The campaign is set during the peak of fighting between the Red Army Air Force and the Luftwaffe during Autumn 1942 in the skies above Stalingrad. Continuous German ground assaults on the destroyed city were met with ever more powerful Soviet counter-strikes. The fight for air superiority was just as furious and just as dangerous. You'll be the deputy Staffel commander in I./JG 52 that has been redirected to Stalingrad from the central part of the Eastern front.
Although a completely independent campaign, "Fortress on the Volga" continues to tell the story of a German pilot that began in our Ten Days of Autumn campaign.
All missions are based on historical events and contain a number of additions and innovations compared to the previous Scripted Campaigns.
Timeframe: September 24th - October 10th, 1942.
Unit: I./JG 52
Available aircraft: Bf 109 G-2
Duration: 15 missions
Average playtime: 6 hours
This campaign requires IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad.
No, dobře, snaží se z toho vyvařit, co se dá. To je pochopitelné.
Ale proč v tom traileru, ku..a, prakticky pořád hořej jen ruský letadla?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Teda ja sa vám čudujem. Pri naťahovaní akejkoľvek mapy sa môžete vytešovať do alelujá pohľadom na zostrelené a horiace nemecké mašiny, nie je ANI JEDEN obrázok, kde by horelo nejaké sovietske lietadlo. Jediné čo majú Nemci je výbuch lode a neúspešný útok na ZIL. Ale to nestačí - ešte by ste chceli aby v uputavke na kampaň za nemeckého pilota boli zostrelovane nemecké stroje. Paulusi, keď to chceš podľa skutočnosti, to by tých horiacich Rusov muselo byt násobne viac.
Môžete mi poslať adresu na vášho dodávateľa? Vyzerá to tak, že vám dodáva vysoko kvalitný matroš.
Tady je to jak v USA, proč není černej, proč to je tady a ne tam, proč nevyhrál klaďas, proč nehoří německej křáp.?????????
Prostě nehoří, asi to má nějaký důvod u samotného tvůrce.
No Cibule musím ťa pochváliť - svojim príspevkom si rozpútal docela slušný flejm. Ak to bolo tvojim úmyslom, tak ti to vyšlo dokonale.
Samozřejmě, plánoval jsem to několik dní. Anebo že bych jen tak plácnul nějakou blbost, která mě zrovna napadla? :-) Na druhou stranu to je základ každého kvalitního flejmu.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
No Cibule musím ťa pochváliť - svojim príspevkom si rozpútal docela slušný flejm. Ak to bolo tvojim úmyslom, tak ti to vyšlo dokonale.
Mně se občas zdá, že jsi tady na SVK, Barone, stále ještě příliš krátkou dobu na to, abys rozeznal drobné nuance podmanivého humoru nás, nejstarších mazáků
To FN je zvíře. Jsem včera absolvoval let za rudé na tom serveru Knights of ... něco. Bylo celkem dost lidí, skoro 40 tuším. No a bylo málo červených. Tak přišla moje premiéra v FNku. Na výběr byl i Spit a Kobra a P47, ale jednou musí být poprvé.
Připletl jsem se k nějakému nedorozumění, kluci už po sobě stříleli. Tak jsem se přidal. Nějaký Mezek mi pláchnul dřív, než jsem si s ním stihnul promluvit, ale byla tam taky nějaká 190. Tak jsem zkusil štěstí no a FNko ji s mírnou převahou výšky začalo dohánět. Tak jsem tak nějak zamířil a vystřelil, ale asi moc netrefil. Jenže ten v 190 byl ještě větší neumětel jak já, tak zazmatkoval a postupoval podle Turbova "Třeba mi ho urvi". Povedlo se mu to moc hezky. Začal tam sebou plácat jak utrženej list. Jelikož tam bylo husto, radši jsem ho nesledoval k zemi, ale začal stoupat, abych se zorientoval, zda nemám někoho za sebou. Naštěstí jsem nevzbudil pozornost, tak jsem šel podívat, kam že to ten pacholek mizí. No a vidím ho, jak u země peláší směr domů. Sebral jsem zbytky odvahy a šel mu domluvit. FN prostě letí. Dohonil jsem ho, a on začal zas podle Turbova návodu, ale tentokrát to byl myslím cloumák následovaný supercloumákem. Asi jsem ho v tom trochu volíznul, protože z něj začalo něco odpadávat. Až z něj odpadnul padák.
No a pak to přišlo. Serie různých fucků a BS FN v chatu. A že prý jak je možné, že s 190 A8 neuteče blbý Lavočce a tak podobně. Tak jsem s ním souhlasil slovy "FN happens".
Radši mizím domů, zážitek mám na celý večer, tak proč si to kazit nějakou neuvážeností. Cestou potkávám nějaký letadlo a vzápětí druhý. Co se dá dělat, jdeme bojovat. A už na toho Spitfajra taky mířím, ale uhne. Pak mi to začalo vrtat v hlavě, no a po dalších bolestných pár vteřinách přemýšlení jsem dospěl k závěru, že v 1944 byly Lavočky a Spity asi kamarádi. Ne jako dnes, ne? Kucí od Spitů si to asi mysleli taky, tak mě nesundali.
Ta Lavočka prostě nemá chybu. Lítá jak čert, točí se jak vrtulník, roluje jak F16 a ty Švaky. Navrch jsem se po přistání dozvěděl, že toho vykuka jsem sundal dvakrát. Fakt tam byly dvě letadla. Tak to už je dost, ještě navrch to FN zdvojuje sestřely. Pak se tedy ukázalo, že to byl jinej, že ten první asi spadnul a ten co jsem si myslel, že je furt první, byl vlastně druhej.
Mám z toho i video, ale není to moc na chlubení. Střelba byla dost hrozná, je vidět, že jsem byl poněkud dezorientovanej a tak dál. Takže bych většinu úspěchu přičetl kvalitám pánů Lavočkinů. Ty FN jsou jednoduše dost dobrý.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.