohle neni nejlepsi zpusob, jak se zde uvest, lec potreboval bych radu od tech, kteri meli s timto kouskem tu cest.
Nejsem, co se tyka ww2 simulatoru uplny elev (odkojen Aces Over Europe, Aces Over Pacific, Red Baron a European Air War) a v posledni dobe jsem si rekl, ze je cas presunout se od odzkousenych titulu k necemu novemu. Na CFS3 s emi libi ona dynamicka kampan, ovsem i pres veskerou proklamovanou dynamicnost (resp. akce a vitezne mise pilota ovlivnuji prubeh valky - i kdyz je to nerealne, ale budiz) se kampan ubira vzdy jednim smerem, respektive tim proti mne. I pres pozemni ofenzivy a uspesne mise se nepratele roji a zabiraji cim tadl tim vetsi uzemi. Nevim, nakolik je ona kampan dynamicka, lec byl bych vdecny za kazdy postreh a postup.
CFS není asi nejšťastnější volba, alespoň né po Aces Over Europe, Aces Over Pacific, Red Baron a European Air War.
V minulosti i současnosti měla a má jedinou dynamickou kampaň World War II Online: Battleground Europe, jenomže se o tom vůbec neví, říká se jí prostě jen kampaň.
Pokud si tedy dovedeš představit perzistentní svět (poté co si byl omylem naočkován takzvanou dynamickou kampaní z CFS), kterému vládne 7/24/365/9 let cca 100 až 150 AXIS důstojníků, a ti mají možnost přesunovat brigády (spawnlisty) na území o rozloze 50000km čtverečních a frontové linii o délce cca 200-250km, jejichž jednotky využívá tisíce lidí na zemi, ve vzduchu i na vodě stylem FPS, zatímco jim v tom 7/24/365/9 let brání cca stovka ALLIED důstojníků, kteří také přesouvají různé typy pěchotních, leteckých, tankových, paragánských a námožních brigád, aby je mohli užít na různých místech, a za různých topografických či logistických podmínek, tisíce lidí, kteří se snaží zabránít roztahování AXIS.
Přijď do MMOFPSRTSRTTRPG World War II Online: Battleground Europe zbořit most a nech čučet 200 lidí na druhym břehu řeky, kteří ho hodlali právě překročit !
CSF neni nejlepsi, to ne, ale chtel jsem zkusit i neco jineho, nez tolik proklamovany IL2 (coz jsem zkusil taky). Pod pracky se mi dostalo i Fighter's Squadron: Screaming Demons Over Europe a Jane's attack Squadron. Ovsem nic nema na AoE
Dik za tip, lec jsem spise na ty offline zalezitosti. Jen je skoda, ze posledni dobou je to sama arkada stylu Secret Weapons over Normandy a Crimson Skies, czo rad nemam.
No myslim ze me se kdysi darilo pomerne dobre drtit nepritele v CFS3.
Mam pocit, ze jsem vetsinou nechaval vybrany sektor ktery mi byl pridelen automaticky. Jen jsem si vybiral typy misi v tomto sektoru. No a tam to bylo nejak odstupnovane, ted uz nevim jak, ale myslim ze u kazde mise v sektoru bylo "hodnoceni dulezitosti" ve forme poctu hvezdicek. A cim vic hvezdicek, tim vetsi dopad na posun fronty.
Jak rikam, ja jsem vyber misi nechal na automatiku a za cas se mi podarilo vylodit se ve Francii a pekne odriznout nepritele na jihu Francie od Belgie
Taky jsem si daval zalezet abych splnil misi bez nejakychkoliv prezivsich cilu. Proste jsem likvidoval cele konvoje vcetne torpedoborcu atd. Taky jsi pamatuju ze posun fronty nenastal vzdy ihned po splneni akce, ale bylo treba provest radu naletu na ruzne sektory a pak doslo k prolomeni fronty a posunu.
Upravil/a Joe Hallenbeck dne 20-06-2010 11:54
Joe Hallenbeck napsal:
No myslim ze me se kdysi darilo pomerne dobre drtit nepritele v CFS3.
Mam pocit, ze jsem vetsinou nechaval vybrany sektor ktery mi byl pridelen automaticky. Jen jsem si vybiral typy misi v tomto sektoru. No a tam to bylo nejak odstupnovane, ted uz nevim jak, ale myslim ze u kazde mise v sektoru bylo "hodnoceni dulezitosti" ve forme poctu hvezdicek. A cim vic hvezdicek, tim vetsi dopad na posun fronty.
Jak rikam, ja jsem vyber misi nechal na automatiku a za cas se mi podarilo vylodit se ve Francii a pekne odriznout nepritele na jihu Francie od Belgie
Taky jsem si daval zalezet abych splnil misi bez nejakychkoliv prezivsich cilu. Proste jsem likvidoval cele konvoje vcetne torpedoborcu atd. Taky jsi pamatuju ze posun fronty nenastal vzdy ihned po splneni akce, ale bylo treba provest radu naletu na ruzne sektory a pak doslo k prolomeni fronty a posunu.
Mno, ona se fronta posunuje sama, bohuzel. Hraju za nemce, ale i pres trihvezdickove mise v prulomovych sektorech se vylodi ve Francii a uz se rozlizaji jako mor.
A taky dost dobre nechapu jak mustang prezije trisekundovou pointblank salvu ze vsech palubnich zbrani FW-190 a jeste se smeje, kdezto mne staci par kulek a jdu dolu. Asi se na to vykaslu a znovu naisntaluju IL2
CFS3 je jako letecký simulátor dost slabý, stejně jako Clonem propagované WWIIO.
IL-2 veškerou druhoválečnou konkurenci zabil a snad krom Targetware i ošklivě zesměšnil. Těžko dneska létat druhoválečná letadla kvalitně a nelétat IL-2 sérii (ať již online, nebo offline). Pořádné dynamické kampaně jsou stejně nasáté atmosférou pouze pokud jsou online a můžeš se na fóru smát soupeři, jak mu to nejde
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.