DCS World 2017
|
magot |
Přidané 12-03-2019 22:54
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
No ten zjednodušený základ ED se pokusilo předělat v rámci celkového update DCS a v rámci F-18.
Takže počítám, že už nyní F-18 není napojena na ten zjednodušený systém. Na druhou stranu se jim to nedařilo zprovoznit a bylo to dost zabugované ..
Současný stav ale neznám, protože do horneta už nelezu a čekám, až ho definitivně dokončí.
Systém IFF v F-14 je samozřejmě odlišný a taky polo-automat oproti F-18. Nicméně samotná detekce stroje, ať už přátelského/ nepřátelského by už měla být na vyšší úrovni.
Přesnou implementaci F-14 IFF v DCS, specielně detekci nepřátelských strojů ale neznáme. To se můžeme jen dohadovat ..
Upravil/a magot dne 12-03-2019 23:09
|
|
|
|
magot |
Přidané 12-03-2019 23:58
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
Saburo napsal:
tu odpověď demoduluje/dekóduje/dešifruje a podle nějakého programu vyhodnotí jestli je korektní a jestli odpovídá přesně zadaným parametrům...
to jsem myslel tou detekcí, že dokáže rozlišit tu odpověď, podle nějakého porovnání s uloženými vzorci odpovědí. Tedy že za určitých okolností dokáže detekovat/ vyhodnotit že je to např. Su-27 a ne F-15.
Další součástí IFF procesu je že RIO to manuálně přiřadí na radar který letoun je který a RIO/ Pilot má přehled kdo je kdo.
Jen mi není jasné, za jakých okolností toto musí obnovovat, kdy již zvolený kontakt ztratí. Zda to ověření musí opakovat stejnou cestou nebo zda ten systém má nějaké schopnosti vyhodnocení a dokáže ztracený kontakt opět obnovit ..
Upravil/a magot dne 13-03-2019 00:10
|
|
|
|
magot |
Přidané 13-03-2019 13:05
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
no jak to tak teď študuju, tak zjišťuju že to byla takřka černá magie
Na tom interogatorru lze zvolit jeden ze 4 modů, (1, 2 civil? 3,4 šifrované, 4 - pro emergency)
V modu 1 a 2 lze kódovat 8 čisel (0 - 7)
Na přední straně přijímače určeného pro mod 2 je možno zvolit pouze 4 číslice v modu 1 a 2. (první číslo je číslo letky a další tři modx - např VF-41 101, tak 101 je modx)
Pak se tam zvolí kód, kterej by měl být znám (zřejmě pilot/ rio obdrží kartičku s kódy před vzletem),
pak každá letka má svůj kód který je znám.
Pak ve vzduchu když se dotážu pod daným kódem, dostanu odpovědi (horizontální čára pod kontaktem na radaru) od jednotlivých strojů té dané letky která má ten kód.
To že je to přátelský stroj se dále zobrazí na centrální čáře radaru (vlevo od čáry).
Také je možné dostat odpověď aniž by byl cílový stroj v dosahu (či rušen) radaru.
V modu 3 (šifrovaně) si na daném kódu lze ověřit odpovědi ode všech strojů na dané frekvenci (a stejném nastavení šifrování).
A mod 4 - emergency, když se něco posere. tak na kódu 7700 se začne vysílat (opakovaně několik pulsů) a všem dostupným strojů se zobrazí 3 a více horizontálních čár nad kontaktem na radaru.
Takže nepřetáleské stroje lze teda odfiltrovat buď pomocí vizuální verifikace, nebo podle vyodnocení nepřátelského dotázání (mimo rozsah přátelských kanálů), lze pak označit enemy/ unkown.
Upozornění na známý nebo neznámý nepřátelský kontakt je zvukově. Test IFF probíhá ještě těsně před startem mezi RIO a pilotem. (RIO stojí pod levým křídlem a sleduje signalizaci světlem v boxu avioniky)
Šifrování se manuálně nastavovalo v zařízení TSEC/K1-A1 system kde bylo 64 pinů a unikátní kombinace určovala pak způsob šifrování toho dne ..
To jsem vykoumal jak to probíhalo IRL |
|
|
|
magot |
Přidané 13-03-2019 15:10
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
všechno špatně a pak to popíšeš takřka ale stejně stejně
ty kódy z paměti nevím ten 7700 znám jen z jen z dikuze s jedním RIO kde se ho ptali jak funguje IFF.
To co jsem zhruba popsal, je jak jsem to IFF pochopil. Budou tam asi ještě nějaký díry a jak jsem psal netuším jak funguje to obnovení kontaktu kterej už byl označen.
Jinak ano mod 1 a 2 civil, mod 3 military s šifrováním, mod 4 emergency.
Btw zřejmě to taky doznalo vylepšování pak na F-14B/D. Já to popisoval pro verzi A jak to chodilo IRL.
V DCS netuším jak dalece to bude řešeno, to brzy uvidíme
Upravil/a magot dne 13-03-2019 15:32
|
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 13-03-2019 15:12
|
Diskutující
Příspěvek: 4055
Založený: 06.08.15
|
DCS 2.5.4.28461 Open Beta
Introduced DCS F-14 Tomcat by Heatblur Simulations
DCS World
* ME. Corrected an enabling checkbox of Sand storm setting.
* Scripts. Fixed frequent crash with mission scripting - script trying to destroy aircraft when aircraft trigger some event.
* AI KC-130 will not taxiing reverse after refueling.
DCS MiG-19 by RAZBAM
* Fixed: wrong canopy released on ejection
* Fixed: wrong seat on ejection
* Fixed: gun arming switches not animated when using keybind
* Fixed: Bombs release mode switch reversed
* Fixed: RISU-4V "Radio/Radio Compass"switch function reversed
* Fixed: Flight Manual
* Fixed: Engine switches
* Fixed: Fuel lamps issues
* Fixed the engine RPM vs thrust spike issue between 9000 to 10000 RPM
* Enabled: Rockets AUTO fire mode.
* Cockpit internal illumination increased
* Cockpit textures adjusted
* External textures adjusted
* Changed pilot to MiG-15 pilot after ejection
* G-Suite effectiveness increased
DCS M-2000C by RAZBAM
* Previous fixes now added:
-Weapon positions fixed
DCS AV-8B by RAZBAM
* Previous fixes now added:
-Weapon positions fixed
-MPCD Transparency background fix
-KC-135 MPRS wingtip vortices position fixed
-Ground Proximity Warning System enabled
DCS C-101 by AvioDev
* Added buffet vibration and sound, due to high angle of attack, high g-force or high airspeed.
* Fixed refuelling and defuelling processes.
* Solved issue with engine shutdown at high altitudes when moving throttle in a slightly abrupt way.
* Added Force Feedback.
* Fixed emergency fuel lever full travel. It now reaches the max position.
DCS F/A-18C
* Switching DDI's from left to right will not causes loss of contacts.
* On the SA page, the TDC will always be displayed as priority and "over" other symbols.
* SA TDC will be yellow color.
* Fixed bug that can caused to ghost contacts on SA page in multiplayer.
* SA page. Locked donor will be marked star symbol.
* Only a contact determined as hostile (red, chevron), will have a diamond TD marker on the HUD.
* Fixed uncommanded roll with crosswind.
* Added HARM TD box on HUD.
DCS F-5E
* Corrected some cockpit materials: radar indicator, gunsight glass, pilot textures.
DCS F-86F
* Added chinese manual.
DCS MiG-15bis
* Added chinese manual.
Flaming Cliffs
* Su-33. Training lessons from Simon Pearson added.
Campaigns
* L-39 Kursant campaign. Changed banking around targets.
* Mi-8MTV2 Oilfield: 16th mission, place of emergency landing of 325th moved to the clean place.
Known Issues
F-14B_IA_Caucasus_Dance_of_the_Vampires.miz and F-14B_IA_PG_tour.miz are not working in current build. |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 13-03-2019 15:14
|
Diskutující
Příspěvek: 2975
Založený: 01.05.06
|
už stahuji update, který má..........deltas 227,5 MB....update 3.3 GB
Rozbaluje se na 6.5GB
Zatím to jde rychle, cca 4-5 MB/s
Tomcat má 2GB při stahování, rozbaluje se na 3 giga.
Edit: Sniped.
Upravil/a AJaromir dne 13-03-2019 15:40
|
|
|
|
magot |
Přidané 13-03-2019 15:44
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
Jenže to co jsem popisoval já byl stav použití IFF pro F-14A v 70/ 80 letech letech, viz. popis RIA z časů létání na verzi A
Část se ale shoduje. Část ne. A např. mod 5 to vůbec nemělo. Možná verze D, to netuším ..
No nic necháme toho. Uvidíme co nabídne HB |
|
|
|
magot |
Přidané 13-03-2019 16:16
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
ajaj, to bude stahovat každej včetně Toma Cruise, to bude děs |
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 13-03-2019 18:00
|
Diskutující
Příspěvek: 4055
Založený: 06.08.15
|
A Meteor Soundtrack najdete v \Mods\aircraft\F14\Soundtrack |
|
|
|
magot |
Přidané 13-03-2019 18:02
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
s felixem maj jen triko
Ten manuál doporučuju zrovna stáhnout (save as) a otevřít v desktop appce.
Má 243mb. To web rozhraní to moc nedává .. |
|
|
|
magot |
Přidané 13-03-2019 19:12
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
Tak mě po update potkala ta sračka s těma osama co řešil Jaromír
Jaromíre, dořešil jsi to nějak? |
|
|
|
magot |
Přidané 13-03-2019 20:11
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
Saburo napsal:
čekám až mi dojde, koupil jsem ho už před nějakou dobou...
Já ho právě chtěl taky koupit, ale odložil jsem to páč nemaj placení na přímo kartou ale přes paypal a já zrušil účet kdysi.
Nevíš jaká klávesa je pro potvrzení vyběru jester menu když pohybuje tím vyběřem přes trackir?
Tam je nějaký CTRL plus číslo, to funguje, ale určitě je na to nějakej gryf. // edit už to mám a gryf to asi neumí ..
Btw zrcátka jsou dobrej killer FPS. Bez nich to vše běhá nádherně.
Upravil/a magot dne 13-03-2019 20:18
|
|
|
|
magot |
Přidané 13-03-2019 20:37
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
No ale HB stránky neumožňují platit kartou. Už jsem si stěžoval na foru z HB psali že se jim nechce řešit payment procesor ..
A kdes to kupoval? |
|
|
|
magot |
Přidané 13-03-2019 21:07
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
no, jinak než přes PP už to asi nepůjde.. |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 14-03-2019 06:56
|
Diskutující
Příspěvek: 2975
Založený: 01.05.06
|
Můj dojem z Kocoura a z AI Jester je dosti pozitivní. Za mě má Jester nejelpší hlášky při tankování za letu.
Akorát neotvírejte nákoleník a nelistujte v něm. 100% záruka jak instantně shodit hru.
magot napsal:
Tak mě po update potkala ta sračka s těma osama co řešil Jaromír
Jaromíre, dořešil jsi to nějak?
Ano, překopírovat soubor "view.lua" ve složce "scripts\input" z release verze do OB verze.
Anebo po každém namapování osy restartovat hru.
Anebo pamatovat si označení os, zadat je ručně všechny naráz, pak restartovat hru.
Pro vyvolání Jester menu je klávesa "A", která je taky pro označování výběru v nabídce.
Upravil/a AJaromir dne 14-03-2019 08:52
|
|
|
|
magot |
Přidané 14-03-2019 10:43
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
Jo už jsem našel to tvoje vlákno na ed foru.
Tím lua.view ze stable se to opraví koukal jsem na ten lua kód je dost odlišnej ten stable o beta. Takže netuším jestli projde checksum pro online.
V nejhorším mám zalohovanej i ten špatnej lua kód. Podle logu jsem koukal že se to posere že tam nacpe nil hodnota zřejmě místo názvu osy.
V tom beta kódu už používaj hash místo jmen os a tam to někde spadne na hubu .. |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 14-03-2019 11:42
|
Diskutující
Příspěvek: 2975
Založený: 01.05.06
|
"Hotfix" na opravu pádu způsobenou nákoleníkem:
https://forums.ea...ostcount=1 |
|
|
|
Kubrt85 |
Přidané 14-03-2019 12:32
|
Nováček
Příspěvek: 22
Založený: 13.07.16
|
Také mám problém s osama už od předešlého updatu. Periferie, které mám jsou Hotas Warthog, pedály od Happyho, dva rámečky a takový tlačítkový panel, vyrobený z elektroniky gamepadu. Po posledním updatu mapovat tlačítka i osy můžu normálně, kromě os u pedálů, pak to přestane reagovat, takže restart. Před posledním updatem to dělaly všechny zařízení. Ale Tomcat je namapovanej, tak už mě to zase neštve. |
|
|
|
magot |
Přidané 14-03-2019 12:45
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
Ten AI pilot u kocoura, když se sedí na RIO pozici a dávaj se mu příkazy kam má letět, nemá pud sebezáchovy. Jen natvrdo letí jak podle rozkazu.
Takže to klidně napere do kopce, nebo s tím prostě flákne o zem. Tak bacha na to..
Mohli by tam přidat ještě logiku ať pak třeba kopíruje terén, když se rozkaz z RIO pozice rovná jisté smrti
Upravil/a magot dne 14-03-2019 12:52
|
|
|
|
magot |
Přidané 14-03-2019 13:38
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
Oni pak zřejmě kocoura z-integrují s univers rádiem/ transponderem, ten používaj v té kampaní Tah perským jezdcem včetně LotATC. |
|
|