May 02 2024 21:30:40
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 1
magot

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Spit Mk IXe
Tajpan
1stCL_Fucida napsal:
Tajpan napsal:
možná ty 25lbs, ale jinak klasické devítce jsou Bf 109 s MW50 (G-6/AS, G-14, G-10, K-4) výkonostně jednoznačně nadřazené. Befko má především problém v tom, že narozdíl od Spitfiru se přehřívá Úsměv.

kua ,ale teraz som fakt nasratý. Naštvaný Prečo včera na AH môj SpitIXC 1943 stále hlásil: OverHeat!!!!! Úsměv


Buď jsi měl přídavnou nádrž, nebo bomby, nebo si to jinak nedokážu vysvětlit (možná ještě africká, nebo barmská mapa). Mně Spit IX nehřeje..možná po půlhodinovém stoupání při nízké dopředné rychlosti na plný tah, pak se sníží výkon o 3% a je zase vychlazený Úsměv. Sedni do Tempestu. Ten hřeje..[/quote]
to stúpanie v Normandii.Mrknutí A toho "Typhoona" si odpusti. MrknutíÚsměv
 
Lucka
1stCL_Fucida napsal:
Lucka napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Befko má především problém v tom, že narozdíl od Spitfiru se přehřívá Úsměv.

Podle mého (jistě subjektivního) názoru to není jeho hlavní problém.


Mně na Befku nejvíc vadí rychlé zatuhnutí řízení při středních a vysokých rychlostech.

V Befku létám sporadicky a neumím to s ním, takže téma "Befko" přenechám povolanějším.

Z pohledu pilota Spitfiru vidím hlavní nevýhody Befka v tom, že Spit Befko předčí ve vertikálních i horizontálních manévrech. Samozřejmě hovořím o situaci, kdy schopnosti a zkušenosti obou pilotů jsou přibližně vyrovnané.

Až někdy poletíš ve Spitu IX a budeš mít Befko na 6, vezmi za to a udělej mu před nosem loping. Nedokáže tě následovat a pokud přijme tuhle hru, po druhém lopingu mu sedíš na šesté ty.

Až potkáš Befko a začneš s ním točit v horizontále, nejpozději po 3 zatáčkách o 360 stupňů mu sedíš za zadkem ty.

Až potkáš Befko, které letí o 1000 m výš, tak pokud si tě nevšiml a nezvýší výkon svého motoru na maximum (krátkodobě, jinak to uvaří), celkem snadno ho dostoupáš, doženeš a pověsíš se mu na 6 mírně pod ním tak, aby o tobě nevěděl, ani když se kolem sebe rozhlíží.

A pokud jsi v souboji s jedním Befkem, přiletí druhé a začne ti téct do bot, tak pokud udržíš Spita na větší rychlosti, což u něj není problém ani při poměrně razantních manévrech, máš možnost jim uniknout stoupavou spirálou.

Nemohu si pomoci Fuči, ale pokud hodnotím vzájemné šance souboje Bf-109 kterékoliv verze vs. Spitfire IX, pořád mi jako pravděpodobný vítěz vychází Spitfire.
Upravil/a Lucka dne 29-03-2007 20:06
 
WT_Horrido
Lucka napsal:
Výkonnostně jednoznačně nadřazené rozhodně nejsou. Pokud letím v devítce a potkám kterékoliv tebou jmenované Befko, nemám s ním v 8 případech z 10 větší práci.


Mozna by bylo dobre potkat z tech 10 alespon jednoho kdo umi 109 pouzit. Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Lucka
WT_Horrido napsal:
Lucka napsal:
Výkonnostně jednoznačně nadřazené rozhodně nejsou. Pokud letím v devítce a potkám kterékoliv tebou jmenované Befko, nemám s ním v 8 případech z 10 větší práci.


Mozna by bylo dobre potkat z tech 10 alespon jednoho kdo umi 109 pouzit. Úsměv

To jsou ty dva případy z deseti Úsměv
 
Lavo
Lucka napsal:



Až někdy poletíš ve Spitu IX a budeš mít Befko na 6, vezmi za to a udělej mu před nosem loping. Nedokáže tě následovat a pokud přijme tuhle hru, po druhém lopingu mu sedíš na šesté ty....



Velmi zaujimava a sebavedoma taktika , aka skoda , ze som sa s nou este u pilotov Spitov nestretol..a pravdu napisuc , si ju ani neviem dobre predstavit v tejto,tu popisovanej verzii....
 
Lucka
Lavo napsal:
Lucka napsal:



Až někdy poletíš ve Spitu IX a budeš mít Befko na 6, vezmi za to a udělej mu před nosem loping. Nedokáže tě následovat a pokud přijme tuhle hru, po druhém lopingu mu sedíš na šesté ty....



Velmi zaujimava a sebavedoma taktika , aka skoda , ze som sa s nou este u pilotov Spitov nestretol..a pravdu napisuc , si ju ani neviem dobre predstavit v tejto,tu popisovanej verzii....

Noooo.....oni se taky většinou nestačí divit vlastním očím Šklebící se

Vtip je v tom, že nikdo nečeká, že udelám takovou na první pohled hovadinu. Už to praktikuji dlouho a příležitostně ti to beze všeho předvedu.
 
1stCL_Fucida
Problém je, že to vyjde jen ve čtyřech případech z pěti. V pátém stihne 109ka/190ka na stoupající letadlo předsadit a to je v téhle fázi manévru zcela bezbranné. Nehledě na to, že Spitfire nemá zase takovou převahu v zatáčce, aby si mohl být 100% jistý tím, že tohle zvládne bez ztráty kytičky.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Lucka
1stCL_Fucida napsal:
Problém je, že to vyjde jen ve čtyřech případech z pěti. V pátém stihne 109ka/190ka na stoupající letadlo předsadit a to je v téhle fázi manévru zcela bezbranné. Nehledě na to, že Spitfire nemá zase takovou převahu v zatáčce, aby si mohl být 100% jistý tím, že tohle zvládne bez ztráty kytičky.

Fuči, tys to zkoušel! Přiznej se dobrovolně!! Šklebící se

Ano, je to tak, jak říkáš. Stává se mi a při mém posledním letu na Spitfiru dokonce zase po delší době stalo (sakra Šklebící se ), že to ten pilot buď znal, nebo jsem dobře neodhadla okamžik, kdy to provést. Předsadit stihnul a.....v mžiku jsem byla bez křídla. Ale i tak, když uvážíš, že to je obrana v situaci, kdy máš Befko za zadkem, neznám manévr s lepším % úspěšnosti.
 
Joe Hallenbeck
Lucka napsal:

Až potkáš Befko a začneš s ním točit v horizontále, nejpozději po 3 zatáčkách o 360 stupňů mu sedíš za zadkem ty.



Tak s timto na zaklade vlastnich zkusenosti nemuzu tak uplne souhlasit.

Potkal jsem par Fricku, kteri na sve G6(ruznych verzich) dost dobre kroutili za mym SPitfirem MkIX a nejenom mym. Nekolikrat jsem o tom psal. Je fakt Luci ze Spit neni uplne tak nadrazeny jak by se sluselo, staci Befko ktere ma poloprazdnou nadrz a byl jsem neprijemne prekvapen jeho kroutivosti. Šklebící se

Dokonce i chlapy z Letky 13 maji mezi sebou par neprijemnych krouticu, rozhodne doporucuji si s nima zabojovat, kdyz jsem se s nima potkaval na WT (tusim) tak krouceni byl pro me dost adrenalinovy sport. Cool Mrknutí
313_FlyBoy
RY-C
 
Joe Hallenbeck
1stCL_Fucida napsal:
souboje Bf 109 G-6 a Spitu IX je nepříjemný z jednoduchého důvodu - Befko neuletí, neustoupá a neutočí (a to v žádné výšce).


Utoci, Bretis mi to kouzlo u piva prozradil, jak se to da Vyděšený
313_FlyBoy
RY-C
 
Joe Hallenbeck
1stCL_Fucida napsal:
letíš v nejblbuvzdornějším letadle, jaké kdy kdo postavil Úsměv.

Co já vím, tak v Fw 190 je třeba dávat si největšího bacha na to, že se ten Spitfire prakticky nedá přehřát, natožpak uvařit, že v zatáčkách ztrácí málo energie (jako všechny Spity), že jeho výzbroj je přesná i na větší vzdálenosti (Hispanos rulezz), že optimální výška boje v něm je ve 3km a pak ve výškách nad 7km (a taky je dobré se vyhybat nízké výšce, protože tam je Spit pomalý)..nu a že je to velmi velmi velmi slušný stroj na BnZ, jen ho k tomuto stylu boje používá málo lidí.


Ale no tak Fuci, toto muzu tvrdit i o FW a mam k tomu dost padnych duvodu Vyděšený
313_FlyBoy
RY-C
 
Joe Hallenbeck
Ja vam ten clanek udelam, koneckoncu jsem jiz nco podobneho delal na stredni skole Úsměv Dejte mi ale cas. Sezenu materialy a budete to mit i s typy motoru.

Jinak IXe je to same jako IXc akorat s jinou hlavnovou vyzbroji. Jestli je tam vahovy rozdil tak jen nekolik kilogramu. 2 0.5 cal Browning a nebo 4 x 0.303 browning.
Mk. VIII je "novej" Spitfire, mel trochu jinou konstrukci, upravene kridla, aerodynamicteji cistci, coz vysvetluje ze je o par kilometru v hodine rychlejsi nez L.F. IX. Obe maji totiz totozny motor. Merlin 66. Šklebící se
Mk IX je v podstate stary drak z MkV ale se silnejsim motorem. Nejdrive Merliny 61, pozdeji Merlin 63 (F. Mk), Merlin 66 (L.F.), Merlin 70 (H.F.)
313_FlyBoy
RY-C
 
Joe Hallenbeck
LesniHU napsal:
LFIXc, LFIXe a VIII se ve FM vubec nelisi, rozdil je pouze ve vyzbroji a 3D modelu.


Zklamu te, lisi, jsou manevry kdy na VIII nemuzes IX nasledovat pac se odkrvis, dostanes Black Out. ted nedavno jsme na to prisli s klukama. Mrknutí
313_FlyBoy
RY-C
 
LesniHU
Glad69 napsal:
LesniHU napsal:
Vb, Vc(2) i Vc(4) maji stejny flightmodel.


Nevim, ale mne to poustni cecko prijde pomalejsi nez becko.
Lucka napsala:
Při vší úctě k tvým znalostem a zkušenostem, mám jiný názor.
Zalétni si loping s každým z nich při stejné počáteční rychlosti. Podle mých dosavadních zkušeností s těmito třemi modifikacemi pětkového Spita jsou rozdíly více než zřetelné.
Rozdílně se Vb a Vc chovají i při startu. Když pohneš výškovkou, Vc má větší snahu převrátit se na čumák.
Znovu jsem prohlizel podklady a jediny bod, ktery musim upresnit je, ze: 'Vb, Vc(2) i Vc(4) maji uplne stejny flightmodel, mozna s vyjimkou hmotnosti nesene munice'. To s tou munici nejsem schopen stoprocentne urcit bez dlouheho badani.

Pro jistotu jsem zkusil i rychly test rychlosti - v kilometrove vysce se lisily o 0.1km/h, coz je pod mou hranici presnosti mereni, par loopingu jsem udelal taky a chovani mi prislo uplne stejne. Starty jsem nezkousel. Myslim, ze tyto pozorovane 'rozdily' jsou castecne diky ruznym parametrum atmosfery na ruznych mapach, castecne ruznym nastavenim trimu vyskovky a castecne psychologicky efekt, kdy clovek vidi to, co ocekava.
 
1stCL_Fucida
Joe Hallenbeck napsal:
1stCL_Fucida napsal:
souboje Bf 109 G-6 a Spitu IX je nepříjemný z jednoduchého důvodu - Befko neuletí, neustoupá a neutočí (a to v žádné výšce).


Utoci, Bretis mi to kouzlo u piva prozradil, jak se to da Vyděšený


Neutočí.

Joe:
1stCL_Fucida napsal:
letíš v nejblbuvzdornějším letadle, jaké kdy kdo postavil Úsměv

Co já vím, tak v Fw 190 je třeba dávat si největšího bacha na to, že se ten Spitfire prakticky nedá přehřát, natožpak uvařit, že v zatáčkách ztrácí málo energie (jako všechny Spity), že jeho výzbroj je přesná i na větší vzdálenosti (Hispanos rulezz), že optimální výška boje v něm je ve 3km a pak ve výškách nad 7km (a taky je dobré se vyhybat nízké výšce, protože tam je Spit pomalý)..nu a že je to velmi velmi velmi slušný stroj na BnZ, jen ho k tomuto stylu boje používá málo lidí.


Ale no tak Fuci, toto muzu tvrdit i o FW a mam k tomu dost padnych duvodu smiley


Jistě, tvrdit to můžeš, ale pravdu mít nebudeš Úsměv. Blbuvzdorností jsou označována letadla, která nejrychleji umožní nováčkovi dosáhnout rozumného výsledku. Nepotřebuje k jejich ovládání mít ani extrémně šikovné ruce, ani nepotřebuje používat hlavu, protože stejně zkušený nepřítel jej v nepřátelském stroji nebude schopen dostat. Prostě pokud budou oba nováčci létat měsíc online a budou mít řekněme stejnou porci zkušeností, pak ten, který bude sedět ve Spitfiru Mk.V bude pravděpodobně mnohem úspěšnější nežli ten, který sedlá Fw 190 A-4. Jenže pokud oba budou pokračovat ve sbírání zkušeností, tak za půl roku zjistí, že vlastně oba umírají podobně často a vozí podobný počet sestřelů a po roce začne ten v Fw 190 A-4 vozit více sestřelů a bude méně umírat - oba sice dokáží ze svých strojů vymáčknout podobné % celkových výkonů, ale projeví se celkově mnohem lepší vlastnosti Fw 190 - které ale nováček využít nedokáže, ba naopak, budou ho srážet věci, ve kterých Fw 190 neexceluje.
Tím samozřejmě ale nemyslím dosažení dokonalosti v létání na některém z typů. Ono sundat ve streaku 50 letadel na Spitfiru je neméně obtížné (ne-li obtížnější), než třeba právě na Fw 190.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
LesniHU
Joe Hallenbeck napsal:
LesniHU napsal:
LFIXc, LFIXe a VIII se ve FM vubec nelisi, rozdil je pouze ve vyzbroji a 3D modelu.


Zklamu te, lisi, jsou manevry kdy na VIII nemuzes IX nasledovat pac se odkrvis, dostanes Black Out. ted nedavno jsme na to prisli s klukama. Mrknutí
Mas track?
 
Lucka
Joe Hallenbeck napsal:
1stCL_Fucida napsal:
souboje Bf 109 G-6 a Spitu IX je nepříjemný z jednoduchého důvodu - Befko neuletí, neustoupá a neutočí (a to v žádné výšce).


Utoci, Bretis mi to kouzlo u piva prozradil, jak se to da Vyděšený

Neutočí.
 
GC3_Chroust
1stCL_Fucida napsal:
na té naší zimní mapě byly Jaky-1B a Fw 190 A-4 - to jsou ještě docela vyrovnaní soupeři. Focke-Wulf získá značnou převahu až kolem pěti kilometrů, do té doby je to docela vyrovnané, chvilku rychlejší Jak, chvilku zase Fw 190. Ale Fokáč je stejně celkově mnohem lepší, než nějaký ušmudlaný březolet Jak Úsměv.


Nevim o co se snazis Fucoune, neznam letadlo lepsi nez jak 1B, jedine snad pro nekoho jak 9, tak me rekni o co jdi jako jde??? NaštvanýŠklebící se
 
Jirka
No přece o to , tě nasrat. Šklebící seŠklebící seŠklebící se Mimochodem, já si myslím to samé co on. Mrknutí Subjektivita je fakt svinstvo. Šklebící se

BTW. Co je to GC3 ?
 
WT_Peci
Jirka napsal:
BTW. Co je to GC3 ?


Groupe de Chasse 3.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

34,803,756 návštěv