May 17 2024 02:20:33
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS: Black shark (Ka-50)
MK_KaiN
Open Falkona i Red Vipera mám nainstalovanýho. To že je na naučení, co se týká všech těch hejblat a čudlíků, MFD atd atd, težší to je pravda. Ale lítání samotné je o dost jednodušší.

Ale kampaň má Falkon boží, o tom žádná.
 
606_Temp
Rapiere, zase ale kdyz na tebe leti ta nepratelska raketa a ty vism jaka to je, tak udelas predem naucenou vec a mas ji z krku. V podstate musis na jednu stranu znat jak na kde jakou situaci, ale kdyz uz to vis, tak mas postup: zmackni tlacitko to, to a to + brejkni doleva, ale na druhou stranu te nic nemuze prekvapit. Bud vis, ze to das, nebo vis, ze to nedas.
 
http://no606.ic.cz/
Rapier
MK_KaiN napsal:
Open Falkona i Red Vipera mám nainstalovanýho. To že je na naučení, co se týká všech těch hejblat a čudlíků, MFD atd atd, težší to je pravda. Ale lítání samotné je o dost jednodušší.

Ale kampaň má Falkon boží, o tom žádná.


Jeden z duvodu proc jsem skoncil s letanim Sturmovika online byl fakt ze abych vubec neco sestrelil musel bych:
1) hodne trenovat strelbu offline i online
2) hodne trenovat unikove manevry
= neustale a pravidelne letat, nejlepe nekolik hodin denne aby clovek si nepripadal jako lama, na hardcore serverech....uznavam ze letani mate tezsi ve smyslu neco trefit. Pripadalo mi to jako neustale se udrzovat ve forme=casove velmi narocne. A jeste s nejistym vysledkem.

Koneckoncu uz jsem to rikal drive, netrenoval jsem strelbu ani prilis unik, ale pristani jsem umel dobre. V online kampani jsem se rozbil po navratu jen jedenkrat pri pristani !
 
Rapier
606_Tempik napsal:
Rapiere, zase ale kdyz na tebe leti ta nepratelska raketa a ty vism jaka to je, tak udelas predem naucenou vec a mas ji z krku. V podstate musis na jednu stranu znat jak na kde jakou situaci, ale kdyz uz to vis, tak mas postup: zmackni tlacitko to, to a to + brejkni doleva, ale na druhou stranu te nic nemuze prekvapit. Bud vis, ze to das, nebo vis, ze to nedas.


Tak to je tradicni rozsireny omyl mezi WW2 piloty.
Za prve nikdy nevis jaka raketa na tebe leti, zdali infracervena AIM-9 (tu nedetekuje nic - leda ze zahlednes odpaleni), poloautomaticky navadena radarem AIM-7 (detekuje RWR) nebo automaticka v koncove fazi letu AIM-120 (detekuje RWR). Do toho se jeste bere v uvahu ze AIM-7/AIM-120 muzes navadet na cil skr radar nebo zapnutou rusicku cile (Home on Jam). Ci-li pokud nevypinas rusicku dozvis se o zasahu varovanym pipnutim tak sekundu az tri pred zasahem. Nikdy nevis co na tebe leti, AIM-7 a AIM-120 nepoznas na RWR a taky nevis zdali enemy nevypali jako druhou, blize, ifra AIM-9.
Situace nikdy neni stejna. Ruzne jsou podminky za jakeho vstupujes do BVR/dogfigt boje a vystupujes napr v dogfigtu. Do toho musis odpalit strely ty na enemyho. A pokud mozno prezit jeho utok-y.
Je to poradna alchymie.
O nic lehci nez sestrelit nekoho v Ilovi. Samozrejme novacka sundas ale veteran si te pohlida. Pochopitelne ze kdyz o rakete nevis, sunda te a ani nemrknes okem, o to je to tezsi. Prezit.
Nikdy nevis jestli to das nebo nedas, pri dodrzeni urcite taktiky je sance ze to prezijes. Rozhodne nemuzes moc riskovat, obzvlaste kdyz je protivniku vice.
 
Rapier
606_Tempik napsal:
Rapiere, zase ale kdyz na tebe leti ta nepratelska raketa a ty vism jaka to je, tak udelas predem naucenou vec a mas ji z krku. V podstate musis na jednu stranu znat jak na kde jakou situaci, ale kdyz uz to vis, tak mas postup: zmackni tlacitko to, to a to + brejkni doleva, ale na druhou stranu te nic nemuze prekvapit. Bud vis, ze to das, nebo vis, ze to nedas.


Jeste bych mel pripomenou jednu veledulezitou vec. Ve WW2 mas dlouhy response time (čas na reakci). Mas pred stretnutim cas si lecos promyslet (taktiku). Vidis doty na obloze tak 10-15km od tebe, stoupas tak 5-15 min a pak nasleduje stretnuti kde se jde na zivot a nasmrt. To trva ruzne od nekolika sekund az po nekolik desitek minut.

V modernich simech mas velmi kratky response time . Ikdyz se to na prvni pohled vubec nezda !
Vspujujes do BVR (boj za hranici vizualni dohlednosti rekneme 30-40km) na MACH 1,1 (cca 1200Km/h) v 5-7 km. Protivnik ale taky leti MACH 1,1 priblizne ve stejne vysce. Na cca 20-30Km odpalis poloautomatickou raketu, ubehne sotva minuta, dve....a jste oba na 20-15km, kde zacina boj na hranici vizualni dohlednosti ci-li dogfigt. O pul az minutu pozdeji jste v 10km na dogfigtu. Tam prijdou ke slovu AIM-9 a R-77 infrarakety a pripadne kanony.
Za 3-4 minuty od prvniho kontaktu se situace uplne zmenila. To co bylo 40km je nyni 20-15km a sance na preziti je mensi. Ted jde o to kdo z koho a kdo udela chybu. Pod casovym tlakem se delaji chyby rychleji.
Pri odpalu AIM-9 v dogfightu, ikdyz ji zahlednes pouhym okem budes mit sotva 3-5 sec na reakci po odpaleni do zasahu. Jedina chyba a smazis se v ohnive kouli, v lepsim pripade na padaku....
Cely raketovy dogfigt se obvykle rozhodne do 5 minut. Leda ze po prvni odpaleni protivnikovi AIM-7/120 otocis o 180 a uletis a pak zase o 180 atd,...pak je to hon na kocku a mys. A pevnejsi nervy.
 
1stCL_BlueL
srovnavas neco naprsoto nesrovnatelnyho za WW2 potreboval pilot imho tak 70% sveh ocasu aby letadlo udrzel ve vzduchu a tech 30% an vyhledävani nepritele, u modernich masin je skoro obracene. jednoduse piloti mohou bojovat efektivne nemluve o vecech jako FBW omezovacich uhlu nabehu dalsich vychytavek ktere castecne pilotovi fusuji do rizeni a opravujuji jeho nedostatky
 
czs_scharck
[img]http://avia.russian.ee/foto/ka-50.jpg[/img] is not a valid Image.
Zamračený Vybodněte se už na tryskáče, o těch se "flambuje" jinde. TOHLE . . . má vrtule . . . a hned dvě. ÚsměvCoolCoolVyděšený
Upravil/a czs_scharck dne 22-10-2007 23:08
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
3BAP_Cassius Chaerea
Rapier napsal:
O nic lehci nez sestrelit nekoho v Ilovi.
Jak s kterým ilem, třeba s jednomístným sestřelit emila není problém, ale třeby s ilem typu 3 sundat fokáče a zbraněma v přední polosféře je už náročný sestřel a to ani nemusí bejt ten v tom fokáči moc dobrej.Šklebící seŠklebící seŠklebící se
Ale asi si sestřelování s letadly Iljušinovi kanceláře neměl namysli což.Úsměv
 
Joe Hallenbeck
Rapier napsal:
[quote]Mungo napsal:
[quote]1stCL_Fucida napsal:
A k tomu porovnani jet vs WW2.
Myslel jsem to tak ze IL-2 klade mnohem mensi naroky na skutecnou pripravu pilota na let, neni treba zadna nebo velmi omezena znalost avioniky (hlavne kompas/vario a max. ryhlomer/stav naboju). Take se nemusis zajimat o taktiku jak podletet SAM nebo uletet raketam na tebe odpalenym z jinych letadel.....nezajima te zadny Radar a udaje na nem, neresil zadne submody radaru na pohybujici se cile na zemi a na mori.
IL-2 je ale tezsi v umeni nekoho sestrelit na kanony, ikdyz toto je stejne tezke v LOCK ON nebo Falcon 4.0. A to jsou ve hre stale dogfigt rakety + BVR rakety.
Je pravda ze IL-2 je mnohem vice o streleckem umeni kanonu, schopnosti uhybat (v IL-2 kanonu v LO a F4 raketam) ale zase moderni simy to bohate vyvazuji desitkami informacemi(RWR, datalink, radar) co se na tebe vali a fakt ze ta SAM nebo R-27 de dostihne do pul minuty, ci-li nemas moc casu na vymysleni reseni protiakce.
Ja jsem drive slysel od WW2 komunity ze strileni v LO a F4 je snadne jen se mackaji spouste Úsměv Kdyby to bylo tak lehke je kazdy jet pilot ESO. Fakta jsou uplne jina.. zamerit neco na radaru, udrzet to do zasahu cile a pritom jeste vymevrovat R-77/27 co na tebe leti je dost tezke. Minimalne tak tezke jako sundat nekoho na kanony v Ilovi.


Ja litam oboji, jak roury tak vrtule.

Zapominas na jeden drobny fakt. V Ilovi to neni jen o strileni na kanony, ono je dost tezky vubec neco pred kanony dostat Šklebící se Na zaklade manevrovani nepritele musis ve zlomkach vterin vyhodnocovat situaci a volit vhodne manevry, jinak zaplatis Šklebící se Drobne rozdily ve vykonech jsou tu dost cejtit, kdyz musis tzv. "Na telo" aby jsi nepritele sundal. Rekl bych ze co se tyce zvladnuti "virtualniho pilotniho umeni" je jasne nadrazeny Il2. CO se tyce taktiky boje, pak roury.

Oboje ma vsak svoje kouzlo, a zaroven oboji ma svuj chrakter boje.
313_FlyBoy
RY-C
 
j4ck41
Rapier napsal:Vidis doty na obloze tak 10-15km od tebe,


jo a nekdy je taky nevidis vubec ... az kdyz je 300m od tebe a zdvorile klepe kanonama
 
Mungo
Rapier - nemal by dobry RWR predsa len rozlisit AIM-7 a AIM-120? AIM-7 je poloaktivna a navadzana radarom stihaca, ktory navyse musi byt zapnuty v prislusnom rezime (alebo staci "normalne" ozarovanie?). To by mal RWR takpovediac vidiet.
AIM-120 ma vlastny radar, vlastne frekvencie a rezimy, takze by to mal byt rozdiel.

Vidi tvoj radar bliziacu sa strelu?

Co musi byt sranda su ruske strely stredneho doletu s IR hlavicou - ak su v hre.

Este k tomu porovnaniu - Il ozaj nie je MS Flight Simulator XXXX. Namodelovat kompletnu avioniku, ovladanie lietadla atd., by tiez islo a bolo by to u niektorych masin na par desiatok tlacidiel, o navigacii, vypocte spotreby paliva a pod. ani nehovoriac - ale to zjavne nebol zaujem tvorcov. Dtto plati o planovani trasy, sposobu a smeru utoku na oznameny ciel, krytie a pod. (co uz je horsie).
Aj ked cast z toho a k tomu radar a pozemnu kontrolu by som uvital
 
TCRaven
BS release 6 month, Apache +9, A-10A +9, some craft +9
 
http://airspace.cz
Mungo
To znamena cela seria pocas nasledujucich ~3 rokov?
 
TCRaven
Mě šlo o těch prvních 6 měsíců. To že by měly nový letadla následovat každejch dalších 9 měsíců tu už myslím padlo. "Celá" série nezabere pouze 3 roky, oni maj mnohem větší plány. A podle toho jak jim to vychází, to vypadá tak na 10 let Úsměv
 
http://airspace.cz
Sicher
Na LockOnu mi vadí ty americké hračky co jezdí po nebi jak na horský dráze, nadřazená účinost AMRAAMů a Sidewinderu je taky na poblinkání, ale o více se mi líbí SU-25T, proto jsem si ten placený addon koupil, celý v gold verzi někde za 300Kč. Ta Starforce me sice se*e, nu což, nějak to přežiju. SU-25T je opravdu parádička, moc jsem si vyhrál, bohužel došly kampaně, to holt není nekonečný příběh jako v Ilovi. Nemáte někdo kampaně na SU-25T, které jsem nehrál?Šklebící se

O lítací vlastnosti Ka-50 nemám strach, ale otázka je, co to bude koštovat, zřejmě nebudu mezi prvními kupujícími. Kdyby daly Mi-24 (35), není co řešit, musel bych to mít ihned.
 
Rapier
Sicher napsal:
Na LockOnu mi vadí ty americké hračky co jezdí po nebi jak na horský dráze, nadřazená účinost AMRAAMů a Sidewinderu je taky na poblinkání, ale o více se mi líbí SU-25T, proto jsem si ten placený addon koupil, celý v gold verzi někde za 300Kč. Ta Starforce me sice se*e, nu což, nějak to přežiju. SU-25T je opravdu parádička, moc jsem si vyhrál, bohužel došly kampaně, to holt není nekonečný příběh jako v Ilovi. Nemáte někdo kampaně na SU-25T, které jsem nehrál?Šklebící se

O lítací vlastnosti Ka-50 nemám strach, ale otázka je, co to bude koštovat, zřejmě nebudu mezi prvními kupujícími. Kdyby daly Mi-24 (35), není co řešit, musel bych to mít ihned.


Ono to mas uplne jedno. Ruske stroje a rakety take neletaji uplne koser. Treba takova R-27ET funguje az prilis dobre a na prilis velkou vzdalenost.
Kdyz ji vypustis zamerenou radarem temer na hranici dostrelu, pak radar vypnes, ET leti k cili, respektive do cilove oblasti, letite proti sobe, dostanes se na kratsi vzdalenost, zapnes radar a ET se chytne na cil, prekvapeny souper je pak kaput tak rychle ze te proklina i v hrobe.
Tak ci tak je to jen hra. Trochu realistictejsi Quake. Ostatne jako kazdy sim, IL-2, Falcon 4.0 nevyjimaje. I proto jsem prestal simy letat, uz v nich nevidim nic nez lepsi hry. Skutecna realita sla a vzdy pujde tak nejak bokem.
 
WT_Horrido
Rapier napsal:
Tak ci tak je to jen hra. Trochu realistictejsi Quake. Ostatne jako kazdy sim, IL-2, Falcon 4.0 nevyjimaje. I proto jsem prestal simy letat, uz v nich nevidim nic nez lepsi hry. Skutecna realita sla a vzdy pujde tak nejak bokem.



LOL prispevek tydne
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
LesniHU
Slysel jsem neco o "complete rewrite", coz by posunulo vydani o dalsi rok. Muze to nekdo potvrdit ci vyvratit?
 
Liptow
Sicher napsal:
Na LockOnu mi vadí ty americké hračky co jezdí po nebi jak na horský dráze, nadřazená účinost AMRAAMů a Sidewinderu je taky na poblinkání


A k tomu ta este Messerschmitt vykrutil v Spitovi a Fw190 prestupal v lavocke, co?

Ak nie si schopny vyuzit R-27R/T (ktora na rozdiel od LockOnu v konflikte Etiopia/Eritrea dosiahla skore 0 na 24 odpalov), omnoho lepsiu manevrovatelnost Su/Mig, Schlemm a R-73 s trojnasobnym dosahom oproti neduzivej AIM-9L tak odporucam hrat Raid over Moscow alebo Manic Miner. Btw AMRAAM je v LockOne najviac zmrsena raketa, ktoru popletie aj z kabiny vyhodena plechovka od piva.
 
1stCL_Fucida
Liptow napsal:
....ktoru popletie aj z kabiny vyhodena plechovka od piva.


tak zrovna tohle poplete Bumíka taky Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,889,410 návštěv