Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
Hot_Dog |
Přidané 16-01-2019 12:28
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Jeden by řek, že to má 1) co dočinění s tím, jak jdou k jednotlivý strojům sehnat podklady, či 2) jestli už maj podobný stroj či technologii ve hře, případně 3) snaha vybalancovat počet letadel na obou stranách, možná dokonce 4) mít to letadlo dřív než v DCS...
Z toho mi jasně vychází, že dost možná v současnosti nejzmapovanější stíhačka WW2 s klasickym pístovym motorem na červené straně, která má zatím jen dva letouny musí přijít zcela logicky až po všech německých strojích včetně Švalbiny... Já to zcela chápu a rozumím, blíží se vydání švalbiny v DCS!!!!!!:-D
Ale třeba překvapěj a vydaj dva patche těsně po sobě... |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 16-01-2019 12:57
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
606_Druindin napsal:
Ty jejich myšlenkové pochody při vybírání prioritních letadel fakt nechápu. To si jako myslej, že budem šwalbinu honit v devítkách a Thunderama??? Pošleme tisíc Thunderů hlídkovat k jejich letištím, a když se náhodou objeví Švalbina, tak ji umlátíme čepicema.
|
|
|
|
OREL_Kolokolcik |
Přidané 17-01-2019 17:42
|
Nováček
Příspěvek: 41
Založený: 14.01.14
|
Poslušně se hlásím do služby. Čepici mám, velkou. |
|
|
|
Saburo |
Přidané 18-01-2019 09:36
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 218
Založený: 22.12.08
|
podle posledního příspěvku Jásoně je Poník plánován na konec června, možná malinko později, znamená to, že Dora je nejspíše za dveřmi |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 18-01-2019 09:59
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
V tom samym vlákně Jason řek, že než bude dora/schwalbina hotová, tak vydají 1 až 2 patche bez nich... Takže můj odhad je březen nejdřív... |
|
|
|
Lanc |
Přidané 19-01-2019 20:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 280
Založený: 02.01.11
|
Admini to aj tak osefuju a daju 2 kusy na letisko, nejako ich uz hordy ukecaju
2/JG26_Krak
|
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 25-01-2019 15:51
|
Diskutující
Příspěvek: 4049
Založený: 06.08.15
|
Developer Diary #214
* chystá se verze 3.010
* mapa jižní části Kursku, včetně Prochorovky, se blíží dokončení
* po dokončení se vrhnou na kampaň "Clash at Prokhorovka"
* ke konci zimy se připravuje vydání M4A2 Sherman a Pz.Kpfw.III Ausf.M
* počátkem jara pak vydání T-34 mod. 1943 a PzKpfw IV Ausf.G
* začali pracovat na animaci posádky tanků, časově náročné, každý člen vyžaduje jiné animace
* pro mapu do FC připravují frontovou linii v délce 100km v oblasti Arras (jaro 1918)
* vzniká použitím stejných technik jako mapa Bodenplatte
* Sopwith Dolphin a Fokker D.VII se blíží
* pro Bodenplatte je připravena další vlna letadel k uvolnění
* pracuje se na FM pro P-51D, Fw 190 D-9 a Me 262 A-1/2
* připravují se 3D modely Hawker Tempest Mk.V, P-38J-25, P-51D-15, Me 262 A-1/2 a B-25 Mitchell-II (AI)
Více obrázků a info |
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 04-02-2019 18:55
|
Diskutující
Příspěvek: 4049
Založený: 06.08.15
|
Update 3.010
Dear pilots,
The new content will be made available in a few weeks, but we have decided to release the update 3.010 now to publish many improvements and fixes which are already ready. U-2VS Collector Plane is now available in Career mode and can be equipped with rockets. P-47D-28 now sports 4K textures made by Martin =ICDP= Catney. There are also DM improvements and we hope this update should finish the current cycle of DM improvements for now. Important multiplayer and AI fixes are also in. Last, but not the least, is the optimized GUI which should yield more performance in flight. The full change list follows:
Additions
1. New exterior 4K textures for P-47D-28 (main, bump, specular, official paint schemes) by Martin =ICDP= Catney;
2. U-2VS Collector Plane is now available in Stalingrad and Kuban careers (night bombing missions);
3. U-2VS Collector Plane can be equipped with ROS-82, RBS-82 and ROS-132 unguided rockets;
4. Buildings can be destroyed by an aircraft impact;
DM improvements
5. HE rounds no longer damage armored objects without penetrating the armor in certain cases;
6. AP rounds penetration of a multi-element armor has been fixed (reduced);
7. AP rounds can travel further after penetrating a target through;
8. Now wings are correctly damaged when their root parts are hit on Bf-109F/G/K, Ju-87, IL-2, I-16, La-5, Yak-1, Yak-7, LaGG-3, MiG-3, U-2, MC 202, P-39, P-40;
9. The sturdiness of the tail part of the fuselage has been corrected for all planes;
10. Ramming with the propeller has been reworked;
11. Previously developed tech (instability of the airflow around the damaged parts of the aircraft skinning) has been applied to all aircraft;
12. Ballistics and armor penetration of BR-350B and BR-350BSP rounds (F-34, ZiS-5 and ZiS-3 guns) has been corrected according to the report TsNII-48 2VV-2;
13. Pz-VI-H1: weak spots in the gun mantlet have been corrected;
14. Soldiers walking on airfields can be killed now;
15. Rear right wheel damage has been corrected for all wheeled vehicles;
Multiplayer improvements
16. A large mission running on a server won't prevent some players from joining;
17. Data delivery under heavy loaded servers has been reworked. We hope this will help to fix several problems caused by data loss, such as 'greyed out start button', 'damage application delay', 'AA fire delay', 'invisikle planes', 'invulnerable planes', etc.;
18. The game (and the server) won't freeze for several moments when a very large bomb explodes in a very dense built up area;
AI and FM improvements
19. One more case of AI following its target into the ground has been found and fixed;
20. AI correctly turns on the engine in a ground start situation without taxiing;
21. P-47D-28 stall behavior has been corrected;
22. Detached P-47D-28 flaps appear correctly now;
23. Bombsights in an automatic mode made less jumpy;
GUI improvements
24. Many GUI elements made clearer;
25. Automatic GUI scale option added (useful for 4K screens and VR);
26. Lists rendering has been optimized, improving the overall GUI performance, settings and Career mode responsiveness, etc;
27. In-game GUI has been optimized, yielding up to 20% performance in some cases;
28. Switching the HUD on and off or changing the mini-map scale no longer causes a delay;
29. Multiplayer gunner positions dialog window has been corrected for Ju 88 A-4;
30. Target symbols made clearer on the navigation map
Other improvements
31. Certain buildings shouldn't levitate above the terrain anymore;
32. Some bridges with uneven driveways were fixed;
33. Aircraft cruise speeds were corrected in the Career mode so wingmen won't lag behind the flight leaders;
34. Previously AI-only unit 293rd IAP is now joinable by the player in Stalingrad and Kuban TOWs;
35. "Blazing Steppe" and "Sea Dragons" campaigns are now available in French thanks to Dominique Girouard;
36. "Fortress on the Volga" campaign is now available in German thanks to II/JG11ATLAN, ram0506 and =27=Davesteu.
37. "Havoc over the Kuban" campaign has been updated. |
|
|
|
toci |
Přidané 04-02-2019 19:16
|
Nováček
Příspěvek: 47
Založený: 09.10.11
|
po upd. nejde prehrať žiadny f.record /ani novy/ a nejde sa narodiť v tanku / multiplayer/... zabijanie panáčikov je rozkošné.
|
|
|
|
Baron |
Přidané 04-02-2019 21:03
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Mne idú tracky bez problémov. Aj staré aj nové.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 04-02-2019 21:16
|
Diskutující
Příspěvek: 4049
Založený: 06.08.15
|
Lunar New Year Sale Launched!
To celebrate the Lunar New Year, we have launched a sale on our website and Steam. You’ll find some great deals including for the first time The sale runs from 10am PDT on February 4th until 10am February 11th, 2019. A great time to fill up your hangar! Many prices are their lowest ever, take a look! |
|
|
|
toci |
Přidané 04-02-2019 21:58
|
Nováček
Příspěvek: 47
Založený: 09.10.11
|
toci napsal:
po upd. nejde prehrať žiadny f.record /ani novy/ a nejde sa narodiť v tanku / multiplayer/... zabijanie panáčikov je rozkošné.
je to divné ,ale už mi to ide. sorry za poplach
|
|
|
|
magot |
Přidané 04-02-2019 22:21
|
Fusioner
Příspěvek: 17612
Založený: 19.06.08
|
to renderování řek je jak ze čtyřlístku, už tomu chybí jen fifinka
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 04-02-2019 22:26
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
No grafika terénu v BoX jest takový vylepšený ROF. S tím uže ničego nenaděláme. |
|
|
|
Fiks |
Přidané 04-02-2019 22:32
|
Uživatel
Příspěvek: 658
Založený: 28.08.10
|
Barone,na A-20 když se otevře pumovnice tak se rozsvíti bílé navigační světlo na směrovce.
To je podle reálu,fičura a nebo bug? |
|
|
|
Baron |
Přidané 04-02-2019 22:54
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Fiks napsal:
Barone,na A-20 když se otevře pumovnice tak se rozsvíti bílé navigační světlo na směrovce.
To je podle reálu,fičura a nebo bug?
Netusim, vyskusam a ak to tak je, nahlasim ako chybu.
magot napsal:
to renderování řek je jak ze čtyřlístku, už tomu chybí jen fifinka...
Klidek Magote. Este si nevidel mapu a uz kritizujes Je to velmi velmi skora pre pre pre pre prealfa mapy. V sucasnosti to uz vyzera inak. A to este stale nie je ani prealfa. Myslim, ze sa vam to bude pacit aj so zabitelnymi pindulakmi. Mali by byt v kvalite pilotov z Bodenpaltte.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Baron |
Přidané 04-02-2019 23:21
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Fiks napsal:
Barone,na A-20 když se otevře pumovnice tak se rozsvíti bílé navigační světlo na směrovce.
To je podle reálu,fičura a nebo bug?
Pozrel som sa na to. Nie je to biele navigacne svetlo, tie mas po stranach smerovky na pevnej casti. To co popisujes, je vystrazne svetlo otvorenia bombovnice pre masiny vo formacii. Ked odhadzujes bomby, rozsvieti sa vedla toho bieleho svetla i cervene, ktore bude svietit, dokial nebudu odhodene vsetky bomby, alebo dokial nezavries bombovnicu (potom zhasnu obidve svetle, biele aj cervene pochopitelne). Ano, je to podla realu.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 04-02-2019 23:22
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
Tak já mám opět grafický downgrade
- Na zimní mapě mám mlhu nové generace. Bílá je tmavší a černá je světlejší. Už to není ani černobílé, ale šedošedé. V podstatě je faktický problém vůbec rozlišovat město od lesa. Letadla definitivně přestala být viditelná.
- K tomu cukatůra největší. FPS namísto standardních 80-90 teď 40-50 podle ukazatele a reálně (v boji) tak do 10.
- Vrátil se "syndrom Bermudského trojuhelníku". Tj. kickuje to kvanta lidí v dané oblasti. Na mapě, kde se to po x-tém patchi přestalo dít až do teď.
Z pozitiv: konektování na server je rychlovka a napoprvé.
Z domnělých pozitiv: střelivo je fakt průbojnější. Střelec Pe2 už opět probije celou délku letadla, takže na 1 km prostřelí (a zničí) motor, zapálí nádrž a zničí ovládání výškovky. Svět se vrátil do normálu. Křídla taky padají "trošku" více :/ Opět je většina sestřelů upajcnutím křídla.
Z negativ: PROČ!!! si šmankote hrajou s ikonkama a fontama písma? :/
Ikony cílů byly taky v pořádku, tak jsou teď na mapě prakticky neviditelné :/
Z maličkostí: Dopad pilota do vody dříve pilota zabil. Chyba opravena tak, že teď pilota zabije i dopad na souš
P.S. Nešlo by je poprosit, ať už nic nevylepšujou? Já tu hru mám pořád ještě rád... ((
Upravil/a 1stCL_Jiricek dne 05-02-2019 00:23
|
|
|
|
petsild |
Přidané 04-02-2019 23:48
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Já nedávno spolu s Mírou sedl do T-34 a nestačil jsem se divit. Na MP mapě Kavkazu serveru pro tanky, spousta budov levitovalo, všude obilí i na cestách, kde bych to nečekal. Celá tahle nádhera měla v tanku klidně jen 30 fps. Po několika metrech a snažení zničit alespoň člun, nás čekalo další překvapení, později kousek od cesty se náš tank propadnul pod texturu.
Ve vzduchu +200 fps a v tanku taková mizérie a navíc nikde žádná jednotka, tedy tenhle starý ROF engine nestojí pro pozemní techniku vůbec za nic.
|
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 05-02-2019 00:17
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Nesmysl Petsild, my jsme si s liony dříve v tancích zajezdili až až. A na Prochorovku se opravdu těším. Rýsuje se z toho nejlepší tankový simulátor 2. s.v.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 05-02-2019 00:21
|
|
|