May 08 2024 16:33:07
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » DS Asfaltoví Holubi - DISKUSE
 Vytisknout diskuzi
mig_alley_1950 a ine
Panek
Hoper napsal:
rychlost F4U-1A je taky uváděna co by 667 či 671 km/h

a zkuste stavět Korzára co by protivníka Il-10
pak se vám bude dýchat lépěji Úsměv

Přesně F4U tam není co by stíhačka. Toho tam maj chránit ty amerikanské roury.

To už by si zase mohli červení zanadávat, že Il-10 nemá vzádu kanón, ale jen 12mm šidítko. Že teda jako hodně Il-10 létalo s UK ve střelišti.

Prostě se vaří z vody, kterou Oleg málo osolil. To je to samé, jako v dobách co RED neměli létatelné bombery (Pe-2). Udělat strategický nálet v roce 1943 v TB-3 - to je mazec to jo. Šklebící se
Upravil/a Panek dne 10-07-2007 08:17
 
Kurtis
3BAP_Panek napsal:
Prostě se vaří z vody, kterou Oleg málo osolil.

Jenže ono se to taky potom nedá jíst.

Ne, že bych hanil tu mapu. Ani náhodou, já to nelétám. Spíš jsem reagoval na jiné pokusy udělat za každou cenu mapu nebo misi, aniž bych k tomu měl letadla nebo prostředí.
 
Tajpan
Strašné OT: Máme skoro 200 lietatelných strojov z obdobia 1936 cca 1946 , fúru máp z skoro z celého sveta a je to predsa málo. Mrknutí Som zvedavý aké scenáre a planesety do DF máp sa budú vymýšlať , ked príde BoB. ZamračenýÚsměv
 
313_Gryzlov
Tajpan napsal:porovnávaš dve rôzne veci. to čo uvádzaš je správne a lietalo to proti sebe. to čo ale Mungo spomína je správne , lebo to proti sebe nelietalo.
La11 je La7 velmi podobná ale celokovová. A corsár z WWII a corsár z korei je ako keby sa v Kursku 1943 Emila dal do prvej línie proti Lavočke miesto G2.
Corsar z WW2 má cca 660km/h a cca 900m/min.
La7 má 680km/h a cca 1200m/min.
Ale corsar z Koreji má cca 750km/h a cca 1400 m/min.


V jisté monografii se k stoupavosti F4U-1 píše následující:

881 m/min odpovídá maximální vzletové hmotnosti
1180 m/min odpovídá hmotnosti prázdného letounu + pilot + hmotnost provozních pohonných látek.

K stoupavosti 1400 m/min
Neznám bližší podrobnosti, ale nárůst výkonu z původních 2000 HP na 2350 HP a nárůst prázdné hmotnosti z 4074 kg na 4238 kg ukazuje spíše na to, že oněch 1400 m/min bude opět při hmotnosti prázdného letounu + pilot + hmotnost provozních pohonných látek.
 
Tajpan
313_Gryzlov napsal:
Tajpan napsal:porovnávaš dve rôzne veci. to čo uvádzaš je správne a lietalo to proti sebe. to čo ale Mungo spomína je správne , lebo to proti sebe nelietalo.
La11 je La7 velmi podobná ale celokovová. A corsár z WWII a corsár z korei je ako keby sa v Kursku 1943 Emila dal do prvej línie proti Lavočke miesto G2.
Corsar z WW2 má cca 660km/h a cca 900m/min.
La7 má 680km/h a cca 1200m/min.
Ale corsar z Koreji má cca 750km/h a cca 1400 m/min.


V jisté monografii se k stoupavosti F4U-1 píše následující:

881 m/min odpovídá maximální vzletové hmotnosti
1180 m/min odpovídá hmotnosti prázdného letounu + pilot + hmotnost provozních pohonných látek.

K stoupavosti 1400 m/min
Neznám bližší podrobnosti, ale nárůst výkonu z původních 2000 HP na 2350 HP a nárůst prázdné hmotnosti z 4074 kg na 4238 kg ukazuje spíše na to, že oněch 1400 m/min bude opět při hmotnosti prázdného letounu + pilot + hmotnost provozních pohonných látek.

Gryzlove, zase tie moje údaje neber doslovne. Vidíš nedávam skoro žiadne presné údaje, mená, samé cca. Beriem to z pamäti. Mrknutí Viem že tá útočná verzia korejského corsára bola pekná beštia. Niekde som čítal , že dokázala vziať cca 2-tunovú bombu pri rýchlosti okolo 400km/h. A ked to odhodila tak vrrrrrrrrrrr.Šklebící se
 
313_Gryzlov
Neboj Tajpane, neberu to zcela doslovně. Ty hodnoty, které jsem použil nejsou také zcela ověřené . Bafnul jsem první odkaz, který jsem našel.

Shodou okolností se teď trošku přehrabuji v letových výkonech a tak mě zarazila ta stoupavost. Je tam nárůst o dobrých 66%, což by odpovídalo velikému přebytku tahu a to buď za cenu snížení hmotnosti a nebo značného zvýšení výkonu motoru, což se mi nezdálo pravděpodobné.

Ono celkem vzato je to pěkný hokej u všech letadel. Nikdo neví, zda uváděné stoupavosti odpovídají maximálním vzletovým hmotnostem nebo prakticky prázdným hmotnostem. Pak se člověk diví, proč jednou má letadlo stoupavost kolem 800 m/min a jednou 1200 m/min atd.
 
Tajpan
tak to sme na tom podobne. Úsměv
to máš tak, iný zdroj iný údaj, iný zdroj iný údaj, iný autor iný údaj,iná krajina iný preklad, plus rôzne merania a názory. Viz FW190A8 stúpanie od 720m/min až 1100m/min. Je to teda šrot alebo skvelý stíhač?
Iný zdroj, iný autor, iný preklad, iný preklep, iné rôzne druhy, merania iné stúpania v rôznej výške.
A môžeme debatiť do alejuja. ÚsměvMrknutí

 
Mungo
Hoper: Tak este raz a pomaly: Šklebící se
Nelietame skutocnu Koreu a uz vobec nie skutocne bojove misie na vzdialenost stovak kilometrov. Lietame zaprdene pidimapky, kde sa ludia hromadne odhlasuju, ked zistia, ze k cielu maju letiet viac, nez 50 kilometrov. Takze mi urob laskavost a hned na zaciatok skus zacat rozmyslat v intenciach hry a nie reality.
Lebo v realite by cerveni dostali zopar lietadiel a obmedzovac pohybu joysticka Vyděšený

Realita je taka, ze par kamosov nalozi Corsairi a idu utocit na ciele. A tam ich na kusky rozoberie tlupa fakanov s pravou rukou na joy a lavou sa skrabuc na zadku a ja im nemozem poskytnut ziadne krytie, pretoze jedine 2 stroje, ktore mam k dispozicii (F4, P51) su nepouzitelne. Mustang je sice relativne rychly (ale v porovnani s La-7 nic moc), a Corsair ani to nie. Pritom obe masiny rychlo stratia akukolvek rychlost, nedokazu ju nabrat, stupaju ako ladoborec a krutia ako kamion. Vyhlad z nich lepsie nekomentovat.
Inak povedane, mam na vyber alebo nechat kamosov v stichu, alebo "hrdinsky" pridat cervenym dalsi lacny skalp.

Takze nic proti pokusu o Koreu, ale toto je cisty vylov modreho rybnika. Takze si hovorim, zeby mozno stalo za uvahu tam nechat len Corsairy, Ily 10 a turbiny. Oni vrtule aj tak povacsinou lietali sypat to na hlavy chudakom od pechoty.
 
Kurtis
Tajpan napsal:
tak to sme na tom podobne. Úsměv
to máš tak, iný zdroj iný údaj, iný zdroj iný údaj, iný autor iný údaj,iná krajina iný preklad, plus rôzne merania a názory.
...
Iný zdroj, iný autor, iný preklad, iný preklep, iné rôzne druhy, merania iné stúpania v rôznej výške.
A môžeme debatiť do alejuja. ÚsměvMrknutí

GIGA OT: Kdysi dávno jsem se snažil dopídit dvou věcí u tak základního letadla jako je F-16 - hmotnost prázdného letounu a tah motoru.
Strávil jsem měsíc, než jsem napříč všemi bloky dostal výsledky, o nichž jsem si myslel, že jsou správné. A to je F-16 profláklá jako sviňa.

Nedovedu si představit, že by se 60 let po válce někdo dokázal dopídit nečemu přesnému. Pokud to někde mohou mít, tak možná v testovacích/zkušebních ústavech jednotlivých letectev. Tam bych věřil, že se dá najít důveryhodné číslo i s podmínkami měření. V knížkách a na netu je to o ničem ...
 
Hoper
Tajpan napsal:
...Niekde som čítal , že dokázala vziať cca 2-tunovú bombu pri rýchlosti okolo 400km/h. A ked to odhodila tak vrrrrrrrrrrr.:D


"přesněji" 1810 kg pumu při rychlosti 384 km/h
;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
Mungo napsal:
Hoper: Tak este raz a pomaly: Šklebící se
Nelietame skutocnu Koreu a uz vobec nie skutocne bojove misie na vzdialenost stovak kilometrov. Lietame zaprdene pidimapky, kde sa ludia hromadne odhlasuju, ked zistia, ze k cielu maju letiet viac, nez 50 kilometrov. Takze mi urob laskavost a hned na zaciatok skus zacat rozmyslat v intenciach hry a nie reality.
Lebo v realite by cerveni dostali zopar lietadiel a obmedzovac pohybu joysticka Vyděšený

Realita je taka, ze par kamosov nalozi Corsairi a idu utocit na ciele. A tam ich na kusky rozoberie tlupa fakanov s pravou rukou na joy a lavou sa skrabuc na zadku a ja im nemozem poskytnut ziadne krytie, pretoze jedine 2 stroje, ktore mam k dispozicii (F4, P51) su nepouzitelne. Mustang je sice relativne rychly (ale v porovnani s La-7 nic moc), a Corsair ani to nie. Pritom obe masiny rychlo stratia akukolvek rychlost, nedokazu ju nabrat, stupaju ako ladoborec a krutia ako kamion. Vyhlad z nich lepsie nekomentovat.
Inak povedane, mam na vyber alebo nechat kamosov v stichu, alebo "hrdinsky" pridat cervenym dalsi lacny skalp.

Takze nic proti pokusu o Koreu, ale toto je cisty vylov modreho rybnika. Takze si hovorim, zeby mozno stalo za uvahu tam nechat len Corsairy, Ily 10 a turbiny. Oni vrtule aj tak povacsinou lietali sypat to na hlavy chudakom od pechoty.


pokud chceš kupu malých fakanů zastavit sám, pak musíš hledat jinou mapu nebo jiný server
pokud chceš ochránit útočící letadla, budeš muset spolupracovat s alespoň jedním dalším odvážlivcem jako jsi ty
už nevím jak to jinak říci
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Mungo
Mily Hoper,
ja uz ozaj DOPRDELE netusim, ako mam niekomu vysvetlit, ze ked kdekolvek uvazujem nad nejakym bojom, tak vzdy SAKRA vychadzam z rovnakych - opakujem - rovnakych vstupnych podmienok.
Z tohoto dovodu teple rady ako napriklad "mas vacsi vrak - no tak naber pred bojom vysku" pokladam za kraviny, lebo super nema najmensi dovod neurobit to iste. A som zase na zaciatu a v rovnakej prdeli ako predtym, len o 2 kilometre vyssie Cool

Tvoj mungo
Šklebící seŠklebící seŠklebící se

Ergo pokial niekde priletim ako cover utocicich lietadiel (a nikde netvrdim, ze tak urobim sam) a stretnem superovu skupinu, tak nas stale rozoberu na nity a plech skrabuc sa jednou rukou na zadku. A co je horsie, pri tomto planesete tak urobia dokonca aj ked sa pozabudnu a budu sa honit niekde pod mrakmi a my priletime v nejakej rozumnej vyske (2,5-3 km). Odkial beries predpoklad, ze oni spolupracovat nebudu?
Upravil/a Mungo dne 10-07-2007 12:59
 
1stCL_Fucida
Tajpan napsal:
Gryzlove, zase tie moje údaje neber doslovne. Vidíš nedávam skoro žiadne presné údaje, mená, samé cca. Beriem to z pamäti. Mrknutí Viem že tá útočná verzia korejského corsára bola pekná beštia. Niekde som čítal , že dokázala vziať cca 2-tunovú bombu pri rýchlosti okolo 400km/h. A ked to odhodila tak vrrrrrrrrrrr.Šklebící se


Tajpane, když něčím argumentuješ, tak je dobré si to opravdu ověřit..Úsměv
Fw 190 G-8 byly koncem války nasazené s pumou SC 1800, ta vážila přibližně 1800 kg, motor podával výkon max. okolo 2050 PS, možná jen 1730 PS (možná tohle v brzké budoucnosti dohledám). V tomto světle se mi nezdá výkon Corsaira až tak úžasný.

Viz. FW190A8 stúpanie od 720m/min až 1100m/min. Je to teda šrot alebo skvelý stíhač?
Iný zdroj, iný autor, iný preklad, iný preklep, iné rôzne druhy, merania iné stúpania v rôznej výške.
A môžeme debatiť do alejuja.


Ale vůbec nemusíme debatit do aleluja. Stačí, když si někdo dá práci a dohledá správné hodnoty. jenže to není otázka minut, hodin, ani dní. Někdo roky dohledává testy daných letadel a nekouká jen po encyklopediích s jednočíselnými údaji a přesně s nulou grafů.

Přepisy 720 m/min a 1100 m/min naznačují, že jsou to jakési předělávky z anglosaské literatury. Němci výhradně používali m/s.

Zde je do angličtiny přeložený německý graf týkající se základního Fw 190 A-8.

Zde pak Fw 190 A-8/R2 (2x Mk.108), oba dva stroje jsou vyrobené v červenci 1944, nebo později, do té doby Fw 190 používaly plnicí tlak pouze 1,42 ATA, poté 1,58 (první stupeň kompresoru)/1,65 (druhý stupeň) - v grafech je tento zvýšený plnicí tlak, resp. výkon motoru označen šedými poli.

bigjirka:
Nedovedu si představit, že by se 60 let po válce někdo dokázal dopídit nečemu přesnému. Pokud to někde mohou mít, tak možná v testovacích/zkušebních ústavech jednotlivých letectev. Tam bych věřil, že se dá najít důveryhodné číslo i s podmínkami měření. V knížkách a na netu je to o ničem ...


Minimálně o těch nejznámějších konstrukcích se toho dochovaly mraky. Často se informace hledají těžko, ale najít se dají. Často i včetně detailů, jakými jsou povětrnostní podmínky a teploty při daném měření.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Panek
Mungo napsal:
Mily Hoper,
ja uz ozaj DOPRDELE netusim, ako mam niekomu vysvetlit, ze ked kdekolvek uvazujem nad nejakym bojom, tak vzdy SAKRA vychadzam z rovnakych - opakujem - rovnakych vstupnych podmienok.

Tak si sprav náladu v Polsku, kde štuka dožene P-11, se šikovným pilotem ji i ukroutí a ještě jí odstoupá za doprovodu světelných efektů zadního střelce. Vyděšený
Nebo si vlez na nějakou east mapu, kde RED můžou mluvit o skvělé technice, když dostanou proti G2 Jak-7A.
 
Kurtis
1stCL_Fucida napsal:
Často se informace hledají těžko, ale najít se dají.

Ano, ale za jakou cenu?
bigjirka napsal:
Strávil jsem měsíc, než jsem napříč všemi bloky dostal výsledky, o nichž jsem si myslel, že jsou správné.


Ty grafy jsou dobrý. Holt někdo má trpělivost a někdo na to nemá čas ...
 
Hoper
Milý rozvášněný Mungo,

u vás je asi horúco, že ? ;)

Pokud chceš vstupovat do boje s protivníkem za "ideálních" podmínek, hledej jiné servery, případně lítej offline.
Pokud toto nepochopíš, nepomůžou ti ani teplé ani jiné rady.

[img]http://hoper.web.tiscali.cz/hamster.gif[/img] is not a valid Image.[img]http://hoper.web.tiscali.cz/hamster.gif[/img] is not a valid Image.[img]http://hoper.web.tiscali.cz/hamster.gif[/img] is not a valid Image.


ad nespolupracující nepřítel - dle tvého vyjádření "tlupa fakanov s pravou rukou na joy a lavou sa skrabuc na zadku" jsem nabyl představy dětí, majících věk 5-6,5 let, letících tento sim poprvé a sedíc právě na záchodě ;)

myslím, že se nedokážem dívat na tudle mapu ze stejného úhlu pohledu, takže ti dávám poslední slovo (pokud chceš) a já ustupuji :)


PS: Jinak Pánku, to Polsko je hezký příklad ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Mungo
Fucida: Prihliadnuc k tomu, ze Corsair ma prazdnu hmotnost o zhruba 1 tonu vyssiu nez Focke Wulf je to z jeho pohladu viac nez solidny vykon. Este by islo porovnat dalsie vlastnosti ako dolet atd.

Panek: Tu Polsku mapu som hadam v zivote neletel v nicom inom, nez v PZL.11. A Stuky tam mam vcelku rad, pokial mi ich zadny strelec neda headshot (co ale robia radi vsetci zadni strelci) Mrknutí

A kolko ak sa smiem spytat ktora je taka mapa, kde modri maju 109G2 a cerveni vylucne Jak-7A? Poprosil by som aj s planesetom. Ale ak taku vobec najdes, nemal by som nijake namietky, keby to niekto povazoval za nezmysel. Ozbvlast v pripade, keby slo o mapu z 2. 1/2 roku 1943 ...
 
WT_Horrido
Omluvam se za OT, ale toho Fokaca s podvesenou SC1800 bych teda chtel videt.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
3BAP_Cassius Chaerea
Já slyšel že to měli ty foky co se snažili zasáhnout Remagenský most.
 
Panek
Mungo napsal:
Poprosil by som aj s planesetom. Ale ak taku vobec najdes, nemal by som nijake namietky, keby to niekto povazoval za nezmysel. Ozbvlast v pripade, keby slo o mapu z 2. 1/2 roku 1943 ...

AH moc nelétám (nějak nemusím ikony), takže planesety neznám.
Naštěstí vím, že většinou tam mají RED i toho išaka (což není moderní stroj), který si G2 a F4 s pakem za kniplem dá k snídani i s kávou.
Názvy map neznám, ale asi jsem letěl v korzáru tu proti ruským rourám. Vzal jsem plnou nálož bomb a než jsem vystoupal do bojové výšky, tak už se nahrávala jiná mapa. Mrknutí

Já měl stejně rád mapy na CLDS. Smutný
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

34,837,322 návštěv