When the radar is in low altitude mode, the search antenna stops working. Only the tracking antenna work and that does not display anything on the scope.
The radar basically turns itself into a gunnery radar.
BY the way, setting the radar back to STANDBY for about 3 minutes will cool it down so it can operate again.
a já měl za že to je rozbitý
Verze kokpitu 19ctky přímo od Overstratose: Z továrny, oprejskanej ruskej, oprejskanej v EN https://www.digit...t_filter=Y
jo a polychop cosi kutěj
We do comprehend the interest in our work and the fact that people are curious, but one milesstone still has to be solved.
Only if that one is solved we will be releasing some positive and interesting news about what we have been working on during the past months.
So a littlebit of patience is what we unfortunately have to ask for.
As soon we can make an announcement we will not disappoint.
Dá se nějak, a pokud ano, jak, změnit kde se bude zobrazovat kneeboard. Jak používám ten MFD extractor, tak se mi kneeboard zobrazuje na tom druhem monitoru vpravo v rohu a ještě jen jeho jedna třetina
Jestli by nešel šoupnout do levého rohu.
Dá se přes editaci ViewportHandling.lua (Scripts/Aircrafts/_Common/Cockpit)
hledej řádek: dedicated_viewport = {0,170,750,934} //první dvě pozice jsou souřadnice x,y, to druhé velikost v pixelech
Doporučuju to používat přes JSGME, protože se to po každý aktualizaci vrací zpátky na default.
Tak to maj frantíci předem prohraný proti pokročilým ruským technologiím typu FC3
Pro zajímavost, ED má všechno potřebný pro plnohodnotný klikatelný modul Su-27SM, údajně i některé MiG-29 varianty, ale "Kreml" byl/je proti. Wags nicméně v jednom z podcastů nevyloučil možnost, že toto omezení se nevztahuje na třetí strany s HQ mimo Rusko/Bělorusko. Stejná část RAZBAM týmu co dělá na MiG-19P/S bude tvořit MiG-23MLA, a to bude "nejmodernější" klikatelný modul ruské techniky v DCSW.
Nicméně, v pořadníku čeká JF-17 Thunder od Deka Ironwork Simulations. To bude hodně zajímavý kousek.
Dá se přes editaci ViewportHandling.lua (Scripts/Aircrafts/_Common/Cockpit)
hledej řádek: dedicated_viewport = {0,170,750,934} //první dvě pozice jsou souřadnice x,y, to druhé velikost v pixelech
Doporučuju to používat přes JSGME, protože se to po každý aktualizaci vrací zpátky na default.
Dík, ale bohužel neprojde kontrolou integrity
Upravil/a Mira dne 30-03-2019 10:26
To aby se náhodou nezjistilo, že ty ruský krámy jsou dobrý leda na air show
Tomu se dá tak snadno vyhnout, že se ani nemají čeho bát. Stačilo jen zajistit, aby finální produkt někdo zrevidoval a řekl, tohle upravte tak, tohle tak a tohle vynechejte. My "tupý" ovce poznáme prd, těch pár lidí co na tom opravdu létalo stejně nic neřekne. Oni se tím ale ani nechtějí zabývat, což je smutný.
Myslím že rusové maj strach ze své vlastní hierarchie velení.
Je to jak za Stalina. Nikdo nechce být zodpovědný za nějaké problematické věci aby si pro něj jednoho dne nepřišli "kamarádi" z FSB ..
Možná by to šlo, ale radši se na to vyserou, aby neměli problémy.
Upravil/a magot dne 31-03-2019 17:11
Tomu se dá tak snadno vyhnout, že se ani nemají čeho bát. Stačilo jen zajistit, aby finální produkt někdo zrevidoval a řekl, tohle upravte tak, tohle tak a tohle vynechejte. My "tupý" ovce poznáme prd, těch pár lidí co na tom opravdu létalo stejně nic neřekne. Oni se tím ale ani nechtějí zabývat, což je smutný.
V případě ruské techniky nestačilo. Nebudou riskovat, že je zavřou. Navíc Wags je ex-CIA zaměstnanec. A ku příkladu, tipni si proč Chuck Owl neudělal guide pro Tomcat?
A ty "tupý" ovce odhalily, že např. Warthog má slabší výkon motorů a větší rozptyl při střelbě z GAU-8 než reál. Stejně tak jsou (asi nejen) u Hornetu nějaké úmyslné odchylky. Že se některé moduly takto "doupravují" Wagsem potvrzeno v jednom z podcastů.
Čau chlapi. Má smysl se teď začít učit Horneta? Skoro v každém patchi přidávají nové funkce a opravy. Nemám tolik času a zvládnout jeden modul mi zabere tak 2 měsíce. A jak je na tom v porovnání s Tomcatem? F-14 mi přijde dodělanější, ale je to jen pocit. S čím byste doporučili začít dřív?
Hornet, nemá, počkej až na final verzi. Já to sice koupené mám, ale přesně jak píšeš, člověk se něco naučí, nějakej postup a pak aby se to 30 x přeučoval. Tak jsem horneta dal k ledu ..
Tomcatu chybí implementace části systémů a avioniky. Hlavně RIO pozice. Ale lítat a bojovat se s tím dá.
NOTE: The network protocol has changed. Servers with the old version of the game will not be available.
DCS World
* Fixed crash when use trigger "Start player seat lock" with incorrect number.
* MP. Improved synchronization of client’s phantoms of AIM-54 missiles.
* Ship's cruise missiles. Fixed a wrong launch orientation of missile.
* ME. Corrected unit templates: Hawk SAM Battery standard and Hawk SAM Battery reinforced, S-300, Patriot. Corrected name of Rapira position.
DCS: F-14 Tomcat by Heatblur Simulations
* Fixed CTD with Jester sound memory allocation
* Sidewinder volume input entries corrected
* Removed 'ECM Jam Toggle' from the pilot input.
* Jester "tune TAC" and "tune ground station" channel number fixed for channels >= 64Y (previously Jester was adding one to the channel number for that range).
* Fixed Jester swapping X and Y when using TACAN manual tune.
* LANTIRN sensitivity to fog and dust adjusted/fixed. Should now be possible to engage tracking with dust enabled.
* Countermeasures mission editor preset loading fixed.
* Fixed datalink frequency keybinds not updating panel rollers.
* Tuned core and afterburner thrust slightly.
* Adjusted inlet efficiency.
* Adjusted compressor stall and other engine issue probabilities in SEC mode.
* Redesigned FFB model to more closely match artificial feel system.
* Fixed SEC mode nozzle behavior (always commanded closed now).
* Tweak HUD VVI and AoA error (E bracket) towards realism per SME feedback.
* Added Sidewinder circle scan (note: not visible!)
* Fixed pilot+RIO ICS hot/cold/override keybinds.
* Fixed sticky master caution keybind.
* Add some community-supplied keybinds for: throttle mode, oxygen, emer wing sweep cover, eng/probe anti ice, asymm thrust limiter, hydraulic transfer pump, fuel feed, anti skid
* Show IM/IN alternating with MV on HSD if mag var greater than 5deg.
* Show TACAN info on HSD/ECMD in LDG display mode with AWL/PCD steering mode.
* Reset guarded switch states for hydraulic transfer pump, emergency flight hydraulics, fuel feed, emergency generator
* Radar: use selected elevation bars for supersearch and acquisition scan patterns.
* Fix SP/PH missile firing order when not all 6 stations are fitted.
DCS C-101 by AvioDev
* Updated CN localization.
* Solved issue with telebriefing dimmer moving ADF intercom button.
Upravil/a Aces_Wild dne 01-04-2019 18:44
* update videa budou namísto stávajícího měsíčně vycházet jednou za 3 měsíce
* do týmu byli nabráni další testeři
* nebudou uvolňovat žádné další moduly dokud nebudou Harrier, Mirage 2000C a MiG-19 dokončeny
* po dokončení započnou intenzivnější práce na MiG-23MLA a F-15E
* práce na mapě South Atlantic pokračuje
This is a short video this month, we are talking about our existing modules and a few changes we have made internally.
While not strictly Hornet news but certainly related, the improved carrier environment is moving ahead quickly:
1- The new Nimtiz-class aircraft carrier is nearing an early access release. There are a few items to first clean up like deck weathering, the bow catapult controller bubble, and elevator rails, but it's coming along great. Once a bit further along, GA will make a spectacular video and we'll discuss the features in greater detail.
2- The deck crew animation for the bow cats is about done, and work has started on the waist cat launch animations for deck crew. This will also be using our new skeletal animation system.
3- CASE I radio communications are now working and being tuned. Once that is done, CASE II and III will be coded. All voice over lines for pilot, marshal, tower, approach, LSO, and departure have been recorded with several authentic personalities.
Our goal is to create the most realistic carrier environment ever done for for a PC (entertainment and commercial). All in all, the carrier environment is gong to be quite cool!
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.