téměř máš pravdu, proto jsem použil slovo nejspíše ale viz níže
LesniHU napsal:
Kazdopadne se nabizi otazka, proc v takovem pripade vubec povolit 2500 u zeme - vyrazne vyssi opotrebeni a co z toho?
vyšší výkon to z toho bylo
opomněl jsi dodat, že těch 2500ot bylo povoleno pouze s vyšším plnícím tlakem a jen proto ten motor mohl točit vrtulí více a získal tím ty koniky navíc (nebo tah, je jedno jak to nazveš)
což při nižším plnícím tlaku nebylo možné, respektive mohl ale nezískal by tím nic navíc jen to tvé opotřebení například (a proto nebylo žádných 2500ot na druhé rychlosti kompresoru, bo ten kompresor tam vyšší plnící tlak nezvládl)
Dobra, protoze tady neni slovo nejspise, tak se ptam, cim je to podlozene? Zatim mi to prijde jako krasny kruh, v manualu neco je, z toho odvodime, jak to bylo ve skutecnosti a konstatujeme, ze manual ma pravdu a tak to bylo. Konkretne body "jen proto mohl tocit vrtuli vic" a "kompresor tam vyssi tlak nezvladl".
Mimochodem, ten graf z 19-11-2018 14:45 je spatne, myslim tim prubeh, ne absolutni hodnoty, nominal se nesmi v tech skoro trech dotknout forsaze, musi jit paralelne s nim do 4.5, peti km vysky, kde protne prodlouzenou primku druheho stupne.
* slevy, slevy, slevy kam se podíváš: (platí pro jejich eshop i pro Steam)
-- 66% na BoS a BoM
-- 25% na BoK
-- 30% na Bf 109 G-6, Hs 129 B-2, La-5FN (Series 2) a Spitfire Mk.VB Collector Planes
-- 40% na Ju 52/3m a Yak-1b Collector Planes
-- 50% na Fw-190 A-3, La-5 series 8, P-40E-1 a MC202 Collector Planes
-- 50% na 10 Days of Autumn a Blazing Steppe kampaně
-- 66% na veškerý obsah Rise of Flight
Zdravím. Řadě z nás se to po patchi seká. Přitom FPS je u někoho stejné, u někoho dokonce lepší než před patchem.
Někdo nějaké poznatky? Dá se to nějakým nastavením odstranit? Ví někdo, co "narostlo", že to teď mašiny nestíhají?
P.S. Thunderbolt je ve vzduchu krásný. Ale jak málo vydrží je na pováženou. Zvláště při uvážení toho, čím byl povětsný, a toho kolik toho vydrží ruské mašiny, pověstné opakem. Čtyři útoky na čtyři P-47 skončily okamžitým zastavením jejich motoru, z toho jeden se rozpadl na prvočinitele. Na druhou stranu fakt moc krásně hoří :D
Upravil/a 1stCL_Jiricek dne 23-11-2018 13:28
Já měl vždy drobný záškuby při zásazích druhého letounu, pak to na nějakou dobu zmizelo , teď jak jsem střílel na Boston a zase mi tam skočil mikrozáškub. Jo a na BOK byla nedávno sleva 37%. Henschel si asi zatím nekoupím, jsem už tak zahlcenej obsahem.
Microschutering se mi objevil, neměl jsem ho! P-47 opravdu nic nevydrží, divné?! Taky A-20B se mně zdá velmi rychle zničitelná, rozpadne se po pár ranách z dvacítky už ve vzduchu.
U mna sa zvysila plynust pomerne vyrazne, zvlast v kariere pri mnozstve lietadiel. Na MP bez problemov. Vase poznatky som posunul vyvojarom.
P47D je early access, jeho DM sa este bude upravovat. Jeho nevelke pevnost je reportovana pracuje sa na oprave.
Mě to přišlo zajímavý. Zjevně to je určený pro lidi, kteří mají zkušenost z WT. Tak tohle vzniklo, aby jim to usnadnilo ten náraz na trochu jiný level reality. Že maximálka je číslo, který lze dosáhnout po splnění sbírky podmínek. Že palivo je věc,která váží a není bezedné. Že ty báječné zbraně zase váží moc a mají podstatný vliv na výkony. Že mise není jen 3, 2, 1 ... air start, pár divokých zatáček a pak gong a tabulka bodů.
Navrch, vlastně se mi chce trochu provokovat, není celé to naše virtuální poletování zbytečné? Sedíme na křesle, nic nám nehrozí, vypadáme u toho jak {nějaké vhodné slovo}, na hlavě máme tykadlo vod TIRu, po ruce lupu na identifikaci dotů a hlásíme cosi do TSka o kontaktech na deváté. Pro spolubydlící jistě námět na lecjaký úsměvný hovor s kamarádkama u kafe :-)
Bylo to myšleno tak že P47 se bude jistě upravovat a není to finální produkt . I když létat se zavřenými chladiči+plyn 100%+vrtule 100% a s wepem po celou dobu letu má také své kouzlo
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
Bylo to myšleno tak že P47 se bude jistě upravovat a není to finální produkt . I když létat se zavřenými chladiči+plyn 100%+vrtule 100% a s wepem po celou dobu letu má také své kouzlo
Bylo to myšleno tak že P47 se bude jistě upravovat a není to finální produkt . I když létat se zavřenými chladiči+plyn 100%+vrtule 100% a s wepem po celou dobu letu má také své kouzlo
Výška 1500 metrů. V šesté minutě vyprší čas boostu, v deváté minutě dochází k poškození motoru a následně i zadření. Jinak na onlinu mám vyzkoušeno, že se to na malých rychlostech přehřívá.
Co si pamatuji, tak P-47 do FSX od A2A simulations (což je v addonech pro FSX/P3D absolutní špička) měl jinak na levé straně kokpitu indikátory otevření klapek chladiče oleje a mezichladiče, na kterých byla vyznačena i ideální poloha otevření pro co nejmenší odpor vzduchu. Bylo to vymyšlené celkem chytře, že při nominálních parametrech motoru se při daném nastavení stíhal uchladit.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.