May 02 2024 21:28:40
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 1
Strangy

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Spit Mk IXe
1stCL_Fucida
tady se furt všechno řeší dokola Úsměv. Dokud nějakej Spitfajrofil neudělá komplexní článek, tak se bude diskutovat furt dokola Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Glad69
Fuci:ale i tak se to bude furt resitCool
 
http://www.cockneyrejects.net
1stCL_Fucida
nemyslím..pokud uděláš komplexní a všeobecně srozumitelný snadno dohledatelný článek, ve kterém budou odpovědi na tyto otázky, pak podobné diskuse na téma "co je vlastně 25lb Spit" skončí, nebo budou probíhat v mnohem menší míře.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Mungo
Nuz, pokial niekto nenapise clanocek "Spit a la cuisine Fucida" Vyděšený , tak tie otazky sa budu stale objavovat.
Ako vravim, s 25-librovkou mam dobre skusenosti hlavne v nizsich vyskach, kde sa aj tak odohrava najviac bojov. Je to skvele ovladatelna a ziva masina. So zakladnou Vb som si proti 109F-kam tiez nieco odbojoval.
Ale mam minimalne skusenosti so Spitmi typu VII, IXc a IXe, takze prave preto som sa pytal, ake su a ako sa chovaju v porovnani so svojimi supermi (A8/9; G10/14/K4).

Ono je to asi a tym, ze na mape, kde sa vyskytuju som malokedy nuteny dorovnavat pocty hracov prave na cervenej strane.
 
Mungo
Predsa len to doplnim o otazku: Je medzi Spitom Vb a Vc aj iny rozdiel, nez v mnozstve nesenej municie? Teda mam na mysli vykony a obratnost.
 
310_cibule
1stCL_Fucida napsal:
nemyslím..pokud uděláš komplexní a všeobecně srozumitelný snadno dohledatelný článek, ve kterém budou odpovědi na tyto otázky, pak podobné diskuse na téma "co je vlastně 25lb Spit" skončí, nebo budou probíhat v mnohem menší míře.


A v případě radarů to taky tak funguje? Úsměv
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
1stCL_Fucida
310_cibule napsal:
1stCL_Fucida napsal:
nemyslím..pokud uděláš komplexní a všeobecně srozumitelný snadno dohledatelný článek, ve kterém budou odpovědi na tyto otázky, pak podobné diskuse na téma "co je vlastně 25lb Spit" skončí, nebo budou probíhat v mnohem menší míře.


A v případě radarů to taky tak funguje? Úsměv


V případě radaru je problém ve faktu, že jde o současné téma - u něhož je navíc spousta věcí nejasných. Nicméně komplexní článek týkající se něčeho historického může vyřešit a omezit množství otázek - samozřejmě pokud je opřen o přímé a všemi stranami přijatelné důkazy, což je u radaru v současnosti nemožné. U 60 let starých a dobře zdokumentovaných věcí, jakou je Spitfire, to zase takový problém nebude - navíc u radaru jde více o lidi, než o anténu, zatímco u Spitfiru jde čistě o nosník, motor a kanon. Ale dosti bylo OT Herr moderátor Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Kurtis
1stCL_Fucida napsal:
Když si můžu vybrat, tak beru LF.Mk.IXc.

Kamenujte velitele!!! Vyděšený
Když můžu, beru si Me-262 Šklebící se
 
Kurtis
310_cibule napsal:
A v případě radarů to taky tak funguje? Úsměv

Ne. Napsal jsi tam už sto článků a stále jedeme dál Šklebící se
 
LesniHU
Lucka napsal:
Mě by moc zajímalo, čím se ve výkonech liší Spitfire Mk IXc a Spitfire Mk IXe. Neptám se na rozdíly v reálu, ale v ILovi. Létám se Spitem často a ze všech letadel nejraději, ale nějaké větší rozdíly mezi IXc a IXe jsem neobjevila. Vždycky, když je na mapě k výběru "céčko", "éčko" a případně "háefko" váhám, kterého z nich si vzít. Opravdu jsou v jejich FM v ILovi rozdíly? Jestli ano, tak jaké? Třeba je tady mezi námi pilot nebo piloti, kteří to nějak důkladněji testovali a znají na tuto otázku odpověď. Úsměv
LFIXc, LFIXe a VIII se ve FM vubec nelisi, rozdil je pouze ve vyzbroji a 3D modelu.

Orezana verze kridla ma lepsi ucinnost kridelek, je o zdibec rychlejsi, ale hur krouzi. HFIX ma motor pro velke vysky a vseobecne nizsi vykony pod hladinou ~8km a vyssi nad ni.
 
Lucka
LesniHU napsal:

LFIXc, LFIXe a VIII se ve FM vubec nelisi, rozdil je pouze ve vyzbroji a 3D modelu.

Tušila jsem to a děkuji za potvrzení mé domněnky.

Orezana verze kridla ma lepsi ucinnost kridelek, je o zdibec rychlejsi, ale hur krouzi.

To mohu potvrdit, je to tak. Osobně mám raději Spita s klasickými křídly, protože lépe snesou hodně utaženou zatáčku. Ještě jsou vhodnější pro jeden agresivní obranný manévr, kdy mám Befko nebo Fokáče na šesté. O tom tady ale psát nechci, protože kdykoliv ho použiju, je to pro piloty LW tak trochu překvapení Šklebící se

HFIX ma motor pro velke vysky a vseobecne nizsi vykony pod hladinou ~8km a vyssi nad ni.

O rozdílu mezi motory LF a HF v reálu vím, přečetla jsem si o tom poměrně dost literatury. Pokud je mezi těmito motory rozdíl i v ILovi, tak je to supr, ale prozatím jsem větší rozdíl ve výkonu LF a HF, například ve velké výšce nebo naopak v přízemním letu, nezaznamenala. Někdy to budu muset důkladně otestovat.

Dík LesniHU Úsměv
 
Mungo
Lucka napsala:
Ještě jsou vhodnější pro jeden agresivní obranný manévr, kdy mám Befko nebo Fokáče na šesté. O tom tady ale psát nechci, protože kdykoliv ho použiju, je to pro piloty LW tak trochu překvapení Šklebící se

Skoda, ze som ta stretol a na 6-ku som sa ti dostal len raz a aj to ma v strelbe predbehol kolega, takze ten samurajsky manever nepoznam. Naštvaný

Lucka napsala:
O rozdílu mezi motory LF a HF v reálu vím, přečetla jsem si o tom poměrně dost literatury. Pokud je mezi těmito motory rozdíl i v ILovi, tak je to supr, ale prozatím jsem větší rozdíl ve výkonu LF a HF, například ve velké výšce nebo naopak v přízemním letu, nezaznamenala. Někdy to budu muset důkladně otestovat.

Niekde nad 7000 metrov maju klasicke Spitfiry vyrazny ubytok vykonu a max. rychlosti, kdezto HF verzia to stale "taha" o cosi viac nez 1000 m vysky. Plne by sa ten rozdiel mal prejavit niekde okolo 8000 metrov a viac. Len neviem, ako casto sa bojuje tak vysoko.
V malych vyskach by tie rozdiely nemali byt moc vyrazne.

Zopakujem svoju otazku na skorsiu verziu Spita:
Je medzi Spitom Vb a Vc aj iny rozdiel, nez v mnozstve nesenej municie? Teda mam na mysli vykony a obratnost.
 
mha
Mungo napsal:
Zopakujem svoju otazku na skorsiu verziu Spita:
Je medzi Spitom Vb a Vc aj iny rozdiel, nez v mnozstve nesenej municie? Teda mam na mysli vykony a obratnost.


Mno co vím, tak Vc oproti Vb měl v prvé řadě jiné křídlo, díky tomu má víc munice, jinak co se týče typu motoru, tak si myslím že oproti Vb není rozdílu. Vc má nižší výkony z důvodu pouštního filtru a co mám odzkoušeno, tak Vb je rychlejší než Vc, ale o kolik přesně nevím...
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
 
Lucka
VGR_mha napsal:
Mungo napsal:
Zopakujem svoju otazku na skorsiu verziu Spita:
Je medzi Spitom Vb a Vc aj iny rozdiel, nez v mnozstve nesenej municie? Teda mam na mysli vykony a obratnost.


Mno co vím, tak Vc oproti Vb měl v prvé řadě jiné křídlo, díky tomu má víc munice, jinak co se týče typu motoru, tak si myslím že oproti Vb není rozdílu. Vc má nižší výkony z důvodu pouštního filtru a co mám odzkoušeno, tak Vb je rychlejší než Vc, ale o kolik přesně nevím...

Nevím, jestli se to dá takhle obecně nazvat, že Vc má nižší výkony. Céčková pětka, tedy Vc(2) a Vc(4) je především těžká na čumák díky pouštnímu filtru a u Vc(4) ještě hraje roli váha 4 kanónů oproti standardním 2. Je to citelně znát ve vertikálních manévrech a je třeba s tím počítat. Pokud mám možnost volby mezi Vc(2) a Vc(4), je plná mapa a lze předpokládat, že bude mela, volím jednoznačně Vc(2) nebo případně i Vb, když je k dispozici. Pokud bych letěla vulchovat k nepřátelskému letišti nebo útočila na LW bombry, potom je vhodnější Vc(4), protože zásah ze 4 Hipan je naprosto destruktivní pro jakékoliv letadlo protivníka.
Upravil/a Lucka dne 28-03-2007 18:09
 
LesniHU
Vb, Vc(2) i Vc(4) maji stejny flightmodel.
 
Glad69
LesniHU napsal:
Vb, Vc(2) i Vc(4) maji stejny flightmodel.


Nevim, ale mne to poustni cecko prijde pomalejsi nez becko.
 
http://www.cockneyrejects.net
Lucka
LesniHU napsal:
Vb, Vc(2) i Vc(4) maji stejny flightmodel.

Při vší úctě k tvým znalostem a zkušenostem, mám jiný názor.
Zalétni si loping s každým z nich při stejné počáteční rychlosti. Podle mých dosavadních zkušeností s těmito třemi modifikacemi pětkového Spita jsou rozdíly více než zřetelné.
Rozdílně se Vb a Vc chovají i při startu. Když pohneš výškovkou, Vc má větší snahu převrátit se na čumák.
Upravil/a Lucka dne 28-03-2007 22:54
 
Kurtis
Lucka napsala:
Létám se Spitem často a ze všech letadel nejraději ...


1stCL_Fucida napsal:
letíš v nejblbuvzdornějším letadle, jaké kdy kdo postavil ...


Sody napsal:
nejvíc je to v rukách...a v hlavě ...

Co z tohodle usuzovat? Zamračený
 
mha
bigjirka napsal:
Lucka napsala:
Létám se Spitem často a ze všech letadel nejraději ...


1stCL_Fucida napsal:
letíš v nejblbuvzdornějším letadle, jaké kdy kdo postavil ...


Sody napsal:
nejvíc je to v rukách...a v hlavě ...

Co z tohodle usuzovat? Zamračený


To je jednoduché, osedlej Tempesta! To je to správné létadlo... Šklebící se
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
 
Lucka
bigjirka napsal:
1stCL_Fucida napsal:
letíš v nejblbuvzdornějším letadle, jaké kdy kdo postavil ...


Co z tohodle usuzovat? Zamračený


Asi jak kdo Úsměv V mých očích je Spitfire letadlem, které je velmi zdařilé konstrukce a jeho bojová hodnota je díky tomu velmi vysoká. Souhrn jeho vynikajících letových i jiných vlastností z něj tvoří výjimečně zdařilou stíhačku, rozhodně jednu z nejlepších 2. světové války. Blbuvzdorné letadlo to je v tom smyslu, že ti, na rozdíl od některých jiných letadel, odpustí i poměrně hrubé chyby při jeho pilotáži.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

34,803,743 návštěv