September 21 2018 21:45:42
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,606
· Nejnovější pilot: Coffin Corner
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Bell P-39 Airacobra
606_Tempik
Největší studnicí nepřesností jsou pamětníci, kteří na něco vzpomínají Úsměv
 
http://no606.ic.cz/
313_OTU_oblak
Tempíku, oni přece všichni lžou....Šklebící seCool
 
Hoper
Oblaku, tady nejde o lhaní, v jejich letech...

Zrovna před chvílí jsem přihodil do TV další inetový kanál + nějakou ruskou TV. A v jejím archivu našel pořad o Maresjevovi. Byl tam i rozhovor s dědulou, který lítal jako vedoucí Maresjeva po tom, co opět začal létat. A stál před La-7 a mluvil, že na "téhle La-7FN jsme oba létali"...

Mně šlo o to zjistit, jestli náhodou Q verze nebylo něco jako Jak-1 vs Jak-9 ...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
home.tiscali.cz/cz470266/hamster.gif
 
313_OTU_oblak
Hopere, chápu to, to bylo myšleno ironicky.
 
jirik
Mezi proprietami, které byly z Airacobry demontovány prý patřil i pisoár. Takže úspora hmotnosti mohla být opravdu docela znát. Úsměv
 
Topper-Czech
Když už jsme u té Kobry, doporučíte i nějakou monografii, nejlépe v knižní podobě? Může být i zahraniční provenience.

Pokukuju po této publikaci ( viz obrázek ), ale najdu tam něco, co jinde není ( mám monografie od AJ pressu a Vašuta ) ?

[img]http://www.press.sk/sub/press.sk/images/shop/product/bell_p_39_aircobra.jpg[/img] is not a valid Image.
 
http://www.e-airport.wz.cz
1stCL_Fucida
Toppere, mrkni na TENTO Farkyho článeček, dole má napsané zdroje Úsměv.
forum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bos_gold_en.pngforum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bok_gold_en.pngforum.il2sturmovik.com/uploads/team_icons/bobp_gold_en.png
Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt.
 
Topper-Czech
Díky díky, je tam toho dost Mrknutí
 
http://www.e-airport.wz.cz
Tapi
Pro zájemce něco o 37mm kanónu M4, který se na Airacobrách používal, a jeho srovnání s německým BK 3,7 stejného kalibru:
http://www.luftsc...cz/?p=3653
_____________________________________
http://www.luftsc...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
Vladimir
Jinak Votobia vydala v roce 1996 od Miroslava Šnajdra: AIRACOBRA V AMERICKÝCH SLUŽBÁCH USAAF 1941- 1944
Detailní popis stíhacích letounů americké řady Bell P-39 Airacobra s podrobnou charakteristikou nasazení v bojích 2. světové války.
 
Zifi
Kdyby někdo chtěl mám to v PDF i první díl monografie od AJ-Pres
 
veikso
Per to do nás.
 
magot
Tapi napsal:

Pro zájemce něco o 37mm kanónu M4, který se na Airacobrách používal, a jeho srovnání s německým BK 3,7 stejného kalibru:
http://www.luftsc...cz/?p=3653


to je nějakej renonc Tapi, né?
Ten 75mm kanon byl typ M4 a montoval se do B-25G. P-38 měla dvacítku ..
(byly pokusy vyzbrojit čtveřicí těchto kanónů jednu z verzí P-38 Lightning, ale nakonec dostala přednost varianta s jedním 75 mm kanonem M5 a dvěma .50 cal kulomety).

 
Tapi
The experimental XP-58 "Chain Lightning" was a larger, more heavily armed version of the P-38 Lightning equipped with quadruple M4 cannons instead of M2 heavy machine guns in its nose. Its original purpose (like the German Bf-110) was to destroy formations of bombers, but it was later re-envisioned as a ground-attack plane. The drooping arc of fire was unfamiliar for American pilots, and the four M4s were replaced with a single 75mm M5 cannon and a pair of .50 heavy machine guns.

Zdroj: https://en.wikipe.../M4_cannon

Neověřoval jsem to nicméně v jiných zdrojích (tak nějak jsem důvěřivý k wiki Úsměv Pokud je to blbost, rád udělám korekci...

Doplnění: podle tohoto článku https://en.wikipe...=165615586 jeden z těch XP-58 ten 75 mm kanon zřejmě měl...
Upravil/a Tapi dne 09-03-2018 19:44
_____________________________________
http://www.luftsc...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
magot
No jednak se nejednalo o P-38 ale o P-58 (XP-58), což není to samé a za druhé nenašel jsem jediné foto či video že by to kdyby bylo namontováno na P-58.
(tím nechci říct že to neexistovalo minimálně v jednom prototypu, ale wiki může být nedůvěryhodný zdroj.)
P-38 je příliš křehká platforma na takovou těžkou zbraň imho ..

Celkem by mě to zajímalo jak to asi vypadalo, prej to mělo bejt v nose ..
Upravil/a magot dne 09-03-2018 20:17
 
Tapi
magot napsal:

No jednak se nejdenalo o P-38 ale o P-58 (XP-58), což není to samé a za druhé nenašel jsem jediné foto či video že by to kdyby bylo namontováno na P-58.
(tím nechci říct že to neexistovalo minimálně v jednom prototypu, ale wiki může být nedůvěryhodný zdroj.)
P-38 je příliš křehká platforma na takovou těžkou zbraň imho ..

Celkem by mě to zajímalo jak to asi vypadalo, prej to mělo bejt v nose ..


Opravil jsem formulaci, díky. Naprosto souhlas, taky si neumím předtavit něco, co se podobá P-38 a má v gondole takovej 75 mm "krám" Šklebící se
Zřejmě to měli jen v jednom prototypu toho XP-58 (v článku jsem to uvedl jen jako zajímavost).
_____________________________________
http://www.luftsc...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
magot
našel jsem jen tohle
www.anigrand.com/images/items/AA2038_XP-58/AA2038_XP-58_real_4.jpg
 
Tapi
Jo to bude ono. Nemáš ten obrázek ve větším rozlišení, aby bylo možné přečíst popisky?
_____________________________________
http://www.luftsc...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
magot
Nemám. Taky je možné že šlo "pouze" o 37mm kanon ..
 
Zifi
veikso napsal:

Per to do nás.


Na netu se dá v pdf sehnat prakticky všechno https://uloz.to/!...wnload-rar
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-09-2018 20:10
S tím rozhodně ne. Ideálně bych volil ASP Explorer, který má jeden z největších doskoků. Jestli vůbec není na prvním místě.

21-09-2018 14:29
Tak já na tu s planetu s jakem teda nepoletím..

20-09-2018 23:50
To je jedna z těch se spešl zbožím? Na tu lítám taky, někdy Úsměv Njn, 3/4 hodiny, no... uděláš si quaffe... protože bez quaffe prostě kosmický pilot nelítá! Šklebící se

20-09-2018 22:30
Byl tam kšeft za půl mega. neber to..

20-09-2018 22:07
No ale tos přece musel vidět už na skenu, ne? Ápropos, na cos na tu planetu potřeboval letět? Šklebící se

20-09-2018 14:12
Jsem po dlouhé době zkusil elite: dangerous

20-09-2018 11:47
jaromíre, nepotřebuješ už pauzu od toho lítání Úsměv

19-09-2018 19:07
Vyhněte se planetě V1090 Herculis C 1 C A. Je to přes 1 000 000 Ls daleko od hyperskoku.

17-09-2018 16:38
Poslední tři ovladače jsou dle mého, to nejlepší co kdy Nvidia vydala.

17-09-2018 13:40
To mi připomíná. Měl bych se mrknout kdy jsem naposled aktualizoval Úsměv

10,101,868 návštěv