May 20 2024 07:16:33
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » Rise of flight (letový bojový simulátor z období první světové války) » Rise of flight - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Rise of Flight - diskuse o simulátoru z období první světové války
Paulus
Nějak tomu nerozumím. To bych si lítal offline sám a psal o tom hlášeníSmutný
Videoklipy neumím jen screeny.
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
kvitek
Měl bych takovej dotaz ohledně kariéry - mohl by mi někdo prosím objasnit, jak to má jako fungovat?

Zahájím kariéru na začátku září 1916 v Jasta 2 vybavenou E.III.

Jako nováček letím jako 2. wingman na offensive patrol. Hned při vzletu to wingman 1 najebe do vedoucího, takže se oba zřítí na letišti. OK, pokračuju sám a seznamuju se s mapou. Cestou potkám cizí balón, tak ho postupně uklovu, až shoří na zemi. Přistávám zpět na letišti - započítává mi to let, ale ne ten balón. Otázka: Musí to pro započítání vidět svědek?

Další den už jsem asi zkušenější, posunuju se na pozici 1. wingmana. Opět offensive patrol. Následuju nového vedoucího, 2. wingman se pro jistotu drží daleko za náma. cca na 2 hodinách vidím balón - protože je to za frontou, asi bude cizí. Otázka: můžu na něj nějak upozornit vedoucího? Světlicí? Vedoucí si ho za chvilku taky všímá a vypadá, že na něj budem útočit. V půlce dajvu se ale vedoucí najednou vrací do původního směru a výšky. Útočím na balón sám, zase ho uklovu a za chvíli shoří na zemi. Protože v okolí nevidím žádná letadla, letím zpět domů a přistávám. Zase mi to ten balón nepřiznalo.

Asi proto, že nemám body, mě další den odsunuli na pozici 2. wingmana. Zase offensive patrol. Tentokrát se vedoucího držím celou cestu jako klíště. Dajvujeme na balón, ale stejně jako včera se chvíli před ním odpoutáváme a pokračujeme podle původního plánu. Aspoň přistáváme pěkně spolu. Wingman 1 se cestou někde ztratil.

Den 4. Já a můj velitel jsme jediní idioti bez bodů. Offensive patrol. Tentokrát letíme jenom sami dva - velitel jasty asi rozpoznal kvalitní materiál. Když jsme zhruba na našem nejvzdálenějším waypointu a točíme, vidím hluboko pod náma nějaké dvouplošníky. Ani na největší zoom nevím, jestli naše nebo cizí, chtěl bych blíž. Velitel je ale buď nevidí, nebo ignoruje a letí dál. Opět simulovaný útok na balón, odpoutání v bezpečné vzdálenosti od něj a let domů.

Finální otázka: Je to očekávané chování? Mám následovat velitele a doufat, že jednou skutečně zaútočíme, nebo se na něj mám vykašlat a bojovat sólo proti přesilám typu 3 na jednoho a doufat, že to nějaký ten bod hodí?
 
kvitek
Dnes jsem odletěl další dvě mise a přes včerejší pochybnosti jsem se rozhodl následovat velitele a nepouštět se do vlastních akcí.

5. den - offensive patrol. Tentokrát útočíme na balón doopravdy - vždycky jeden nálet, rychlou střelu z dálky, utíkáme pryč a tak to opakujeme dokola. Předchozí dny nás velitel asi jenom tak připravoval, jak ten útok na balón vypadá a teď seznal, že můžem jít do ostré akce. Když asi při čtvrtém náletu přiletím trošku blíž a balón dorážím, bouchne při odpoutávání něco vedle letadla a najednou přes krev skoro nevidím. I tak se mi daří najít letiště a přistát. Do nemocnice mi posílají kříž a konečně započítávají balón - asi proto, že to viděl velitel a 1. wingman.

12. den - po pár dnech nemocnice a špatného počasí znovu vyrážíme. Kdo by to byl řek - offensive patrol. Nacházíme nepřátelské letiště a velitel se vrhá na dva Nieuporty 17 (hned v novém provedení GBR). Celkem úspěšně se naháním s jedním, zatímco kolegové se starají o druhého. Dokonce se mi zdá, že ten můj už pouští trošku víc páry než na začátku, když najednou prásk! a zase rudý tunel. Nějak to dotáhnu na základnu. I když sedím na zemi s vypnutým motorem, statistika si myslí, že jsem pořád ve vzduchu. Následuje nemocnice a další propad v seznamu pilotů.

Takže odpovědi na moje včerejší otázky ohledně kariéry jsou asi tyhle:
- je dobré následovat velitele, jednou nás do boje dovede
- aby se zničený cíl započítal, musí ho vidět nějaký svědek (nebo to byla chyba statistik, stejně jako s tím nepřistátým letadlem)
 
WT_Flan
Mno, ja vedouciho vetsinou nasleduju. Ono to AI ma nekdy az fenomenalni bystrozrak, takze pokud se nekde siroko daleko objevi nepritel, on ho objevi, na rozdil od mne. Takze jakmile zacne podivne manevrovat, nebo najednou vezme drahu mimo kurz, je dobre se mit na pozoru.
Ale v posledni verzi se zase projevuje balonova demence, takze kolikrat radsi balon odprasknu, aby vedouciho neiritoval. Je schopny se i v puli cesty domu otocit a zase letet ke stazenemu balonu, ktery stejne nakonec necha na pokoji. Takze odbachnout a je pokoj.
 
313_123
pokud je balon stažený na zem nezapočítává se do stat (zápálen až na zemi)
občas ale jen opravdu hodně občas jo, na sistém jsem nepřiše

veliteli se dá mávat rukama
když tě uznaj hodným velení občas tě i někdo poslechne

pokud jako nevelitel chceš aby vaše procesí letělo dom
prdneš světlici - tuším zelenou
a měli by tě začít kavrovat při návratu (znamenáto poškozen, bez munice letím dom nebo takněco)
to samé se asi očekává i od tebe

no a občas to nějaký zničený cíl nezapočte vůbec
ber to jako simulaci neukecání velitele o jeho zničení
 
LEON
WT_Flan napsal:

Mno, ja vedouciho vetsinou nasleduju. Ono to AI ma nekdy az fenomenalni bystrozrak, takze pokud se nekde siroko daleko objevi nepritel, on ho objevi, na rozdil od mne. Takze jakmile zacne podivne manevrovat, nebo najednou vezme drahu mimo kurz, je dobre se mit na pozoru.
Ale v posledni verzi se zase projevuje balonova demence, takze kolikrat radsi balon odprasknu, aby vedouciho neiritoval. Je schopny se i v puli cesty domu otocit a zase letet ke stazenemu balonu, ktery stejne nakonec necha na pokoji. Takze odbachnout a je pokoj.


Není jednodušší místo fenomenálního zraku občas zmáčknout CTRL+F2 ? Úsměv
 
https://www.rcfree.eu
WT_Horrido
A proč by to měl dělat?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
LEON
Viděl by, jestli velitel má pouze balonovou demenci, nebo skutečně vidí enemáky.
 
https://www.rcfree.eu
WT_Flan
LEON napsal:

Viděl by, jestli velitel má pouze balonovou demenci, nebo skutečně vidí enemáky.


Ale o tom tom preci vubec neni..

Kdyz otoci vedouci zpet , muzu se sebrat a kaslat na nej, a nebo letim taky, protoze co kdyz tentokrat zmercil neco jineho ??? Btw., to uz jsem taky zazil.
Jednoduse nevedet dokud to sam pak nezjistim na vlastni oci, nebo se dokocne na vlastni kuzi nasledkem nepodivani Ctrl F2 nakonec neritim s rudou mlhou pred ocima k zemi. O tom to je. Kolikrat me probralo az kdyz mi neco trhalo platno, nebo kuzi.
 
WT_Flan
313_123 napsal:

pokud je balon stažený na zem nezapočítává se do stat (zápálen až na zemi)
občas ale jen opravdu hodně občas jo, na sistém jsem nepřiše



Mam jich uz par na konte v Bloody April a myslim, ze vsechny byly oddelane na zemi. A vsechny "z donuceni" , protoze uz jsem to nervove nedaval, kdyz se vedouci potreti otocil a letel k nemu opet se nejspis jen podivat Úsměv
 
LEON
WT_Flan napsal:

LEON napsal:

Viděl by, jestli velitel má pouze balonovou demenci, nebo skutečně vidí enemáky.


Ale o tom tom preci vubec neni..

Kdyz otoci vedouci zpet , muzu se sebrat a kaslat na nej, a nebo letim taky, protoze co kdyz tentokrat zmercil neco jineho ??? Btw., to uz jsem taky zazil.
Jednoduse nevedet dokud to sam pak nezjistim na vlastni oci, nebo se dokocne na vlastni kuzi nasledkem nepodivani Ctrl F2 nakonec neritim s rudou mlhou pred ocima k zemi. O tom to je. Kolikrat me probralo az kdyz mi neco trhalo platno, nebo kuzi.


U on-line to beru, tam mají na serveru podmínky všichni stejný, ale nikdo mě nepřesvědčí, že počítač u svých AI letadel nečítuje, tak proč se nepodívat přes CTRL+F2 taky, co ten velitel vlastně viděl...
 
https://www.rcfree.eu
WT_Flan
Proti pocitaci je to vzdycky proti cheatu. Jde o to jak moc, zejmena subjektivne. Nekdo pak hrabe na Ctrl F2 a nekdo v te same situaci ne. Mne by to halt kazilo hru Úsměv
 
kvitek
Tak kariéra mi celkem rychle skončila, páč jsme přezbrojili na Albatrosy II, který zatím nemám.
Na truc jsem začal lítat to samé za spojence - Nieuport 17 by mi snad mohl chvíli vydržet, když i můj velitel lítá ještě na N11 Šklebící se.

Mám ale jiný problém - nějak mi to nechce registrovat letové hodiny - správně se počítá počet odletěných misí, občas mi to přizná i ten balón, ale v hodinách mám pořád 00:00:00.

Může to být tím, že mi z letiště nestřílí světlici jako že můžu přistát? Dá se to nějak spustit? Zkoušel jsem nízký průlet na pádovce, aby měli čas si prohlídnout kokardy, střílel jsem po hangárech bílý a zelený, ale furt nic. Jaká je správná procedura?
 
Bierglass
kvitek napsal:

Tak kariéra mi celkem rychle skončila, páč jsme přezbrojili na Albatrosy II, který zatím nemám.
Na truc jsem začal lítat to samé za spojence - Nieuport 17 by mi snad mohl chvíli vydržet, když i můj velitel lítá ještě na N11 Šklebící se.

Mám ale jiný problém - nějak mi to nechce registrovat letové hodiny - správně se počítá počet odletěných misí, občas mi to přizná i ten balón, ale v hodinách mám pořád 00:00:00.

Může to být tím, že mi z letiště nestřílí světlici jako že můžu přistát? Dá se to nějak spustit? Zkoušel jsem nízký průlet na pádovce, aby měli čas si prohlídnout kokardy, střílel jsem po hangárech bílý a zelený, ale furt nic. Jaká je správná procedura?


reinstalŠklebící se
 
kvitek
No a kromě reinstalu? Nebyla by tam ještě nějaká podpultová rada?
Resp zpět k mé otázce: jak má normálně fungovat přistání - co je trigger pro udělení povolení k přistání?
 
WT_Horrido
To že proletí aktuální velitel posledním plánovaným bodem letu. Nicméně i při přistání "bez povolení" se bez problému započítává doba letu a dosažené úspěchy. Jediný problém může nastat pokud je přerušeno spojení se serverem...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
313_123
na rovinu - fixluju
a přistávám na letišti které je nejblíž frontě
(světlici střílí jen domovské letiště)
započítá ti to jako přistání na domovském, ale pššššt
(v kar. o ceny blodyapril na vzdálenějším páč na domovském samajama - asi bug na mapě, zapoměli zválcovat)

na reinstal se vyprdni je tam někde (bud v menu / adresář hry)
tlačítko (myslím) recovery - tuhle jsem prováděl (časté pády hry)

v kariéře mě tuhle taky vyhodnotil čas letu jako 0.00
tudíž se to holt občas asi stane
je to už přez rok pořád beta Šklebící se
 
j4ck41
WT_Horrido napsal:

To že proletí aktuální velitel posledním plánovaným bodem letu. Nicméně i při přistání "bez povolení" se bez problému započítává doba letu a dosažené úspěchy. Jediný problém může nastat pokud je přerušeno spojení se serverem...


anebo jeste povel Return to Base - kdyz je velitelem hrac
 
BP_Madvlk
http://riseofflight.com/maintainace.htm - neví někdo něco víc ?
 
Rumcajs
Dnes má být 1030b. V pátek jim to nevyšlo.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-05-2024 10:25
Akutní máte někdo fotku Spitfiru 313.SQN s invazními pruhy? A mohl bych ji vidět? Nemám jedinou ...

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

34,911,437 návštěv