Spit Mk IXe
|
Panek |
Přidané 10-04-2007 14:53
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
VGR_mha napsal:
Jo tak ono jde určitě o nějakou voblož, co? Příděl vodky bych ti zatrhl, zlotřilý IAPáku...
Neblibni, já to dělal jen pro tu představu, jak se modří zpotěj až to budou číst. |
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 10-04-2007 17:57
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
Lucka napsal:
Tajpan napsal:
Nééééééé len to niééééé, prosíííím nééééé.
Ále jo. Mě už taky pořád nebaví jenom kroutit ve Spitu a poslední dobou jsem s ním nejraději létala ZnB. Tak proč to nezkusit ve Foku, ne? Má takové zásoby střeliva, že to musí vystačit na hodně dlouhou dobu. A navíc, áčkovej Fw je docela pěknej.
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
Lucka |
Přidané 10-04-2007 18:12
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
Proč ty obličeje Joe?
Chci si Foka jenom trochu líp vyzkoušet, no...
Není špatné důkladně vyzkoušet letadla soupeře - tuhle jsem testovala Kikinu a musím uznat, že to je supr éro. Corsaira sezobne jako malinu.
Natrvalo určitě nezmodrám, páč Spitfire a Lavočka jsou best |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 10-04-2007 19:03
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
1stCL_Pospa napsal:
Tajpane u Fokáče je bomba do soubojů nutná suprově se to rozjíždí do dajvu. Bez pětikila pod břichem ani ránu
jasné, súhlasím. ono mi to trochu dlhšie trvalo než som na to prišiel, ale zoomovať s s 2x500kg pod Bf110 na Spitáky ide tiež v pohode. Len škoda ,že s He111 to nevychádza. Ja viem, hurrik nie je Spitfajr ale má to svoje čaro. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 10-04-2007 19:26
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10592
Založený: 26.01.13
|
312_Karl napsal:
Jednou sem dával na svk ntrk se spitem 8 jak sem vylítal celou nádrž, stále na 100%,a ve stálé stejné vejšce a né a né to uvařit. Totéž sem zkusil s Dorou a vydržela cca 11 minut. Tak se pochlap a ukaž mě totéž s fokym.Jsem fakt zvědavej.
jen podotykam ze let trval 53 minut (COOP), v cestovnim rezimu jsem letel 100%, autopitch. Celou dobu boje (odhadem tak 20-25minut) jsem mel zapnutou manual picu a Notleistung (a plnej chladic). Motor nezatopil.. a ta poznamka o pretoceni... pokud si tohle v dajvu nepohlidas, tak je chyba mezi klavesnici a zidli. S tim ja bohuzel nic nenadelam.
Bf 109 má manuální pitch úplně jiný, než všechna ostatní letadla v ILovi (nebo mě teď nenapadá jiné, které by to mělo jako Befko). Pokud zapnete manuál, tak ovládáte přímo listy vrtule - teoreticky i pokud by byl motor vyplý, tak při přenastavení by se změnil úhle náběhu listů vrtule. V praxi se to používalo pouze při dlouhém dajvu, nebo při přeletech na velké vzdálenosti, v boji jsem o tom zmínku nenašel. Piloti využívali automatiku. Fw 190 má systém stavění vrtule mnohem klasičtější - nenastavujete přímo úhel náběhu listů, ale maximální otáčky motoru (resp. vrtule). Pákou tedy určíte, zda chcete, aby při plném plynu motor točil 2400, nebo třeba 2800 ot/min. Toliko k režimu "manual". Režim "auto" je v podstatě jen jméno pro nastavení, kdy motor točí max. 2700 ot/min. Předpokládám, že pro tuto rychlost bylo na stroji vše optimalizováno. Nicméně je možné samozřejmě použít "manual" a motor ještě trochu přetočit (Fw 190 A jde snad na 2800 - 2900 ot/min., ale tipuju, nechce se mi teď pouštět Šturmovik) - jen tak mimochodem, znatelnější výhodu vám vypnutí režimu AUTO dá pouze u "derated" Fw 190 A-4. U A-5, 6, 8 a 9 to význam moc nemá.
Fw 190 D-9 má stejný systém jako Fw 190 A, jen na "manual" dokáže svůj motor přetočit mnohem výrazněji, což může vést k jeho zničení. Ale opět i zde platí, že při nastavení manual místo auto nedostaneme z Dory nijak výrazněji vyšší rychlost (tudíž je to úplně zbytečné používat). Ve skutečnosti se jiný režim než AUTO za letu stejně jako u Bf 109 nepoužíval. Předpokládám, že jediný významnější důvod k vypnutí režimu auto bylo nasazení na přistání (snížení max. otáček => jemnější reakce letadla na pohyb s pákou přípusti), případně při rolování na zemi.
Fucida ma pravdu - Dory a Befka jsou na manual pitch svine, ale Ackovej fokous klidne leti celou dobu na manual (az na ty dajvy samozrejme) a pohoda jazz. (Befko jsem takhle utavil mockrat, fokouse ani jednou)
Tu první větu můžeš příště klidně napsat tučně . Neboj se toho, nebudu se zlobit . Fw 190 A ani v dajvu na "manual 100%" nemá moc velké problémy - listy vrtule se přenastaví a otáčky klesnou zpátky pod 3000. U D-9 je problém, že se mohou krátce dostat i přes už tk dost vysokou hranici "manual 100%". Bf 109 není schopno na manual 100 letět snad vůbec v žádné fázi letu. Motor se zadře za pár vteřin.
PS: s naplno otevřeným chladičem, zapnutým Erhöhte Notleistung a výkonem na 100% se při vodorovném letu, nebo rozumném manévrovém boji Fw 190 uchladí. Předpokládám, že by nastal problém při dlouhotrvajícím manévrovém boji především ve větší výšce a že by se pak dal přehřát. Nicméně těch 100% lze při otevřeném chladiči považovat za celkem bezpečnou hodnotu.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
S5T_Galland |
Přidané 10-04-2007 19:40
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 260
Založený: 17.08.06
|
Lucka napsal:
Spitfire a Lavočka jsou best
Cejtim ve vzduchu bitku... |
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 10-04-2007 20:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
jj . . . . . někde tady poletuje dávka z třicítky . . . . bych to koštoval tak na Machinenkanone MK 108
Upravil/a czs_scharck dne 10-04-2007 20:24
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|
|
Lucka |
Přidané 10-04-2007 20:30
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
S5T_Galland napsal:
Cejtim ve vzduchu bitku...
Jo Gallande, někdy se v luftu zase trochu povraždíme, ale tady na fóru už raději ne.
Teď už musím zmizet, protože za pár hodin mi to letí....čáááágo. |
|
|
|
S5T_Galland |
Přidané 11-04-2007 08:46
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 260
Založený: 17.08.06
|
313_OTU_oblak napsal:
To je divné.....a já myslel že FW má v kabině tlačítko "sestřelit spitfajra"...kua, asi to bylo něco jiného...
Je to dokonce i v controls, já to mám nastavený na joy button 1
|
|
|
|
312_Karl |
Přidané 11-04-2007 10:51
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 337
Založený: 29.09.05
|
ja to mam na CTRL+E
vcera jsem mel na WOE na Spitu IXc po par minutach poletovani v cca 1000m Overheat... kua kluci modri, jakto delate, ze vam ty Spitfajry netopej... urcite nejakej cheat |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 11-04-2007 10:52
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10592
Založený: 26.01.13
|
Karl, to jsi asi měl bombu, nebo přídavnou nádrž, jinak se mi toho dosáhnout nepodařilo. Máš track?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
MK_KaiN |
Přidané 11-04-2007 11:19
|
Uživatel
Příspěvek: 1088
Založený: 01.10.05
|
On asi myslí ten sekundovej, co stačí mírně zakvedlat kniplem a je pryč. |
|
|
|
Wutz |
Přidané 11-04-2007 11:22
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 229
Založený: 30.09.05
|
312_Karl napsal:
ja to mam na CTRL+E
vcera jsem mel na WOE na Spitu IXc po par minutach poletovani v cca 1000m Overheat... kua kluci modri, jakto delate, ze vam ty Spitfajry netopej... urcite nejakej cheat
A co se stane když s tím overheatem poletíš dál na plnej výkon?
FW se ti zadře. Moje zkušenost se spitem je ta , že je to jen nápis , který po chvíli zmizí a motor se nezadře. |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 11-04-2007 12:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
Wutz - vyzkoušíme, uvidíme.... |
|
|
|
MK_KaiN |
Přidané 11-04-2007 13:29
|
Uživatel
Příspěvek: 1088
Založený: 01.10.05
|
313_OTU_oblak napsal:
Wutz - vyzkoušíme, uvidíme....
Hele jak dlouho už s těma spitama lítáte že nevíte
ono je to blbý si to přiznat,co? |
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 11-04-2007 13:52
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
313_OTU_oblak napsal:
Wutz - vyzkoušíme, uvidíme....
No ja to nahodou uz zkousel a wutz ma pravdu
FW se zadre do 10ti minut. Spit jaksi ne e
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
1stCL_Pospa |
Přidané 11-04-2007 14:01
|
Uživatel
Příspěvek: 990
Založený: 03.11.05
|
Proč by se spit zadíral když je pro děcka ? |
|
|
|
mha |
Přidané 11-04-2007 15:00
|
Uživatel
Příspěvek: 608
Založený: 10.12.05
|
1stCL_pbarry napsal:
313_OTU_oblak napsal:
Wutz - vyzkoušíme, uvidíme....
No ja to nahodou uz zkousel a wutz ma pravdu
FW se zadre do 10ti minut. Spit jaksi ne e
Prostě nekvalitní matroš, bůh ví, gde to nakupovali...
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
|
|
|
|
Panek |
Přidané 11-04-2007 16:06
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
1stCL_Pospa napsal:
Proč by se spit zadíral když je pro děcka ?
Protože spojenci nebyli limitováni v surovinách a mohli chrlit kvalitní oleje a paliva po galonech. |
|
|
|
1stCL_Pospa |
Přidané 11-04-2007 16:38
|
Uživatel
Příspěvek: 990
Založený: 03.11.05
|
A co potom nalejvali do Tempesta ? |
|
|