Aha, to vypadá na zajímavou funkci OpenTracku. Pokud vím volbu Custom center pozice TracIR nemá... Pro uživatele TrackIR je tedy zdá se osa Z na zoom nepoužitelná, páč asi nejde nastavit právě ta výchozí pozice. Což je škoda, docela by se mi to líbilo...
Můžeš v trackiru nastavit rozsah tý osy od do? Předpokládám, že jo, tak pak stačí omezit pohyb dozadu, něco jako od -50% do +100%. Takle to pro změnu používám já v opentravku, funguje jak má...
Edit: Jinak tohle všechno je přesně ten problém, že si ten head tracking nemužem nastavit ve hře, každej si to chce uzpůsobit podle sebe nějak trochu jinak... Proto by mě zajímalo, jestli s tim vývojáři hodlaj něco dělat, když už to slíbili. Jak píše Petsild RoFko to prý umí, DCS rovněž
Upravil/a Hot_Dog dne 25-02-2019 09:07
TrackIR umožňuje nastavit křivky asymetricky. Takhle to například používám pro osu Pitch (pro pohled dolů směrem k podlaze kokpitu mám křivku s jiným průběhem než pro pohled nahoru kdy koukám skrz kabinu do prostoru). Pořád ale mám nejnižší bod křivky na ose y.
Ještě jstem to nezkoušel, ale možná by šlo definovat křivku asymetricky tak, aby vrchol (resp. nejnižší bod křivky) neležel na ose y, ale mimo tuto osu. Tím by se mohla posunout výchozí neutrální pozice.... večer vyzkouším.
Aha, to vypadá na zajímavou funkci OpenTracku. Pokud vím volbu Custom center pozice TracIR nemá... Pro uživatele TrackIR je tedy zdá se osa Z na zoom nepoužitelná, páč asi nejde nastavit právě ta výchozí pozice. Což je škoda, docela by se mi to líbilo...
Jsem překvapen, že slavný Trackir nedisponuje, tak komfortní a užitečnou funkcí. Bez takové možnosti si nedokážu vůbec představit létat.
Asymetrická křivka je v tomhle případě vhodná pouze, na omezení největší hodnoty FOV pohledu, ale nikdy nenahradí komfort Custom center pose.
Můžete použít nouzové řešení v podobě falešné centrální polohy. Před samotným vystředěním Trackiru, podle potřeby se na křesle k monitoru přiblížíte/oddálíte, tak aby po vrácení do výchozí polohy obraz odpovídal vašim požadavkům.
Primitivně sociální řešení, ale plně funkční.
Aha, to vypadá na zajímavou funkci OpenTracku. Pokud vím volbu Custom center pozice TracIR nemá... Pro uživatele TrackIR je tedy zdá se osa Z na zoom nepoužitelná, páč asi nejde nastavit právě ta výchozí pozice. Což je škoda, docela by se mi to líbilo...
Jsem překvapen, že slavný Trackir nedisponuje, tak komfortní a užitečnou funkcí. Bez takové možnosti si nedokážu vůbec představit létat.
Asymetrická křivka je v tomhle případě vhodná pouze, na omezení největší hodnoty FOV pohledu, ale nikdy nenahradí komfort Custom center pose.
Můžete použít nouzové řešení v podobě falešné centrální polohy. Před samotným vystředěním Trackiru, podle potřeby se na křesle k monitoru přiblížíte/oddálíte, tak aby po vrácení do výchozí polohy obraz odpovídal vašim požadavkům.
Primitivně sociální řešení, ale plně funkční.
petsild napsal:
Jsem překvapen, že slavný Trackir nedisponuje, tak komfortní a užitečnou funkcí. Bez takové možnosti si nedokážu vůbec představit létat.
Asymetrická křivka je v tomhle případě vhodná pouze, na omezení největší hodnoty FOV pohledu, ale nikdy nenahradí komfort Custom center pose.
Můžete použít nouzové řešení v podobě falešné centrální polohy. Před samotným vystředěním Trackiru, podle potřeby se na křesle k monitoru přiblížíte/oddálíte, tak aby po vrácení do výchozí polohy obraz odpovídal vašim požadavkům.
Primitivně sociální řešení, ale plně funkční.
Tak jsem vyzkoušel - asymetrická křivka žel zdá se neposkytuje funkční řešení pro zoom na osu Z TrackIR.
Tu "falešnou!" centrální polohu TrackIR znám, ale její použití i při běžném používání TrackIr není moc praktické. Během letu je občas potřeba TrackIR vycentrovat a pak se musí za letu "hledat" ta správná poloha, což je dost otravné.... Nepomůže ani v případě zoom na ose Z, protože definovanou dead zonu na křivce neposune do nové center pozice. To znamená, že při zoomování dead zóna není v centru polohy hlavy a zoomování nefunguje ideálně plynule a s dead zonou kolem nové "falešné" centrální polohy...
Ahoj , nechci zakládat nové téma tak to zkusím napsat sem.
Jsem totalní nováček v simulátorech bez žádné zkušenosti. Je tady aktivní letka co hledé nové členy a dle potřeby nevadí zaučit nového pilota?. Zatím lítám v singlplayeru , na multiplayer si netroufám.
Ahoj, máte někdo vyzkoušené či pořádně zjištěné jak dokáže současný BoX využít více jak 4 jádra? De o to, že mám stále dobrou i5-2500k @4,6GHz a naskytla se mi možnost dostat i7-4930k. Ta ovšem pude nataktovat odhadem tak na @4,4-4,5GHz, takže výkon na jádro nebude o moc vyšší jak na současnym procíku, do 10% max odhaduju. Otázka je, jestli se nějak projeví těch 6 jader ke všemu ještě s multithreadingem, oproti stávajícím 4? Skoro si myslím, že moc ne a za koupení desky z bazaru a přeinstalaci PC mi to stát nebude, ale jestli to má někdo nějak otestovaný, budu rád za info, díky...
Ahoj , nechci zakládat nové téma tak to zkusím napsat sem.
Jsem totalní nováček v simulátorech bez žádné zkušenosti. Je tady aktivní letka co hledé nové členy a dle potřeby nevadí zaučit nového pilota?. Zatím lítám v singlplayeru , na multiplayer si netroufám.
Tak super, DVII je boží. Přijde mi rychlejší na křidélkách, než byl originál ROF, ale můžu se plést, už dlouho jsem ROF neletěl. Jen mi tedy přijde, že ze všech těch WW1 lítadel, co tam jsou, nějak vybočuje Dr.1. Ne snad výkonama, ale odolností. Je to jak by člověk střílel do Pešky či Šturmase. Třeba sundat Dolphina není takový problém, se mu pravděpodobně uloměj ty krásný dlouhý křídla a má po ptákách. Ale Dr.1 je úplně jiná liga. Nic z něj nepadá a pilot je snad pancéřovanej.
Ahoj , nechci zakládat nové téma tak to zkusím napsat sem.
Jsem totalní nováček v simulátorech bez žádné zkušenosti. Je tady aktivní letka co hledé nové členy a dle potřeby nevadí zaučit nového pilota?. Zatím lítám v singlplayeru , na multiplayer si netroufám.
Pokud budeš mít zájem a budeš splňovat podmínky, přijď na TSko do skupiny CSW k pohovoru (jak tam bude Druindin nebo Cassius).
Děkuji za informaci , určitě dorazím k pohovoru. Jen ještě potřebuji vyladit více VR a keymaping na plynovce. Lítal jsem zatím jenom za opačnou stranu , zkusím nátrenovat za spojence v singlu , ať nepříjdu jako totální zelenáč , který se ani neodlepí od země .
Aj opacne strany tu maju svoje letky.
To len aby si si nemyslel ze CSW je tu jedina. Ani zdaleka. http://vwings.net...alni-letky
Ale chcelo by to asi update
Niekedy sa stáva, že príde k chybe, kedy sa ti strelci nehlásia. Spravidla na nie celkom dobre urobenom serveri, alebo preťaženom (overload). Je to ale nepríjemné to áno. Našťastie som to nezažil už hodne dlho, ale možno to bude tým, že lietam KOTA, kde sa to deje minimálne. Jeden z našich pilotov to minulý týždeň zažil, restartol hru a strelci sa znovu ozývali akoby sa nechumelilo. No, chumelilo sa a to hodne, bola mapa Stalingradu Wintersnowy.
Niekedy sa stáva, že príde k chybe, kedy sa ti strelci nehlásia. Spravidla na nie celkom dobre urobenom serveri, alebo preťaženom (overload). Je to ale nepríjemné to áno. Našťastie som to nezažil už hodne dlho, ale možno to bude tým, že lietam KOTA, kde sa to deje minimálne. Jeden z našich pilotov to minulý týždeň zažil, restartol hru a strelci sa znovu ozývali akoby sa nechumelilo. No, chumelilo sa a to hodne, bola mapa Stalingradu Wintersnowy.
Díky, za odpověď, já se vyskytuju na více serverech, i na KOTA a mlčí prevíti líní všude. No nic, třeba mne jednou překvapí
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.