May 18 2024 17:37:08
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 1
Ajvn

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
nVidia Transparency AntiAliasing a dalsi radosti...
WT_Horrido
Je to tak, celé je to vyrobené v Photoshopu. Prostě jsem ten hrozný pohled pravdě do tváře neunesl. Ve skutečnosti vypadá obraz takto:

[img]http://www.wtigers.org/extra/fotrue.jpg[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
310_Podrs
Cheatere! Naštvaný Takhle viditelný doty mít! Styď se! Šklebící se
 
http://www.310raf.com
Jirka
WT_Horrido napsal:
Je to tak, celé je to vyrobené v Photoshopu. Prostě jsem ten hrozný pohled pravdě do tváře neunesl. Ve skutečnosti vypadá obraz takto:



Jojo, i Photoshop umí zázraky. Stejně jako Google Šklebící seŠklebící seŠklebící se
 
311_Tank
Me je celkem sumak jestli to vypada dobre nebo jeste lip, hlavne aby to nepadalo a byly videt doty Úsměv

A mam pocit ze zrovne AA viditelnost vzdalenejch dotu stejne jako velky rozliseni docela srazi.
 
clone9cz
311_Tank napsal:
A mam pocit ze zrovne AA viditelnost vzdalenejch dotu stejne jako velky rozliseni docela srazi.


jo jo, ja si taky muslim, ze kdyz je zapnute AA s jednim cernym bodem na modrem pozadi, tak ho to predela na sedivomodry a vidite prd doty

... a o tom to je, stahnout grafiku na uroven devadesatejch let a radit jako cerna ruka
Mrknutí
 
http://www.wwii-illusion.net
Valec
von Pavel napsal:
022708_core_dll.txt
1)Zvýšené vyhlazení říčních břehů a bílých čepic (pěny) na vlnách.
vyhlazení pěny pracuje jen pro karty nVidia v režimu vody=2.
Nebude pracovat u karet ATI kvůli problémům ATI drivery.
2)Letecké základny a dalších objekty blikájí.
Zjistili jsme, že zapnutím Antialiasingu se to velmi zredukuje.
Testováno při 4xAA
3) Opravený režim anizotropie pro objekty.
Nyní bude úroveň anizotropie pro objekty nižší. Doporučujeme zapnout aniso v il2config.ini,
nebo nastavit TexMipFilter=3

2_409beta_dlls.zip
Změny ve srovnání s 4.09b core
Pokusili jsme se zredukovat zamrzání
- Výpočet mlhy byl přesunutý z CPU do GPU (pro silné GPU a slabé CPU) Poznámka: Zde se může objevit chyba. Pokud si všimnete jasně červené probleskování, prosím zaznamenejte stopu.
- Pro řadu nVidia 8800 přidělená paměť pro texturu vody byla snížena na 16MB bez ztráty kvality.
- A byla objevená chyba ve water=3, režim water=4 poskytuje vodu rychlejší
- Zvýšené vyhlazení geometrie vody na povrchu (pod 15m nadmořské výšky)
- Opravena stará chyba kde různorodé textury by mohl být nahrazeny texturou země (sluneční odraz na vodě by mohl zežloutnout)
- LandGeom=3 mód byl optimalizován – zmenšená potřeba paměti (o 25% méně)
- Zlepšené filtrování textur v dálkách – redukováno "chvění" textur podél řeky.
- Odstraněny stromy, které rostly ven z vody na nových mapách.
Uvítal bych zkusit nový DLL na různých režimech, dokonalých a nedokonalých módech, water=0,1,2,3,4 a ForceShaders 1x=0,1; LandGeom=2,3.
O co je rychlejší aktuální verze DLL v porovnání s 4.09b?
Také, jestli uvidíte modré body na letadle z externí kamery (screenshoty na fórech), prosím pošlete mě ntrk soubor a váš conf.ini
Instalace DLL's.
V hlavním IL2 složce -
Přejmenujte aktuální il2_corep4.dll
Přejmenujte aktuální il2_core.dll
Rozevřete nový DLLs IL2 Main složky.

2_core_dll_090208.rar
Opravená barva lesa a snížen kontrast na jeho okraji.
Opravená (komplexnější) linka vody na břehu řek a na pobřeží.
Nastavení Anizotropního filtrování v IL2 sníženo na menší úroveň anizotropie.
Pokusili jsme se snížit blikající zrcadlení vody na nastavení =2
Téměř úplně přepsaný render země v shaders 2.0. ATI kartách by se měl zvýšit výkon.
Změněn režim filtrování na okraji lesa pro redukci blikání. Možná mírná FPS ztráta v blízkosti lesa.

core_dlls_021508.rar
Nová verze, 15. 02. 08
1) Opravená chyba s mlhou rovnoběžně blízko u země v nízké poloze – modré trojúhelníky.
2) Zlepšené vyhlazení říčních břehů a pracuje pouze v landGeom=3
Stejné možnosti jsou dostupné na mořském pobřeží, rád bych znal váš názor, zda to je potřebné nebo ne anebo by se to mělo udělaný jinak.
3) Mám velkou prosbu, kdo vlastní ATI karty, podívejte se prosím podrobně na chyby (jsou - li nějaké)


Zpětné informace, například stopy, conf.ini, screenshots je velmi uvítám!! Pošlete na pf@1c.ru
Ktere knihovny se maji teda nainstalovat.Dik za radu.
Upravil/a Valec dne 15-06-2009 19:38
 
Paulus
Pro "Valec"

Je těžký říct, která verze core dll je lepší. Chce to individuálně vyzkoušet, která ti na tvé nastavení IL2 vyhovuje nejlépe.

Vyzloušel jsem věchny.
Používám patch 409beta a nejvíc mi vyhovovala verze:
"core_dlls_021508.rar
Nová verze, 15. 02. 08"
 
Panek
clone9cz napsal:
311_Tank napsal:
A mam pocit ze zrovne AA viditelnost vzdalenejch dotu stejne jako velky rozliseni docela srazi.


jo jo, ja si taky muslim, ze kdyz je zapnute AA s jednim cernym bodem na modrem pozadi, tak ho to predela na sedivomodry a vidite prd doty

... a o tom to je, stahnout grafiku na uroven devadesatejch let a radit jako cerna ruka
Mrknutí

Já mám grafiku na úrovni roku 2000 a vidím doty hůř než dříve. Jediné co se změnilo je, že letadla jsou tak hranaté až hrůza a letiště vidím v dálce i skrz mraky.

Vyměnil jsem 6600GT za 8400GS Smutný
 
Wardog
Někde jsem tady už o tom zmínku našel,ale přece jenom se ještě zeptám:
Do nedávna jsem měl v počítači postarší Ati 9700.

Teď mám trošku jinej počítač a v něm nVidia 8500 GT.Výkon šel samozřejmě nahoru,už si můžu dovolit Perfekt zobrazení krajiny,ale i když jsem postupoval podle Horridovo návodu a zkoušel různé hodnoty AA a AF,tak mám pobřeží a břehy řek v dálce hodně zubatý (tak jako je to na obrázcích z tracku Black death tady v tom vlákně nademnou).

Na to si u mojí bejvalý Ati 9700 nevzpomínám,že by to tam tahle bylo.A to jsem si mohl dovolit jen 2xAA a 4xAF aby to uspokojivě chodilo.

Je to vlastnot zobrazování nVidií,která se nedá odstranit,nebo je na to nějakej fígl?
 
WT_Pedropan
ATina tohle proste umi lip...Smutný
 
http://www.wtigers.org/
AMP
Wardog napsal:
Někde jsem tady už o tom zmínku našel,ale přece jenom se ještě zeptám:
Do nedávna jsem měl v počítači postarší Ati 9700.

Teď mám trošku jinej počítač a v něm nVidia 8500 GT.Výkon šel samozřejmě nahoru,už si můžu dovolit Perfekt zobrazení krajiny,ale i když jsem postupoval podle Horridovo návodu a zkoušel různé hodnoty AA a AF,tak mám pobřeží a břehy řek v dálce hodně zubatý (tak jako je to na obrázcích z tracku Black death tady v tom vlákně nademnou).

Na to si u mojí bejvalý Ati 9700 nevzpomínám,že by to tam tahle bylo.A to jsem si mohl dovolit jen 2xAA a 4xAF aby to uspokojivě chodilo.

Je to vlastnot zobrazování nVidií,která se nedá odstranit,nebo je na to nějakej fígl?

Mně pomohl " nHancer" MrknutíMrknutí
 
http://311raf.com/cs_wing_hangar.php
WT_Flan
Napodobne. nH ty zubaty cary velmi slusne zlikvidoval.
 
XXX_Dazz
VGR_AMP napsal:
Mně pomohl " nHancer" MrknutíMrknutí


Čo to také ???Zamračený

Edit: tak už vím, ovšem sám o sobě to nHancer asi nezlikviduje,
pokud to dobře chápu tak nHancer je pouze nástavba nad ovladačem a tím pádem záleží na nastavení.

Hoďte tady jaké máte nastavení v nHanceru, pokud možno všech položek, které nHancer nastavuje.
Upravil/a XXX_Dazz dne 18-06-2009 08:51
 
WT_Flan
Dazzi, koukni do emajlu...pokud ten mail co mas tu na svk v profilu funguje...
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,903,906 návštěv