Spit Mk IXe
|
1stCL_Fucida |
Přidané 25-03-2007 14:30
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10607
Založený: 26.01.13
|
tady se furt všechno řeší dokola . Dokud nějakej Spitfajrofil neudělá komplexní článek, tak se bude diskutovat furt dokola
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Glad69 |
Přidané 25-03-2007 14:31
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 343
Založený: 07.01.06
|
Fuci:ale i tak se to bude furt resit |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 25-03-2007 14:45
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10607
Založený: 26.01.13
|
nemyslím..pokud uděláš komplexní a všeobecně srozumitelný snadno dohledatelný článek, ve kterém budou odpovědi na tyto otázky, pak podobné diskuse na téma "co je vlastně 25lb Spit" skončí, nebo budou probíhat v mnohem menší míře.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Mungo |
Přidané 25-03-2007 18:11
|
Uživatel
Příspěvek: 718
Založený: 03.10.05
|
Nuz, pokial niekto nenapise clanocek "Spit a la cuisine Fucida" , tak tie otazky sa budu stale objavovat.
Ako vravim, s 25-librovkou mam dobre skusenosti hlavne v nizsich vyskach, kde sa aj tak odohrava najviac bojov. Je to skvele ovladatelna a ziva masina. So zakladnou Vb som si proti 109F-kam tiez nieco odbojoval.
Ale mam minimalne skusenosti so Spitmi typu VII, IXc a IXe, takze prave preto som sa pytal, ake su a ako sa chovaju v porovnani so svojimi supermi (A8/9; G10/14/K4).
Ono je to asi a tym, ze na mape, kde sa vyskytuju som malokedy nuteny dorovnavat pocty hracov prave na cervenej strane. |
|
|
|
Mungo |
Přidané 27-03-2007 14:46
|
Uživatel
Příspěvek: 718
Založený: 03.10.05
|
Predsa len to doplnim o otazku: Je medzi Spitom Vb a Vc aj iny rozdiel, nez v mnozstve nesenej municie? Teda mam na mysli vykony a obratnost.
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 27-03-2007 14:57
|
Fusioner
Příspěvek: 14924
Založený: 29.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
nemyslím..pokud uděláš komplexní a všeobecně srozumitelný snadno dohledatelný článek, ve kterém budou odpovědi na tyto otázky, pak podobné diskuse na téma "co je vlastně 25lb Spit" skončí, nebo budou probíhat v mnohem menší míře.
A v případě radarů to taky tak funguje?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 27-03-2007 18:16
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10607
Založený: 26.01.13
|
310_cibule napsal:
1stCL_Fucida napsal:
nemyslím..pokud uděláš komplexní a všeobecně srozumitelný snadno dohledatelný článek, ve kterém budou odpovědi na tyto otázky, pak podobné diskuse na téma "co je vlastně 25lb Spit" skončí, nebo budou probíhat v mnohem menší míře.
A v případě radarů to taky tak funguje?
V případě radaru je problém ve faktu, že jde o současné téma - u něhož je navíc spousta věcí nejasných. Nicméně komplexní článek týkající se něčeho historického může vyřešit a omezit množství otázek - samozřejmě pokud je opřen o přímé a všemi stranami přijatelné důkazy, což je u radaru v současnosti nemožné. U 60 let starých a dobře zdokumentovaných věcí, jakou je Spitfire, to zase takový problém nebude - navíc u radaru jde více o lidi, než o anténu, zatímco u Spitfiru jde čistě o nosník, motor a kanon. Ale dosti bylo OT Herr moderátor .
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Kurtis |
Přidané 27-03-2007 19:06
|
Uživatel
Příspěvek: 659
Založený: 27.02.06
|
1stCL_Fucida napsal:
Když si můžu vybrat, tak beru LF.Mk.IXc.
Kamenujte velitele!!!
Když můžu, beru si Me-262 |
|
|
|
Kurtis |
Přidané 27-03-2007 19:11
|
Uživatel
Příspěvek: 659
Založený: 27.02.06
|
310_cibule napsal:
A v případě radarů to taky tak funguje?
Ne. Napsal jsi tam už sto článků a stále jedeme dál |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 27-03-2007 21:35
|
Stařešina
Příspěvek: 5600
Založený: 30.09.05
|
Lucka napsal:
Mě by moc zajímalo, čím se ve výkonech liší Spitfire Mk IXc a Spitfire Mk IXe. Neptám se na rozdíly v reálu, ale v ILovi. Létám se Spitem často a ze všech letadel nejraději, ale nějaké větší rozdíly mezi IXc a IXe jsem neobjevila. Vždycky, když je na mapě k výběru "céčko", "éčko" a případně "háefko" váhám, kterého z nich si vzít. Opravdu jsou v jejich FM v ILovi rozdíly? Jestli ano, tak jaké? Třeba je tady mezi námi pilot nebo piloti, kteří to nějak důkladněji testovali a znají na tuto otázku odpověď. LFIXc, LFIXe a VIII se ve FM vubec nelisi, rozdil je pouze ve vyzbroji a 3D modelu.
Orezana verze kridla ma lepsi ucinnost kridelek, je o zdibec rychlejsi, ale hur krouzi. HFIX ma motor pro velke vysky a vseobecne nizsi vykony pod hladinou ~8km a vyssi nad ni. |
|
|
|
Lucka |
Přidané 28-03-2007 12:26
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
LesniHU napsal:
LFIXc, LFIXe a VIII se ve FM vubec nelisi, rozdil je pouze ve vyzbroji a 3D modelu.
Tušila jsem to a děkuji za potvrzení mé domněnky.
Orezana verze kridla ma lepsi ucinnost kridelek, je o zdibec rychlejsi, ale hur krouzi.
To mohu potvrdit, je to tak. Osobně mám raději Spita s klasickými křídly, protože lépe snesou hodně utaženou zatáčku. Ještě jsou vhodnější pro jeden agresivní obranný manévr, kdy mám Befko nebo Fokáče na šesté. O tom tady ale psát nechci, protože kdykoliv ho použiju, je to pro piloty LW tak trochu překvapení
HFIX ma motor pro velke vysky a vseobecne nizsi vykony pod hladinou ~8km a vyssi nad ni.
O rozdílu mezi motory LF a HF v reálu vím, přečetla jsem si o tom poměrně dost literatury. Pokud je mezi těmito motory rozdíl i v ILovi, tak je to supr, ale prozatím jsem větší rozdíl ve výkonu LF a HF, například ve velké výšce nebo naopak v přízemním letu, nezaznamenala. Někdy to budu muset důkladně otestovat.
Dík LesniHU |
|
|
|
Mungo |
Přidané 28-03-2007 13:12
|
Uživatel
Příspěvek: 718
Založený: 03.10.05
|
Lucka napsala:
Ještě jsou vhodnější pro jeden agresivní obranný manévr, kdy mám Befko nebo Fokáče na šesté. O tom tady ale psát nechci, protože kdykoliv ho použiju, je to pro piloty LW tak trochu překvapení
Skoda, ze som ta stretol a na 6-ku som sa ti dostal len raz a aj to ma v strelbe predbehol kolega, takze ten samurajsky manever nepoznam.
Lucka napsala:
O rozdílu mezi motory LF a HF v reálu vím, přečetla jsem si o tom poměrně dost literatury. Pokud je mezi těmito motory rozdíl i v ILovi, tak je to supr, ale prozatím jsem větší rozdíl ve výkonu LF a HF, například ve velké výšce nebo naopak v přízemním letu, nezaznamenala. Někdy to budu muset důkladně otestovat.
Niekde nad 7000 metrov maju klasicke Spitfiry vyrazny ubytok vykonu a max. rychlosti, kdezto HF verzia to stale "taha" o cosi viac nez 1000 m vysky. Plne by sa ten rozdiel mal prejavit niekde okolo 8000 metrov a viac. Len neviem, ako casto sa bojuje tak vysoko.
V malych vyskach by tie rozdiely nemali byt moc vyrazne.
Zopakujem svoju otazku na skorsiu verziu Spita:
Je medzi Spitom Vb a Vc aj iny rozdiel, nez v mnozstve nesenej municie? Teda mam na mysli vykony a obratnost. |
|
|
|
mha |
Přidané 28-03-2007 13:25
|
Uživatel
Příspěvek: 608
Založený: 10.12.05
|
Mungo napsal:
Zopakujem svoju otazku na skorsiu verziu Spita:
Je medzi Spitom Vb a Vc aj iny rozdiel, nez v mnozstve nesenej municie? Teda mam na mysli vykony a obratnost.
Mno co vím, tak Vc oproti Vb měl v prvé řadě jiné křídlo, díky tomu má víc munice, jinak co se týče typu motoru, tak si myslím že oproti Vb není rozdílu. Vc má nižší výkony z důvodu pouštního filtru a co mám odzkoušeno, tak Vb je rychlejší než Vc, ale o kolik přesně nevím...
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
|
|
|
|
Lucka |
Přidané 28-03-2007 18:07
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
VGR_mha napsal:
Mungo napsal:
Zopakujem svoju otazku na skorsiu verziu Spita:
Je medzi Spitom Vb a Vc aj iny rozdiel, nez v mnozstve nesenej municie? Teda mam na mysli vykony a obratnost.
Mno co vím, tak Vc oproti Vb měl v prvé řadě jiné křídlo, díky tomu má víc munice, jinak co se týče typu motoru, tak si myslím že oproti Vb není rozdílu. Vc má nižší výkony z důvodu pouštního filtru a co mám odzkoušeno, tak Vb je rychlejší než Vc, ale o kolik přesně nevím...
Nevím, jestli se to dá takhle obecně nazvat, že Vc má nižší výkony. Céčková pětka, tedy Vc(2) a Vc(4) je především těžká na čumák díky pouštnímu filtru a u Vc(4) ještě hraje roli váha 4 kanónů oproti standardním 2. Je to citelně znát ve vertikálních manévrech a je třeba s tím počítat. Pokud mám možnost volby mezi Vc(2) a Vc(4), je plná mapa a lze předpokládat, že bude mela, volím jednoznačně Vc(2) nebo případně i Vb, když je k dispozici. Pokud bych letěla vulchovat k nepřátelskému letišti nebo útočila na LW bombry, potom je vhodnější Vc(4), protože zásah ze 4 Hipan je naprosto destruktivní pro jakékoliv letadlo protivníka.
Upravil/a Lucka dne 28-03-2007 18:09
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 28-03-2007 20:13
|
Stařešina
Příspěvek: 5600
Založený: 30.09.05
|
Vb, Vc(2) i Vc(4) maji stejny flightmodel. |
|
|
|
Glad69 |
Přidané 28-03-2007 20:32
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 343
Založený: 07.01.06
|
LesniHU napsal:
Vb, Vc(2) i Vc(4) maji stejny flightmodel.
Nevim, ale mne to poustni cecko prijde pomalejsi nez becko. |
|
|
|
Lucka |
Přidané 28-03-2007 21:54
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
LesniHU napsal:
Vb, Vc(2) i Vc(4) maji stejny flightmodel.
Při vší úctě k tvým znalostem a zkušenostem, mám jiný názor.
Zalétni si loping s každým z nich při stejné počáteční rychlosti. Podle mých dosavadních zkušeností s těmito třemi modifikacemi pětkového Spita jsou rozdíly více než zřetelné.
Rozdílně se Vb a Vc chovají i při startu. Když pohneš výškovkou, Vc má větší snahu převrátit se na čumák.
Upravil/a Lucka dne 28-03-2007 22:54
|
|
|
|
Kurtis |
Přidané 28-03-2007 22:33
|
Uživatel
Příspěvek: 659
Založený: 27.02.06
|
Lucka napsala:
Létám se Spitem často a ze všech letadel nejraději ...
1stCL_Fucida napsal:
letíš v nejblbuvzdornějším letadle, jaké kdy kdo postavil ...
Sody napsal:
nejvíc je to v rukách...a v hlavě ...
Co z tohodle usuzovat? |
|
|
|
mha |
Přidané 29-03-2007 11:47
|
Uživatel
Příspěvek: 608
Založený: 10.12.05
|
bigjirka napsal:
Lucka napsala:
Létám se Spitem často a ze všech letadel nejraději ...
1stCL_Fucida napsal:
letíš v nejblbuvzdornějším letadle, jaké kdy kdo postavil ...
Sody napsal:
nejvíc je to v rukách...a v hlavě ...
Co z tohodle usuzovat?
To je jednoduché, osedlej Tempesta! To je to správné létadlo...
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
|
|
|
|
Lucka |
Přidané 29-03-2007 13:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
bigjirka napsal:
1stCL_Fucida napsal:
letíš v nejblbuvzdornějším letadle, jaké kdy kdo postavil ...
Co z tohodle usuzovat?
Asi jak kdo V mých očích je Spitfire letadlem, které je velmi zdařilé konstrukce a jeho bojová hodnota je díky tomu velmi vysoká. Souhrn jeho vynikajících letových i jiných vlastností z něj tvoří výjimečně zdařilou stíhačku, rozhodně jednu z nejlepších 2. světové války. Blbuvzdorné letadlo to je v tom smyslu, že ti, na rozdíl od některých jiných letadel, odpustí i poměrně hrubé chyby při jeho pilotáži. |
|
|