April 24 2024 07:44:07
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Spit Mk IXe
Panek
VGR_mha napsal:
Jo tak ono jde určitě o nějakou voblož, co? Příděl vodky bych ti zatrhl, zlotřilý IAPáku... Šklebící se


Neblibni, já to dělal jen pro tu představu, jak se modří zpotěj až to budou číst. Šklebící se
 
Joe Hallenbeck
Lucka napsal:
Tajpan napsal:
Nééééééé len to niééééé, prosíííím nééééé. Šklebící seŠklebící se

Ále jo. Mě už taky pořád nebaví jenom kroutit ve Spitu a poslední dobou jsem s ním nejraději létala ZnB. Tak proč to nezkusit ve Foku, ne? Má takové zásoby střeliva, že to musí vystačit na hodně dlouhou dobu. Úsměv A navíc, áčkovej Fw je docela pěknej. Úsměv



Zamračený Smutný
313_FlyBoy
RY-C
 
Lucka
Proč ty obličeje Joe? Úsměv
Chci si Foka jenom trochu líp vyzkoušet, no...
Není špatné důkladně vyzkoušet letadla soupeře - tuhle jsem testovala Kikinu a musím uznat, že to je supr éro. Corsaira sezobne jako malinu.

Natrvalo určitě nezmodrám, páč Spitfire a Lavočka jsou best Úsměv
 
Tajpan
1stCL_Pospa napsal:
Tajpane u Fokáče je bomba do soubojů nutná suprově se to rozjíždí do dajvu. Bez pětikila pod břichem ani ránu Úsměv

jasné, súhlasím. Úsměv ono mi to trochu dlhšie trvalo než som na to prišiel, ale zoomovať s s 2x500kg pod Bf110 na Spitáky ide tiež v pohode. Len škoda ,že s He111 to nevychádza. Smutný Ja viem, hurrik nie je Spitfajr ale má to svoje čaro.Vyděšený
 
1stCL_Fucida
312_Karl napsal:
Jednou sem dával na svk ntrk se spitem 8 jak sem vylítal celou nádrž, stále na 100%,a ve stálé stejné vejšce a né a né to uvařit. Totéž sem zkusil s Dorou a vydržela cca 11 minut. Tak se pochlap a ukaž mě totéž s fokym.Jsem fakt zvědavej. Úsměv

jen podotykam ze let trval 53 minut (COOP), v cestovnim rezimu jsem letel 100%, autopitch. Celou dobu boje (odhadem tak 20-25minut) jsem mel zapnutou manual picu a Notleistung (a plnej chladic). Motor nezatopil.. a ta poznamka o pretoceni... pokud si tohle v dajvu nepohlidas, tak je chyba mezi klavesnici a zidli. S tim ja bohuzel nic nenadelam.


Bf 109 má manuální pitch úplně jiný, než všechna ostatní letadla v ILovi (nebo mě teď nenapadá jiné, které by to mělo jako Befko). Pokud zapnete manuál, tak ovládáte přímo listy vrtule - teoreticky i pokud by byl motor vyplý, tak při přenastavení by se změnil úhle náběhu listů vrtule. V praxi se to používalo pouze při dlouhém dajvu, nebo při přeletech na velké vzdálenosti, v boji jsem o tom zmínku nenašel. Piloti využívali automatiku. Fw 190 má systém stavění vrtule mnohem klasičtější - nenastavujete přímo úhel náběhu listů, ale maximální otáčky motoru (resp. vrtule). Pákou tedy určíte, zda chcete, aby při plném plynu motor točil 2400, nebo třeba 2800 ot/min. Toliko k režimu "manual". Režim "auto" je v podstatě jen jméno pro nastavení, kdy motor točí max. 2700 ot/min. Předpokládám, že pro tuto rychlost bylo na stroji vše optimalizováno. Nicméně je možné samozřejmě použít "manual" a motor ještě trochu přetočit (Fw 190 A jde snad na 2800 - 2900 ot/min., ale tipuju, nechce se mi teď pouštět Šturmovik) - jen tak mimochodem, znatelnější výhodu vám vypnutí režimu AUTO dá pouze u "derated" Fw 190 A-4. U A-5, 6, 8 a 9 to význam moc nemá.
Fw 190 D-9 má stejný systém jako Fw 190 A, jen na "manual" dokáže svůj motor přetočit mnohem výrazněji, což může vést k jeho zničení. Ale opět i zde platí, že při nastavení manual místo auto nedostaneme z Dory nijak výrazněji vyšší rychlost (tudíž je to úplně zbytečné používat). Ve skutečnosti se jiný režim než AUTO za letu stejně jako u Bf 109 nepoužíval. Předpokládám, že jediný významnější důvod k vypnutí režimu auto bylo nasazení na přistání (snížení max. otáček => jemnější reakce letadla na pohyb s pákou přípusti), případně při rolování na zemi.

Fucida ma pravdu - Dory a Befka jsou na manual pitch svine, ale Ackovej fokous klidne leti celou dobu na manual (az na ty dajvy samozrejme) a pohoda jazz. (Befko jsem takhle utavil mockrat, fokouse ani jednou)


Tu první větu můžeš příště klidně napsat tučně Úsměv. Neboj se toho, nebudu se zlobit Šklebící se. Fw 190 A ani v dajvu na "manual 100%" nemá moc velké problémy - listy vrtule se přenastaví a otáčky klesnou zpátky pod 3000. U D-9 je problém, že se mohou krátce dostat i přes už tk dost vysokou hranici "manual 100%". Bf 109 není schopno na manual 100 letět snad vůbec v žádné fázi letu. Motor se zadře za pár vteřin.

PS: s naplno otevřeným chladičem, zapnutým Erhöhte Notleistung a výkonem na 100% se při vodorovném letu, nebo rozumném manévrovém boji Fw 190 uchladí. Předpokládám, že by nastal problém při dlouhotrvajícím manévrovém boji především ve větší výšce a že by se pak dal přehřát. Nicméně těch 100% lze při otevřeném chladiči považovat za celkem bezpečnou hodnotu.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
S5T_Galland
Lucka napsal:
Spitfire a Lavočka jsou best Úsměv


Cejtim ve vzduchu bitku... Šklebící se
 
www.letectvi.wz.cz
czs_scharck
jj . . . . . někde tady poletuje dávka z třicítky Cool . . . . bych to koštoval tak na Machinenkanone MK 108 Cool
Upravil/a czs_scharck dne 10-04-2007 20:24
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
Lucka
S5T_Galland napsal:
Cejtim ve vzduchu bitku... Šklebící se

Jo Gallande, někdy se v luftu zase trochu povraždíme, ale tady na fóru už raději ne. Úsměv
Teď už musím zmizet, protože za pár hodin mi to letí....čáááágo. Úsměv
 
S5T_Galland
313_OTU_oblak napsal:
To je divné.....a já myslel že FW má v kabině tlačítko "sestřelit spitfajra"...kua, asi to bylo něco jiného...ZamračenýŠklebící se


Je to dokonce i v controls, já to mám nastavený na joy button 1

Šklebící se
 
www.letectvi.wz.cz
312_Karl
ja to mam na CTRL+E Šklebící se

vcera jsem mel na WOE na Spitu IXc po par minutach poletovani v cca 1000m Overheat... kua kluci modri, jakto delate, ze vam ty Spitfajry netopej... urcite nejakej cheat Úsměv
 
www.312raf.com
1stCL_Fucida
Karl, to jsi asi měl bombu, nebo přídavnou nádrž, jinak se mi toho dosáhnout nepodařilo. Máš track?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
MK_KaiN
On asi myslí ten sekundovej, co stačí mírně zakvedlat kniplem a je pryč. Úsměv
 
Wutz
312_Karl napsal:
ja to mam na CTRL+E Šklebící se

vcera jsem mel na WOE na Spitu IXc po par minutach poletovani v cca 1000m Overheat... kua kluci modri, jakto delate, ze vam ty Spitfajry netopej... urcite nejakej cheat Úsměv


A co se stane když s tím overheatem poletíš dál na plnej výkon?
FW se ti zadře. Moje zkušenost se spitem je ta , že je to jen nápis , který po chvíli zmizí a motor se nezadře.
 
313_OTU_oblak
Wutz - vyzkoušíme, uvidíme....
 
MK_KaiN
313_OTU_oblak napsal:
Wutz - vyzkoušíme, uvidíme....


Hele jak dlouho už s těma spitama lítáte že nevíte Šklebící se

ono je to blbý si to přiznat,co? Šklebící se
 
1stCL_pbarry
313_OTU_oblak napsal:
Wutz - vyzkoušíme, uvidíme....


No ja to nahodou uz zkousel a wutz ma pravdu Mrknutí

FW se zadre do 10ti minut. Spit jaksi ne e
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
1stCL_Pospa
Proč by se spit zadíral když je pro děcka ? VyděšenýŠklebící se
 
http://www.aeroklub-sumperk.cz/
mha
1stCL_pbarry napsal:
313_OTU_oblak napsal:
Wutz - vyzkoušíme, uvidíme....


No ja to nahodou uz zkousel a wutz ma pravdu Mrknutí

FW se zadre do 10ti minut. Spit jaksi ne e


Prostě nekvalitní matroš, bůh ví, gde to nakupovali... Šklebící se
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
 
Panek
1stCL_Pospa napsal:
Proč by se spit zadíral když je pro děcka ? VyděšenýŠklebící se


Protože spojenci nebyli limitováni v surovinách a mohli chrlit kvalitní oleje a paliva po galonech. VyděšenýŠklebící se
 
1stCL_Pospa
A co potom nalejvali do Tempesta ? Vyděšený
 
http://www.aeroklub-sumperk.cz/
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

34,751,689 návštěv