No chtěl jsem hrát za rusy, ale to tu nevedou a jelikož mám rád útočná děla a doufám že aspoň v téhle hře nějaká jsou tak asi pudu taky k ose, ale jestli jich bude opravdu moc tak ještě bych zkousnul ty francouze (přeci jenom maj aspoň hezčí přilby než britové).
Cassius: jakou máš sestavu? Ono je to děsně náročné na HW, chce to aspoň 1GB RAM a víc a novější gr. kartu. Některé starší karty už to vůbec nepodporuje. To by mohla být příčina toho padání při startu.
Útočná děla si užiješ opravdu jen u axis (pokud nepočítáme francouzské 47mm AT dělo na podvozku náklaďáku Laffly ) - StuG IIIB a později obávaný tank killer Stug IIIG, ale ten jako nováček ještě nedostaneš. Se StuGem B už však v současné fázi kampaně moc úspěchů nezískáš.
clone9cz napsal:
predpokladam-li spravne, pokud si byl za stromem, tak sis nestou pred nej, tudiz na tebe nekdo strilel z boku ... tak se nediv ze si umrel :sm12:
jestli je to obrana nebo utocna mise je uplne jedno, byl si driv viden nebo slysen, a to jeste ke vsemu tankem, ktery te ze sveho smeru muze zabit :sm13: a pokud to bylo IIIF nebo IIIH, tak si udelal nekde desnou chybu
:sm51:byt tebou, tak se tim moc nechlubim
PPS: pokud to byl IIIF nebo IIIH tak nebyl opravdu daleko, si predstav, kdyz by do tebe nekdo strilel z 1500m:sm10: obvykla finta pri strelbe na velkou vzdalenost je preinani ze strelce na velitele s vetsim zoomem nez granat doleti a exploduje, podle toho opravovat elevaci ... pokud maji spojenci obycejne AP bez explozivni slozky, tak to jde videt jen velmi tezko, neni videt zablesk jako dela kazdy nemecky AP
Bylo to takhle - stál jsem za stromem, očekával jsem němce poněkud z jiné strany. Když to po mě začlo šít, čuměl jsem kolem dokola. pak jsem zjistil směr odkud to lítá (lehce z prava), tak jsem se tam otočil čelně (kvůli nejsilnějšímu pancíři). Zoomnu tam na max dalekohledem, vidim jen šedou mlhu a lítající střely. Párkrát tam plácnu, ale vždycky to koupí ten strom. Tak si popojedu, abych nestřílel do toho stromu a bum. Ten strom vadil k výstřelu nejen mě.
Mno prostě je to hodně o znalosti prostředí a začít s tou správnou bandou.
P.S: zas tak blbej nejsem, tanky jsou po letadlech má druhá nejoblíbenější disciplína. :sm8:
Upravil/a VGR_Ghost dne 29-03-2006 13:19
Letecz napsal:
Cassius: jakou máš sestavu? Ono je to děsně náročné na HW, chce to aspoň 1GB RAM a víc a novější gr. kartu. Některé starší karty už to vůbec nepodporuje. To by mohla být příčina toho padání při startu.
Útočná děla si užiješ opravdu jen u axis (pokud nepočítáme francouzské 47mm AT dělo na podvozku náklaďáku Laffly ) - StuG IIIB a později obávaný tank killer Stug IIIG, ale ten jako nováček ještě nedostaneš. Se StuGem B už však v současné fázi kampaně moc úspěchů nezískáš.
No kartu mám jen GeForce4 MX Integrated GPU paměti 1024+512 a komp mi běhá na 2.16Ghz
Tak tu kartu bych viděl jako velký problém. Je to už starý typ a ke všemu integrovaný. I kdyby se Ti to nakonec podařilo sputit tak si plynule nezahraješ ani na malém rozlišení
Letecz napsal:
Tak tu kartu bych viděl jako velký problém. Je to už starý typ a ke všemu integrovaný. I kdyby se Ti to nakonec podařilo sputit tak si plynule nezahraješ ani na malém rozlišení
Cassius: sám mám GF5700 na 3,4GHz AMD a výsledek je dost slabý. Též musím vylepšit kartu. Spoluhráči dost chválí GF6600GT - ta prý podává výborné výkony i se slabšími procesory (kolem 2GHz AMD)GHz.
Foxl: grafika sice není nej, ale problém je v obrovském množství polygonů které musí zvládnout. Terén s velkou dohledností je plný detailních stromů, budov a jednotek. Sice nejsou vymakané jako v jiných simech, ale je jich mnohonásobně větší počet - až 128 viditelných. Je to prostě velká zátěž na výkon.
Letecz napsal:
Cassius: sám mám GF5700 na 3,4GHz AMD a výsledek je dost slabý. Též musím vylepšit kartu. Spoluhráči dost chválí GF6600GT - ta prý podává výborné výkony i se slabšími procesory (kolem 2GHz AMD)GHz.
Hele prosímtě nemohl by jsi uvést celej název ono je jich víc stímhle názvem.
313_OTU_oblak napsal:
na zemi je to hrozný kemping, asi na obou stranách.
to jiste, jedna se o system Capture The Flag, ale s tim rozdilem oproti vsem me znamym hram, ze u te vlajky ( vlastne je to radio , kterym si provolate posily - zasobovani ) musite cekat asi 3 minuty a nesmite vystrelit nebo se vzdalit od radia, pritom nepriteli staci hodit 1 granat dovnitr oknem
Jako allied hráč ti můžu říct že axis kempujou rádi.
kempujeme radi, protoze tak nejlip prezije ten co zabira vlajku - ucelem je tedy zajistit prostor, aby se do nej tej jeden branici clovek co 10 prespawnuje nedostal ... obrance spawnuje v sousendim baraku toho vlajkoveho, kdezto utocnik nejmene 400m daleko, coz je ovsem nevyhoda ktera se musi vyvazit vetsim poctem, normalni vec preziti
Pokud chceš hrát za axis stranu, tak to budeš mít jednodušší, i z toho důvodu že skoro pořád je axis "over populated"
co je overpopulated, ze nas je o 1 nebo 5 vic ? ze 200 ? ze 400 ?
PS: czstein dela statisktiky z odehranejch minut, proc tady mlzis, kdyz kazda kampan je na tom s populaci uplne jinak a vikend nebo pondeli se lisi
AXIS je obvykle vic v evropskem primetime, ALLIED v americkem primetime ... pokud se tadleta rovnovaha rozpadne, dochazi k prevalcovani jedne z valcicich stran
...asi mají zajímavější techniku - vhodnější na k**p.Takže situace kdy vyběhneš s pěšákem na frontě nebo vyjedeš s tankem a chcípneš - nějaký axis kemper/sapper nahání killy. celkem běžná věc.
jiste ze je to bezna vec, pokud vyjizdis jako obrance pred utociciho nepritele, tak te jiste nijak nevaruje nejdriv te totiz uslysi, pak te uvidi, a az budes v efektivni vzdalenosti pro jeho zbrane, tak te picne ...
na zemi skoro nehraju, ve vzduchu nečekejte šturma.
sturm to jiste neni, k letovemu modelu se pristupuje trochu jinak, z originalniho tvaru kridla se prepocita zjednoduseny tvar stejnych (podobnych) vlastnosti a na nem se pocita letovej model ( pokud jsem spravne vychazel z toho, kazdy tvar kridla by mel jit nahradit rotujicim valcem, tak to bude zalozeno na podobnem principu podobnosti )
Ve šturmovi tak netuhne spit na křidélkách jako v této hře. Taky nečekejte od této hry spravedlnost. Ta tam neexistuje, většina hráčů jsou kill-honiči.
je to valka, ze:sm6:
a ve vzduchu jsou axis na začátku ve výhodě - mají pancéřovanou štuku a 109E-4, proti nim stojí celkem konkurenceschopná D520 a H75(FAF) a za brity hurri I a spit I (kterého nějaký mamlas namodeloval bez pancíře).
to, ze spitI chybi nekde chybi panci samozrejme nedela ze 109E nejlepsi letadlo
Také co se týče bombardéru mají axis výhodu - proti He111 stojí DB7(taktéž tuším bez pancíře)
co ma bejt zase dodle, DB7 je mnohem rychlejsi nez He111 ... tim se to jaksi kompenzujem - nehlede na to, ze He111 lze jen tezko pustit v divu doku, az si teda zkusis bombardovat tank v levelu pres bombometcika, tak o tom neco rikej. si s tou tvoji DB7 muzes krouzit pobliz a az neco najdes, tak to vysypes. my musime letet par kilometru rovne a spolehnout se na hlaseni statickych cilu na zemi
a proti vynikající štuce nestojí žádný fr. nebo britský střemhlavák(ne že by ho neměli) ale prachobyčejný blenheim, který štuku prostě nevyváží - slabá nosnost pum, má více menších(nevýhoda) a je neohrabaný, pomalý, velký a zranitelný.
se ti jenom zda, jen se s tim moc dlouho prohanite nad nepratelskym uzemim
letadlo pro sebevrahy.Také systém misí je zcela nepochopitelný - ráno jsem se chtěl připojit a zalítat si za francouze - ale ouha, nikde žádná mise.
tak si tu misi zalozim sam, kdyz mam hodnost
jsem si říkal co to je za kravina - je tu válka a nikde není třeba stíhačů na fr. straně - asi LW čeká na příchod 109F, tomu H81 konkurovat nemůže(kdežto dewo nebo H75 konkurovat 109E můžou)prostě letadla jsou vedlejší kolej této hry.mimochodem, vyvarujte se lítat s fr. airacobrou.její flight model je tak domršený, že i bombardovací 110C/4B má menší poloměr zatáčky. Přitom má kobra ukrouti menší zatáčku než 109F
ses si tim tak jistej, vetsina mereni se provadi na koordinovane zatacce, kdy se meri cas 360° ... kde si vzal informace o polomerech aircobry, to mi vysvetli
.jo, holt...pak se CRS diví proč je axis overpopulated když mají ve hře chyby.
lítat nedoporučuji. Proč?
1) sám to nemá cenu. chce to alespoň dvojici
2)když tak za axis.109E ujede všemu a má ideální BnZ kanónky. H75 ani D520 ani hurri ho nedohoní a upižlat něco kulometkama(nedejbože pancéřovanou štuku) je otázka trefy.dewo má kanón, což je plus.
němci jsou lépe organizovaní.
nemci musi byt, jinak budou prohravat s tema vasima poctama techniky, ktery mate
-----------
PS: abych to uvedl presneji vztah mezi bombardery
spojenci maj rychly bombardery s menci nosnosti a AXIS tovarny za rohem
axis je na tom opacne, pomaly bombarder s vyssi nosnosti a tovarny 45 min daleko
suma sumarum to vychazi na stejno
spojenec leti 2x (startuje, stoupa, bombarduje, pristava, staruje, stoupa, bombarduje, pristava):sm49: zatimco stejny cas u AXIS odpovida 1 letu (start, stoupani, 30..35min let rovne, bombardovani, 30..50min let nazpet v zavislosti na poskozeni, pristani)
vlastne ne, he111 za ten nejkratsi mozny cas prileta k tovarnam obvyhle z jednoho citelneho smeru, pokud si stihac vsimne alarmu vcas, rychle odstartuje, bude minimalne ve 2000m v dobe, kdy he111 bombarduje cile ... to ho samozrejme uz nemuze neprehlidnout a v klidu ho dostoupa a znici ... pritom si milej francouzkej stihac muze zapnout stopky, nekde jinde blbnout, a po 45min se opet vratit k tovarnam
vratme se ke stihackam, taktika BnZ narazi na ikony, pokud milej spit uvidi, ze se na nej neco riti z vejsky, tak muze bejt celkem v klidu, do doby, nez vidi udesnou ikonu okolo 109, kdezto 109 musi vzdy delat protiopatreni, a to mnohem driv nez je videt ikonka
IMHO se 109 nabyvam pocitu, ze bojuju proti vsem (teckam), kdezto se spojeneckou techniku (na test serveru) jen proti modrejm ikonam
clone, tohle je na dlouhou polemiku, ale v podstate souhlasim s tvyma pripominkama...
no ve vzduchu mam taky pocit ze bojuju proti vsem...
no ... na to založení mise si musíš nahonit hodnost, ale při občasném hraní ji nenahoníš...a rozhodně to nestihneš během 14 dní trialu to by jsi u toho musel vysedávat věčně...
:sm5: predne musis mit v tanku nejvetsi rosliseni jake je vubec mozne
:sm5: dale nastaveny limit visible hracu na co nejvic
:sm5: pak tu organizovanou skupinu tankistu nebo pechotni podporu
rozsiruji o
:sm5: 3D sluchatka, aby se clovek nezdrzoval hledanim smeru natacenim pohledi (sam jeste nemam, zatim nejsem spokojen s nabidkou)
:sm5: pro pechotu mys s menitelnou citlivosti (mi takovou nekdo chvalil, myslim ze logitech )
:sm5: strasne velkej monitor
Rudidlo: jistě že jsem myslel 3400+, snad to každý pochopil. Nebuď detailista
Cassius: přesný název karty? Jiný název než GF6600GT nebo novější GS neznám. Nejsem expert přes karty. Přesný název bude spíš záležet na výrobci. Každý to nazývá trochu jinak, ale 6600GT/GS by se někde v názvu mělo vyskytovat.
Letecz napsal:
Rudidlo: jistě že jsem myslel 3400+, snad to každý pochopil. Nebuď detailista
Já jsem to pochopil. Ale jsouzde i jedinci, kteří rozumí rozdílu mezi 3400+ a 3,4GHz jako jásvému daňovému přiznání. Chtěl jsem to pro ně upřesnit, aby nevybílili sklady s procesorama. Mě to jasné bylo.
hmmm...tak jsem si chtěl dneska na chvíli zalítat. na severu mise přes půl mapy (rozuměj - abych mohl sednout do stíhačky tak bych musel letět pomalu od pobřeží na frontu,z frontových ani nebyly mise, a holt misi si nezaloží každý)a na jihu taky. a na to abych po 15ti minutovém letu chcípl mezi 15+ 109 a 110 jsem fakt neměl náladu. Tak jsem vzal AA bofors a pomáhal jsem je alespoň likvidovat ze země...i když jsem nic nesestřeůlil (bo mne po páru minutách dostal nějaký kemper německej...jo holt rozkaz kempit je rozkaz kempit, rozkazy se polouchat musí.....
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 30-03-2006 00:13
aby si neudelal nekdo spatnej obrazek ... ke kempovani dochazi az kdyz nekdo prolomi obranu, nebo v pripade kdy si obranci nestihnou postavit obranu mesta vcas, tedy ve chvili kdyz uz mesto ovladne utocnik
de facto jde o to priject svym tankem k baraku ve meste (chapejte, s tankem do mesta :lol: ) a pozabijet vse co z nej vyleze jen proto, aby nepochcipala pechota vlastni ... jenze barak ma 4 steny, tak na pokryti takovy budovy sou potreba 2 tanky, tech spawnovacich baraku je na mesto 6 a vejs na mesto, pricemz obrance si muze vybrat, kterej chce ... kdyz uz tu mame tanky ve meste, tak je potreba je hlidat pred npratelskou pechotou s magnetickejma nalozema a jeste pred nepratelskejma tankama, ktery muzou priject na obranu mesta ze sousedni vesnice o 8km vedle
takze to kempovani neni zas takova sranda, chce to spolupraci s pechotou a tankama, ktera se svou silou udrzi na pozicipozi
to je samozrejme stejne na obou stranach ... ale pokud mate na sve strane nejlepsiho tankistu WorldWar II online, tak neni problem takovy mesto obkrouzit a pritom si dat zezadu 20 tanku :sm15::sm15::sm15::sm15::sm15::sm15::sm15::sm15::sm15::sm15::sm15::sm15::sm15::sm15::sm15::sm15::sm15::sm15::sm15::sm15:nez na vas pridou :lol:
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.