Ohledně navádění bombrů si myslím, že není vubec problem zapojit i je - pokud se dokáží správně identifikovat - což by teoreticky měl dělat navigátor v bombru
Nicméně to že LW měli pozemní navádění mi nepřipadá nějak špatné nebo jinak poškozující specku. Prostě to příště domluvíme lépe.
To Hoper - ano min jeden dot byl mimo mapu...ale jenom pulkou era...druhá byla bohužel vidět - bral to ZV směrem po hornim okrají a jeho letoun byl stále částí na mapě. Takže pešek. Namítat snad lze jen to, že při takovémto početním obsazení to bylo zbytečné.
Pokud budete chtí pokračovat v těchto nočních hlídkách - mužeme kdykoliv...i třeba jen s jednou stranou jako intruders. (což do roku 1943 bylo vlastně nad kanálem běžné.)
Dosd dobrý byl pocit pozemního návrodčího, který ve své DC47 slyšel jekot brzd nepřátelských Ju88 padajících na Londýn a kvičení bomb...rovněž následné honičky nad jeho hlavou byly užasně zvukomalebné (několikrát se totiž navázání stíhači přehnali nad mojí hlavou aby o pár kilo/metru dále zahájili střelbu.)
RAF rozhodně nesměla nad nepřátelské uzemí a povinností PRO bylo na to pilota neustále upozornovat. Každopádně když sem viděl překrývající se kontakty jak se vláčí přes celý kanál aby ho nakonec museli pustit bylo to smutné. Cítil jsem s vami.
Hopřiku to že ste byli odvoláni na jiný cíl bylo tím, že před vami (tj. vaš bližší cíl) byl jiný Cantap. A jelikož ste měli horší pozici vučí cíli byly ste odvolání na jiný cíl, který to právě bral při horním okraji mapy. Kdybych vás tam nechal déle už byste ho nechytli.
A vubec..co se tady omlouvám - návodčí řekl a pilot udělá
jinak i přestože někteří evidentně nečetli pravidla nočního stíhání pro práci s radarem se to velmi rychle vykalibrovalo a pak už to bylo opravdu super. Příště by to jen chtělo větší obsazenost v cílech a opravdu načasovat samostatné pruniky po celou dobu hlídky - pak by se ukázalo to správné zahlcení obrany.
My s AMPikem jsme to meli hooodne kratky ... letime na jih, pak jihozapad, pak od pulky Kanalu pronasledujeme kontakt kterej miri na Londyn ... hledame ho a nachazime o hodne vejs ... u Londyna jsme ho dostoupali a ve snaze ho zase neztratit to AMPik poslal za nim do dajvu ... Beau NEMA rad dajv ... do Temze jsme dopadli stejne s bombama naseho cile (akorat jedna skoncila na nabrezi) ... v tu chvili bombardovalo dalsi JUcko, ktery uz trefilo 2 haly a nez jsem se odpojil tak si chudinky londynsky rybicky uzili dalsi velkonemecke darky
VGR_Lekk napsal:
...
To Hoper - ano min jeden dot byl mimo mapu...ale jenom pulkou era...druhá byla bohužel vidět - bral to ZV směrem po hornim okrají a jeho letoun byl stále částí na mapě. Takže pešek. Namítat snad lze jen to, že při takovémto početním obsazení to bylo zbytečné.:|
mno, minimálně za jedním jsme šli dvě minuty mimo mapu. A stále severním směrem. Koukal jsem na hodinky, abych věděl, kdy točit zpět a kdy očekávat okraj mapy... Ale neřeším to, jen jsem to poznamenal :)
VGR_Lekk napsal:
Hopřiku to že ste byli odvoláni na jiný cíl bylo tím, že před vami (tj. vaš bližší cíl) byl jiný Cantap. A jelikož ste měli horší pozici vučí cíli byly ste odvolání na jiný cíl, který to právě bral při horním okraji mapy. Kdybych vás tam nechal déle už byste ho nechytli.;)
A vubec..co se tady omlouvám - návodčí řekl a pilot udělá:D
vůbec se neomlouvej, mne jen zajímalo, co to tam bylo :))
VGR_Lekk napsal:jinak i přestože někteří evidentně nečetli pravidla nočního stíhání pro práci s radarem se to velmi rychle vykalibrovalo a pak už to bylo opravdu super. Příště by to jen chtělo větší obsazenost v cílech a opravdu načasovat samostatné pruniky po celou dobu hlídky - pak by se ukázalo to správné zahlcení obrany.;)
ehm... :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
No já bych ještě měl takovou malou poznámečku , jestli by to byl problém ( možné způsobení lagů ) umístit na cíl nějaké auta nebo něco , ať se to neháže napazblik . Měl jsem obavy až začnou hořet INC , ale ani cuk .
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.