Outline:
Prázdná, tzn bez pum a zbraní, B25 se šikovnou osádkou letí jako pathfinder pro svaz B17 a B24, budou externí pohledy, aby osádky B17 a B24 mohli letět, bombardovat se bude z 20 000 stop na povel z B25ky (jestli tak tak vysoko vyleze, ale prázdná by mohla, ne?...)
Němci budou mít svoje uberlaufy, zákaz útočit na B25ku (jako by tam nebyla) a zakaz cumet na exterech. To samy pro cover na Thunderboltech, Lightningach a P51.
Mazec.
Místo B25ky se může dát cokolic co má zaměřovač a letí dost rychle (třeba se najde něco co lítá rychleji (A20?)
Takže 12x B17+1x empty B25 , 12x B24+1x empty B25
6x P47, 4x P38 a 4x P51B
dohromady 38 lidí za červený
A proti nim 8xFw190 a 2xBf109
10 lidí za modrý
celkem 50 lidí a DF server bez pozemních instalací (možná letiště..
2 cíle, červení bombeři je dostanou přidělené, naplánují trasu a tu budou dodržovat, modří se před startem trasu dozvědí jen přibližně a za letu budou mít možnost pouze dvakrát dotázat na polohu, výšku a směr letu. Tyto informace předá pathfinder na B25...
Tak co?
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
Schmouddle, jako návrh to kupodivu úplně pitomé není. Ta možnost na dvojitý dotaz na polohu se mi jeví jako dosti zajímavá pro všechny speciálky.
Problém je samozřejmě málo modrých pozic (velká poptávka, malá nabídka).
AH_Cutora napsal:
Ale jeste ke ztratam. Chlapi kouknete se na to treba takhle. Americka norma pro bombardery byla 24 bojovych letu do civilu. Aspon na zacatku valky. Pri max. ztratach ktere spojenci pripousteli, 8% to znamenalo, ze pro osadku to znamena sanci na navrat 92% z kazdeho letu. Pri 24 letech je sance na absolvovani celeho turnusu 0.92 mocneno na 24 a to je .... 0,135! Takze pri ztratach 8% to znamena, ze jen 13 az 14 osadek ze sta se dozije civilu....
Jo. Ale kdyz budou prumerne ztraty 4%, hned to vyskoci na 37%. Kazdopadne v Evrope byly ztraty u bombarderu velke, treba Bomber Command melo procentuelne vetsi ztraty nez japonske Specialni utocne sbory.
1stCL_Fucida napsal:
LesniHU, ten rozbor je pěkný, ale stejně má pár chybek. Tak předně - 6. března 1944 se hrubě nepodařilo pár organizačních věcí u Jafü 4 - a tedy vysoké % strojů, které započítávás jako přímé účastníky akce, se do ní nezapojilo plnou silou..nebo v mnoha případech vůbec. Konkrétní čísla nemám, ale v podstatě všechno spadající pod Jafü 4 bylo v postaveních pro obranu východu a ne severu, jak bylo potřeba. Takže například přímé nasazení a bojová aktivita všech Gruppe JG26 byla omezena na něco málo přes hodinu.
521 je pocet startu, stejne jako 830 je pocet startu na spojenecke strane. Kolik stihacu se skutecne zapojilo do bitvy by se dohledavalo tezko (hlavne u spojencu), ale jestli se do toho chces pustit, poslu ti par udaju.
1stCL_Fucida napsal:
-107 stihacek za 25 nerusenych minut zacinajicich temer perfektnim headonem sestreli jen dvacet bombarderu
O perfektnim head onu jsi četl kde? V deníku JG26 se píše o manévrování skupin Fw 190 mezerami v coveru a následný útok.
Je to vycuc z knihy Target Berlin (J. Ethel and A. Price), ktery nekdo poslal na net.
Stab+I,II,II/JG11,III/JG54,I,II/JG1 byly navedeny na pozici cela svazu (kde mel byt, ale nebyl), a pak letely primo v protikurzu. Nevim, jestli to byl headon ve smyslu palebne pozice, ale po takticke strance jako vychozi pozice pro utok urcite.
JG 26 poslali dopoledne nekam k Reims, kde nikoho nepotkali, odpoledne se dostali do akce nekde u Lingenu. Souhlasi? :-)
1stCL_Fucida napsal:
-za pet hodin maximalniho usili vsech jednotek sestrelila LW 80 letadel, coz je asi 5% americkych poctu.
Počítáš s pěti hodinami, ale tento čas je vhodné zkrátit na 3 - 3,5 hodiny (to jsem dohledával dle podobného náletu 8.3., trasa při něm něm byla zcela identická). Svaz rozhodně nebyl napadán po celou dobu jeho letu, tedy od opuštění břehů Anglie po návrat nad ně.
Pocital jsem jednodusse - prvni start 10:45, posledni 15:20.
WT_Schmouddle napsal:
Mám štěpnou myšlenku....
Už jste přemýšleli, jak létá prázdná B25ka?
Outline:
Prázdná, tzn bez pum a zbraní, B25 se šikovnou osádkou letí jako pathfinder pro svaz B17 a B24, budou externí pohledy, aby osádky B17 a B24 mohli letět, bombardovat se bude z 20 000 stop na povel z B25ky (jestli tak tak vysoko vyleze, ale prázdná by mohla, ne?...)
Vidim dva mozne problemy:
-B25 bez bomb nebude fungovat zamerovac (nebude poznat, ve kterem okamziku by odhodil), ale to by snad slo obejit predpocitanim potrebneho uhlu a koukanim skrz nepohyblivy zamerovac.
-letet formaci z externiho pohledu bude velmi, velmi tezke, kdysi jsem neco podobneho zkousel a opravdu tam chybi pevna reference a pohled primo z bodu, kde je letadlo.
-flightmodel B17 a B24 je krajne spatny a u obou uplne stejny.
Ale kdyz uz, vynechal bych B25 a bombardoval od oka (nastavit pohled smerem dolu na urcity uhel dany bud poctem zmacknuti klavesy nebo uhlem vuci vlastnimu letadlu a hazet ve chvili, kdy se cil dostane do nejakeho bodu obrazovky).
Pokud by se mela planovat nejaka specialka, doporucoval bych na to udelat dalsi vlakno. I pro nejake uvodni premysleni.
1stCL_Fucida napsal:
Schmouddle, jako návrh to kupodivu úplně pitomé není. Ta možnost na dvojitý dotaz na polohu se mi jeví jako dosti zajímavá pro všechny speciálky.
Problém je samozřejmě málo modrých pozic (velká poptávka, malá nabídka).
Moje návrhy nejsou kupodivu úplně pitomé, ale chápu že lajonfírer nemůže okamžitě souhlasit se vším...
Jinak co se týče poptávky a nabídky, důvěřuj trhu, ono se to srovná samo. Holt budou muset modrásci sednout do emerickej mašin, to se toho stane...
LesníHu napsal:
Vidim dva mozne problemy:
-B25 bez bomb nebude fungovat zamerovac (nebude poznat, ve kterem okamziku by odhodil), ale to by snad slo obejit predpocitanim potrebneho uhlu a koukanim skrz nepohyblivy zamerovac.
-letet formaci z externiho pohledu bude velmi, velmi tezke, kdysi jsem neco podobneho zkousel a opravdu tam chybi pevna reference a pohled primo z bodu, kde je letadlo.
-flightmodel B17 a B24 je krajne spatny a u obou uplne stejny.
Ale kdyz uz, vynechal bych B25 a bombardoval od oka (nastavit pohled smerem dolu na urcity uhel dany bud poctem zmacknuti klavesy nebo uhlem vuci vlastnimu letadlu a hazet ve chvili, kdy se cil dostane do nejakeho bodu obrazovky).
LesníHu: Jo, to je všechno možné, jde o to to vyzkoušet...
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
WT_Schmouddle napsal:
Jinak co se týče poptávky a nabídky, důvěřuj trhu, ono se to srovná samo. Holt budou muset modrásci sednout do emerickej mašin, to se toho stane...
"MUSET" ?!
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 01-09-2007 15:39
WT_Schmouddle napsal:
Jinak co se týče poptávky a nabídky, důvěřuj trhu, ono se to srovná samo. Holt budou muset modrásci sednout do emerickej mašin, to se toho stane...
"MUSET" ?!
Poposedni...Chtít = muset
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
Problém nastane, jestli neseženeš 24 bombarďáků, který budou ochotni lítat pod exterama. Asi tím trošku opadne pro ně ta atmosféra speciálky... S přesností bombardování bych si takovou hlavu také nedělal... prostě cíl bude nějaké menší město
Tak tam hodně za blues G6 s 3x MG151/20, FW 190 bez 30 a MK108 povolte pro 110
Cassi,problem v tom co jsi nam vsem dal jako priklad je v tom,ze pokud nebudou mit bombry cover aspon nejakej,je mi fuk co ve fokaci povezu,jestli to bude 2x30+2x20,a nebo 4x20,kdyz tam nebude enemy stihac,tak ty tricky skratej utrpeni toho typka asi jen o jeden nalet,takze kdyz je budu mit muze aspon jit driv na pivo a nemusi resit jestli ho rozmaznu,uz pri dalsim naletu a nebo az treba pri terim,atd.Kdyz tam bude cover,kterej me zazene,ale jen tak aby byl dal schopen chranit svaz je to o necem jinem
Jinak bych vam dal jinej priklad,ale bohuzel se nam ho nepodarilo odreportovat,jsou tam sice jen TB3,ale i tak,stihaci prileteli jak nemehla a nechali se rozprasit driv nez TB3 prileteli,mi meli 8xF4 takze si kazdej z avs asi umi predstavit jak ty TB3 dopadli,ale jde o to ze nekdo z nas do nich vysipal vsechny dvacky co mel a ta mrcha proste nespadla,a pak prileti nejaka lama jako ja da jednu ranu a ejhle ta piksla jde dolu.Tak je to z kazdym bombrem,nekdy mas kliku a das mu prvni ranou neco bez ceho proste nemuze letet a je uplne fuk cim ho trefis.Kdysi jsem na AFW vyexplodoval pesku jen dvema trinactkama.Jak rikam je to o stesti
pagy, som hrozne rad, ze si tak veris. To aspon nebudes davat taky bacha, ked ti moje gulomety budu parat motor.
Utok na TB-3 je oblubena zabava befiek, obvykle ale krvavo platena padakovanim a sadanim do pola - to vsetko preto, aby si tvoj stastlivec pripisal 1 skalp.
A B-25 uz dokaze roztrhat aj Focke-Wulf. Bez tych 30-ok a tej statistiky budes rad, ak tvoj fokos po prvom utoku este zvladne aspon 350 km/h v horizonte
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.