Fucida, skus mi este prezradit, v com ma ako spocivat ta vyhoda A8 v miernom prirastku rychlosti, ked superi medzicasom urobili kozmicky skok?
Tie vykony voci A5/6 budem musiet skusit
Mk108 do tej masiny neladujem, tak neviem.
Inak jedna zo zasadnych vyhod befka voci 190-ke spociva IMO v tom, ze lepsie drzi a ziskava energiu. Rozbehnut befko na rychlost, kedy je schopne boja trva kratsie, bez 190-ku
No..výhoda mírného nárůstu rychlosti . Fw 190 A-8 u země Spitu s 25lbs plnicím tlakem ujede..sice jen těsně, ale ujede, kdežto Fw 190 A-5/6 neujede.
V podstatě to má pořád stejný motor, už první Fw 190 A-3 měly na počátku roku 1942 BMW 801 D-2, to, co má poslední A-9 (BMW 801 TS) je jen velmi mírně modifikovaný poslední evoluční stupeň BMW 801 D-2 z A-8 vyráběných po červnu 1944 a ten je zase velmi podobný předešlým variantám. Jednoduše řečeno - Fw 190 A byl vyráběn 3 roky s téměř identickým motorem, a proto nelze očekávat nějaký závratný nárůst výkonu. U A-8 bych bral jako docela slušný úspěch, že i přes nárůst hmotnosti (kvalitnější výzbroj) a narušenou aerodynamiku (mj. závěsník pod trupem) dokáže byť jen s malou, ale přesto znatelnou výhodou, překonat lehčí předchozí varianty a ještě být vyrovnaným soupeřem spojeneckým letadlům té doby. Koncem září 1944 přišly o něco výkonnější A-9 a mnohem výkonnější Fw 190 D-9.
Btw: já nemám rád A-8 kvůli oslňujícímu výkonu a převaze nad nepřítelem, ale prostě jen proto, že ji mám rád a dobře se mi s ní létá. S žádným jiným letadlem jsem se nenakvedlal tolik, jako právě s Fw 190 A-8.
Inak jedna zo zasadnych vyhod befka voci 190-ke spociva IMO v tom, ze lepsie drzi a ziskava energiu. Rozbehnut befko na rychlost, kedy je schopne boja trva kratsie, bez 190-ku
Tak tohle je pravda jen částečně; těžší Focke-Wulf akceleruje pomaleji, tedy i pomaleji stoupá - ALE - pokud jednou rychlost a tedy i energii má, tak ji drží mnohem lépe - krásně to poznáš při ubrání plynu u obou letadel - obzvláště znatelné při přistání. Befko hezky zpomaluje, ale Fokáč ne a ne ztratit rychlost .
Rook napsal:
zatímco Bf skončí po immelmanu na nějakých 200km/h. Spitfajr pod ním, (který svůj manévr pochopitelně začínal na pomalejší rychlosti) dotočí jen 3/4 lopingu a vida polochcíplé Bf, hodí druhý loping v opačném směru, přímo před čumákem mesra, a ladně zaparkuje za ocasem "překvapeného" huna (vážně, koho podobný kejkle ještě překvapujou?) a začne si ho porcovat. teda... pokud umí střílet.
A je nutný, aby pilot Befka po tom Immelmanu letěl rovně s prstem v nose?
Je fakt, že jsem pořádně asi půl roku nelítal, tak jsem možná už zapomněl jaký je spit ufo, ale to befko, který mělo na počátku vyšší rychlost než spit, by udělalo jen immelmana, zatímco spit s nižší rychlostí udělá 2 lopingy a dostane se do stejné výšky jako befko se stejnou rychlostí?
A co by jsi v takové situaci udělal ty? Točit celý loping za spitem s klapkama a ztratit rychlost? Vytáhnout to do svíčky, ale tam myslím, že v okamžiku, kdy budeš padat dolů, tak spit už pomaže nahoru nebo radši zavřít chladič a na plnej plyn letět nad vlastní území a tam vyskočit?
Rook napsal:
zatímco Bf skončí po immelmanu na nějakých 200km/h. Spitfajr pod ním, (který svůj manévr pochopitelně začínal na pomalejší rychlosti) dotočí jen 3/4 lopingu a vida polochcíplé Bf, hodí druhý loping v opačném směru, přímo před čumákem mesra, a ladně zaparkuje za ocasem "překvapeného" huna (vážně, koho podobný kejkle ještě překvapujou?) a začne si ho porcovat. teda... pokud umí střílet.
A je nutný, aby pilot Befka po tom Immelmanu letěl rovně s prstem v nose?
Je fakt, že jsem pořádně asi půl roku nelítal, tak jsem možná už zapomněl jaký je spit ufo, ale to befko, který mělo na počátku vyšší rychlost než spit, by udělalo jen immelmana, zatímco spit s nižší rychlostí udělá 2 lopingy a dostane se do stejné výšky jako befko se stejnou rychlostí?
A co by jsi v takové situaci udělal ty? Točit celý loping za spitem s klapkama a ztratit rychlost? Vytáhnout to do svíčky, ale tam myslím, že v okamžiku, kdy budeš padat dolů, tak spit už pomaže nahoru nebo radši zavřít chladič a na plnej plyn letět nad vlastní území a tam vyskočit?
No nevim ktere letadlo je schopne z minimalky jit do loopingu, jestli Spit nebo Bf a pritom nespadnou do vrtaku Obavam se ze Bf ma v tomto dost navrch.
Ma to co delat s tim ze Spit se neprehriva. A sice duvod proc se Spit neprehriva je ten, ze u jeho Merlinu pri manevrech klesaji otacky daleko citelneji nez u nemeckych typu. Coz je zrejmne uprava, aby ztracel energii v manevrech vic, nez nemecke typy (jak bylo pozadovano od blue side), aby hra byla pro modre trochu hratelnejsi.
No nevim ktere letadlo je schopne z minimalky jit do loopingu, jestli Spit nebo Bf a pritom nespadnou do vrtaku Obavam se ze Bf ma v tomto dost navrch.
Ma to co delat s tim ze Spit se neprehriva. A sice duvod proc se Spit neprehriva je ten, ze u jeho Merlinu pri manevrech klesaji otacky daleko citelneji nez u nemeckych typu. Coz je zrejmne uprava, aby ztracel energii v manevrech vic, nez nemecke typy (jak bylo pozadovano od blue side), aby hra byla pro modre trochu hratelnejsi.
Lol co to je za cinty :-D Tomu rikam cervenej az na prdeli
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
Joe, taky čekám na track, ve kterém to v Gustavovi v klidu natřeš Spitům. Jestli chceš, můžu ti sloužit jako asistent na Spitfiru a můžeš zkoušet vlastnosti über Gustava přímo proti mně. Jistě se ti nabídne i Barry.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 03-04-2007 04:55
Týýýý jóóó, ty rudí jsou ale UFOni. Se nestačím divit jak Ti modří chudáčci můžou lítat.
Teď trochu vážně.
Kde jste slyšeli, viděli apod. jaký mělo který letadlo vlastnosti?
Existuje někde seriozní objektivní test vlastností letadel WW II? Myslím že ne!
Zajímavý je, že La 5FN, La 7, Spit jsou UFA, ale BF 109, FW 190 mají zase namodelovaný horší vlastnosti než měli ve skutečnosti.
Mě osobně zase přijde divný, že mě Bf109G2 utočí, když jsem v La5FN, ale nebudu se tady hádat, že je G2 über, protože chyba je možná ve mě. Možná by jste se nejdřív měli zamyslet nad sebou. Ono je totiž strašně jednoduchý nazvat nějaký letadlo UFEM.
hehe né vážně spit a i tebou zmiňovaná LA5Fn se na vertikále chovaj divně já netvrdim, že Bf nebo fokáče sou ideální, ale na těhle dvou letadlech sou nedostatky olegova simu asi nejvíc vidět.
Vem si lavočku 50 paliva rozjeť jí na 300 a maximálně přitáhni a drž to pak uvidíš věci
Agijo - G2 ta v La5FN utoci, najma ak zacne v tvojej zadnej polosfere, ma vhodnu rychlost a menej paliva. G2 nie je taka kraksna ako G6 a La5FN bola stale este trochu tazka.
Ale ked mas naopak za zadkom zavesenu lavocku a sedis v tej G2, tak si tiez v peknej prdeli.
Mam to odskusane za obe strany a aj ked to s lavockou moc neviem a zadieram jej motor (jediny stroj u ktoreho sa mi to dari), tak som s nou po par letoch tu a tam dokazal divy (v ramci moznosti).
Proste ber to tak, ze pilot za tebou je vzdy vo vyhode, lebo sa moze rozhodovat, ci energiu vyplytva alebo uchova, kdezto ty nou musis plytvat, ak nechces byt zostreleny.
Já psal, že když mě utočí G2, tak to nemusí být tím, že by G2 byla über, ale asi to bude tím, že něco dělám špatně, zatímco někteří modří se tváří, píšou, jak je spit, lavočka über jen proto, že od pilota v těchto letadlech dostanou na prdel.
Taky je zajímavý, že v Lavočce točím jak vůl, mám blackout a frajer v G2 mě naprosto neomylně trefuje, ale zase bych si nedovolil tvrdit, že je G2 über, prostě asi něco dělám špatně, což ovšem někteří "blue hero" zvyklí v F4 sestřelovat LaGG3 4serie nejsou ochotni přiznat.
Proč pořád brečí jen modří?
Tajpane, já to tady teda celý neprolízal, ale zběžně jsem viděl jen vlákna über lavočka, über spit, tak nevím jestli tady někdy brečeli červení, pokud se mýlím, nechám se rád poučit.
Agijo, len ti hovorim, preco ta ta G2 utoci. Nie je to nerealne. Ani nikoho nebudem presviedcat, ze F4 nie je nadradena prvym sovietskym stihackam typu Lagg/Yak. V reali bola, o kolko to neviem posudit.
Ale na druhej strane, ked mam 2 lietadla s porovnatelnymi vykonovymi charakteristikami, lisiace sa nanajvys v tom, ze kazde bude lepsie v inej oblasti, tak je mierne "uhodene", ked ja na jedno padnem z vysky a po par manevroch ho mam zakusnuteho do prdele a splhajuceho za mnou sta opica, zatial co ja som bez energie a neviem sa odputat - a pritom som vzdy koncil utoky s vyskovou prevahou.
No mažná by nebylo od věci analyzovat proč k tomu došlo, pravděpodobně jsi udělal někde chybu.
jak jsem psal výše, někdo tady letěl ve spitovi (myslím skutečnýho spita) a v BF109 (myslím skutečný Bf 109), ono nejde jen o výkon, roli hraje víc věcí.
.....po par manevroch ho mam zakusnuteho do prdele a splhajuceho za mnou sta opica.....
toto bych označil za dost důležité, pokud děláš manévry tak asi ztrácíš energii, pak je logický, že se energie vyrovnají. Když děláš BnZ tak bys neměl moc manévrovat
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.