Novinky z DT (IL 1946 4.14x)
|
Seb |
Přidané 05-04-2019 13:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 114
Založený: 05.10.13
|
Hlasitější by teda mohly být obranné zbraně ve Šturmu obecně... |
|
|
|
magot |
Přidané 05-04-2019 13:32
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
a nezapomeňte si prohlédnout novou Moskvu, přehradu v Zaporoží než to tím gryfem srovnáte se zemí.
Jo a mapa severního pólu nepodporuje magnetické kompasy.Takže je třeba letět jen na kurz a snos. |
|
|
|
Pavel |
Přidané 09-04-2019 10:54
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
magot napsal:
.....
2 - spodní zadní střelec mě hýbe kulometem. Jak v roli "hratelné", tak i AI (na externím modelu.)
Abys ho mohl používat, musíš zmáčkout klávesu "A" - auto OFF.
.....
Tak další zjišťování přineslo toto: Spodní zadní střelec nehýbe zbraní, pokud předchozí pozice je opuštěná v režimu "Gunner autopilot OFF". Pokud ale před odchodem od předního spodního kulometu
vrátím střelce do automatického stavu (Gunner autopilot ON), tak se zadní spodní kulomet dá ovládat normálně. S tím se dá žít.
Ale aby toho nebylo dost, podobná věc se objevila i u MBR-2: Přední střelec se sice hýbe ,ale nestřílí mu to. Tenhle stav trvá nějakou chvilku, většinou se spoušť zaktivuje po "proklikání" několika jiných tlačítek.
Tenhle divný jev se ale objevuje jen pokud je mód přepínání autočinnosti posádky na "Autopilot automation OFF" . Pokud dám tuhle funkci na "Autopilot automation ON" tak spoušť předního střelce reaguje hned.
Takže tak.
Jinak paráda - plovoucí ledy atd. Mimochodem nejsou i nějaké nové cargo lodě ? Zdály se mi nepovědomé...
Letu zdar
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|
|
magot |
Přidané 09-04-2019 11:00
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Ano u MBR-2 u předního střelce to je krapet zmatené. Už jsem to hlásil jako bug.
Nicméně pokud ti nejde střílet předním kulometem a máš auto - OFF, zmáčkni klávesu "Multifunction Gunner" a ono se to aktivuje. |
|
|
|
saldy |
Přidané 09-04-2019 11:43
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Magote nemáš info jak to bude se steamem? Já steamovou verzi někde používám.
|
|
|
|
magot |
Přidané 09-04-2019 11:49
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Netuším naposledy to zařizoval Loft a ten už je pryč.
Ale steam instalace se neliší od té naší.
Pouze tam je navíc exáč pro spuštění kterej je nadbytečnej a netřeba ho používat.
Tzn, klidně nainstaluj 4.14 přes steam instalaci 4.13.4. |
|
|
|
Pavel |
Přidané 09-04-2019 12:12
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
magot napsal:
Ano u MBR-2 u předního střelce to je krapet zmatené. Už jsem to hlásil jako bug.
Nicméně pokud ti nejde střílet předním kulometem a máš auto - OFF, zmáčkni klávesu "Multifunction Gunner" a ono se to aktivuje.
"Multifunction gunner" to je to co otevírá boční okna a vysouvá spodní věž u B-24 ? OK, zkusim.
Díky
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|
|
magot |
Přidané 09-04-2019 13:14
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Pavel napsal:
magot napsal:
Ano u MBR-2 u předního střelce to je krapet zmatené. Už jsem to hlásil jako bug.
Nicméně pokud ti nejde střílet předním kulometem a máš auto - OFF, zmáčkni klávesu "Multifunction Gunner" a ono se to aktivuje.
"Multifunction gunner" to je to co otevírá boční okna a vysouvá spodní věž u B-24 ? OK, zkusim.
Díky
Jo. Ale u MBR-2 otevírá okna klávesa "O" |
|
|
|
Pavel |
Přidané 09-04-2019 13:58
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
Špatně jsem to napsal. Myslel jsem boční kryty (okna) bočních střelců a zároveň vyklápí jejich mighty guns do palebných pozic. Ale je jasné že mluvíme o tomtéž.
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|
|
Seb |
Přidané 09-04-2019 15:12
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 114
Založený: 05.10.13
|
Tak to se myslím jmenuje "aktivace střeleckých pozic" a klávesa kterou si k tomu přiřadíš.... |
|
|
|
saldy |
Přidané 09-04-2019 15:48
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
magot napsal:
Netuším naposledy to zařizoval Loft a ten už je pryč.
Ale steam instalace se neliší od té naší.
Pouze tam je navíc exáč pro spuštění kterej je nadbytečnej a netřeba ho používat.
Tzn, klidně nainstaluj 4.14 přes steam instalaci 4.13.4.
Zatím to vypadá, že to funguje
|
|
|
|
magot |
Přidané 09-04-2019 16:57
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Bude nějaká kampaň pro Gryfa? |
|
|
|
Seb |
Přidané 09-04-2019 17:13
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 114
Založený: 05.10.13
|
Nepochybuju že Saldy něco zmákne... |
|
|
|
saldy |
Přidané 09-04-2019 17:16
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Musím na to hodit ještě oko, četl jsem v instrukcích, že má stroj ještě nějaké opravy. Taky bude aktualizace 3 roky staré kampaně pro Pe-8 s moskevskými mapami.
|
|
|
|
magot |
Přidané 09-04-2019 17:36
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
A bacha i ty mapy jsou aktualizovány. Moskva atd ..
Btw nejslavnější Gryfů použití bylo asi bombardování železničního uzlu Velikije Luky na východní frontě.
Na západní frontu bohužel není mapa kanálu. Leda to rozchodit přes složku mods, už je to legal v rámci ofiko exáče. Takže by šla teoreticky i kampaň na západní frontě. |
|
|
|
Uzin |
Přidané 10-04-2019 13:25
|
Uživatel
Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
magot napsal:
A bacha i ty mapy jsou aktualizovány. Moskva atd ..
Btw nejslavnější Gryfů použití bylo asi bombardování železničního uzlu Velikije Luky na východní frontě.
Na západní frontu bohužel není mapa kanálu. Leda to rozchodit přes složku mods, už je to legal v rámci ofiko exáče. Takže by šla teoreticky i kampaň na západní frontě.
Mapy přes složku mods fungují. |
|
|
|
magot |
Přidané 10-04-2019 13:49
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Super. |
|
|
|
Uzin |
Přidané 10-04-2019 17:32
|
Uživatel
Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
Nšco jsem pokazil, nové mapy zas nejdou.
CTD 70 proc.
Upravil/a Uzin dne 10-04-2019 18:21
|
|
|
|
saldy |
Přidané 10-04-2019 20:27
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Kdyby se vám podařilo dostat do hry mapu La Chute 3.1 pro 4.13, napište mi postup, mně se to nezdařilo. https://www.sas19...ic=42939.0
|
|
|
|
Uzin |
Přidané 10-04-2019 23:36
|
Uživatel
Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
PROBLEM SOLVED!
Při sejvování upraveného souboru static.ini jsem omylem zvolil kodování Unicode -4.14 vypadávala při 70proc. Když jsem upravil kodování na správné ANSI, mapy se nahrávají. Tak uvádím polety Greifa nad Tbilisi a "Ambarčika" nad Batumi, na připravované mapě Zakavkazska:
|
|
|