Dalším problémem je vypadávání zvuků motorů, střelby. Někdy se zasekává střelba i když už by letadlo nemělo mít náboje.
Tohle už se děje několik měsíců. No - vlastně možná několik let. Po některém patchi více, po některém méně. U mě je to aktuálně méně.
S tou střelbou letadla, které nestřílí, pomůže, když ono letadlo skutečně vystřelí.
Nejpeckovější je stále trvající buga, kdy jsou pro někoho některá letadla neviditelná. Do okamžiku, než vystřelí. Už to vypadalo, že problém vymizel, ale nevymizel. Máme ho potvrzený z minulé středy. Kolega neviděl polovinu těsné formace jedenácti letadel...
To se některým (nejen) lionům takhle po osmé večer stává vcelku běžně.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Někteří už vlastně ani nelétají, aby se nezjistilo, že občas nevidí ani na palubní desku...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Takže suma sumárum: Tímto Tě Barone slavnostně a směroplatně pověřujeme: Zajdeš za Jááásoňem praštíš pěstí do stolu a mocným hlasem zvoláš: Kurva sprav tu grafiku Bo fix.
IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad - Join the Fight!
IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad is the exciting and realistic portrayal of aerial combat on the Eastern Front in WWII. Fly ten legendary warplanes over the destroyed ruins of the city of Stalingrad and the endless steppes of the Soviet Union and experience what it was like to fly and fight in the pivotal battle that changed the course of the Second World War on the Eastern Front. Join the Fight!
Mně spíš vadí že se mi na ½ km a méně celé letadlo nezobrazí. Je vidět střelba, ale letadlo né! Případně letadlo zaměřím a nepřítel zmizí, nejen proti zemi…, dělá to i u spolubojovníků s výrazně silnějšími PC než mám já.
Jinak mám tento již starší monitor:
https://www.czc.cz/samsung-syncmaster-2443bw-cerny-lcd-monitor-24/59676/produkt/
Grafická karta: GeForce 760 GTX (4G
Grafické nastavení ve hře mám na totální Full.
Stačí? Nestačí?
Bylo to tu řečeno již mnohokrát, ale u problému mizejících dotů proti zemi, proti tmavě modré obloze je asi opravdu nejdůležitější ten monitor (neplést si bugem nezobrazujících letadel a dohledností 10km). Je jedno jestli máte komp za 15 nebo za 50 tisíc, když to zobrazujete na TN monitoru, kterej neumí rozeznat od sebe spoustu barev, je zaděláno na problém... Poslední cca 4 roky lítám na IPS monitorech 2560x1440 (Nejprve nějaké starší HP, poslední rok AGON GSYNC 144Hz, to HP mělo barvy lepší, ale oboje nesrovnatelné s jakýmkoliv TN) a mužu říct, že mizející doty nevnímám jako závažný problém, přesto že se mi kolikrát stane, že pronásleduju letadlo, kouknu jinam a už ho nenajdu... Je to ale v míře, která mi subjektivně přijde ne extrémně vzdálená od předpokládané reality.... Samozřejmě nejsem tak arogantní, že řeknu že kdo s tím má problém, ať pořídí novej monitor za 10 až 20k, hra by si s tím měla umět poradit, TN sou stále a budou velmi rozšířené, nemám k ruce statistiky, ale řek bych že dost možná stále nejrozšířenější mezi hráči. Problém je, jak to udělat. Letecké bojové simy jsou kvůli hledání dotů jedny z mála her, neli jediné, krteré jsou na kvalitu podání barev tak závislé. U ostatních her má IPS monitor pouze výhodu v krásnějším podání scény, tady ne... Změnou kontrastu na monitoru to nevyřešíte, když v nějakém rozsahu barev zvýším kontrast, v jiném ho musím snížit, ten monitor nenabere nikde celkový vyšší kontrast. Kdyby to udělali ve hře, aby lidé s TN viděli lépe, budou zase lidé s IPS vidět ještě lépe... Ten rozdíl tam asi vždycky bude... Myslím, že 1920x1080 vs 2560x1440 nemá na mizející doty takový vliv jako barvy monitoru...
Ajvne, odpověď na tvůj monitor, je to TN, tedy pokud se ti ztrácejí doty a seš s tím nespokojen pak samsung-syncmaster-2443bw nestačí
Bodenplatte:
* práce na mapě pokračují, osidluje se dle historických dat
* dále se pracuje na vylepšeném AI - např. vylepšená logika při letu ve formaci, kterou chtějí vypustit příští aktualizaci
* Career mode: nové emblémy, vojenské hodnosti a vyznamenání
* pracuje se na FM pro P-38J-25 a Tempest Mk.V
* FM pro Me-262A téměř dokončen
* 3D pro P-51D-15, P-38J-25, Tempest a B-25D jsou před dokončením
* nová pozemní jednotka - Sd.Kfz. 7/1
Flying Circus:
* na mapě oblasti Arras se stále pracuje, používají se stejné techniky jako v případě mapy pro Bodenplatte
* nabízejí obrázky kokpitů S.E.5a a Albatros D.Va
Tank Crew:
* pracuje se na vylepšeném modelu poškození
* tanky obsahují spousty systému, které budou moci být poškozeny
* nové animace
* v květnu/červnu plánují implementovat opravy, dotankování a doplnění munice (později nabídnou to samé pro letadla)
* v příští aktualizaci uvolní animovanou posádku pro PzKpfw. III Ausf. M a M4A2
* nabízí obrázky interiéru PzKpfw. III Ausf. M a PzKpfw. IV Ausf. G
Barone někdo na TAWu má rád deštíček. Nechystá se nějaká změna těch jejich vodních efektů? Ty kapky na skle v 500km/h jsou sice úplně na výkal, za to dost nereálný.
Barone někdo na TAWu má rád deštíček. Nechystá se nějaká změna těch jejich vodních efektů? Ty kapky na skle v 500km/h jsou sice úplně na výkal, za to dost nereálný.
Pokial viem tak nie. Ale vyskusam v testovacej verzii a dam vediet.
No sláva... po několika letech nátlaku na Dev Boska vyšla experimentální záplata. Nyní je možnost změnit frekvenci dotazování se FFB efektů, hodnotou v souboru startup.cfg 0.5 Hz – 10 Hz.
Všichni co máte stuttering s klacíkem MSFFB2 a TrackIR\OpenTrack\FreeTrack zkuste doporučený parametr na 0.5 Hz.
funguje to, ale je to rychlost, se kterou se ti updatujou síly ve force feedbacku, tedy když tam dáš 0.5, tak už je to místy nepříjemný na pocit, něco vytvoří krátkou sílu jedním směrem, která má hned zmizet a ona tam drží 2 sekundy... Je to asi o nějakym kompromisu, já to teď mám myslím na hodnotě 2, tedy 2Hz, to znamená že se updatujou síly každou půl vteřinu. Síly v řízení sou ok, různý vibrace už to omezí a je tam znát rozdíl oproti tý výchozí hodnotě 10.
Ale tu plynulost rozhlížení to určitě zlepší, je potřeba najít si osobní optimum mezi ff a rozhlížením...
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.