Fakticky, co bys jiného čekal na základě využití mechanik. Hádám, ža to bude na německé téma, což by dávalo největší smysl. Dokonce bych se i vsadil, že nepůjde o indiány, i když to nedělám.
Zbývá tedy jen anglie a pak nějaký kazachstán, ale tam mají v legendách draky.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
Fakticky, co bys jiného čekal na základě využití mechanik. Hádám, ža to bude na německé téma, což by dávalo největší smysl. Dokonce bych se i vsadil, že nepůjde o indiány, i když to nedělám.
Zbývá tedy jen anglie a pak nějaký kazachstán, ale tam mají v legendách draky.
Blbost, musí to cyklovat po vzoru úlet, mainstream. Ve smyslu inovace udržení pozornosti, jako forza horizon a forza motorsport, aniž bych něco vlasnil. Pak dojde k přesahu žánrů jen z důvodu zvědavosi/zážitku a dvojímu revenue. Jistě, můžeš přemarketovat konkurenta, ale proč nemít 2 žánry a vyluxovat půlku trhu.
Takže by v půli patnáctýho soletí mohli přistát ufouni agresivního typu někde proti proudu Sázavy a tam by se s nima tamní "řitíři" vypořádali po svém. Utloukli by je lazebnicema?
A finální scéna by byla samozřejmě někde na Melmeku severně od Pluta ..
Přesně, je to problém, při větších bitvách se bojuje vepředu, ostatní stojí vzadu jako stafáž, Dan o tom někde mluvil, že z původních 100 sesekávali až na myslím 20.
V jedné z přednášek (na nějaké škole - najdu-li to na Trubce dám sem link) se Vávra prokecl, že to museli velmi skrouhnout kvůli konzolím.
Původně byly bitvy s cca stovkou lidí, ale když to pustili na konzolích, kleslo FPS pod jedna
No a jak postupně ty NPC chytřely a bojovaly lépe a lépe, tak byl postupně snižován jejich počet na těch souč. 40, z čehož vždy bojuje jen 20, a z toho ještě musí být polovina lukostřelců. A další se zapojují až když ti první už cuknou nohou
Takže není vyloučeno, že na PC by jich mohl být vyšší počet - otázka je o kolik. Já byl tipl tak 1,5 až 2 krát víc, dle svých vl. zk. s konzolemi.
Jako simulátoristi víme přece dobře, že ta technika má svá omezení... jakkoli jde vpřed "mílovými kroky"
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
No dnes jsou konzole průměrné pc.
Xbox není nic jiného než pc s widlema.
Výkony xone x odpovidá zhruba i5 na 3 ghz, osmi jádro s gtx 1050 + -. Ps4 pro je ještě krapet slabší.
Nicméně stejně většina lidí nejsou Jaromír a mají průměrné pc s podobným výkonem.
Všeobecně vzato spíš vidím problém v jejich samotném enginu ktetej na to jaksi nebyl optimalizován.
No dnes jsou konzole průměrné pc.
Xbox není nic jiného než pc s widlema.
Výkony xone x odpovidá zhruba i5 na 3 ghz, osmi jádro s gtx 1050 + -. Ps4 pro je ještě krapet slabší.
Nicméně stejně většina lidí nejsou Jaromír a mají průměrné pc s podobným výkonem.
Všeobecně vzato spíš vidím problém v jejich samotném enginu ktetej na to jaksi nebyl optimalizován.
Já sice nevím, čemu odpovídá konzole (a věřím ti že nekecáš), ale vídám hry na slabých, průměrných i nadprůměrných PC a na konzolích. A nejen simulátory (nebo "simulátory - např. WT ), ale i takové jako právě KCD, Ass. Cr. Odyssey apod.
A mohu zodpovědně odpřisáhnout, že to co je vidět (a jak se to dá hrát) odpovídá spíše hooodně podprůměrnému PC. A ty hry to samozřejmě musí akceptovat.
Sám jsem ovšem o konzoli uvažoval, tzn. nejsem apriorní odmítač, v době kdy jsem nevěděl jak to se mnou bude, zda budu mobilní apod. Ale na konzoli bych nespustil hry, které hraju, od simulátorů, až po třeba Dwarf Fortress. Tento typ her na konzoli nepojede vůbec, a popravdě já hraju nejvíc právě takové úchylárny
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Trochu offtopic. Nevím, jestli si vzpomínáte Console parity kauzu u hry Watch Dogs, kde na E3 měla hra relativně skvělou grafiku, ovšem na konzolích a na PC už ne. Pak kdosi ve hře objevil, že jde v PC verzi hry zapnout něco jako předváděcí mód, po jehož zapnutí hra vypadala stejně, jako na E3. Důvod byl zřejmý, aby konzolisti nebrečeli.
No dnes jsou konzole průměrné pc.
Xbox není nic jiného než pc s widlema.
Výkony xone x odpovidá zhruba i5 na 3 ghz, osmi jádro s gtx 1050 + -. Ps4 pro je ještě krapet slabší.
Nicméně stejně většina lidí nejsou Jaromír a mají průměrné pc s podobným výkonem.
Všeobecně vzato spíš vidím problém v jejich samotném enginu ktetej na to jaksi nebyl optimalizován.
Já sice nevím, čemu odpovídá konzole (a věřím ti že nekecáš), ale vídám hry na slabých, průměrných i nadprůměrných PC a na konzolích. A nejen simulátory (nebo "simulátory - např. WT ), ale i takové jako právě KCD, Ass. Cr. Odyssey apod.
A mohu zodpovědně odpřisáhnout, že to co je vidět (a jak se to dá hrát) odpovídá spíše hooodně podprůměrnému PC. A ty hry to samozřejmě musí akceptovat.
Sám jsem ovšem o konzoli uvažoval, tzn. nejsem apriorní odmítač, v době kdy jsem nevěděl jak to se mnou bude, zda budu mobilní apod. Ale na konzoli bych nespustil hry, které hraju, od simulátorů, až po třeba Dwarf Fortress. Tento typ her na konzoli nepojede vůbec, a popravdě já hraju nejvíc právě takové úchylárny
Na konzolích tytéž hry, které běží na pc umějí pěkně "ošidit" aby to nebylo moc poznat. Specielně např. pohled do dálky, pozadí, vše co je na pc ostré, je na větších vzdálenostech záměrně rozmazáno aby to nežralo výkon. Některé hry ale mají kupodivu třeba jednoduché nastavení kvalita vs výkon, např. Shadow of the Tomb Raider, kde si hráč může zvolit lepší kvalitu na úkor toho že to nebude mít 60 FPS.
Sám mám xone-x, hrával jsem ještě na x360 (firemní ) a na ps4 a ps4 pro občas taky u bratra atd. takže to tak nějak znám ty bedýnky
Všeobecně si ale myslím že KCD není vhodná hra na konzole i kdyby hypoteticky byly konzole 2x výkonější.
Upravil/a magot dne 21-02-2019 12:47
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.